Switch account





[Starter] Friend in me - zo jan 23, 2022 12:06 pm
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[Starter] Friend in me BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was dan eindelijk zover, vandaag kon Gioya eindelijk haar starter Pokémon ophalen bij de professor.
Een beetje laat misschien, hoor ik je denken. Dat was ook door haar eigen hoofd gegaan. Met 22 jaar was ze niet meer de jongste - niet op het gebied van Pokémon tenminste. De meeste trainers begonnen al de dag dat ze 11 jaar oud werden. Het was een soort mijlpaal. En die had zij gemist.

Het was niet dat ze niet wilde, of dat ze niet mocht. Haar moeder had het juist aangemoedigd. Gioya durfde op dat moment nog niet. Als enigskind woonde ze alleen met haar moeder, en het jonge meisje wilde haar nog niet alleen achter laten.

Dus had ze gewacht. En nu, 11 jaar later, was ze klaar om de stap te nemen en alsnog aan het avontuur te beginnen. Ze had expres voor Professor Hazel gekozen. Ze wilde de keuze krijgen uit een 'originele' starter Pokémon. Zoals het hoorde - in haar hoofd dan. Voor de rest zou ze nog eens goed moeten bekijken wát ze nou precies wilde.
Uiteraard gyms uitdagen, badges verdienen. Maar daar was genoeg tijd voor. Ze wilde vooral een goed, hecht team. Een team wat haar vertrouwde, maar ook elkaar. En een shiny of traited Pokémon zou ook niet vervelend zijn.

Gioya haalde diep adem voordat ze de deur van het lab open deed en binnenstapte.
'Hallo? Ik kom mijn starter Pokémon ophalen!'
Re: [Starter] Friend in me - zo jan 23, 2022 6:30 pm
Shaymin
Administrator
Shaymin

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 4 mentaal
Rank: 420

[Starter] Friend in me Pokemon-eatig
Kiek
egel is life
265
164
CHARACTER INFO

OOC INFO

TURTWIG
OVERGROW
De eerste Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Turtwig!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!



TORCHIC
BLAZE
De tweede Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Torchic!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!



PIPLUP
TORRENT
De derde Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Piplup!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!
Re: [Starter] Friend in me - zo jan 23, 2022 8:41 pm
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[Starter] Friend in me BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

Professor Hazel stond haar al op te wachten. Gioya liep achter de vrouw aan naar een tafel waar drie Pokéballs klaar lagen.
'Ik heb drie enorm leuke starter Pokémon voor je uitgekozen. Je mag ze alle drie even bekijken.'
Ze ging Gioya voor naar de eerste bal. Deze ging open, en er kwam een Turtwig uit tevoorschijn. Een gras type, wist Gioya. In haar hoofd maakte ze snel de rekensom. Turtwigs eind evoluatie was Torterra, die naast een gras type ook een grond type was. Hmm. Volgende.
De volgende bal onthulde een Torchic - niet te verwarren met Turtwig. Hoewel de namen overeenkwamen, deden de Pokémon dat zeker niet. Torchic was een kip-Pokémon, vuurt type. Zou uiteindelijk veranderen in Blaziken, die naast een vuurtype ook een vecht type was.
Een waardevolle partner, sterk en stoer.
De laatste Pokéball onthulde een Piplup. 'Oh!' het woord kwam eruit voor Gioya het doorhad. Piplup, een water type. Zou uiteindelijk evolueren in Empoleon, die ook het type staal had.
'Deze!' Ze was er al over uit. Ze had toch een zwak voor water types, en Piplup was gewoon enorm schattig. Professor Hazel glimlachte en gaf Gioya de bal van de Piplup.

Vol blijdschap liep Gioya naar buiten - de Piplup waggelend achter haar aan.
'Jouw naam is Amigo, vind je dat wat?'
Re: [Starter] Friend in me - wo jan 26, 2022 12:40 am
Shaymin
Administrator
Shaymin

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 4 mentaal
Rank: 420

[Starter] Friend in me Pokemon-eatig
Kiek
egel is life
265
164
CHARACTER INFO

OOC INFO

Piplup
TORRENT
Je Piplup is geregistreerd onder #941. Vergeet hem niet toe te voegen aan je PC.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum