Switch account





The more you seek the truth - vr apr 09, 2021 6:45 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

The more you seek the truth BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had het weer voor elkaar gekregen hoor, hij wist weer eens niet welke richting hij uit moest gaan. Hij had het eindelijk voor elkaar gekregen om Hearthome city uit te komen en route 208 te betreden, maar hier was hij nu op die route en hij had geen idee meer welke kant het makkelijkste zou zijn om uit te gaan. Hij plofte dan ook maar neer in het gras en liet zijn beide pokemon uit hun pokeballs. Hij kon zien hoe Shark hem al een blik gaf die duidelijk wel weer wist dat ze verdwaald waren. Hoe moeilijk was het ook om gewoon de weg te blijven volgen? Maar nee, hij dacht een snellere route te weten en had daardoor van het pad afgeweken en nu was hij hier niet wetende welke kant meer uit te gaan. Hij hield zijn hoofd in zijn handen en zuchtte, dit ging nog wat worden. Hij voelde iets aan zijn shirt trekken en hij keek opzij om Siren daar te zien met een vragend gezicht. Duidelijk niet wetende wat er echt mis was. "Ik denk dat we verdwaald zijn Siren," Sprak hij tegen de buizel, welke bedenkelijk begon te kijken daarna. Hoe gingen ze te weten komen welke kant ze uit moesten gaan?

[Aurora Castle]
Re: The more you seek the truth - za apr 10, 2021 9:51 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

The more you seek the truth BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was een lange wandeling geweest en blijkbaar was ze de verkeerde richting uit gegaan toen ze Pastoria City verliet, maar nu was Aurora op de juiste weg om naar Eterna City te wandelen. Ze had zojuist overnacht in Hearthome City en was aan het overwegen om gewoon een taxi te nemen zodat ze er sneller zou zijn. Het zou vast weken duren eer dat ze er te voet zou zijn en hoewel ze het rustig aan wilde doen, was het nu ook weer niet de bedoeling dat ze haar gym battle pas kon doen over een half jaar. Het meisje liep, met haar Pokémon uit hun balls naast zich, door Route 208. Volgens de map die ze in het Pokémon Center had gezien, zou deze Route leiden naar Eterna City. De weg volgen bleek echter een moeilijker gegeven te zijn dan ze had gedacht en ze krabde kort over haar achterhoofd toen ze na een paar uur niet meer zeker wist of ze het pad nog juist aan het volgen was. Het was net op dat moment dat ze iemand hoorde praten tegen zijn Pokémon en Aurora draaide haar hoofd naar opzij, waar ze een jongen met een Gible en een Buizel in het gras zag zitten. Aan zijn verslagen uitdrukking kon ze zien dat hij het ook niet meer wist en ze kon het niet helpen dat ze zacht giechelde. Haar Spheal en haar Pikachu maakten allebei opgewekte geluidjes en renden – alhoewel Blizzard meer rolde dan rende – richting de Pokémon in het gras. ”Ik ben blij dat ik niet de enige ben die niet weet waar ze is,” zei Aurora op een lacherige toon en ze keek de jongen vriendelijk aan. ”Vind je het vervelend als ik even bij je kom zitten met mijn Pokémon?” Als hij liever rust wilde, dan zou ze wel door lopen, maar haar Pokémon leken het leuk te vinden om andere Pokémon te ontmoeten en zijzelf vond het ook wel leuk om even te stoppen om een praatje met de jongen te maken.
Re: The more you seek the truth - zo apr 11, 2021 10:15 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

The more you seek the truth BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij wilde niet dat Siren hem ook zou gaan judgen op zijn richtingsgevoel. Het was al erg genoeg dat Shark het deed, maar van hem kon hij het nog wel hebben. Hij hoorde een stem achter zich praten en voor een moment had hij hoop dat het iemand zou zijn die wel de weg zou weten, maar haar woorden vertelden hem anders. "Natuurlijk mag je er bij komen zitten. Kunnen we gezellig samen een poging doen om uit te vogelen welke kant we uit moeten." Als hij nu een vogel achtige pokemon had, dan had hij die er op uit kunnen sturen om de weg te verkennen, maar dat had hij helaas niet en zo te zien zij ook niet. Shark gunde het meisje in ieder geval kort een blik voor hij weer voor zich uit ging zitten staren en Siren liep naar haar toe, een begroetend geluid was duidelijk te horen. De buizel was duidelijk vriendelijker qua karakter dan dat Shark was, maar dat had hij al snel genoeg gemerkt.
Re: The more you seek the truth - zo apr 11, 2021 10:24 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

The more you seek the truth BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het leek geen probleem te zijn voor de jongen en Aurora grinnikte zachtjes om zijn woorden. ”Het spijt me dat ik je niet meteen kan helpen, maar we zullen vast wel een antwoord vinden op onze vragen,” zei ze bemoedigend tegen hem. Misschien konden ze zelfs een klein eindje samen reizen totdat ze hun weg weer hadden gevonden. Aurora vond het geweldig om nieuwe mensen te leren kennen onderweg en de jongen had een vriendelijke aura om zich heen hangen, dus ze kon in elk geval rekenen op geen conflicten. Ze liet haar blik naar de Buizel glijden die haar kwam begroeten en ze gaf hem een zachte aai over zijn bol. ”Je hebt coole Pokémon,” complimenteerde ze hem. Ze zag dat Thunder naar de Buizel liep om hem te begroeten en dat Blizzard het erop waagde om een gesprek te starten met de Gible, al zag het er niet naar uit dat hij daar zin in had. ”Blizzard, lieverd, laat hem maar doen. Ik denk dat hij nood heeft aan rust,” sprak ze op een lieve toon tegen haar Spheal. De Spheal keek even beteuterd in Aurora’s richting, maar gaf een knikje en rolde weg van de Gible. ”Ben je ook onderweg naar Eterna City voor je eerste gym battle?” vroeg ze aan de jongen naast haar.
Re: The more you seek the truth - zo apr 11, 2021 11:41 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

The more you seek the truth BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was niet de eerste keer dat hij ergens verdwaald was geraakt en eerlijk hij had misschien ook niet moeten verwachten om hier iemand te vinden die dat wel zou weten. "Hopelijk komen we erachter inderdaad," Sprak hij dan ook, terwijl hij kort keek hoe de pokemon met elkaar leken te communiceren. "Jouw pokemon mogen er ook wezen." Complimenteerde hij haar pokemon. Een spheal en een pikachu waren zeker geen slechte pokemon en eerlijk zou hij het waarschijnlijk verliezen in een gevecht met zijn huidige team. Ook al lag dat er maar net aan welke pokemon tegen welke pokemon zou gaan. Maar daar begon hij nu maar even niet over. "Shark is er niet helemaal blij mee dat we verdwaald zijn." Verklaarde hij het gedrag van de gible aan de ander. "Het kan best zijn dat hij zo weer bijdraait, maar Siren hier is meer open in ieder geval." Sprak hij terwijl hij naar de buizel wees die vrolijke geluidjes naar de pikachu aan het maken was. "En dat is wat ik aan het proberen ben inderdaad, maar zoals je ziet heb ik er nog niet al te veel geluk mee." Sprak hij met een wat schaapachtige glimlach. Soms wou hij dat hij een beter richtingsgevoel had, maar zo simpel was het niet helaas.
Re: The more you seek the truth - vr apr 16, 2021 11:24 am
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

The more you seek the truth BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora glimlachte dankbaar toen hij zijn woorden sprak. ”Ik had ze al toen ik mijn reis begon, dus dat scheelt al weer,” zei ze tegen de jongen. Haar Spheal had ze al echt heel lang en haar Pikachu had ze gekregen van haar stiefvader toen ze op reis vertrok. Ze koesterde beiden met heel haar hart en het deed haar dan ook goed toen Blizzard zich bij Thunder voegde en vrolijke geluidjes naar de Buizel maakte. Haar gezicht klaarde helemaal op en Aurora was blij om te zien dat de Spheal niet te lang in haar teleurstelling bleef hangen omdat de Gible niet erg sociaal was op het moment. ”Ik ben van mening dat een Pokémon gewoon zichzelf mag kunnen zijn,” zei ze tegen de jongen, zijn verklaring wegwuivend. ”Als hij er nood aan heeft om op zichzelf te zijn, dan moeten mijn Pokémon dat maar respecteren.” Bovendien leek de Buizel, zoals de trainer al zei, wel heel open te zijn, dus dan moesten haar Pokémon daar maar bij gaan zitten. Haar blik gleed weer naar de jongen en ze grinnikte om zijn woorden. ”Ik moet eerlijk toegeven dat ik de map maar heel kort bestudeerd heb vlak voordat ik uit Hearthome City vertrek. Blijkbaar niet lang genoeg om te weten waar ik heen ging.” Ze grinnikte opnieuw en haalde haar schouders op. ”Maar ik heb de kans gekregen om een nieuwe trainer te ontmoeten, dus dat maakt het wel weer goed,” zei ze met een glimlach naar hem. ”Mijn naam is trouwens Aurora,” voegde ze er snel aan toe toen ze zich besefte dat ze zich nog niet eens had voorgesteld.
Re: The more you seek the truth - vr apr 16, 2021 10:19 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

The more you seek the truth BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij liet zijn blik kort naar Shark gaan toen het over hem ging. Hij wist inderdaad dat de pokemon zo zijn momenten had. De ene keer kon hij heel sociaal zijn, het volgende had hij zijn nukkige moment en wilde hij het liefste niemand in de buurt hebben. Dat laatste kwam toch vooral voor wanneer hij iets fout had gedaan. Het was gelukkig wel waar dat Siren meer toegankelijk was, maar dat kwam ook omdat ze hem nog amper meegemaakt had waarschijnlijk en het niet steeds al moest doen met zijn slechte richtingsgevoel zoals de gible had moeten doen. "Als ik een kaart nu voor mijn neus had zou ik de weg wel kunnen vinden denk ik als ik weet waar ik ben tenminste. Maar zonder is mijn richtingsgevoel gewoon te slecht." Het meisje stelde haarzelf voor en hij knikte kort dat hij haar gehoord had. "Mijn naam is Shiro," Degene met het slechte richtingsgevoel, want je zou denken dat hij Sinnoh wel wat beter kende omdat hij hier geboren en getogen was, maar toch kreeg hij het voor elkaar om het elke keer weer opnieuw te laten gebeuren. "Ik heb ook eerlijk nu geen idee meer welke kant Hearthome zelfs uit is." Nee, daar terug komen was nu ook zo goed als onmogelijk.
Re: The more you seek the truth - za apr 17, 2021 1:19 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

The more you seek the truth BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Ik zou met een kaart op dit moment ook wel meer zijn dan zonder. Al is kaartlezen niet gemakkelijk als je niet weet waar je momenteel bent,” giechelde ze. Ze was in elk geval blij om te weten dat zij niet de enige was die totaal geen richtingsgevoel had en dat er ook trainers waren die verdwaald raakten. Dat gaf haar een iets minder slecht gevoel en nu dat ze iemand had gevonden die met haar mee kon zoeken naar een oplossing lag er al minder druk op haar schouders. De jongen stelde zichzelf voor als Shiro en Aurora gaf hem een knikje. Ze grinnikte lichtjes toen hij zei dat hij ook geen idee had welke kant Hearthome City was en ze haalde haar schouders op. ”Misschien kunnen we dadelijk gewoon rechtdoor beginnen te wandelen en zien of we bij een bordje uit komen? Ik heb de nummers van de Routes bestudeerd voordat ik ging, dus ik denk dat ik daaruit wel kan afleiden waar we zijn,” zei ze op een zelfverzekerde toon tegen hem. Dat had ze dan wel weer goed gedaan. ”Naar welke bestemming ben jij op weg?” vroeg ze nieuwsgierig aan de jongen. Haar blik gleed kort naar Blizzard en Thunder, maar zij leken het naar hun zin te hebben met de Buizel en dus richtte ze haar aandacht weer op Shiro.
Re: The more you seek the truth - zo apr 18, 2021 4:14 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

The more you seek the truth BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misschien was dat nog niet eens zo'n slecht idee inderdaad, om gewoon in een rechte lijn te gaan lopen. Ook al konden ze dan misschien wel heel lang doorlopen voor ze iets tegenkwamen. Of ze kwamen water tegen en dan was dat dat en konden ze terug. Maar ze konden het zeker proberen. "We kunnen het proberen. Ik weet ook wel welke route wat is, maar heb geen idee hoe er te komen vaak." Dat was wel het idee. Tenslotte wist hij de nummers wel en waar ze lagen, maar raakte hij vaak verdwaald op de route zelf. "Ik ben onderweg naar Eterna city," Antwoordde hij haar, dat was tenslotte waar hij de eerste gym uit wilde dagen, dus dan moest hij toch een keer die richting uit gaan verplaatsen. Ook al was hij nog wel van plan om eerst meer pokemon te vangen dan hij nu had. Hij had niet het gevoel dat Shark en Siren genoeg zouden gaan zijn. De Gible was langzaam wat dichterbij gekomen ondertussen, vooral toen het over de gym ging, want het was duidelijk dat dat iets was waar hij wel in geïnteresseerd was. Siren zat ondertussen nog rustig te praten met de twee pokemon van het meisje en leek niet echt door te hebben dat het ineens over een gym ging en een waar zij waarschijnlijk ook nog tegen mocht gaan vechten.
Re: The more you seek the truth - zo apr 25, 2021 8:17 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

The more you seek the truth BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Dat is niet zo heel handig, nee,” grinnikte Aurora. ”We kunnen natuurlijk ook naar de dichtstbijzijnde stad gaan en vanuit daar een taxi pakken, maar wat is daar de lol aan?” Ze wilde zelf zo veel mogelijk van Sinnoh ontdekken en dat ging niet alsof ze in een auto zat en de steden en Routes aan zich voorbij zag flitsen, wetende dat ze misschien heel wat trainingen misliep of trainers die ze uit kon dagen. Ze liet haar blik naar Shiro glijden toen hij zei dat hij onderweg was naar Eterna City, waarschijnlijk met hetzelfde doel als haar. ”Waarom houden we anders geen oefengevecht?” stelde ze voor. ”Dan zijn onze Pokémon ook weer wat energieker eer dat we vertrekken.” Ze liet haar blik naar haar Pokémon glijden, maar besloot dat ze dan voor haar Spheal zou gaan als ze echt zouden gaan vechten. Ze kon de ervaring wel gebruiken voordat Aurora de gym zou gaan uitdagen.
Re: The more you seek the truth - di apr 27, 2021 10:50 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

The more you seek the truth BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een oevengevecht klonk niet slecht als hij eerlijk was en hij liet dan ook een kleine glimlach zien bij de gedachte. Hij kwam overeind en klopte zijn broek af van het kleine beetje gras dat eraan bleef hangen. "Dat klinkt goed." Natuurlijk wist hij dan hij voor een deel in het nadeel zou zijn, maar hij zou zich zeker niet gaan inhouden. "Wat voor een regels wil je gebruiken? Dubbelgevecht of enkel?" Ze hadden er tenslotte allebei twee, dus ze zouden dubbel kunnen doen. Maar misschien hield ze er wel helemaal niet van, dan zouden ze beter enkel kunnen doen. Het verschilde tenslotte per persoon hoe ze erover dachten. Ook al zou dubbel nog wel eens in zijn voordeel kunnen werken of zijn nadeel, het was maar net hoe je het bekeek. Het had allebei hun voordelen en nadelen.
Re: The more you seek the truth - do apr 29, 2021 3:58 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

The more you seek the truth BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora glimlachte toen Shiro instemde, hem een knikje gevend. Hij vroeg of ze een dubbelgevecht of enkel wilde doen en Aurora liet haar blik kort naar beneden glijden. ”Ik heb nog niet zo heel veel ervaring, dus laten we het maar op een enkel houden,” zei ze op een licht schaapachtige toon. Tja, dat kreeg je ervan als je meer bezig was met je omgeving verkennen dan naar je doel werken. Ze liet haar blik kort over Thunder en Blizzard heen glijden en besloot uiteindelijk dat ze voor Thunder zou gaan. ”Ik begin met Thunder,” besloot ze en ze knikte naar de Pikachu, welke zich meteen uitdagend opstelde en naar voren rende. Aurora liep wat rustiger achter de muis-Pokémon aan en stelde zich achter hem op, waarna ze met een glimlach wachtte op welke Pokémon Shiro zou kiezen.
Re: The more you seek the truth - zo mei 09, 2021 8:56 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

The more you seek the truth BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze was nog niet zo ervaren, dan was een gevecht doen juist verstandig als je het hem vroeg, want zelf had hij met Siren ook nog niet veel gedaan, maar gezien ze voor haar Pikachu koos als eerste, had hij geen keuze dan om Shark in te zetten eerlijk. "Dan gebruik ik Shark," De Gible keek op toen hij zijn naam hoorde en kwam aanlopen. Tegen de Spheal zou hij het lastiger hebben, maar tegen de Pikachu niet, ook al was dit misschien wat gemeen om hem tegen de electric type in te zetten. Siren nam plaats naast hem, terwijl Shark tegenover de Pikachu ging staan. "Jij mag eerst," Dat zou hij haar meegeven, gezien hij anders misschien te hard van stapel zou gaan.
Re: The more you seek the truth - ma mei 10, 2021 3:36 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

The more you seek the truth BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora had wel half en half verwacht dat Shiro niet de keuze zou maken om zijn Buizel tegen haar Pikachu te gebruiken, dus ze was dan ook niet heel erg verrast toen het Gible werd. Het verkleinde haar kans om te winnen, maar hopelijk kon ze met een paar status beïnvloedende moves ervoor zorgen dat de Gible het er niet gemakkelijk vanaf zou brengen. Ze gaf dan ook een knikje toen Shiro aangaf dat zij eerst mocht beginnen en knikte naar Thunder. ”Begin met Double Team en ga daarna voor Thunder Wave!” riep ze naar haar Pikachu. Thunder knikte en begon zich eerst te vermenigvuldigen om de Gible te verwarren, waarna hij elektriciteit liet knetteren tussen zijn wangen en de schokgolf vervolgens naar de Gible richtte. Aurora hoopte dat het raak was, want dan zou Shiro in het nadeel zijn voor hun gevecht.
Re: The more you seek the truth - do jun 10, 2021 4:28 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

The more you seek the truth BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO



Hij moest toegeven dat Thunder Wave geen slechte was om mee te beginnen na de accuracy te verlagen. Maar hij had moves, waarbij Gible niet van zijn plek zou hoeven bewegen en accuracy verlagen kon hij ook. "Sand Attack," Hopelijk zou dat werken, want nu was de Gible dus inderdaad Paralysed. "Sand Tomb," Wanneer ze sterker zouden zijn, dan zouden ze meer moves kunnen gebruiken, maar het betekende dat hij voor nu het moest doen met de moves die ze hadden. Het was nu afwachten of die move effect zou hebben of niet.


Note: -
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum