Switch account





[TS] A good start - do apr 08, 2021 6:33 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[TS] A good start BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO


Hey, ik ga ook maar eens een topic search maken, dan heb ik alles ook even op een rijtje staan hier. Tenslotte is het zo iets makkelijker zoeken waar topics kunnen. Dus dit zijn de vier chars die ik momenteel heb:

Shiro Cooper - Trainer - 27 jaar
Voor hem ben ik nu na de rank up voornamelijk op zoek naar topics van Eterna tot de Friend safari, gezien hij daar naartoe gaat binnenkort.
Hij is een trainer, heeft een gible en een buizel. Lijkt niet altijd alles even serieus te nemen en is heel slecht met richtingen. Het zal dan ook zeker wel eens voorkomen dat hij verdwaald raakt. Ondertussen heeft hij er een Starly bij gevangen die geëvolueerd is in een Staravia.

Scarlet Lockwood - Researcher - 21 jaar
Locaties mogelijk: Ze is van Eterna City naar Jubilife gereisd voor haar pokemon center stage en gaat daarna door naar Canalave city. Dus die drie steden en alles ertussen zouden in principe kunnen.
Ze is een researcher, heeft een Shuppet en een Buneary. Ze is het jongere zusje van Hazel Lockwood. Is het nieuwsgierige type en kan dan ook zeker wel eens in de problemen komen daardoor. Heeft ondertussen een abandoned egg genomen en daar is een Smoochum uitgekomen.

Connor Nolan - Crescent Moon - 24 jaar
Locaties mogelijk: Voor nu heb ik voor hem alleen nog bepaald dat hij begonnen is in Sandgem town. Mijn gedachte was om hem naar het oosten te laten gaan, maar ligt er dus een beetje aan waar de topics komen
Hij heeft voor Crescent moon gekozen en heeft net zijn starter opgehaald, een Cottonee. Hij houdt ervan om anderen te helpen en neemt soms dingen iets te serieus.

Paige Reid - Breeder - 20 jaar
Locaties mogelijk: Voor haar is eigenlijk alles rond oost wel zo'n beetje mogelijk, heb nog niet echt specifiek wat in gedachten voor haar.
Ze is het stille, verlegen type en is nog zeer onzeker over hoe om te gaan met pokemon. Ze heeft een droom om ooit haar eigen ranch te hebben waar ze al haar pokemon rond kan laten lopen. Ze heeft momenteel een Yamper en een Lillipup en wordt gevolgd door een Wooloo die nog niet in haar pokeball wilde.

Dit is het voor nu, mocht je een topic met een willen, laat het me dan vooral weten^^
Re: [TS] A good start - do apr 08, 2021 7:48 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[TS] A good start BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ik heb voor Shiro Aurora, voor Scarlet heb ik Ace en voor Connor heb ik Hazel of Ace ^^
Re: [TS] A good start - vr apr 09, 2021 4:45 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[TS] A good start BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Sure, alledrie klinkt goed^^. Zal ik de eerste twee maken? En dan jij Connor x Hazel?
Re: [TS] A good start - vr apr 09, 2021 6:00 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[TS] A good start BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Sure!!
Re: [TS] A good start - zo apr 11, 2021 10:47 am
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

[TS] A good start 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

topicje tussen Scarlet en Auri?
Auri zit momenteel rond Eterna, ik heb verder niet echt plannen voor waar ze heen gaat dus het zou moeten kunnen :3
Re: [TS] A good start - zo apr 11, 2021 1:00 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

[TS] A good start BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Sure^^, ik kan morgen wel maken.
Re: [TS] A good start - zo apr 11, 2021 1:11 pm
Tyson Brown
Coördinator
Tyson Brown

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 4

[TS] A good start BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
87
203
CHARACTER INFO

OOC INFO

is goed Smile
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum