Switch account





Dreaming of tomorrow [Mitch] - do feb 03, 2022 11:38 pm
Camilo Bolsius
Crescent Moon
Camilo Bolsius

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 18
Rank: 1

Dreaming of tomorrow [Mitch] BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
59
29
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was lastig geweest, maar Camilo had het geluk gehad dat hij een appartementje had kunnen huren in Hearthome. Kopen kon hij niet, daar was het geld er simpelweg niet voor. Natuurlijk, hij had naar zijn ouders kunnen gaan om de situatie uit te leggen, maar hij had al helemaal voor zich gehaald hoe dat zou zijn gegaan.
Nee bedankt.
Dus nu stond hij hier, in het kleine 1 kamer appartement, met een volle rugzak en een kleine koffer die hij achter zich aan sleepte. Coco en Diego waren allebei uit hun Pokéball, Camilo wist dat ze niet zomaar wegliepen. Zoekend liep hij door het flatgebouw, tot hij de juiste deur had. Hij zette de koffer neer, liet zijn rugzak van zijn schouder afglijden en begon erin te zoeken naar de sleutel die hij had gekregen.
Eenmaal gevonden - onderin de tas, hij had bijna gedacht het al kwijt te zijn - stak hij die in de deur. Deze ging al krakend open en een koude wind kwam Camilo tegemoet. Een rilling liep over zijn rug terwijl hij de kamer in beende en het raam dichtdeed.
Goed... Hij draaide zich om om de woning in zich op te nemen. Het was niet veel, maar dat wist hij toen hij de aanvraag indiende. Hij had nu in ieder geval een dak boven zijn hoofd.
Camilo haalde zijn spullen van de gang en keek om zich heen. Was dit het dan? Helemaal alleen, in een koud appartement?
Coco duwde met haar kopje tegen zijn been aan.
'Sorry, sorry.' Camilo bukte zich om haar te aaien. De Eevee voelde hem moeiteloos aan.
'Kom, laten we even een rondje buiten gaan doen.' stelde Camilo voor en hij beende de woning weer uit. Coco en Diego kwamen achter hem aan, Camilo deed de deur weer op slot en liep het flatgebouw uit naar buiten.
Re: Dreaming of tomorrow [Mitch] - vr feb 04, 2022 3:05 pm
Mitch Lawrence
Trainer
Mitch Lawrence

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 jaar
Rank: 3

Dreaming of tomorrow [Mitch] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
28
113
CHARACTER INFO

OOC INFO

Diepe zucht. Aan een goede TM geraken, bleek nog niet zo heel gemakkelijk te zijn, blijkbaar. De TM die hij voor Natsu had willen halen, hadden ze niet in het gedeelte waar hij zich had opgehouden de afgelopen dagen. Dan maar met de taxi helemaal naar Hearthome City, waar ze de TM wél hadden. Maar goed, hij had de TM nu. Samen met Azure op zijn schouder, Fledge in de lucht en Natsu achter zich lopend, begaf hij zich door de straten van Hearthome City. Het was hem al opgevallen dat hij zijn nieuwe aanwinst een beetje in de gaten moest houden; het zou niet de eerste keer zijn dat Fledge per ongeluk ergens tegen botste. Als Rowlet zijnde was dat niet zo heel erg geweest, maar nu hij een Dartrix was, kon zo’n klap behoorlijk hard aankomen en dus moest Mitch erop letten dat niemand gewond raakte. Hij zuchtte. Dan had hij eens een Pokémon zonder bondprobleem zoals Poseidon en dan was het weer zoiets. Oh well. Niemand had gezegd dat de weg naar het worden van een Pokémon Champion gemakkelijk zou zijn. Hij had Bruce in zijn bal gelaten om de Pokémon even wat rust te gunnen na alle battles die hij had gevochten voor Mitch de laatste tijd. Natsu vond het dan wel weer leuk om uit zijn bal te zijn, maar was een beetje verlegen in het bijzijn van de twee nieuwe teamleden. Hoewel hij zodanig aan Bruce was gewend dat ze zij aan zij hadden gevochten laatst in een double battle was het toch een ander verhaal met Fledge en Azure. Maar dat zou ook wel goedkomen, daar was hij zeker van. Mitch stak zijn handen in zijn zakken en liep rustig de hoofdweg door, waar zijn blik kort viel op een jongen dat net de deur van een appartementencomplex achter zich sloot. Hij wilde de jongen passeren, maar natuurlijk viel Fledge’s blik weer op de Alolan Vulpix en, nieuwsgierig als hij was, kwam hij snel naar beneden. ”Fledge, rustig aan,” waarschuwde Mitch hem. ”Maak hem niet bang met je enthousiasme.” Zijn blik gleed naar de jongen en hij gaf de krullenbol een begroetend knikje. Hij zou vanzelf wel zien of de jongen liever door wilde wandelen of zin had in een praatje te maken.
Re: Dreaming of tomorrow [Mitch] - zo feb 06, 2022 11:13 pm
Camilo Bolsius
Crescent Moon
Camilo Bolsius

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 18
Rank: 1

Dreaming of tomorrow [Mitch] BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
59
29
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hallo, je bent buiten. Focus. Camilo haalde even diep adem en de expressie van zijn gezicht veranderde van licht verslagen naar vrolijk. Het was bijna lachwekkend. Gelukkig voor hem had niemand het gezien. Hij duwde de deur van het flatgebouw weer dicht - ondanks dat deze gewoon automatisch dicht ging als je daar iets meer geduld voor had.
Hij zette een paar stappen naar voren, tot hij - maar vooral Diego, verrast werd door een shiny Dartrix. Diego bevroor - wat ironisch was voor de ice type. 'Ho maar, hij is gewoon nieuwsgierig,' Camilo glimlachte, maar Diego was het er echt niet mee eens. Dus pakte de krullenbol met een zucht de witte Pokémon in zijn armen.
'Angsthaas.' Coco daar in tegen kwam vrolijk op de Dartrix af om deze te bekijken. In de tussentijd was ook de trainer van de Dartrix komen aanlopen. Deze vroeg zijn Pokémon rustig aan te doen, en knikte daarna naar Camilo. Hij knikte terug.
'Hij deed rustig aan hoor,' grinnikte hij. 'Diego is gewoon een beetje een angsthaas.'
Er klonk een beledigd geluid vanaf de Vulpix in zijn armen. Coco had inmiddeld de Dartrix wel gezien en was doorgelopen naar de andere bruinharige jongen. Voor zijn voeten bleef ze staan en keek vrolijk naar boven.
'Sorry, ze is erg nieuwsgierig. Ik hoop niet dat we je storen?' wist hij veel, misschien was de jongen wel onderweg ergens naar toe. Zijn blik gleed even over de jongen heen en bleef al snel hangen bij de... glibberige Pokémon op zijn schouder. Heel even herkende hij het ding niet tot -.
'Wacht, is dat een Goomy?' De verbazing in zijn stem was niet te missen. Goomy was een Drakensoort, en voor Camilo was dat nou niet iets wat hij dagelijks tegenkwam.
Re: Dreaming of tomorrow [Mitch] - ma feb 07, 2022 11:30 am
Mitch Lawrence
Trainer
Mitch Lawrence

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 jaar
Rank: 3

Dreaming of tomorrow [Mitch] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
28
113
CHARACTER INFO

OOC INFO

Mitch liet zijn blik kort naar de Vulpix glijden. Fledge hield zijn afstand wat meer van de Vulpix toen hij de reactie opmerkte en vond het algauw niet meer interessant, dus steeg hij op en ging op een paal verderop zitten. Well, oké dan. Natsu hield verlegen nog wat afstand, al zeker toen de Eevee van de jongen al snel naar hem toe kwam lopen. ”Maakt niet uit,” stelde Mitch de jongen gerust. ”Ik heb liever dat ze naar me toekomen dan dat ze bang voor me zijn.” Hij ging door zijn hurken zodat hij zijn hand uit kon strekken en de Eevee een aai over haar bol kon geven. Als hij alleen al dit effect op Poseidon had gehad in plaats van hetgeen wat hij nu had, dan was hij een gelukkig man geweest. Maar goed. In elk geval hadden Bruce en zijn andere teammates geen schrik voor hem. ”En ik heb niet veel plannen vandaag, dus ik kan gerust een praatje maken,” zei hij tegen de krullenbol. Hij kwam weer wat overeind nadat hij de Eevee aandacht had gegeven en zijn mondhoeken krulden licht geamuseerd op door de reactie op Azure. ”Yep. Ze is uit een ei gekomen die ik uit de Daycare op heb gehaald,” vertelde hij terwijl hij de slijmerige Dragon type een aai over haar bol gaf. ”Kun je geloven dat mensen hun eieren achter laten zonder te weten wat erin zit? Ik durf te wedden dat de trainer die dit gedaan heeft zichzelf wel voor zijn of haar hoofd zou slaan als ze dit zouden zien.” Een Goomy was nu ook weer niet zó zeldzaam, maar toch was ze een Dragon type. De zijne nu, gelukkig. ”Anyways, mijn naam is Mitch en dat daar zijn Natsu, Fledge en Azure.” Hij knikte naar elk van zijn Pokémon om de beurt en richtte zijn blik vervolgens weer naar de jongen voor hem.
Re: Dreaming of tomorrow [Mitch] - di feb 08, 2022 1:28 pm
Camilo Bolsius
Crescent Moon
Camilo Bolsius

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 18
Rank: 1

Dreaming of tomorrow [Mitch] BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
59
29
CHARACTER INFO

OOC INFO

Gelukkig was de jongen makkelijk over Coco die zomaar op hem af liep. Camilo zag opgelucht toe dat hij gewoon door zijn knieeën ging om de Eevee te aaien - waar ze overigens erg van genoot.
Ze is wel erg op hem gesteld nu he? Vind ze jou wel aardig? Misschien gaat ze veel liever met die trainer mee. Camillo haalde even diep adem, concentreerde zich om zijn gezicht in plooi te houden. Als hij dat stukje nou gewoon even uit zijn brein kon trekken. Maar goed, negeren en doorgaan.
En zie, de jongen had inderdaad tijd om een praatje te maken, dus Camilo was hem helemaal niet tot last. Af en toe vroeg hij zich af of zijn zorgen te merken waren. Maar ondanks dat hij pas 18 was, had hij goed geleerd om een masker op te houden. Gelukkig was het niet altijd nodig.

De jongen kwam weer overeind en Coco wandelde weer terug naar Camilo. Met een glimlach legde de ander uit hoe hij aan de Goomy was gekomen.
'Dat meen je niet,' zei Camilo vol verbazing. Iemand had dat ei dus gewoon achter gelaten. Dat was toch te bizar voor woorden.
Camilo schudde zijn hoofd. 'Ongelooflijk. En te bedenken dat er dus wel met een Goomy - of Goodra, is gebreed - dan weet je toch wat uit dat ei kan komen? Ik zou het wel weten inderdaad, dat ei zou ik niet achter laten.'
De jongen stelde zich daarna voor en Camilo keek om de beurt naar de Pokémon. De jongen had gewoon 2 originele starters.
Tja, als je nou eens moeite - hij kapte de gedachte af zo goed als hij kon door er overheen te praten.
'Dit zijn Coco en Diego, mijn naam is Camilo. Leuk je te ontmoeten. Ben je een trainer?'
Re: Dreaming of tomorrow [Mitch] - wo feb 09, 2022 11:32 am
Mitch Lawrence
Trainer
Mitch Lawrence

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 jaar
Rank: 3

Dreaming of tomorrow [Mitch] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
28
113
CHARACTER INFO

OOC INFO

Mitch liet zijn blik even naar Natsu, Fledge en Azure glijden voordat hij zijn blik weer naar de jongen werd gericht. Vooral Azure hield zijn blik iets langer vast dan normaal en Mitch grinnikte toen hij zijn vinger naar haar uitstak en ze die plagerig in haar mond nam. Hij wist dat ze hem niet echt pijn ging doen en dus liet hij haar gewoon haar gang gaan. ”Ja, het is echt te gek voor woorden wat mensen met hun Pokémon kunnen doen,” zei hij met een zucht. ”Als ik een Pokémon niet in mijn team nodig zou hebben en er niks mee zou doen, dan zou ik het alsnog uit laten komen en dan een goede thuis voor hem of haar zoeken. Maar blijkbaar is niet iedereen zo.” Hij haalde zijn schouders op. Zo was het nu eenmaal. En dan waren er Pokémon zoals Poseidon waar hij eerst zijn bondprobleem mee op moest lossen voordat hij de Water type kon gebruiken, maar dat geduld had hij wel. Zeker met Bruce als zijn partner Pokémon. De jongen stelde zichzelf voor als Camilo en zijn Pokémon als Coco en Diego. ”Ik ben inderdaad een trainer,” beaamde Mitch. ”Sorry als ik er nu volledig naast zit, maar kom je toevallig uit Alola?” vroeg hij toen meteen erna. Het waren vrij exotische namen en de jongen zag er ook niet uit alsof hij van Sinnoh afkomstig was. Het zou misschien wat ver gaan om te zeggen dat hij er exotisch uitzag, maar hij zag er toch zeker uit alsof hij van de kust afkomstig was. Dan kon het ook ergens in Hoenn zijn, bedacht hij zich. Ach ja, hij zou het dadelijk wel horen.
Re: Dreaming of tomorrow [Mitch] - zo feb 13, 2022 11:30 pm
Camilo Bolsius
Crescent Moon
Camilo Bolsius

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 18
Rank: 1

Dreaming of tomorrow [Mitch] BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
59
29
CHARACTER INFO

OOC INFO

Camilo knikte bij de woorden van de jongen, die zich net had voorgesteld als Mitch. Hij was het er wel mee eens, hoewel hij zichzelf niet zo snel zou zien breeden met zijn Pokémon, zou hij inderdaad zeker geen ei zomaar achterlaten. Je wist maar nooit wat eruit kwam.
Mitch vroeg hem daarna of hij uit Alola kwam. Camilo trok zijn wenkbrauwen even op uit verbazing. Was het dan zo duidelijk?
'Ja, nou, je hebt het in een keer goed,' zei hij met een lach. Hoewel, bedacht hij nu, Diego gaf het misschien ook een beetje weg, gezien het geen normale Vulpix was. 'Ik kom inderdaad uit Alola. Ik ben - nou, ik denk een paar weken geleden hierheen gekomen? Het was tijd om op eigen benen te gaan staan.' Natuurlijk zat daar nog een veel groter verhaal achter, maar hij plakte een glimlach op zijn gezicht om de vervolg vraag te voorkomen.
'En jij?' vroeg Camilo de andere jongen. 'Kom jij uit Sinnoh?' Hij was eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel mensen hier al uit de regio kwamen, en hoeveel 'nieuwelingen' erheen waren gekomen. Camilo wist wel dat Sinnoh nu de aandacht trok met zijn strengere wetten. Dat was ook niet al te gek. En Sinnoh was helemaal geen slechte plek om een Pokémon avontuur te beginnen.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum