Switch account





Reunion [brother search] - vr apr 09, 2021 1:42 pm
Eliza Turner
Trainer
Eliza Turner

Karakterkaart
Gender: female
Age: 18
Rank: 1

Reunion [brother search] BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
0
63
CHARACTER INFO

OOC INFO


Voor Eliza ben ik op zoek naar haar oudere broer. Hij is een aantal jaar geleden uit Sinnoh vertrokken om iets met pokémon te gaan doen. Of dat als trainer/breeder/coördinator/… was is up to you. Nu de regio weer open is, komt hij terug naar Sinnoh. Hij is minstens een jaar ouder dan Eliza, maar hoeveel ouder hij precies is is open. Hij en Eliza waren voor hij vertrok close. Hun ouders zijn altijd tegen de terugkeer van pokémon in Sinnoh geweest en door hun droom om net wel iets met pokémon te doen hebben ze zich altijd verbonden gevoeld. Hoe hun relatie nu is kunnen we samen plotten. Als je ervoor zou kiezen om hem een trainer te maken zou dit wel voor een soort rivaliteit tussen hem en Eliza kunnen zorgen omdat ze dan allebei champion willen worden, wat wel leuk kan zijn. Als je nog meer info over Eliza wil, kan je die hier vinden in haar introduction. Aanmeldingen hoeven helemaal niet lang te zijn; ik wil gewoon je ideeën voor het karakter horen <3
Re: Reunion [brother search] - vr apr 09, 2021 4:41 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

Reunion [brother search] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ik was toevallig nog van plan om ergens in de toekomst een heel arrogante kerel aan te maken die trainer wilde zijn, dus als dit even open staat en je vindt niemand, zie ik het evt wel zitten om samen met je te plotten? :3
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum