Switch account





[Cas] Zoem - ma jan 24, 2022 11:30 pm
Ty Cassidy
Researcher
Ty Cassidy

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 29
Rank: 3

[Cas] Zoem BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
12
130
CHARACTER INFO

OOC INFO



Researcher - Rank 3
no items used
Rustig liet hij zijn pen langs het papier gaan, bedenkelijk tikkende tegen het schriftje aan. Wat een moeilijk iets was dit. De Luxray die naast hem in het veldje zat keek even op, maar liet een zachte zucht horen, ergerlijk. Ty liet zijn ogen even naar het beest gaan, glimlachte zachtjes en liet zijn vingers door de manen van zijn mon gaan. "Niet zo zuur kijken, ik ben er bijna door," zei hij met zijn zachte stem. De fire type Luxray knipperde even en legde zijn kop terug op zijn poten. Chevalier zat op zijn schouder en had zijn ogen gesloten, zachtjes slapende. Het was toen Charlie, de Rotom, voorbij kwam geraasd en even knetterende geluiden maakte, dat de shiny Rookidee geschrokken opkeek. Ook de paarsharige liet een geschrokken geluidje horen, de pen over het papier gaande. Kort knipperde hij vluchtig, waarna hij zijn ogen vernauwde, naar voren leunde en even zuchtte. nee he! "Charlie!" De Rotom begon zachtjes te lachen, hoverde wat heen en weer, voordat het weg schoot, het publiek in. Hij slikte even. Wat ging er nu weer door die zijn kop.

Voor hij het wist stond hij op zijn benen, zijn ogen scanden de omgeving tot hij zag dat de ghost type blij rond de hoofd van een man aan het zoemen was. Opgetogen geluiden kwamen van het wezen af, maar Ty kon niet zo goed zien wat de man in kwestie ervan vond. Snel kwam de man aangelopen, geflankeerd door de traited Luxray, die de man meteen met samen geknepen ogen aankeek. "Mijn excuses..." kwam er zachtjes uit, een lichte zucht van zijn lippen. "CHarlie... alsjeblieft..." Maar het deed niet veel, hij bleef maar door zoemen... Chevalier rolde even met zijn ogen, duidelijk niet onder de indruk.

sébastien
LV 30
charlie
LV 25
Chevalier
LV 16
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??

Re: [Cas] Zoem - wo jan 26, 2022 5:21 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[Cas] Zoem AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



De laatste tijd had Casimir vooruitgang geboekt op vlak van pokémon. Vooral zijn eigen pokémon vertrouwde hij iets meer en ook rond de pokémon van andere ging het beter. Dat was tot het voorval met de Tyrunt. Het wezen had laten zien dat pokémon nog steeds even onvoorspelbaar waren als Casimir altijd had gedacht. Zelfs al wilde hij het ontkennen, hij had wel degelijk een stap terug gezet in de vooruitgang.

Rustig wandelde hij door Hearthome, een zak onder zijn arm voor de boodschappen die hij van plan was te gaan halen. Aan zijn voeten liep de Rockruff mee. Het wezentje gedroeg zich anders de laatste tijd, was meer onvoorspelbaar, maar het had tot hiertoe nog niks naar hem gedaan.

Het was een diepe grom dat Casimir zijn aandacht trok. Direct keek hij op en zijn grijze ogen vonden direct het kleine ding dat rond hem begon te vliegen. Zijn kaken klemde hij op elkaar om de woorden binnen te houden toen iemand op hem af kwam gelopen. Zonder twijfelen sprong de Rockruff op, luid grommend om zijn kaken met een Crunch rond het ding te leggen.

“Het is misschien slimmer je pokémon bij te houden,” opperde Casimir die zijn best deed de irritatie uit zijn stem te houden, en het lukte redelijk.

Re: [Cas] Zoem - wo feb 02, 2022 10:47 pm
Ty Cassidy
Researcher
Ty Cassidy

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 29
Rank: 3

[Cas] Zoem BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
12
130
CHARACTER INFO

OOC INFO



Researcher - Rank 3
no items used
Oh...

De Crunch was raak en even kwam een geschrokken piepje uit Ty, die vluchtig zijn Pokéball erbij pakte om de Rotom terug te laten keren. Geschrokken van wat de Rockruff zojuist had gedaan naar de electric type, knikte hij enkel op de woorden die de ander uitsprak. Chevalier en Sébastien, die even keken naar hun trainer, legden nu hun focus op de vreemdeling. Beide droegen een boze blik, maar buiten de kleine vlammetjes die even uit de bek kwamen van de Luxray, was er niks extreems. Hij was immers erg gejaagd, kon de spanning proeven die CHarlie teweeg had gebracht en... De kleine man wilde niks liever dan hier meteen weg gaan. Zeker met de houding die de ander aannam tegenover hem. HIj slikte, liet zijn ogen even over de langere gozer gaan, zijn handen om de ball van de Rotom geslaan hebbende. Even keek hij de ander aan, voordat hij snel schuin wegkeek en zijn keel schraapte. Wat een vreemd iemand. Wat een heel vreemd iemand. En ergens ook alles behalve anagenaam. Maar hij was niet iemand om vooroordelen de voortouw te laten nemen. Mensen kansen geven was immers altijd de boodschap die men gaf, niet?

"Mijn excuses- Hij is... Hij is uhm," Hij en Pokémon waren niet meteen de beste klik. En ondanks dat zijn partner, de fire Luxray, wel best naar hem luisterde, had hij de rest van zijn Pokémon vaak niet onder controle. "Mijn oprechte excuses,"

sébastien
LV 30
charlie
LV 25
Chevalier
LV 16
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??

Re: [Cas] Zoem - do feb 03, 2022 1:27 am
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[Cas] Zoem AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Casimir voelde niet schuldig om het feit dat de Rockruff het wezentje had gebeten, ook al was hij het er niet mee akkoord dat zijn pokémon zelf de keuze gemaakt had zo aan te vallen. Met de Luxray aan de zijde van de andere, had het fout kunnen aflopen. Gelukkig was de andere slim genoeg om de pokémon direct terug in zijn bal te steken, maar zelfs dan bleef de Rockruff verder grommen. Casimir keek hem even aan met vernauwde ogen, maar het was niet genoeg. “Stil,” zei hij streng tegen het beest, die dan gelukkig toch luisterde.

De andere verontschuldigde zich, maar maakte vervolgens zijn zin niet af. Hij was wat? Jong? Nieuw? Speels? Vriendelijk? Onschuldig? Allemaal had Casimir het al gehoord, allemaal excuses die uiteindelijk waardeloos waren en geen werkelijke inhoud. Maar had hij zich niet voor genomen om mensen een kans te geven? Op die moment had het misschien verkeerd geklonken, maar dit was zo’n situatie. Hij moest mensen het voordeel van de twijfel geven.

Een wat geïrriteerde zucht ontsnapte en Casimir haalde twee vingers door zijn ogen. Stond hij echt op het punt om- het voelde verkeerd, zeker in deze situatie. “Geen probleem,” zei hij door opeengeklemde tanden door. “Let er de volgende keer gewoon beter op.” Er waren vast nog mensen die het allemaal niet konden waarderen, ook al waren ze sterk in de minderheid.

Re: [Cas] Zoem - za feb 19, 2022 12:55 pm
Ty Cassidy
Researcher
Ty Cassidy

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 29
Rank: 3

[Cas] Zoem BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
12
130
CHARACTER INFO

OOC INFO



Researcher - Rank 3
no items used
Ty had niet heel veel ervaring met Pokémon. NOu ja, eigenlijk wel, maar niet met Pokémon die waren zoals zijn Rotom. Hij had altijd een Pikachu gehad en toen ze ook een paar andere electric types erbij hadden genomen met de shop had hij vaak met zijn handen vol gezeten. Maar dat was aangenaam werk en herinneringen waar hij blij op terugkeek. Het was echter nu wel zo dat hij van 0 was begonnen. Hij had Charlotte als starter genomen, een shiny Cutiefly en had zijn reis gestart met enkel bug types, die nu een nieuwe thuis hadden gevonden opdat hij zijn studie wilde leggen op andere typings. Eerst had hij overwogen enkel steel en electric ter observatie te nemen, maar met Sébastien erbij had hij het besluit erbij gelegd om ook fire type erbij te nemen. Zijn blik gleed even over de langere man, die het zwijgen oplegde bij zijn Rockruff. Sébastien vernauwde zijn ogen en kantelde zijn kop een tikkeltje naar boven om zichzelf wat beter op te stellen. Chevalier knipperde enkele keren en hupte naar de schouder van de Luxray. De man draaide zich een kwartslag en hield zijn arm uit, waardoor de Rookidee er zo opsprong en op zijn schouder ging zitten.

Een zucht van de ander zorgde ervoor dat de fire type Luxray zijn ogen wat vernauwde en zijn kop schudde in frustratie. De traited mon duwde zijn flank tegen zijn been en kort legde de kleine man een hand langs de kop van de Pokémon. De vlammetjes op zijn oren leken vrij intens en Ty vroeg zich af of dit afgestemd was op zijn emoties of iets anders. "Tuurlijk, mijn excuses.." klonk er zacht van de researcher af waarna hij even zijn kiezen op elkaar klemde. Langzaam keek hij terug op naar de ander. Hij... "Is dat een traited Rockruff?" probeerde hij voorzichtig te vragen aan de ander. Ookal lag zijn studie niet bij traited Pokémon of iets anders, was er nog steeds interesse ertoe. Zeker opdat hij niet veel recolor traited had gezien. Hij was meer bekend met Sébastien, waar de trait ervoor zorgde dat het bijna een hele nieuwe Pokémon werd.

sébastien
LV 30
charlie
LV 25
Chevalier
LV 16
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??

Re: [Cas] Zoem - ma feb 21, 2022 4:00 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[Cas] Zoem AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



De Luxray trok gelijk zijn aandacht toen dat hij in beweging kwam. De blik van het ding, de vlammen op zijn oren die leken te reageren om de gemoedstoestand. Hij kon zich alleen maar inbeelden hoe dat het was om daarvan brandwonden op te lopen. Bijna alsof de Rockruff wist dat Casimir zich er zorgen om maakte, verplaatste het ding zich zodat hij tussen hem en de onbekende pokémon kwam te staan. Het zorgde er niet voor dat hij de aanwezigheid ervan ineens kon waarderen, maar het was iets beter.

In elk geval leek de andere bereid om te luisteren naar zijn woorden. Het zou voor iedereen beter zijn, als mensen pokémon onder controle konden houden. “Hmhm,” was zijn korte antwoord op de vraag van de andere. Normale Rockruff waren immers veel lichter van kleur. “Je luxray is anders. Wat is da- hoe komt het dat het vlammen heeft?” Wat moest er met een pokémon gebeuren om zo hard te veranderen en niet eens meer te lijken op de originele variant. Het leek bijna niet meer op een normale Luxray.

Re: [Cas] Zoem - zo apr 24, 2022 10:27 pm
Ty Cassidy
Researcher
Ty Cassidy

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 29
Rank: 3

[Cas] Zoem BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
12
130
CHARACTER INFO

OOC INFO



Researcher - Rank 3
no items used
Ty liet zijn ogenj even naar de puppy gaan, die druk bezig leek te zijn met zijn trainer te beschermen. HIj knipperde en kneep zijn ogen tot spleetjes in een poging te kunnen zien wat voor gemoedstand het wezentje had, maar Sébastien was hem voor. Een zacht geluid van Chavelier liet hem ook even opkijken. De shiny Rookidee kantelde zijn hoofdje en kort tilde Ty zijn hand op, om de vogel te aaien. De onbekende persoon voor hem begon achter te praten. "Oh... Sébastien..." zei hij even. De Luxray hield zijn focus echter op de hond gericht en vernauwde zijn vurige kijkers even kalm. "Ja hij is uhm... Een sinnoh variant. Hij is de enigste die ik tot nu toe heb gezien," zei hij kalm. "Puur fire type is hij. Ik vond hem als Shinx. Koppig als wat wilde hij niet bij me blijven om hem te bestuderen... Ik ben een researcher en ja..." hij zuchtte even en liet een hand over de kop van de lynxachtige gaan. "Ik ben hem toen gaan volgen, hij werd verstoten door de andere shinx, aabgevallen door een luxio. Ik wil niet weten wat er gebeurd was als ik er niet was," beaamde hij kalm. Zijn blik gleed even terug naar de ander. "Ik wist niet dat type changes iets waren in sinnoh, maar nu ik hem heb gaat de hele wereld daar wel voor open. IK weet ook dat er een ice type buizel is die zijn originele water type ook noge behoud. Dus het is wel uniek dat Sébastien hier helemaal veranderd..." een zacht lachje kwam van hem af. "Sorry... Ik ratel echt teveel..." aan een stuk door, was vast alles behalve aangenaam.

sébastien
LV 30
charlie
LV 25
Chevalier
LV 16
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum