Switch account





I know that there'll be better days - do dec 16, 2021 8:33 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

I know that there'll be better days 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Faye. Alain haalde een keer diep adem en keek naar de Buneary op het bed. Het was stom om haar hier uit te nodigen, of niet? Maar met alles wat er was gebeurd had hij zo hard iemand nodig die gewoon… niet eens wist wat er gebeurd was in de supermarkt. Hij had zich voor te bereiden op Angie Maandag, waar hij alles op tafel zou leggen. Hij zou haar uitleggen waarom hij de keuzes maakte die hij had gemaakt en hopen dat ze hem zou begrijpen. Hij kon Angie niet verliezen.

Maar, vandaag had hij een vriendin uitgenodigd die… onproblematisch was. In dit aspect, in elk geval. Waar ze zich wel mee leek te willen bemoeien, was de situatie rondom zijn huisgenoot. Alain zat die dag weer op de bank met een kop chocomelk (thanks Cas) en had deze net leeggedronken toen de bel ging. Hij kwam langzaam overeind en histe even bij de pijn, blij dat hij zijn schoenen al aan had gedaan. Vandaag droeg hij een simpele spijkerbroek met daarboven een lichtroze trui die ruim genoeg viel om zijn arm in de mitella eronder te houden. De lange mouw over zijn andere arm verborg alle schaafwonden, waar hij tevreden mee was. De eilandpleister naast zijn oog was… opvallend, maar hij moest het er maar mee doen.

De deurbel ging en Alain keek even naar zijn tijdelijke huisgenoot. “Ik— Ik zie je zo,” knikte hij naar hem, voor hij voor de zekerheid het doosje pillen in zijn zak duwde. Hij wenkte de Buneary om hem te volgen en liep op de deur af. Hij haalde even diep adem voor de deur, waar Cas noch Faye hem niet kon zien, en herhaalde haar naam voor zichzelf. Dit was Faye. Hij kende haar. Geen paniek.

Faye, Faye, Faye, Faye.

Alain opende de deur onhandig met zijn linker hand en begroette zijn vriendin met een voorzichtige glimlach, het geklop van zijn hart negerend. “Hi.
Re: I know that there'll be better days - do dec 16, 2021 9:33 pm
Faye Sinclair
Civilian
Faye Sinclair

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 Years Old
Rank: 01

I know that there'll be better days BogusIncredibleBass-size_restricted
Waz
Hier een quote
34
25
CHARACTER INFO

OOC INFO


Het eerste wat ze altijd deed als ze terug was, was de mensen die ze kende contacteren. Het was niks voor Faye om in Sinnoh te zitten zonder af te spreken met haar vrienden. Dat haar agenda daar soms eigenlijk te druk voor was boeide haar vrij weinig. Ze was inmiddels wel gewend om zich door de drukke weken te manoeuvreren. Dan maar een paar uurtjes minder slaap.

Ze had sowieso al uitgekeken om Alain weer eens te zien, maar hun gesprek via de app had haar enkel nieuwsgieriger gemaakt naar wat ze nu eigenlijk gemist had in de periode dat ze op tour was geweest. Nieuwsgierig en lichtelijk bezorgd om het feit dat hij het voor elkaar had gekregen zijn arm en drie ribben te breken. Dat gebeurde niet als je over een stoepje struikelde. Tenzij je heel veel pech had misschien.

Faye had hem die dagen rust gegund en hem niet verder lastig gevallen. Nu stond ze voor zijn deur met een tasje souvenirs uit verschillende regio’s en een kaartje dat hem beterschap wenste. Zodra hij open deed liet ze hem een brede glimlach zien, kort zwaaiend terwijl ze hem begroette. ”Hey!”

Haar aandacht verschoot al snel naar de pleister naast zijn oog en de ene mouw van zijn trui die leeg langs zijn zij hing. ”Ik heb dit voor je meegenomen! Je kan het even binnen zetten als je buiten wil chillen,” vervolgde ze terwijl ze het tasje voor hield.

Faye Sinclair // 22 Years Old // Civ-Singer // Rank 01
Re: I know that there'll be better days - do dec 16, 2021 11:02 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

I know that there'll be better days 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Faye was een erg knappe vrouw en Alain werd er keer op keer aan herinnerd hoe gay hij wel niet was als hij zich dat weer even realiseerde. Hoeveel jongens van zijn leeftijd hadden er met liefde op dit moment in zijn schoenen gestaan? Hij verwachtte dat dit één van de redenen was waarom ze zo goed waren gegaan. Hij kon zich niet voorstellen dat Faye altijd een even normaal leven leidde. Tussen hen was het gewoon muziek en een leuke tijd. Dat tweede hoopte hij met haar vandaag weer te vinden; een afleiding van wat er was gebeurd en wat er nog moest gebeuren.

Ah… Thanks, Faye,” glimlachte hij, waarbij hij het tasje aannam. Hij blikte er een keer snel in en voelde zijn mondhoeken omhoog kruipen bij het opmerken van de souvenirs en het kaartje. Hij zette een stap naar achteren en pakte zijn jas van de kapstok, waarna hij naar buiten stapte en de deur achter zich sloot. De frisse lucht hielp. Hij voelde zich niet alsof hij ging stikken in haar bijzijn. Het kwam wel goed.

Ik zou je binnen uitnodigen, maar mijn eh,” hij stopte even om na te denken over hoe hij het noemde, “Cas is binnen.Mijn Cas is binnen. Dat klonk zo ongeveer nog stommer dan elk ander alternatief dat hij had kunnen gebruiken. “En ik wil hem niet aandoen wat je mij aandeed,” klaagde hij, een voorzichtige glimlach aan zijn lippen voor hij haar wenkte om te volgen. Hij had de jas losjes over zijn schouders heen geworpen, maar het zou ‘t moeten doen voor vandaag.

Dit is trouwens Lara,” stelde hij de Buneary voor. De Buneary zwaaide enthousiast naar het meisje, terwijl Alain rustig door liep. Hij wilde haar niet meer uit het oog verliezen, niet na… Niet na alles.
Re: I know that there'll be better days - vr dec 17, 2021 10:43 pm
Faye Sinclair
Civilian
Faye Sinclair

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 Years Old
Rank: 01

I know that there'll be better days BogusIncredibleBass-size_restricted
Waz
Hier een quote
34
25
CHARACTER INFO

OOC INFO


Door de jaren heen waren er niet bizar veel mensen over die ze al een lange tijd kende waar ze nog steeds mee om ging. Faye had al vroeg geleerd dat niet iedereen even goed om kon gaan met het feit dat ze vrij succesvol was. En zelf was ze daar ook niet altijd een ster in. Er waren genoeg vriendschappen waarin ze had bijgedragen deze om zeep te helpen. Des te fijner voelde het dat er toch altijd een paar over waren waar ze langs kon gaan en eventjes iets van een normaal leven kon meekrijgen. Hoewel… Normaal viel nog een beetje te bezien gezien de staat waarin Alain leek te verkeren.

”Alsjeblieft,” zei ze toen hij het tasje aannam, alvorens ze wachtte tot hij zijn jas had gepakt. Hij had al gezegd dat ze buiten zouden bijpraten, gezien haar suggesties over zijn huisgenoot. Een verstandige keuze, waarschijnlijk. Hoewel ze het niet kwaad bedoelde, kon Faye een ongelofelijke flapuit zijn.

Ze kon het niet laten zacht te lachen toen Alain begon met uitleggen dat hij haar graag binnen uit had genodigd, maar dat dat niet ging omdat zijn huisgenoot Cas binnen was. ”Oh, kan ie ook zo weinig hebben?” grapte ze met een knipoog.

Faye liet hem bepalen welke kant ze op liepen en zwaaide terug naar de pokémon toen deze aan haar werd voorgesteld. ”Hi Lara.” Gelukkig was een konijn nog wel iets dat ze kon verdragen, al had ze ook niet anders van Alain verwacht. Terwijl ze liepen vestigde ze haar aandacht weer op hem. ”Dus hoe is het hier? Afgezien van de gebroken ribben en arm, want that sucks, obviously.”

Faye Sinclair // 22 Years Old // Civ-Singer // Rank 01
Re: I know that there'll be better days - za dec 18, 2021 9:30 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

I know that there'll be better days 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Als je dit al weinig vindt,” merkte Alain op, toen de ander hem vroeg of zijn huisgenoot ook zo weinig kon hebben. “Nee, eh, geen idee. Iedereen zit mij op m’n nek over—” Well, over de ander. Wat daar speelde en waarom ze nu al zo lang samen ‘woonden’, terwijl Alain hem welgeteld één keer had gezien voor hij hem in huis nam. Het was een hele, hele vreemde situatie. Zoals Bram Krikke zou zeggen: een hele rare wending. “Maar dat weet hij niet.” Het onderwerp was niet ter sprake gekomen. Omdat ze allebei gebroken waren. Niet op de emotionele tumblr-girl manier, maar op de letterlijke ‘mijn botten zijn gebroken’-manier.

Het konijn liet een enthousiaste ‘Bun!’ horen toen het meisje haar begroette, maar hield zich verder redelijk kalm. De recente gebeurtenissen hadden haar ook vermoeid, immers, en als het niet voor het feit was geweest dat Alain haar liever bij hield dan achterliet bij Cas, wie al niet graag rond de Pokémon zat, had hij haar thuisgelaten.

Alain liet een zucht horen bij de volgende vraag. “Cas is bij mij thuis omdat iemand besloot ‘m in elkaar te rammen in de supermarkt. Kerel heeft z’n arm nog niet heel en dan krijg ik dit voor elkaar,” probeerde Alain samen te vatten zonder in detail te treden. “Dus het is… ja. Hoe is ‘t met jou?” Hopelijk beter, maar de lat lag laag.
Re: I know that there'll be better days - ma dec 20, 2021 9:15 pm
Faye Sinclair
Civilian
Faye Sinclair

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 Years Old
Rank: 01

I know that there'll be better days BogusIncredibleBass-size_restricted
Waz
Hier een quote
34
25
CHARACTER INFO

OOC INFO


Als ze dit al weinig vond. Faye lachte even om zijn antwoord, wetende dat genoeg mensen niet zo happig waren op hun crushes uitspreken. Maar eigenlijk had hij geen idee of zijn huisgenoot er slechter tegen kon, gezien iedereen Alain daarover leek te plagen en de ander blissfully unaware was. ”Misschien plagen zijn vrienden ‘m ook,” merkte ze op.

Het was fijn dat Lara rustig met hen mee wandelde in plaats van alle aandacht op te eisen. Veel pokémon hadden daar een handje van en dat bracht dan ook meestal de situaties mee waar Faye een beetje lost was hoe ze daarmee om moest gaan. Vooral als het een pokémon was die ergens wel een beetje intimiderend was.

Er verscheen een lichte frons op haar gezicht toen Alain begon uit te leggen wat er was gebeurd. Dat Cas bij hem thuis was omdat iemand besloot hem in elkaar te rammen in de supermarkt. ”Ik ga ook eens op tour,” mompelde ze hoofdschuddend. ”Was er een reden dan iemand ‘m in elkaar wilde rammen?” Ze kon het niet helpen die vraag te stellen. Hoe kreeg iemand ‘t voor elkaar om zijn arm te breken in de supermarkt?

Ze haalde haar schouders iets op toen hij vroeg hoe het met haar ging. ”Geen gebroken botten,” grapte ze, alvorens te vervolgen, ”Z’n gangetje. Het was leuk om door de andere regio’s te reizen, het is ook leuk om weer hier te zijn. Ik heb afgesproken dat ik een tijdje neem om aan wat nieuwe dingen te werken. Eens zien hoe lang die rust duurt.” Afspraken werden niet altijd nageleefd, daar was ze lang geleden al achter gekomen.

Faye Sinclair // 22 Years Old // Civ-Singer // Rank 01
Re: I know that there'll be better days - di dec 21, 2021 1:18 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

I know that there'll be better days 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misschien plaagden Cas zijn vrienden hem ook. “Ik weet niet of ‘ie die heeft?” merkte Alain op. “Ik denk van niet.” Hij kon het niet laten te zuchten bij die woorden en had de stille hoop dat hij kon helpen om de ander wat socialer te krijgen. Na alle tijd samen had hij gezien dat het niet was dat hij het sociaal zijn haatte. Het was miscommunicatie, vooroordelen en gewenning. Een duwtje in de juiste richting en hij kwam er wel. “Dus hij is zich van geen kwaad bewust.” En dat was nog erger.

Ah. Ze hebben gevochten en— Wat er ook is gebeurd, iemand aanvallen en z’n arm breken in de supermarkt…” Alain schudde zijn hoofd. Hij was het eens met Angie en geloofde dat er twee kanten van het verhaal waren, maar niets zou goed praten wat Myr had gedaan. Alain voelde er vrij weinig voor om te veel na te denken over de situatie, echter, wetende dat hij dat met Angie al moest doen.

Gelukkig leek het met Faye beter te gaan en had ze het naar haar zin gehad, maar zou ze het nu rustiger aan doen. Of, dat ging ze in elk geval proberen. Alain grinnikte even, waarbij hij zacht histe tegen de pijn in zijn ribben. “Rust… dat klinkt goed,” merkte hij met een zucht op. “Dus, plannen voor kerst?” Het kwam er allemaal aan, immers.
Re: I know that there'll be better days - di dec 21, 2021 8:11 pm
Faye Sinclair
Civilian
Faye Sinclair

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 Years Old
Rank: 01

I know that there'll be better days BogusIncredibleBass-size_restricted
Waz
Hier een quote
34
25
CHARACTER INFO

OOC INFO


”Yikes,” bracht ze uit toen Alain opmerkte dat hij niet wist of zijn huisgenoot wel vrienden had. Hij dacht van niet. Faye wist dat ze genoeg vrienden had die haar bij het minste zouden laten vallen, maar er waren toch wel een paar mensen die over zouden blijven. Als je dat niet had dan was het leven wel erg deprimerend. In haar ogen althans.

Blijkbaar had er een gevecht plaatsgevonden in de supermarkt, maar wat er dan ook was gebeurd, iemand aanvallen en daarbij zijn arm breken ging wel een beetje ver. ”Klinkt heftig. Als je al niet eens meer gewoon rustig je boodschappen kan doen.” Stel je voor dat iedereen elkaar te lijf ging om zoiets simpels. Al stak er misschien ook iets meer achter dan een ruzie om het laatste pak toiletpapier.

”Ja, al moet ik nog zien hoe lang dat duurt,” voegde ze met een lach toe toen Alain opmerkte dat rust goed klonk. Hij had ook rust nodig met zijn arm en ribben, maar het leek haar niet waarschijnlijk dat hij lang stil zou zitten. ”Nog niet echt, behalve het standaard etentje met de ouders. Jij wel dan?” antwoordde ze.

Faye Sinclair // 22 Years Old // Civ-Singer // Rank 01
Re: I know that there'll be better days - do dec 23, 2021 10:27 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

I know that there'll be better days 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een diepe zucht verliet Alain’s mond toen de ander yikes zei. “Honderd procent. Maar… hij is zo erg niet. Gewoon… sociaal… niet zo capabel,” probeerde Alain uit te leggen zonder zijn tijdelijke huisgenoot te veel te beledigen. “Ja…” Hij wist zeker dat Cas best uit zijn voeten kon komen in sociale gelegenheden. Hij moest gewoon… een duwtje in de juiste richting krijgen.

En ik had ‘n kater, Faye, die dag. Sta je dan met je suffe kop en je knallende koppijn. En dan naar het ziekenhuis en alsnog geen ontbijt hebben,” klaagde hij, in een poging de situatie weer wat lichter te laten lijken. Want hij had die dag een kater gehad, niet normaal. Het feit dat hij die nacht al bij Cas had geslapen na een mislukte date met touw was een rit op zich.

M’n zusje komt langs. Ik probeer m’n ouders te ontwijken, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken,” antwoordde hij op de vraag van de ander. Inmiddels waren ze aangekomen bij het water, waar Alain plaats nam op een bankje. De Buneary sprong op de bank en legde zich tevreden tegen zijn (ongebroken) zij aan.

Ik had een nieuwe baan,” begon hij. “Toen brak ik m’n pols na dag 1.” Het was een tragedie.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum