Switch account





Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

They say that home is where the heart is 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twee weken tijd. Als hij deze maand nog uit zijn appartement wilde, had Alain twee weken om zijn nieuwe huis woon-klaar te krijgen. Dat moest lukken, toch? De woning was deels gestoffeerd geleverd en behalve het moeten witten van de muren in de woonkamer, had hij er niets meer aan hoeven doen. De slaapkamers waren een ander verhaal geweest, maar hij verwachtte dit de komende dagen af te krijgen. Dit betekende dat het voornamelijk wachten was op het nieuwe meubilair. Daarna gingen de meubels vanuit zijn appartement over en— Het ging krap worden, maar hij had hoop.

Die dag droeg Alain een lichtblauwe sweater, waar helaas één verfvlek op zat. De grijze broek was verder gesneuveld en zat helemaal onder, maar die werd na de verhuizing absoluut weggegooid. Er zat een veeg verf over zijn wang die hij zelf niet eens door had en het was maar al te duidelijk dat hij die dag druk was geweest.

De zon stond hoog aan de hemel, terwijl Alain met zijn handen in zijn zakken over het strand liep. De roze Lycanroc rende door het zand, struikelde over zijn eigen poten en lanceerde het water in, waarop de Buizel hem speels begon nat te spetteren. De zwarte Vulpix wandelde rustig aan Alain’s zijde, tevreden met het moment van rust.

Alain kwam tot stilstand en hief zijn Holo Caster in de lucht om een selfie te maken, zoals je deed in je pauzes, toen de witte veeg over zijn wang hem opviel. “Hah?” kwam er verbaasd uit zijn mond, waarna hij tevergeefs met zijn vinger over de veeg begon te wrijven. Wat irritant.
Mitch Lawrence
Trainer
Mitch Lawrence

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 jaar
Rank: 3

They say that home is where the heart is BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
28
113
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had Bruce – die achter hem liep - zojuist opgehaald uit het lab en was nu plannen aan het maken voor de volgende stap. Hij kon naar Stark Mountain gaan om een Charmander te vangen, maar hij kon ook de andere tour nemen en naar het festival in Snowpoint City gaan. Het zou beiden wel even zijn tijd nemen om daar te geraken en hij wist dat als hij het één zou doen, hij weinig tijd over zou houden voor het ander. Nou ja, het zij zo. Hoe vroeger hij klaar was met het één, hoe sneller hij kon beginnen aan zijn training. Hij wilde eerst een basis opbouwen en dat wilde zeggen dat hij er minstens één Pokémon bij moest hebben voordat hij zichzelf aan een gym of een gevecht met iemand anders zou wagen, al zou het voor Bruce geen slecht idee zijn om een echte tegenstander te hebben en niet constant ervaring op te bouwen met de zwakke wilde Pokémon die zich hier bevonden. Al was het allemaal nog maar basis. Het echte werk zou later wel komen. Mitch keek op toen hij een jongen zag lopen van rond zijn leeftijd met zijn Holo Caster in de lucht en een paar interessante Pokémon aan zijn zijde. Hij had een verfveeg op zijn wang – en niet alleen daar als Mitch naar de rest van zijn kleren keek – en Mitch’ mondhoeken krulden wat geamuseerd op toen hij zag hoe de jongen probeerde om de verfveeg eraf te krijgen. Hij schoof zijn rugzak naar zijn buik en opende het voorste vak, waarna hij een paar natte doekjes tevoorschijn haalde. Met dank aan mama Mitch. Hij liep naar de jongen toe en stak vervolgens de doekjes naar hem uit. ”Hier. Probeer dit eens. Ik denk dat dit beter gaat,” zei hij op een rustige toon.
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

They say that home is where the heart is 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een stem klonk en verbaasd liet Alain zijn arm zakken, zijn andere hand nog altijd aan zijn wang. Tweekleurige ogen richtten zich op de bruinharige vreemdeling die zich bij hem had gevoegd, voor hij langzaam keek naar de doekjes dat in zijn richting werd gehouden. Oh! “Ah, je bent ‘n held!” bracht Alain enthousiast uit. Hij stak zijn Holo Caster terug in zijn zak en pakte de doekjes aan, voor hij zijn rechterhand hief en— Oh, ja. Gebroken pols. Niet zo handig. Hij wisselde de doekjes van hand en begon met zijn linkerhand zijn rechterwang af te vegen. Absoluut onhandig, maar het zij zo.

Het is— Het is niet weg zeker?” vroeg hij na het tweede doekje tevergeefs. Hij liet een diepe zucht klinken. “Verhuizen is leuk, maar ik kan ‘t niet aanraden! Voor je het weet zie je er net zo uit als ik en dat moet je niet willen,” grapte hij. Een beetje zelfspot moest immers kunnen, toch?

Ondertussen was Rue duidelijk niet tevreden met het bezoek en zonderde ze zich af. Aster schonk hen geen aandacht, maar Ari voegde zich aan Alain’s zijde en duwde zijn hoofd tegen hem aan. Aandacht van het baasje terwijl die probeerde zijn gezicht schoon te vegen was immers erg belangrijk.
Mitch Lawrence
Trainer
Mitch Lawrence

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 jaar
Rank: 3

They say that home is where the heart is BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
28
113
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een licht geamuseerde blik verscheen in Mitch’ ogen toen de jongen enthousiast riep dat hij een held was. Was dat tegenwoordig zo gemakkelijk dan? De bruinharige jongen besloot om er geen aandacht aan te besteden terwijl hij met een frons toekeek hoe de jongen op een redelijk onhandige manier zijn wang schoon begon te vegen. Hij twijfelde kort en onderdrukte een zucht. Dit lag een beetje buiten zijn comfortzone, maar hij vond het een beetje zielig hoe dat de jongen bezig was en hij was sowieso niet echt iemand dat niet hielp. ”Laat mij eens,” zei hij terwijl hij een derde doekje pakte en naar de jongen liep. Hij legde zijn ene hand tegen de kaaklijn van de jongen om zijn hoofd wat naar hem te kantelen terwijl hij met het doekje over de wang van de jongen begon te boenen. De opmerking over het verhuizen deed hem lachen. ”Dan focus jezelf maar op het resultaat dat je hebt na het verhuizen en dan zijn al die bloed, zweet en tranen zo verleden tijd,” zei hij grappend terug tegen de jongen. De verf ging er dankzij zijn pogingen niet helemaal af, maar het was al een betere prestatie dan de jongen had geleverd. Mitch vermoedde dat het niet zijn dominante hand was waarmee hij had proberen te boenen, want met wat kracht had hij meer voor elkaar gekregen dan de jongen zelf. ”Alles oké?” vroeg hij terwijl hij naar de andere hand van de jongen knikte. Het waren zijn zaken niet als de jongen er niet over wilde uitbreiden, maar vragen kon geen kwaad. Hij deed een stapje naar achteren om zijn werkje na te kijken en haalde zijn schouders op. ”Het is nog niet helemaal weg, maar je moet al weten dat het er heeft gezeten om het te zien. Je loopt niet voor gek of zo, hoor,” stelde hij de jongen gerust. ”Ben je verhuisd naar Sandgem Town?” Hij strekte zijn open handpalm naar de jongen uit met de bedoeling om de doekjes weer terug in ontvangst te nemen. Die kon hij ergens in een vuilnisbak wel droppen. Dat kwam wel goed. Bruce was al die tijd gewoon op zijn positie blijven staan en keek met een neutrale blik naar de jongen, niet echt acht slaande op diens Pokémon.
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

They say that home is where the heart is 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het ene moment stond Alain nog met het doekje aan zijn wang, het volgende stapte de bruinharige jongen naar voren. Alain hief zijn wenkbrauwen en voor hij zich kon beseffen wat er gebeurde, werd er één hand langs zijn kaak gelegd, terwijl de ander met het doekje over zijn wang veegde. Hij voelde de warmte via zijn nek omhoog kruipen, een rode kleur die zijn hele gezicht een paar tinten donkerder maakte.

De woorden die door de ander gesproken werden, kwamen half binnen. Iets over bloed, zweet en tranen. Tweekleurige ogen stonden vol verbazing nog op de ander gericht. Pas toen de hand van zijn (nu zeker warme) wang verdween, liet Alain zijn ademhaling los en knipperde hij een paar keer. Wat was er zojuist gebeurd? Voorzichtig bracht hij zijn hand naar zijn wang, waar zijn vingers op de plek bleven hangen waar de ander zojuist zijn eigen hand had gelegd. Oh.

Alles oké?

Nou, hij was een beetje geschrokken om eerlijk te—

Oh, dat ging over zijn hand.

Ah— Eh! Geen zorgen!” wuifde hij de vraag weg, de rode kleur nog altijd op zijn wangen en een ongemakkelijke, wat beschaamde glimlach op zijn gezicht. Was het warm hier? Het was gloeiend heet. Het leek wel zomer. “Ik ben gevallen,” legde hij uit. Van een rotswand. Maar goed, dat waren details.

Ja, ehm— Bedankt,” bedankte hij de ander voor het wegvegen van de verf. “Ik— Ah, ja! Iets verderop. Een wat… spontane beslissing, dus veel te doen als ik er eind deze maand nog in wil.” Hij gebaarde even naar hoe hij eruit zag. Als er iets duidelijk was, dan was het dat hij hard aan het werk geweest die dag, immers. De verfvlek op zijn wang was daar ook een voorbeeld van.
Mitch Lawrence
Trainer
Mitch Lawrence

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 jaar
Rank: 3

They say that home is where the heart is BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
28
113
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een lichte frons verscheen op zijn voorhoofd toen het gezicht van de jongen een paar tinten donkerder werd. Zo erg hoefde hij zich er toch niet over te schamen dat er een verfvlek op zijn wang zat? Mitch zat vaak genoeg onder het vuil omdat hij het weer eens voor elkaar had gekregen om op zijn bek te gaan. Hm. Oh well. Hij zou het maar langs zich heen laten gaan. Hij was sowieso niet echt goed in het bespreken van emoties en zeker niet als het over zoiets kleins ging. Mitch was bezig met de verfrommelde natte doekjes terug te stoppen in het voorvakje van zijn rugtas en had dus niet in de gaten dat de jongen zijn hand op zijn wang had gelegd. Als hij op dat moment had opgekeken, had hij waarschijnlijk wél in de gaten gehad waardoor de jongen zo aan het blozen was. Hij keek pas weer op toen de jongen begon te praten en aangaf dat hij gevallen was. ”Ah, ik ben ook zo iemand,” zei hij met een lichte grijns om zijn lippen. ”Als ik op mijn bek ga, dan doe ik het goed.” Hij slingerde de rugzak weer naar achteren toe zodat het netjes op zijn rug landde en zijn lippen kropen nog verder geamuseerd omhoog toen de jongen zijn reden tot verhuizen uitlegde. Een spontane beslissing. Ook daar kon hij zich wel in vinden. ”Wel, je lijkt me iemand te zijn die niet echt stil zit, dus dat moet vast goedkomen,” zei hij op een bemoedigende toon tegen de jongen. ”En doe je buiten radicale beslissingen maken en jezelf onderdompelen in verf ook nog andere dingen?” vroeg hij op een licht plagerige toon. Zijn knikje naar Bruce toonde aan dat hij het over het beroep van de jongen had, al wist hij niet of dat echt duidelijk zo over zou komen.
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

They say that home is where the heart is 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

De ander zei ook zo iemand te zijn. Alain hief zijn wenkbrauwen verbaasd, tot de ander het over onhandig zijn en vallen scheen te hebben. Nou, ja, dat was niet helemaal wat er gebeurd was. Een Malamar had in zijn hoofd gezeten en hem met psychische krachten geforceerd om zich meters omlaag te gooien zodat hij levend opgegeten kon worden. Zijn ribben deden nog zeer, zijn hand kon hij nauwelijks bewegen, maar op z’n minst waren de wonden goed genezen. Echter zou het Alain niet zijn als bijna niemand hiervan wist. Want niemand hoefde zich zorgen te maken. Hij was gewoon gevallen.Dat kun je wel zeggen ja,” antwoordde hij. Goed gevallen was hij zeker.

Oké, hoofd erbij, Alain. De ander zou heus niet nog eens zo’n actie maken. De ander leek zich er niet eens druk om te maken! Had hij niet door dat Alain hier een lichte panic had? Het was niet zo alsof hij straight vibes af gaf.

Wat deed hij zoal? Hij leek, volgens de ander, niet iemand die graag stil zat. Alain humde even kort. Als het op iemand’s schoot was misschien maar— Oh, Arceus. Even erbij blijven. “Ik eh— Oh! Ik ben een Trainer en werk in een bar in Jubilife,” besloot hij met een grijnsje te antwoorden. Hij gebaarde even naar de Pokémon op het strand. De Vulpix, welke niet al te tevreden leek met het bijzijn van de vreemde. De Lycanroc die Alain voorzichtig door zijn vacht aaide en verderop de Buizel, welke enthousiast door het water zwom.

En jij dan? Ook ‘n trainer?” vroeg hij nieuwsgierig, ook met ‘n knikje naar de Pokémon van de jongen.
Mitch Lawrence
Trainer
Mitch Lawrence

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 jaar
Rank: 3

They say that home is where the heart is BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
28
113
CHARACTER INFO

OOC INFO

Mitch was jammer genoeg het type dat zich meer met Pokémon bezighield en dingen die hij echt belangrijk vond dan dat hij echt lette op anderen hun reacties jegens hem. Het was dan ook om die reden dat hij niet in de gaten had dat de jongen wel wat meer achter zijn simpele actie had gezocht en Mitch er dus verder niet echt over nadacht. Het had hem een logische reactie geleken om de jongen wat te helpen, zeker nadat hij zag dat de jongen het wat onhandig aan het doen was, maar hij had er voor de rest niet bij stilgestaan wat voor een impact dat op iemand kon hebben. Het had hem zelf een beetje uit zijn comfortzone gehaald, maar ook daar was hij vrij soepel in. Als hij anderen ermee kon helpen, waarom dan ook niet? De jongen gaf aan dat hij een trainer was en in een bar werkte in Jubilife City. ”Interessant,” zei Mitch met een knikje. ”Ik ben zelf ook een beginnende trainer. Heb je al gyms uitgedaagd?” Hij had een Lycanroc bij zich en Mitch wist dat die niet op een laag level evolueerde, dus de kans dat de jongen al één of meerdere badges had, was vrij groot. Zijn blik viel kort op de Buizel die de jongen bij zich had en een ideetje kwam bij hem opzetten. ”Ik heb een Magikarp gevangen op het festival, maar hij is een beetje schichtig. Je Buizel lijkt me wel een sociale Pokémon te zijn, dus misschien kan zij hem een beetje uit zijn schulp helpen?” Voordat de jongen daar echt antwoord op kon geven, liet Mitch Poseidon uit zijn bal. De vis flopte in de zee en iets wat het beste als pure verschrikking omschreven kon worden, verscheen op zijn gelaat toen hij de Buizel zag. Wanhopig probeerde de Magikarp zich uit de buurt van de Buizel te verwijderen door hard met zijn staart op en neer te slaan, wat enkel resulteerde in Poseidon die water naar de Buizel spatte. Mitch sloeg zijn hand tegen zijn voorhoofd en liet een diepe zucht ontsnappen terwijl er een rode kleur op zijn wangen verscheen. Bruce liet een geluid ontsnappen dat oftewel afkeuring kon betekenen oftewel lachen. ”Of misschien ook niet,” mompelde hij een tikkeltje verslagen.
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

They say that home is where the heart is 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Schijnbaar was de brunet ook een beginnende trainer. Op zijn vraag knikte Alain. “Eéntje! In Eterna City heb ik vlak voor ik naar Snowpoint ging m’n eerste Badge verdiend,” vertelde hij met een glimlach. “Rue en Ari hebben die Gym voor me gewonnen.” Hij gebaarde bij de namen even naar de Vulpix en de Lycanroc. “En na mijn verhuizing ga ik naar Solaceon voor de tweede! Jij?” Misschien had de ander ook al wat binnengehaald?

Er werd verteld over een Magikarp die op het festival was gehaald. “Ah! Ja. Misschien wel. Aster komt daar ook vandaan,” knikte Alain. Helaas ging de ontmoeting niet zo soepel als gedacht. De Magikarp leek de eerste Pokémon ooit die bang was voor de Buizel, welke geschrokken op zijn plek bleef staan. ‘Bui?’ kwam er wat zielig uit het mondje van de Buizel, waarbij de andere jongen verslagen liet klinken dat het niet leek te werken. “Eh… Je kan niet alles winnen,” merkte Alain met een schouderophaal op. Tjah…

Mitch Lawrence
Trainer
Mitch Lawrence

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 jaar
Rank: 3

They say that home is where the heart is BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
28
113
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongen vertelde dat hij zijn eerste badge had gewonnen in Eterna City en na zijn verhuis zou gaan voor zijn tweede. Indrukwekkend. ”Ik denk dat ik die in Celestic Town maar uit ga dagen, gezien ik tot nu toe nog niet echt iets goeds heb tegen Bug types,” zei Mitch terwijl hij met een frons keek naar Bruce. ”Ik heb geen idee wat ik van die in Celestic Town moet verwachten, maar dat zullen we dan wel weer zien.” Je kreeg toch alleen maar een gerichte beschrijving van wat je kon verwachten, maar hij dacht niet dat er op de gym in Eterna City na echt gyms waren in Sinnoh die zich écht richtten naar één vast type. Een divers team kon veel potentie bieden, maar ook obstakels. Ach ja. Hij zou het wel zien. Het was in elk geval, zoals wel een beetje verwacht, geen goed idee om Poseidon uit zijn bal te laten: Mitch’ mondhoeken trokken kort naar beneden toen hij de duidelijk teleurgestelde reactie van de Buizel op Poseidon’s afwijzing zag. ”Het is mijn schuld,” zei hij tegen de jongen met een zucht. ”Poseidon zat vast in een ijsblok toen ik hem met mijn hengel naar boven haalde en ik heb hem met Bruce door een Rock Smash te doen uit het ijsblok bevrijd. Nu is hij getraumatiseerd.” Een behoorlijk slechte job om zijn eerste Pokémon te vangen. Hij kon de teleurgestelde blik op het gelaat van de Buizel niet aanzien en haalde een tweede Poké Ball tevoorschijn. ”Deze heb ik recent gevangen, maar hij is behoorlijk verlegen. Kom er maar uit, Natsu!” Hij gooide de Poké Ball naar boven en niet veel later stond er een blozende Charmander voor hun. ”Char,” sprak hij zachtjes en hij verborg zich algauw achter Mitch’ been terwijl hij toch wel wat nieuwsgierig naar de jongen voor hem keek, om vervolgens verlegen naar de Buizel te kijken.


OOC: Wat is tijdlijn. Hup Natsu, hup
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

They say that home is where the heart is 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

De ander legde uit niet echt iets te hebben tegen Bug types, waarop Alain even bedenkelijk humde. “Ik had geluk,” lachte hij. “Vlak voor de Gym kreeg ik van mijn— Ah… Van eh— Van—” Het voelde op dit punt bijna te natuurlijk om Cas… Maar, ze hadden niets besproken. Dus, wat waren ze? Misschien werd het toch tijd om er een label op te plakken. Niet omdat hij het zo nodig had, maar omdat hij niet iets wilde zeggen tegen een ander waar Cas misschien nog niet klaar voor was. Hij liet even een zucht klinken. “Ik kreeg Rue hier als kerstcadeau,” herpakte hij zichzelf. “En Ari haalde ik vlak ervoor, dus ineens was ik in ‘t voordeel.” Dat had mooi uitgepakt.

Je hebt wat?” vroeg Alain. De arme Magikarp! “Dat— Het arme ding,” kwam er met een lachje uit. Ach, het arme beestje toch. Het was vast goed bedoeld, maar hij kon zich voorstellen hoe eng dat moest zijn. Het onderwerp verschoof echter al snel van de Magikarp en een Charmander kwam tevoorschijn. Ooh! Alain zakte door zijn knieën en hapte naar adem toen hij zich realiseerde hoe erg zijn ribben het oneens waren met die beweging. Oké. Momentje, daarna ging het wel weer.

Hey, kleine!” begroette hij de Charmander, waarna hij voorzichtig glimlachte. “Wat een schatje!
Mitch Lawrence
Trainer
Mitch Lawrence

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 jaar
Rank: 3

They say that home is where the heart is BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
28
113
CHARACTER INFO

OOC INFO

Mitch keek met een lichte frons naar de jongen toen deze begon te hakkelen over zijn woorden. Van zijn wat? Misschien was het een familielid of een vriend waar de band ingewikkeld mee lag. Mitch besloot om zijn nieuwsgierigheid te bedwingen en er niet naar te vragen. Ze waren in een te vroeg stadium voor Mitch om persoonlijke vragen te stellen en hij wilde de jongen niet verder in verlegenheid brengen. Wat het ook was, het kon niet erg goed zijn. Hij gaf een beleefd knikje toen de jongen uiteindelijk uit zijn woorden kwam en vertelde hoe hij in het voordeel was gekomen. ”Het lijkt me meer met skills te maken te hebben dan met geluk. Iedereen kan vechten met een typevoordeel, maar een gymleader zit op een heel ander level dan een gewone trainer en dus heeft het zelfs mét typevoordeel wel wat goede strategie nodig om te winnen.” Daar hoefde de jongen zeker niet bescheiden over te zijn. Mitch werd een klein beetje defensiever toen de jongen begon te lachen met zijn ongelukje met Poseidon, al stootte hij al snel een toegeeflijk zuchtje uit toen hij zich bedacht dat er niks was om defensief over te zijn. Het was ook gewoon zijn eigen stomme fout. ”Hoe zou jij het dan opgelost hebben?” murmelde hij toch wat nors. Zijn norsheid smolt al snel als sneeuw voor de zon toen zijn Charmander uit zijn bal kwam en ook de jongen voor hem volledig leek te ontdooien met zijn schattige, verlegen gedrag. ”Char,” zei Natsu wat onzeker, waarna hij voor bevestiging naar Mitch keek. Toen deze een bemoedigend knikje gaf en een gebaar maakte naar de jongen voor hem wandelde Natsu al iets meer vastberaden naar de jongen toe en stak zijn kopje naar voren om geaaid te worden. ”Gevangen in Stark Mountain,” meldde Mitch toch wel wat trots. ”Blijkbaar was daar een swarm Charmander en dit kleintje zat naar een groep spelende Charmander te kijken. Het kostte me wel even om hem te overtuigen, maar uiteindelijk zag hij toch een waardige tegenstander in me en heb ik hem samen met Bruce kunnen vangen. En nu ga ik hem groot en sterk maken, toch, Natsu?” Zijn Charmander keek hem met een glimlach over zijn schouder aan en gaf hem een vastberaden knikje. Ja. Als iemand een vast onderdeel van zijn team zou blijven, dan was het Natsu wel.
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

They say that home is where the heart is 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het had meer met skills te maken dan met geluk, aldus de brunet. Alain lachte even kort en hief zijn schouders. “Uiteraard. Maar, een beetje geluk is nooit mis, toch?” vroeg hij geamuseerd. Als hij Cas niet had gehad, dan had hij zijn Pokémon misschien nooit teruggekregen en dan zou hij de Gym nooit hebben kunnen uitdagen. In dat opzicht, en niet alleen in dat opzicht, sprak hij van geluk dat de situatie zo was gelopen.

Hoe zou hij het opgelost hebben? “Misschien iets minder hardhandig, maar het was vast effectief,” grinnikte hij. Het uit het ijs slaan was vast met de beste intenties geweest, maar dat maakte het niet minder grappig.

Oh, wat lief! Alain aaide de Charmander voorzichtig en smolt ter plekke van hoe schattig het wezentje was. Zijn gedachten gingen meteen naar Rick en hij maakte een mentale notitie dat een Charmander gewoon nooit mocht evolueren. Charmander was daar veel en veel te schattig voor.

Ah, daar heb ik van gehoord! Vreemd, is ‘t niet? Dat een groep Pokémon soms ineens naar zo’n gebied trekt,” merkte hij op. Hij was het zelf nog niet tegen gekomen, maar dat kwam op den duur vast wel in orde. Tweekleurige ogen zochten even naar de Buizel, welke nog steeds in het water spetterde. Hij zette zichzelf weer overeind en kriebelde Ari even achter zijn oor, voor hij snel spotte of Rue nog in de buurt was, maar die had zich iets verderop neergelegd, ontevreden met het feit dat Alain zo lang stond te praten met een vreemde. Erg sociaal was ze niet.

Dus, hiermee ga je de Gyms uitdagen,” concludeerde Alain, voor hij zijn ogen weer richtte op de Charmander. “Dan kan ik niet wachten tot we eens tegenover elkaar staan in een gevecht.” Een grijns trok over zijn lippen bij het idee. En dan zou hij weer iets beter kunnen worden.
Mitch Lawrence
Trainer
Mitch Lawrence

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 jaar
Rank: 3

They say that home is where the heart is BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
28
113
CHARACTER INFO

OOC INFO

Mitch had een simpel knikje gegeven op het feit dat een beetje geluk ook nooit verkeerd kon zijn, zeker niet in een gevecht. Een Confuse Ray of Hypnosis dat miste, een paralyse of poison status dat niet intrad… Dat waren allemaal dingen waarmee je een gevecht eventueel kon winnen, dus op dat vlak gaf hij de jongen wel gelijk. Hij besloot om het onderwerp over Poseidon te laten varen, al gingen zijn mondhoeken wel kort omhoog in een glimlach. Oké, hij kon ergens de grap er ook wel van inzien, al zou dat nog een stuk beter gaan als hij het bondprobleem met de vis eenmaal opgelost had. ”Ik vind het wel een interessant concept,” zei hij met een glimlach tegen de jongen. ”Ik ben van plan om vooral uit te kijken naar swarm Pokémon omdat er een grotere kans is tussen één groep van dezelfde Pokémon dat er ook shiny’s of traited Pokémon tussen zitten. En ik wil mijn team sowieso veel variatie geven en uiteindelijk ook gaan roteren, dus wat is er perfecter dan ergens naar een random swarm gaan?” Hij had nu drie Pokémon en voor de eerste gym was dat prima – al dacht hij niet dat Poseidon tegen dan zou kunnen vechten, maar wie weet gebeurden er nog wel mirakels en ging het wel – maar later zou hij er echt meer nodig hebben in zijn team en dan was zo’n swarm een perfecte optie om interessante Pokémon aan zijn team toe te voegen. Dat hij voor zijn eerste swarm een Charmander had gevonden, was echt puur geluk geweest. ”Ik denk dat ik dan in niveau nog wel even ga moeten stijgen, maar zodra dat gebeurd is, sure,” zei hij met een glimlach tegen de jongen, waarna hij zijn Holo Caster tevoorschijn haalde. ”Zullen we anders even nummers uitwisselen? Dan kunnen we elkaar misschien een beetje up to date houden over onze reis.” Het zou hem best wel chill lijken om minstens één iemand te hebben waar hij een beetje een rivaal in kon zien. Of gewoon iemand waarmee hij van tijd tot tijd eens een gesprek mee kon doen, want dat had hij in Johto niet heel veel gehad. Hij had natuurlijk met zijn neefje wel een goede band gehad, maar dat was toch anders dan misschien een goede vriend maken.
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

They say that home is where the heart is 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

De ander gaf aan het wel een interessant concept te vinden en Alain humde even bedenkelijk. Shiny of Traited Pokémon, hm? Hij knikte even. “Als je wat meer van dat soort Pokémon wil zien, moet je maar eens langs komen,” lachte hij. Voor nu liepen er hier immers een aantal van hem rond, maar thuis waren er nog enkele Pokémon waar Researchers erg gek op waren. Alain vond ze ook zeker interessant. Misschien wel omdat ze, net als hij zelf, iets unieks hadden. Hij herinnerde zich nog hoe hij op de middelbare gepest werd om zijn haar- en oogkleur, vooral om het laatste.

Een Holo Caster werd tevoorschijn gehaald en de ander stelde voor om nummers uit te wisselen, zodat ze elkaar misschien een beetje up to date konden houden. Alain, sociaal en enthousiast als altijd, knikte en hield zijn hand uit. “Zal ik mijn nummer erin zetten?” vroeg hij. Dat werkte wat gemakkelijker dan het opnoemen, immers. Als hij zichzelf dan gewoon een berichtje stuurde, hadden ze elkaars nummer direct.

Wacht.

Wat is je naam eigenlijk?
Mitch Lawrence
Trainer
Mitch Lawrence

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 jaar
Rank: 3

They say that home is where the heart is BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
28
113
CHARACTER INFO

OOC INFO

Mitch floot kort tussen zijn tanden door. ”Dus je wilt zeggen dat je én een gym badge hebt én enkele speciale Pokémon in je team? Ik sta hier naast een beroemdheid,” zei hij plagend tegen de jongen. Het zou nog wel even duren eer dat hij zich aan de jongen geleveld had. Niet dat het één grote competitie hoefde te zijn, maar Mitch vond het wel leuk om een beetje uitdaging te hebben in zijn leven en als die uitdaging in de vorm van de jongen kwam, dan vond hij dat prima. Het zou fijn zijn om iemand te hebben die hem een beetje kon motiveren om hard te strijden voor zijn doel, al had hij die motivatie van zichzelf al wel. De jongen gaf aan dat hij zijn eigen nummer wel in Mitch’ telefoon kon zetten en Mitch gaf hem zijn Holo Caster, waarna hij kort knipperde met zijn ogen toen ook hij besefte dat ze elkaars naam helemaal nog niet kenden. Bruce snoof kort, Natsu knipperde al net zo verward met zijn ogen en Poseidon… Die was te druk met panikeren, dus die had niks in de gaten. ”Mitch,” zei hij uiteindelijk, gevolgd door een schaapachtig lachje. Ongelooflijk dat hij hier een heel gesprek met iemand had en zichzelf nog niet eens had voorgesteld. Dat was niet hoe zijn moeder hem opgevolgd had. ”En wat is jouw naam?” vervolgde hij toen, zijn wangen een klein beetje rood wordend. Hij wist dat hij niet de enige was die het was vergeten, maar dit was toch wel een beetje… awkward.


OOC: Alright ik heb mijn bond dingetje op orde, dus je mag 'm gerust afsluiten in je volgende post als je wilt c:
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

They say that home is where the heart is 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain lachte toen hij de beroemdheid werd genoemd. “Nee, nee. Skill en geluk,” knipoogde hij geamuseerd naar de jongen. Het was een combinatie van alles, eigenlijk. Zijn ogen gleden even naar de Vulpix en een zachte glimlach verscheen op zijn lippen. Sommigen waren een cadeau geweest, anderen waren overgekocht en weer enkelingen waren gevonden.

De jongen stelde zich voor als Mitch en Alain zette zijn nummer in de Holo Caster, om zijn eigen naam er vervolgens bij te typen om het contact toe te voegen. “Aangenaam, Mitch! Alain,” stelde hij zichzelf vervolgens met een glimlachje voor. Hij klikte zijn eigen contact aan en verstuurde een simpel bericht naar zichzelf, zodat hij het nummer van Mitch ook zou hebben. Vervolgens hield hij de Holo Caster in de richting van de bruinharige jongen.

Dan wordt het tijd dat ik terug aan het werk ga. Het was leuk je te ontmoeten!
Mitch Lawrence
Trainer
Mitch Lawrence

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 jaar
Rank: 3

They say that home is where the heart is BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
28
113
CHARACTER INFO

OOC INFO

Mitch grijnsde licht geamuseerd op de woorden van de jongen, maar gaf een knikje. Hij hoopte dat hij dat ook met elkaar kon combineren. Skills en geluk. Hij was sowieso van plan om Bruce een TM te leren voordat hij de gym uit zou gaan dagen en hij dacht al wel minstens één in gedachten te hebben. En dan moest hij Natsu nog evolueren, maar dat zou gezien het level van de Charmander ook niet lang meer duren. En Poseidon… Tja, daar moest hij een oplossing voor verzinnen. Daar zouden ze dan wel aan werken. Komt goed. De jongen stelde zichzelf inmiddels voor als Alain en Mitch gaf hem een vriendelijk knikje. ”Insgelijks,” sprak hij op een kalme toon. Nadat Alain zijn nummer erin had gezet, stuurde Mitch hem meteen een korte begroeting als berichtje en stak hij zijn Holo Caster weer in zijn zak. ”Dan ga ik maar eens hard trainen zodat ik snel die gym uit kan dagen en je kan uitdagen voor een gevecht,” zei hij met een grijns tegen de jongen. ”We horen elkaar nog wel eens.” Hij keerde Natsu terug in zijn bal en liep wat meer naar het strand toe zodat hij de hevig spartelende Poseidon ook terug kon keren, waarna hij zijn hand opstak in een groet naar Alain en in de richting van Jubilife City begon te wandelen. Hij moest maar eens plannen maken voor die eerste gym, dan.


OOC: Topic uit!

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum