Switch account





Everything is falling apart - za jan 08, 2022 9:48 pm
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

Everything is falling apart Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO


Vic


VANDAAG OM XX:XX

Vic
Stoor ik?
Dingen zijn fucked up Vic
En ik
Ik heb gwn iemand nodig
Alsjeblieft



Re: Everything is falling apart - za jan 08, 2022 9:52 pm
Victoria Alastair
Researcher
Victoria Alastair

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23
Rank: 1

Everything is falling apart B6ef5aa31c78fdb894f59cd2013f5baf
Linn
Boo
12
122
CHARACTER INFO

OOC INFO


Myrmyr


VANDAAG OM XX:XX

Hi myrmyr!
nee joh je mag me altijd lastig vallen
ah..
hoe fucked up? wat is er gebeurd? ben je oké?
sorry dat is een stomme vraag
ik ben er voor je
vertel me alles




Re: Everything is falling apart - za jan 08, 2022 10:05 pm
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

Everything is falling apart Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO


Vic


VANDAAG OM XX:XX

Waar te beginnen...
Ok, weet je nog die ene dude waar ik het over had een tijdje terug? Zijn naam is Alaric of nja Rick. En ik dacht eerst dat ik gewoon je weet wel, gay was en dus ja je weet wel en dat het gewoon weer weg ging gaan en ja, dat deed het dus niet.
Er is zoveel gebeurd en we hadden soort van ruzie. En daar was het gewoon duidelijk ja vrienden blijven en daar ben ik ok mee hoor, dacht ik dan toch. En dat het allemaal ok was.
Maar ik voel zoveel verschillende dingen als ik bij hem ben en ik wil gewoon vrienden kunnen zijn, maar het is zo moeilijk en ik weet het niet meer Vic.
Like, Alain en ik hebben soort van bij gelegd en dat was ok. Ja. En dan op een feestje sleurde Rick me plots mee naar Alain en Casimir en hebben we samen gedronken en van die dingen gedaan enzo en ik weet niet meer zo goed wat ik heb gedaan.
Maar dan was Alain helemaal bezig dat ik heel gay bezig was maar ik weet niet goed of ik wel echt gay ben en nie gwn bi of dat het like niet gewoon iets anders is en of het wel ok is en ik ben gewoon bang.
en ik weet gewoon niet meer wat ik heb gedaan enzo en ik weet dat er een grens is, maar die loop ik dan over en ik moet gewoon stoppen maar ik weet niet hoe
en like ik weet echt niet wat ik met mezelf aanmoet als ik rond hem ben en het is zo'n grote mess
en dan dacht ik dat allemaal wel ok was maar dan krijg ik opeens berichtje dat ze de holo caster en pokémon van m'n zusje hebben gevonden
als in, ze is vermist, en ze weten eerlijk gezegd niet eens voor hoe lang al. En ze moet hier ergens in Sinnoh zijn, right? Want waar zou ze anders zijn, ze was hier laatst
en m'n moeder
ze zei dat ze
Ja.
Worst case scenario
is het te erg om te geloven dat dat niet zo is? Of moet ik me vasthouden aan dat ergste? Want ik weet het ook niet meer.
M'n moeder is ook hier en ik ben niet ok
Ze is weer bezig met hoe ze me thuis behandelde en ik weet niet hoeveel ik daar nog van kan hebben
Ik weet niet hoeveel ik nog kan hebben Vic, ik weet niet wat ik moet doen, alles is zo fucked up.



Re: Everything is falling apart - za jan 08, 2022 10:17 pm
Victoria Alastair
Researcher
Victoria Alastair

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23
Rank: 1

Everything is falling apart B6ef5aa31c78fdb894f59cd2013f5baf
Linn
Boo
12
122
CHARACTER INFO

OOC INFO


Myrmyr


VANDAAG OM XX:XX

ohmygod myr, dat is..
ik...
oké. ten eerste, myr, het is niet fout om je zo te voelen, het is ook niet fout om confused te zijn over wat je nou wel of niet bent. wees gewoon jezelf en dan zal de rest wel volgen. who cares welk label je op jezelf plakt, for arceus sake, als je je daar niet fijn bij voelt dan hoeft dat toch niet?
en over die Rick.. wil hij echt alleen maar vrienden zijn? of flirt hij ook met je? want als hij aan de ene kant zegt vrienden te willen zijn.. maar aan de andere kant.. ja.. meer doet, dan is het foute business myr. pas op, don't get your feelings hurt, oké?
heb je de politie al gebeld over je zus? dat ze vermist is? zijn ze al naar haar op zoek? misschien .. misschien is ze gewoon verdwaald, heeft ze haar spullen verloren?
wil je dat ik langskom? ik doe het voor je. ik kom je halen en dan gaan we gezellig naar mijn huis, je mag zo lang blijven als je wilt. mijn pa is toch weg voor de komende maanden.
just say the word en ik ben onderweg.





Re: Everything is falling apart - za jan 08, 2022 10:30 pm
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

Everything is falling apart Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO


Vic


VANDAAG OM XX:XX

Ik weet het niet, ik durf het niet meer te vragen. En hij doet niks verkeerd, denk ik, het is gewoon ik. Want het was heel duidelijk en ook gewoon straight foward en ik ben gewoon de enigste die er moeilijk over doet denk ik. Dus ik ben gewoon het probleem dan toch?
Hij heeft het ook niet zo makkelijk met van alles en nog wat. En ik wil hem er niet mee lastigvallen want wat als hij boos word? En ik weer iets verknal?
Hij ist enigste dat me nog beetje blij maakt de laatste tijd, ik wil niet dat hij verdwijnt uit me leven.
Ja, iedereen is ingelicht en ze zoeken naar der, maar niks. En ik voel me ook zo machteloos met m'n gebroken poot en gewoon ja
Ik weet niet of slim is, ik moet morgen onder het mes normaal
En ik wil niet, maar het moet van m'n moeder, die operatie voor me keel weer.
Wil echt niet weer dat het moet, maar als ik er iets tegenop zeg gaat ze door het lint
Maar ik ben zo ongelofelijk bang om dat weer allemaal alleen te doen en ik ben er gewoon niet klaar voor



Re: Everything is falling apart - vr jan 14, 2022 3:04 pm
Victoria Alastair
Researcher
Victoria Alastair

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23
Rank: 1

Everything is falling apart B6ef5aa31c78fdb894f59cd2013f5baf
Linn
Boo
12
122
CHARACTER INFO

OOC INFO


Myrmyr


VANDAAG OM XX:XX

anders.. laat het even rusten, Myr. het komt vast goed. geef hem de tijd, en als hij zich niet bedenkt over jullie relatie, dan is dat zijn loss, to be honest 😉
ik...
oké. ten eerste, myr, het is niet fout om je zo te voelen, het is ook niet fout om confused te zijn over wat je nou wel of niet bent. wees gewoon jezelf en dan zal de rest wel volgen. who cares welk label je op jezelf plakt, for arceus sake, als je je daar niet fijn bij voelt dan hoeft dat toch niet?
wacht, je hebt morgen weer een operatie?
myr
deze keer hoef je het niet alleen te doen
ik ben er
no matter what




Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum