Switch account





Date met de ex - vr jan 07, 2022 2:48 pm
Tsuji Miko
Civilian
Tsuji Miko

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20
Rank: 01

Date met de ex BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
12
88
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het gejuich van het publiek galmde nog na in Miko’s oren toen hij de concertzaal verliet en terug de vrolijk gekleurde lobby in liep van Hearthome City’s contesthal. Hij had een coördinator show bijgewoond die enkel voor de vergevorderde was en daar was zijn interesse gewekt. De dingen die mensen samen met hun pokémon hadden kunnen bereiken! O- had hij er zelf maar eentje. Elke dag was hij stikjaloers op Myrddin zijn collectie aan pokémon. Maar hij had Blathnaid in zijn armen geklemd. De Togedemaru sliep als een blok en maakte zachte slaapgeluidjes die Miko aandoenlijk vond. Hij stuurde snel een selfie van hem en Blathnaid naar Myrddin met de captie: ‘Alles goed, we zijn net bij een coördinator show geweest en gaan nu ergens wat eten!’ Hij drukte op verzenden en liep naar buiten. Toen zijn maag knorde opende Blathnaid haar ogen. “Heb je ook zo’n honger als ik?” Vroeg hij aan haar. Direct waren haar ogen open bij het woord ‘honger’ en stuiterde ze enthousiast op en neer in zijn armen terwijl ze vrolijke kreetjes slaakte.

Miko keek om zich heen. Hearthome City was wat stedelijker en een stuk groter dan Pastoria City. Hij had zijn ogen uitgekeken toen hij tussen de grote stadspoorten was doorgelopen. Hij hield Blathnaid stevig tegen zich aangedrukt terwijl hij langs winkels en cafeetjes liep. Hij passeerde een lange man met donker haar waarvan hij in die split second dat hij naar hem keek, zijn gezicht herkende. Miko stopte abrupt en keek hem na. Was dat niet die jongen waar Alain mee op de foto stond op zijn instagram? Miko liep behoedzaam achter hem aan tot hij naast hem liep en op naar hem keek. “Hey! Jij bent het! Die jongen op Alain’s instagram!” Riep hij opgewekt.
Re: Date met de ex - vr jan 07, 2022 10:53 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4


Date met de ex AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Tag Tsuji Miko
Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern


Het kwam niet als een verrassing dat zijn ouders niet blij waren om het feit dat hij niet naar huis was gekomen met Kerst. Toen hij vertrokken was naar Sinnoh, had hij zijn ouders beloofd dat ze de feestdagen samen zouden doorbrengen. Het was voor hun al moeilijk genoeg dat ze hem niet dagelijks konden komen bezoeken, en toen had hij laten weten dat hij in Sinnoh bleef. Casimir had het proberen uit te leggen, zonder al te veel details, maar het had weinig verschil gemaakt.

Zijn ouders stonden er echter op dat hij toch een cadeau zou krijgen, dus die hadden ze opgestuurd. Omdat hij niet thuis was toen ze postbode langs kwam, was hij langs het postkantoor gegaan om het kleine pakje op te halen. Casimir had er al mee zitten rammelen, maar hij kon niet uitmaken wat het was. Het pakketje stak hij onder zijn arm terwijl hij weer richting huis wandelde.

”Hey!”

Het pakketje viel naar beneden, maar hij kon het net tegen houden voor het de grond raakte. Geschrokken keek Casimir opzij, zijn ogen wijd terwijl hij keek naar de kleine roodharige jongen die ineens naast. Wie was hij? Waarom sprak hij tegen hem? Er ontstond een kleine frons op zijn gezicht. Wat had hij gezegd? De woorden die de andere uitsprak, werden niet geregistreerd. “Wat?” wist Casimir verward uit te brengen. Had hij nu Alain zijn naam gehoord?

note -
Re: Date met de ex - di jan 18, 2022 12:30 pm
Tsuji Miko
Civilian
Tsuji Miko

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20
Rank: 01

Date met de ex BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
12
88
CHARACTER INFO

OOC INFO

120 words
i'll cover you when the sky
comes crashing in
O jeetje hoe noemde hij ook weer .. Hij had zelfs een naam erbij zien staan. Miko twijfelde of hij zijn holocaster erbij moest pakken om te checken. Ach, nee! Hij moest gewoon zijn woorden gebruiken. “Ik heb je op Alain’s instagram gezien! Je ziet er altijd zo grappig uit op foto’s!” Lachte hij met een brede grijns. Hij lachte nooit op foto’s. Miko hield Blathnaid nog steeds in zijn armen en wreef wat afwezig met zijn vingers door haar vachtje terwijl hij met de jongen aan het praten was. “Sorry, ik ben je naam even kwijt maar ik ben Miko!” Zou Alain over hem verteld hebben aan hem? Nou ja, dat gaf ook niet. Maakte de introductie wat korter.
for Casimir
some ooc notes can go here!
Re: Date met de ex - wo jan 19, 2022 1:35 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4


Date met de ex AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



De frons op zijn gezicht werd alleen dieper toen de jongen steeds meer tegen hem aan het zeggen. Iets over foto’s van hem op instagram waar hij er grappig uit zag. Casimir wist niet wat hij met die informatie moest doen. Ondanks dat hij wist dat Alain foto’s erop zetten - met toestemming uiteraard - dacht hij er nooit verder over na. Maar hij had er nooit verder over nagedacht. Het was nu pas dat het echt tot hem doordrong dat er mensen waren die het effectief zagen. En hem blijkbaar herkende.

“Oké?” zei Casimir bij een gebrek aan een beter antwoord. Het was duidelijk dat hij niet wist wat te doen of zeggen, waardoor hij gewoon verder bleef wandelden met het pakketje onder zijn armen. Zijn grijze ogen vielen even op de pokémon die de andere in zijn armen had. “Casimir.” De andere had de naam uitgesproken alsof het iets moest betekenen, maar hij had geen idee wie het was. Alain had daarbij ook veel vrienden, dus het verbaasde hem niks als Casimir ze nog niet allemaal had ontmoet.

“Je kent Alain dan, neem ik aan?” Dat was immers een logischere conclusie dan de andere die in zijn hoofd spookte. Deze Miko kwam namelijk ook over als een gekke fan.

Re: Date met de ex - di jan 25, 2022 9:04 am
Tsuji Miko
Civilian
Tsuji Miko

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20
Rank: 01

Date met de ex BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
12
88
CHARACTER INFO

OOC INFO

136 words
i'll cover you when the sky
comes crashing in
Na enige aarzeling stelde de ander zich voor als Casimir, een naam die meteen een belletje deed rinkelen. Ja! Zo noemde hij inderdaad. Die naam had wel eens bij de foto’s gestaan. Hij zag er niet erg vrolijk uit nu maar dat nam Miko niet persoonlijk. “Ja, zeker. Of nou ja, ik kende hem en toen niet meer maar ik ben hem weer opnieuw aan het leren kennen.” Ratelde hij met af en toe een bedenkelijke frons omdat het hem nu ook moeite begon te kosten om logica uit zijn eigen woorden te trekken. “Hij is eigenlijk heel aardig- maar ooit wist ik dat al alleen toen niet meer. Ach, ik loop te hard van stapel!” Miko legde een hand op Casimir’s arm en glimlachte breed toen hij de volgende woorden sprak. “Alain is mijn ex!”.
for Casimir
some ooc notes can go here!
Re: Date met de ex - di jan 25, 2022 12:47 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4


Date met de ex AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Wat moest hij aan met deze jongen? Casimir kon niet anders dan hem met een frons aan blijven kijken terwijl hij een houvast zocht aan de doos die hij vast had. Er kwamen zoveel woorden uit de mond van de andere die haast deed alsof ze elkaar kenden. Dit was exact het soort situatie waarin hij ongemakkelijk werd. Alles wat hij had willen doen was een pakketje ophalen en vervolgens naar huis gaan.

”Ik kende hem en toen niet meer maar ik ben hem weer opnieuw aan het leren kennen.”

Ah. Ineens klikte het en besefte hij maar al te goed wie dit was. “Daar heeft hij wat over gezegd,” zei Casimir koeltjes. Dit was vast het ideale moment om afscheid te nemen van deze jongen en weg te gaan. Enkel zo kon hij de aankomende ongemakkelijke situatie veilig ontwijken. Maar helaas voor Casimir volgde er enkel meer woorden, tot het daar was. Er werd een hand op zijn arm gelegd en rustig trok hij zijn arm terug om te ontsnappen aan de aanraking, maar niet te doen alsof hij de aanraking volledig verafschuwde.

”Alain is mijn ex.”

Daar was het. Casimir verslikte zich in zijn eigen speeksel en hoeste ongemakkelijk in de hoop dat het niet te hard zou opvallen. “Ah zo,” want met een intelligenter antwoord kon hij niet komen op dat moment. Wat zei je in dit soort situaties? Casimir had werkelijk geen idee. “Leuk.” Onbewust was hij nog iets sneller gaan stappen.

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum