Switch account





New Year's search (TS) - ma dec 27, 2021 5:11 am
Caleb Springs
Trainer
Caleb Springs

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 jaar
Rank: 1

New Year's search (TS) BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
48
30
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hallo iedereen

Ik zoek voor mijn accounts nog een paar topics om het nieuwe jaar in te gaan en weer terug wat actiever te worden.

1. Ace Specter

Ik denk dat we hem allemaal al wel kennen, maar Ace is er ongelooflijke brombeer die het stiekem best wel goed voor heeft met de meesten.

2. Caleb Springs

Een warm aangelegde jongen die houdt van gezelschap, maar een opvliegerig kantje kan hebben wanneer je aan zijnn Pokémon of vrienden komt.

3. Chase Litt

Droogkloot, maar best wel vriendelijk. Kan een beetje direct en bot uit de hoek komen, maar bedoelt dit niet altijd slecht.

4. Aurora Castle

Recent geleden van trainer naar researcher gegaan omdat haar karakter te zachtaardig is voor het vechten. Is een best wel fragiel, vriendelijk persoon die het altijd het beste met iedereen voorheeft en op dat vlak ook wel naïef is, tot het frustrerende aan.

5. Warren Foley

Verlegen, vriendelijke jongen die zichzelf stoerder voordoet dan dat hij is, tot hij met een agressief persoon geconfronteerd wordt en terug in zijn schulp kruipt

6. Evan Clover

Een eikel die enkel vriendelijk doet of een poging tot omdat hij anders een mep krijgt van zijn Squirtle. Hoewel hij zelfverzekerd overkomt, is hij door zijn huidige situatie gewoon heel erg onzeker en heeft hij nood aan liefde en compassie, wat hij zo veel mogelijk weg probeert te duwen met zijn gedrag.

7. Elisabeth Fuller

Elisabeth is een vrolijk, energiek meisje dat recent van Kalos naar Sinnoh is verhuisd omdat haar vriend haar bedragen heeft. Hoewel ze een vrolijk front op probeert te houden voor anderen heeft dat weldegelijk een deuk in haar ego gemaakt en is ze dus een tikkeltje bang om innige banden met iemand aan te gaan. Ook vrij impulsief waardoor ze meer dan eens in de problemen komt. Ondanks dat ze klein en fragiel lijkt, kan ze weldegelijk assertief uit de hoek komen wanneer de situatie dit vereist.

8. Iris Westfall

Een jongedame met een sterk karakter en een ijzeren wil. Iris is niet snel van de wijs af te brengen en is net als Elisabeth behoorlijk impulsief. Ze is assertief aangelegd en dus niet bang om te zeggen waar het op slaat. Ze heeft haar emoties goed onder controle, behalve als haar iets niet lukt. Dan kan ze wel eens boos worden.

Dit waren mijn actieve accounts. Ik hoop dat er wat tussen zit!

Groetjes
Freedje
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum