Switch account





Plotter/TS - za dec 18, 2021 2:05 am
Morgan Wu
Trainer
Morgan Wu

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20
Rank: 3

Plotter/TS BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
8
161
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hallo lieve mensen.

Aangezien ik de laatste tijd me enorm op Myrddin heb gestort heb ik mijn andere karakters verwaarloosd. Helaas denk ik niet dat ik ze allemaal terug ga opnemen, maar ik merk wel dat ik de urge krijg om weer met enkele te posten maar bijna geen topics of plots met ze heb. Dus daarom, dit topic.

Morgan - Trainer
Morgan is mijn basic trainer, ik wilde beste worden mentaliteit en ga zo verder. Hij is echter een emotieloze dude die ten alle tijden kalm blijft. Hoog begaafd is hij niet op emoties afgestemd, maar op strategie. Hij heeft echt geen vrienden en kan wat rude overkomen. Als hij iemand echter ziet die problemen heeft met hun Pokémon of struggled met een uitdaging/sterker wil worden, dan stapt hij in. Morgan streeft altijd om zichzelf beter te maken en hij vind dat begint met anderen te helpen de betere versie van hunzelf te zijn. Als zijn tegenstanders sterk kunnen zijn, heeft hij meer een uitdaging. Dat is de mentaliteit die hij heeft.
Zijn favoriete type is ground, hij drinkt heel graag thee en leest graag boeken. Ik zou graag voor hem eigenlijk wat vrienden willen. Of kenissen. Mensen die hulp nodig hebben met hun trainingen ofzo is ook wel iets leuk waar Morgan op ingaat.

Lillian - Coördinator
Gay sletje die niet weet wat ie nu gaat doen met z'n leven nu z'n breeder plannen in het water zijn gevallen. Staat open voor echt alles, wil je erop slaan? Ga je gang. Hij heeft een hele grote passie voor alles vogels dus yeehaw.

Myrddin - CM
Local dwerg met gebroken poot. Beetje depressed, beetje boos. Post ik snelste mee want drama is my passion. Random topics of plots alles is welkom. Wil je erop slaan? Ga je gang.

Feel free to slide in my DMs als je wil plotten of topicje wil, dan kunnen we iets verzinnen.

- Jazzy
Re: Plotter/TS - za dec 18, 2021 6:07 am
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Plotter/TS BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Morgan x Aurora nog eens??
Lillian x Caleb??
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum