Switch account

[Journey] Watch me - di jan 25, 2022 1:25 am
Jayden Fòlais
Researcher
Jayden Fòlais

Karakterkaart
Rank: 3

[Journey] Watch me BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
0
182
CHARACTER INFO

OOC INFO

Journey Card
IT'S A WHOLE NEW PLACE

Aron of pearls.

Huidig terrein: Cave
Modifier gebruikt: None

Researcher - Rank 3
no items used
Spook naast zich zwevende wandelde hij de grot binnen. Draak flankeerde zijn andere kant en dat was puur van een reden; die vlam op zijn staart. Die zou wel voor wat belichting in de duisternis zorgen. In ieder geval was het de enigste twee beesten die hij echt kon gebruiken in deze situatie. Koevoet zou neervallen, Vogel was kut en Kip was tja, een kip. En Vis? Ja, die haalde hij maar al te graag eruit maar dan was het straks doei grot en dus ook doei kans om een Aron tegen te komen. Een Aggron was zijn droom, al voor zo lang. En was het naïef om elke keer weer te hopen dat hij zo'n dino'tje tegen zou komen? Misschien maar hij zou niet opgeven. Niet nu hij een redelijk iets van team begon te krijgen. Hij begon zich enorm te stellen op de Gengar vooral. Maar of dat was uit eenzaamheid of iets anders wist hij niet. Hij zuchtte even zachtjes toen de Charmeleon naar voren en begon rond te kijken, af en toe Embers werpende naar de stenen. Ja, dat zou niks doen idiot.

SPOOK
LV 30
DRAAK
LV 30
VIS
LV 30
KOEVOET
LV 30
VOGEL
LV 30
KIP
LV 30

Re: [Journey] Watch me - di jan 25, 2022 2:29 pm
Psyduck
Member
Psyduck

Karakterkaart
Rank: 0

Clownerij
Liever te dik in de kist dan een feesie gemist
835
646
CHARACTER INFO

OOC INFO

A NEW JOURNEY
IT'S A WHOLE NEW WORLD
Buiten giert de wind en valt de regen met bakken uit de lucht. Gelukkig voor jou is het binnen droog en nu ook warm dankzij Draak. Kies je ervoor om rechts te blijven lopen, of links langs een groot ondergronds meer te verkennen?
Re: [Journey] Watch me - di jan 25, 2022 3:43 pm
Jayden Fòlais
Researcher
Jayden Fòlais

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
0
182
CHARACTER INFO

OOC INFO

Researcher - Rank 3
no items used
Diepe de grot in gaan, dat was hij van plan. Even wierp hij een blik achter zich toen hij hoorde hoe de wind door de grond guurde, de geur van verse regen kwam hem tegemoet. Ah, ze hadden geluk, wat heerlijk. Kalm liet hij zijn blik langs SPook gaan, die links afsloeg en de trainer ging dan ook kalm zijn Pokémon achterna. Draak huppelde achter het duo aan, een Flamethrower afvurende tegen de muren van de grot. Even liet Jayden zijn blik vallen op het meer, waarna een grijns op zijn lippen kwam. Kalm nam hij de ball van Vis erbij, waarna hij deze vergrootte en voor zich hield. In een flits was de Gyarados in het water verschenen. Een woest gebrul kwam van de draakachtige aan, die even woest tegen de muren sloeg met zijn staart. Jayden's ogen begonnen meteen te fonkelen in pure opwinding. "Zoek een Aron voor me," beviel hij dan ook zijn Pokémon. Spook ging meteen aan het werk en verdween door een muur. Draak moest even zijn bek toeklappen om schuin om te kijken naar zijn meester. Een schuine blik van Jayden zorgde er echter voor dat de Charmeleon wel meteen een eindje vooruit liep om rond te kijken. Vis hees zijn kop hoger en begon het meer en de paden er rond te bekijken. Als hij zicht kreeg op iets van leven wist hij dat ie snel over zou gaan op de aanval.

SPOOK
LV 30
DRAAK
LV 30
VIS
LV 30
KOEVOET
LV 30
VOGEL
LV 30
KIP
LV 30

Re: [Journey] Watch me - wo jan 26, 2022 3:17 pm
Psyduck
Member
Psyduck

Karakterkaart

Clownerij
835
646
CHARACTER INFO

OOC INFO

Boldore
STURDY or WEAK ARMOR
Je voet blijft achter iets hangen- en iets beukt je onderuit. Een boze Boldore.
Re: [Journey] Watch me - za feb 26, 2022 1:29 am
Jayden Fòlais
Researcher
Jayden Fòlais

Karakterkaart

Jaz
Hier een quote
0
182
CHARACTER INFO

OOC INFO

Researcher - Rank 3
no items used
Het ene moment stond hij overeind, het andere was hij omver gegooid. Met een plof kwam hij op de grond terecht, een zacht gekreun van hem afkomende. Al snel klemde de man zijn tanden op elkaar waarna een grom van hem afkwam. "Vis!" Zijn stem galmde door de grot heen en het duurde nog geen halve seconde voordat de grond beefde. Toen de lange man opkeek zag hij al hoe water langs de Boldore ging en deze wankelend een paar passen opzij moest zetten. De Gyarados had zich deels op land gewerkt en had een Waterfall aanval uitgevoerd. Zijn stem had er echter voor gezorgd dat zijn Pokémon terug kwam. Want al snel hoorde hij een bezorgd geluidje. Boos keek de groenharige man even om naar de Charmeleon. "Heb ik je gezegd dat je mocht stoppen? Ga verder zoeken jij nutteloos beest!" snauwde hij snuivend naar de fire type toe. De Pokémon kromp wat in elkaar, waarna het al snel in beweging kwam en verder ging zoeken naar een Aron.

Jayden duwde zichzelf rustig overeind, waarna hij even opkeek naar de gevlekte POkémon aan zijn zijde. "Waterfall, Whirlpool, Brine," Een zwaar gebulder kwam van de serpent af, waarna hij snel op de Pokémon af stormde. De rock type zette wat pasjes opzij, maar kon geen kant op. Water omhulde het wezen waarna al snel de eerste water move raak was, voordat het werd opgevolgd met water dat rond de poten van de Boldore verschenen. Het stenen wezen werd erin getrokken, waardoor het geen kant op kon. Vis bulderde nogmaals en opende zijn massieve bek, waarna een waterstraal werd afgevuurd op de rock type. Jayden vernauwde zijn ogen wat en snoof luidkeels. Hij zou het vanzelf wel horen wanneer zijn Gengar of CHarmeleon een Aron hadden gevonden. Tot dan kon hij genieten van hoe zijn Pokémon dit nutteloos wezen afslachtte.

SPOOK
LV 30
DRAAK
LV 30
VIS
LV 30
KOEVOET
LV 30
VOGEL
LV 30
KIP
LV 30
Re: [Journey] Watch me - ma maa 07, 2022 2:29 pm
Psyduck
Member
Psyduck

Karakterkaart

Clownerij
835
646
CHARACTER INFO

OOC INFO

What's that?
Wait a minute ..
Boven je, op een hoge richel die naar een donkere gang lijdt, staat een Aron. Hij kijkt op je neer alsof je het stof onder zijn poten niet waard bent. Hij wenkt je met één pootje- en verdwijnt dan de donkere gang in.

Spoiler:
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: