Switch account





Tanz mit mir [open] - za apr 10, 2021 11:15 am
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

Tanz mit mir [open] 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het bos was minder donker dan eerdere keren dat ze er geweest was, al kwam dat waarschijnlijk doordat het pas net lente was en de bomen net weer wat blaadjes begonnen te krijgen. Zowel Momo als Nina waren uit de pokéballs. Nina liep een stukje voor Auri en Momo uit en leek helemaal in haar element te zijn hier in het bos. Toen plots een mensvormig silhouet opdook een stukje verderop, verscheen er een kleine grijns op het gezicht van de roodharige jongedame. Dit was het perfecte moment voor een pokémon gevecht! Maar vrijwel ieder moment kon geschikt zijn voor een pokémon gevecht als het aan Auri lag.

"Hé, jij daar!" riep Auri naar de persoon toen ze wat dichterbij was, "Ik daag je uit tot een pokémon gevecht!"
open topic!
Re: Tanz mit mir [open] - zo apr 11, 2021 1:38 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Tanz mit mir [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij kwam door Eterna Forest op weg naar huis. Ontspannen keek hij om zich heen. Naar de bomen waar lichtgroene bladeren aankwamen, jonge bladeren. Hoorde hij daar nu een Fletchling in één van de bomen? Misschien verbeelde hij het zich ook maar, want die waren er niet heel erg veel in dit gebied. Lang om er naar te luisteren had hij ook niet. Ineens hoorde hij iemand achter zich roepen. Hij draaide zich om toen ze hem uitdaagde voor een pokémon gevecht. Er ontstond een grijnsje rond zijn lippen terwijl hij haar aankeek. “Nou nou, wat een begroeting. Ook aangenaam, mijn naam is Mace.” Hij keek de jonge vrouw vrolijk aan, maar maakte nog niet echt aanstalten om een pokeball te pakken. Hij keek opzij naar haar pokémon. “Wat een leuke pokémon heb jij daar.” Glimlachte hij toen.

[Dit is na de journey, dus nog even afwachten wat daar precies uit komt. Wilde hier toch graag alvast posten, hopelijk vind je dat oké :3 .]
Re: Tanz mit mir [open] - zo apr 11, 2021 4:44 pm
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

Tanz mit mir [open] 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

De persoon die ze uitgedaagd had voor een gevecht was een wat oudere man, niet bejaard-oud of zo, maar wel veel ouder dan dat zijzelf was. De man introduceerde zich als Mace, en complimenteerde vervolgens haar Pokémon."Aangenaam Mace, mijn naam is Auri," ze straalde zo'n beetje vanwege de complimenten die haar Pokémon zojuist gekregen hadden, "en dit zijn Nina en Momo." Natuurlijk verdienden haar prachtige bug-types ook een eigen introductie. Momo keek Mace aan met een onnozele blik, terwijl Nina zich omdraaide en terug naar haar trainer liep.

Auri nam Mace's uiterlijk en indruk even goed in zich op, deze man leek niet echt op een trainer. Hij had op zich wel wat weg van haar eigen vader, al was Mace wel wat breder gebouwd. "Bent u ook een Pokémon trainer, of kan ik dat gevecht alweer vergeten?" vroeg ze vervolgens, haar toon lichtelijk brutaal.
is goed hoor, ik kan wel wachten ^^ (Auri zelf daarentegen.... xD)
Re: Tanz mit mir [open] - zo apr 11, 2021 8:34 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Tanz mit mir [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij knikte haar even toe “Dag Auri” Zei hij toen. “En aangenaam Nina en Momo. Elekid je mag best even komen kijken hoor.” De pokémon had zich achter een bosje verstopt zo snel hij Auri had horen aankomen. Voorzichtig kwam hij nu iets dichterbij. Auri vroeg of hij ook pokémon trainer was, dus schudde hij zijn hoofd. “Nee, ik ben researcher. Dat betekent alleen niet dat ik niet in ben voor een gevecht. Wel één op één. Elekid reist alleen maar met mij mee.” Hij keek even om naar Elekid, die iedereen goed in de gaten hield, maar er wel even bij was gaan zitten.
Re: Tanz mit mir [open] - ma apr 12, 2021 8:22 am
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

Tanz mit mir [open] 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Toen Mace iets zei over een Elekid, kwam er een gele pokémon uit de bosjes gelopen. Auri kon aan het gedrag van de Elekid niet goed zien of deze wild was of dat ie bij Mace z'n team hoorde, maar dat makte niet uit zo lang ze deze man maar kon verslaan in een gevecht. Vervolgens kwam Mace met de informatie dat hij geen trainer was, waarbij Auri's gezicht toch een beetje een teleurgestelde uitdrukking kreeg. Gelukkig stond de researcher wel open voor een gevecht, en de roodharige trainer kon zich inbeelden dat je in een gevecht ook veel kon leren over pokémon. "'n één op één gevecht? Klinkt goed!" haar lichte teleurstelling verdween als sneeuw voor de zon nu het gevecht toch door zou gaan.

Ze keek even naar Nina en Momo, wie van de twee moest ze nou kiezen? Nina had meer moves, maar Momo had de training meer nodig. Ze besloot na een moment van twijfel om Nina, haar Spinarak, terug te laten keren in haar pokéball, en dus Momo te gebruiken in het gevecht. "Ik ben er klaar voor."
Mace is zo wholesome ik hou van hem
Re: Tanz mit mir [open] - ma apr 12, 2021 10:32 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Tanz mit mir [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij zag echt het teleurgestelde gezicht van Auri wel. Het zou ook het eerste gevecht worden met Sem, maar dat betekende nog niet dat hij van plan was om het haar makkelijk te maken. Hij zou wel echt zijn best gaan doen namelijk. Het werd Momo. Een Snom, een ice en bug pokémon. Een leuke tegenstander voor Sem. Auri gaf aan dat ze er klaar voor was. Hij glimlachte en knikte. Toen pakte hij de pokeball van zijn riem. “Het is tijd voor je eerste gevecht Sem, kom maar.” Hij liet de Basculin eruit en besloot maar direct de aanval in te zetten. “Sem doe tackle.” De Basculin schoot op de Snom af. In zijn ooghoek keek hij naar de Elekid, die geïnteresseerd toekeek. Het leek bijna wel alsof hij eigenlijk ook wel wilde. Wie weet hield die kleine meneer wel van vechten.
Re: Tanz mit mir [open] - di apr 13, 2021 4:22 pm
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

Tanz mit mir [open] 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Mace liet een visachtige pokémon uit zijn pokéball, deze viel meteen aan met een tackle. Auri wilde haar pokémon nog laten weten dat deze aan de kant moest, maar Momo wist de aanval helaas niet te ontwijken. Het wat geen heel grote verrassing dat de Snom niet ontweek, want het was gewoon niet zo'n behendige pokémon. "Oké Momo, gebruik Struggle Bug!" Haar Snom volgde netjes dit commando op terwijl de trainer met een grijnsje toekeek hoe de aanval richting de Basculin schoot.
(:
Re: Tanz mit mir [open] - di apr 13, 2021 8:48 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Tanz mit mir [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

De Struggle Bug schoot recht op Sem af. “Sem naar rechts!” De Basculin deed wat hij zei, maar was net te laat. De aanval raakte hem. Hij siste even, maar leek het toen weer van zich af te schudden. “Water Gun Sem.” Gaf hij het volgende commando aan zijn Basculin. Sem bolde zijn wangen en een krachtige straal water verliet zijn bek en schoot op Momo af.
Re: Tanz mit mir [open] - wo apr 14, 2021 10:42 am
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

Tanz mit mir [open] 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Oké, dat was één aanval die raak was, nice! Auri grijnsde, al werd die grijns snel weer van haar gezicht geveegd door een Water Gun die recht op Momo knalde. Momo stond nog redelijk overeind, al was de vraag nog maar voor hoe lang. Auri dacht even na over wat haar volgende zet ging worden, al had ze daar niet lang voor nodig. "Powder Snow, nu!" De snom stuurde een windvlaag met poederige sneeuw af op de basculin. Deze move zou niet heel effectief zijn tegen de water-type pokémon die tegenover haar stond in het gevecht, maar het had een kans om deze te bevriezen en dat was waar de trainer op hoopte.
Recap - water gun raakt, Momo gebruikt powder snow
Re: Tanz mit mir [open] - wo apr 14, 2021 2:00 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Tanz mit mir [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het water op de grond bevroor door de aanval van de Snom en dat was gelukkig genoeg waarschuwing voor Mace, anders had hij het misschien niet eens doorgehad. “Sem, naar links. Ga uit de buurt van het water en probeer die windvlaag te ontwijken.” Het lukte de Basculin niet helemaal om te ontwijken, maar genoeg om niet te bevriezen. Het was wel op het nippertje dat wel. Mace fronste even terwijl hij het nu spiegelgladde strijdtoneel bekeek. Toen keek hij opzij naar Elekid, die met grote ogen toekeek. Er lag een glinstering in. Net zo’n glinstering als ze zon die op het ijs scheen. “Sem Tail Whip.” Vervolgde hij met een klein glimlachje rond zijn lippen. Ergens genoot hij er misschien wel net zo van als de Elekid. Hij hoopte dat dat voor Sem ook gold.
Re: Tanz mit mir [open] - za apr 17, 2021 8:59 am
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

Tanz mit mir [open] 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Tail Whip... Wat deed dat ook alweer? Auri wist dat het geen schade deed maar het had wel andere effecten. Ze kwam er zo snel even niet op, maar heel speciaal zou het vast niet zijn. "Momo, gebruik nogmaals Struggle Bug." De snom stuurde nogmaals deze insectenaanval op de basculin af. Beide Pokémon zagen er tot nu toe nog niet uit alsof ze bijna verslagen waren, dus dit gevecht kon nog alle kanten op gaan. De grond tussen de twee pokémon en hun trainers was nu wel bevroren, waardoor Auri hoopte dat dit in het voordeel zou liggen van Momo.

@Mace Dragonskin
Recap - Momo gebruikt Struggle Bug
Re: Tanz mit mir [open] - za apr 17, 2021 4:11 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Tanz mit mir [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze deed nogmaals Struggle bug met Momo, dus gooide hij er een tegenaanval tegenaan. In de hoop dat de verlaagde verdediging hielp om de aanval harder te laten aankomen. "Sem, water gun." Vroeg hij zijn Basculin. De rechte straal water schoot door de Struggle bug heen, maar alsnog raakte de aanval Sem wel. Zijn Basculin schudde zichzelf even uit, alsof hij het gevoel weer van zich af wilde schudden. Mace keek even naar hem, maar toen ging zijn blik naar de Snom van Auri. In afwachting of de aanval Momo zou raken en of deze meer effect zou hebben dan de vorige keer.
Re: Tanz mit mir [open] - zo apr 18, 2021 12:01 pm
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

Tanz mit mir [open] 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nog een Water Gun aanval werd richting Momo geschoten, al had Auri het dit keer wel in de gaten. "Gebruik de gladde grond om deze aanval te ontwijken!" riep Auri, hopend dat het ijzige strijdtoneel in haar voordeel zou zijn. De snom gleed een stukje opzij, maar zelfs als een pokémon die deels ice-type was had ze geen perfecte controle over haar bewegingen. Momo ontweek de aanval maar gleed verder dan de bedoeling was en landde bijna in het struikgewas naast het pad. De actie zag er geinig uit, en Auri zou er om gelachen hebben als dit geen gevecht geweest was. "Alles oké?" vroeg ze aan haar pokémon, die reageerde met een geluidje dat Auri interpreteerde als een ja, "Mooi zo, gebruik nogmaals Struggle Bug!" Misschien dat deze andere hoek Momo een beetje voordeel zou geven?

@Mace Dragonskin
Recap - Momo ontwijkt de Water Gun en gebruikt Struggle Bug
Re: Tanz mit mir [open] - zo apr 18, 2021 2:31 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Tanz mit mir [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Slim. Ze liet Momo de aanval ontwijken door het ijs. De Snom gleed alleen iets te ver door, ergens was dat wel een komisch gezicht. Alleen het moment was te serieus om er om te lachen of er door afgeleid te raken. Auri haar Snom deed opnieuw Struggle Bug. De aanval raakte Sem weer. Zijn Basculin schoot een stuk achteruit en leek deze keer toch wat meer last te hebben van de aanval. “Doe Water Gun, nu op het ijs Sem.” Zijn pokémon deed wat hij zei, waardoor het ijs smolt en verdween.
Re: Tanz mit mir [open] - ma apr 19, 2021 8:23 am
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

Tanz mit mir [open] 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Water Gun op het ijs? Wat was dat nou weer voor een zet? Auri stond even verbaasd te kijken van deze actie van haar tegenstander, maar had al snel in de gaten wat Mace probeerde te bereiken. Het ijs smolt weg door Sems Water Gun, wat betekende dat Momo niet vaker kon ontwijken om de manier die ze zojuist ontdekt hadden, dat was jammer nou. Hoewel, ze zou natuurlijk nog eens Powder Snow kunnen gebruiken in de hoop deze waterige aanval weer te bevriezen. Helaas was Powder Snow niet heel effectief tegen een water-type pokémon zoals die basculin hier. Na eventjes te twijfelen besloot Auri om het toch maar te proberen. "Powder Snow," zei ze, waarna de snom nogmaals een ijzige wind met flinterdunne sneeuwvlokjes richting Sem stuurde.
Recap - Momo gebruikt Powder Snow
Re: Tanz mit mir [open] - ma apr 19, 2021 11:44 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Tanz mit mir [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er werd weer een Powder Snow op Sem afgestuurd. Zijn Basculin begon moe te worden. Dit was ook hun eerste gevecht samen. Ze moesten nog aan elkaar wennen en misschien moest hij wat aan de conditie van Sem gaan werken. “Ontwijk Sem!” Riep hij, maar zoals hij al had gezien was zijn Basculin moe. Hij was niet snel genoeg om de aanval te ontwijken en zijn vinnen en schubben bevroren. Sem viel om, het was genoeg zo. Hij wilde zijn pokémon niet helemaal uitputten en verder bezeren. “Je hebt gewonnen, goed gevochten.” Zei hij dan ook terwijl hij naar zijn Basculin liep en zijn hand op Sem legde. Toen haalde hij zijn rugzak van zijn rug en sprayde zijn schubben en vinnen in, waardoor ze weer ontdooiden. “Goed gedaan kereltje.” Zijn Basculin keek hem even aan toen hij hem weer de pokéball in liet.
Re: Tanz mit mir [open] - ma apr 19, 2021 12:08 pm
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

Tanz mit mir [open] 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een grote grijns verscheen op Auri's gezicht toen de basculin geraakt werd door Momo's aanval. Vervolgens besloot Mace dat dit genoeg was voor het gevecht.0 "Je hebt gewonnen, goed gevochten." zei de oudere man tegen haar, wat ervoor zorgde dat haar zelfverzekerde grijns veranderde in een veel blijere maar net zo brede glimlach. "Jij ook goed gevochten," zei ze, het was een spannend gevecht maar uiteindelijk was Momo sterker geweest. Ze hadden gewonnen, yes! Ze moest zich inhouden om niet als een blij kind te gaan rondspringen. "Momo, kijk, je hebt gewonnen!" riep ze enthousiast naar haar snom. Momo maakte een moe geluidje, ja dit gevecht was ook vermoeiend geweest voor haar. Nadat Mace Sem terug in zijn pokéball liet, besloot Auri om hetzelfde te doen met Momo. Vervolgens stapte ze op de groenharige man af. "Bedankt voor het gevecht, het was leuk." Ze was erg vrolijk met haar overwinning, hopelijk vond Mace het niet zo heel erg dat hij verloren had...
blije Auri is blij
Re: Tanz mit mir [open] - ma apr 19, 2021 3:43 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Tanz mit mir [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij lachte naar haar toen ze zei dat hij ook goed had gevochten. “Bedankt Auri.” Zei hij. “Het was zeker leuk.” Beaamde hij. “En leerzaam voor Momo en Sem.” Hij keek naar de Elekid. “En voor hem, volgens mij vond hij het ook heel interessant.” Grinnikte hij terwijl Elekid even klapte voordat hij opstond. Hij ging voor Auri staan, keek haar intrigerend aan en liep vervolgens naar hem toe. “Volgens mij is die van je onder de indruk.” De Elekid pakte zijn onderbeen.
Re: Tanz mit mir [open] - zo apr 25, 2021 1:49 pm
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

Tanz mit mir [open] 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Mace bedankte haar, hij had het gevecht ook leuk gevonden. Vervolgens zei hij dat het ook erg leerzaam was voor Momo en Sem. "Zeer zeker," zei Auri met een lach. Ze had zelf als trainer ook een nieuwe ontwijktactiek geleerd voor wanneer ze weer met Momo tegen een Water-type zou vechten. "“En voor hem, volgens mij vond hij het ook heel interessant." Auri was even verward met over wie Mace het had, maar zag al snel de elekid die met hem meegelopen was. De pokémon klapte enthousiast en keek met een verwonderde blik naar Auri, wat een nog bredere glimlach op het gezicht van de trainer toverde. "Volgens mij is die van je onder de indruk." zei de researcher. "Haha, ja daar lijkt het wel op," Auri wist even niet hoe ze moest reageren op het compliment van de pokémon, maar ze was er zeker wel blij mee. Plots kwam er een vraag op in haar hoofd. "Is die elekid van jou?"

@Mace Dragonskin
notes go here
Re: Tanz mit mir [open] - do apr 29, 2021 2:19 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Tanz mit mir [open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij schudde zijn hoofd toen Auri vroeg of de Elekid van hem was. “Nee, hij is mijn reisgezel. Hij volgt mij overal sinds ik hem tegen kwam op route 205. Nou ja volgens mij is hij vooral geïnteresseerd in mijn zaklampen.” Lachte hij hartelijk. “Al lijken gevechten hem ook wel te interesseren blijkbaar.” Hij keek even bedenkelijk. Was de Elekid dan wel op de juiste plek bij hem? Ach, zolang hij het gezellig vond met hem was het oké toch. Al zouden gevechten nooit zijn hoofdbezigheid worden. Maar een gevechtje op zijn tijd vond hij ook wel leuk, leuk en leerzaam.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum