Switch account





[Starters] Start with a Gamble - wo feb 09, 2022 1:29 pm
Shui Zháo
Trainer
Shui Zháo

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 2

[Starters] Start with a Gamble ExcellentRepulsiveAxolotl-max-1mb
Anouk
Sometimes the wrong choices bring us to the right places.
193
101
CHARACTER INFO

OOC INFO

[Starters] Start with a Gamble Shui-sprite

Met een diepe zucht haalde hij zijn handen door zijn haren. Hij had nog nooit een pokémon gehad. Zijn manier van vechten had altijd bestaan uit zijn lijf en wapens, nooit uit pokémon. Nu stond hij voor de deuren van het lab van professor Willow. Klaar om zijn eerste pokémon op te halen om daar mee te trainen en gyms mee te doen. Hah. Wat een grap. Een paar maanden geleden had hij dit nooit voor zichzelf voorgesteld. Bovendien, klaar was hij alles behalve. In de afgelopen weken had hij een hele hoop in de boeken gezeten voor informatie over pokémon. Dat had hij waarschijnlijk wel nodig. Op hoop van het beste stapte hij naar binnen, op naar zijn nieuwe leven.

Al snel werd hij opgevangen door een lab assistent die hem door alle basics heen liep die bij het hebben van een liscense hoorde. Een pokédex en vijf pokéballs werden in zijn handen gedrukt. De zesde pokéball zou toebehoren aan zijn starter. Deze zou hij over enkele minuten zelf mogen kiezen. Hij moest eerst even wachten tot de professor tijd voor hem had. Blijkbaar was Anna Willow heel druk maar daarin ook erg chaotisch. Hij vroeg zich af hoe ze ooit een lab kon runnen op die manier. Uiteindelijk stond hij oog in oog met de vrouw. "Goedemorgen, ik kom mijn starter ophalen."
Re: [Starters] Start with a Gamble - wo feb 09, 2022 1:47 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Starters] Start with a Gamble Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Scyther
SWARM or TECHNICIAN
De eerste Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Scyther!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!



Stunky
STENCH or AFTERMATH
De tweede Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Stunky met de Trait: Venco!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!



Pachirisu
RUN AWAY or PICKUP
De derde Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Pachirisu!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!
Re: [Starters] Start with a Gamble - wo feb 09, 2022 5:44 pm
Shui Zháo
Trainer
Shui Zháo

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 2

[Starters] Start with a Gamble ExcellentRepulsiveAxolotl-max-1mb
Anouk
Sometimes the wrong choices bring us to the right places.
193
101
CHARACTER INFO

OOC INFO

[Starters] Start with a Gamble Shui-sprite

Er werden drie pokéballs voor hem op tafel gelegd. De eerste bal opende. Een Scyther. De groene pokémon was duidelijk een bug pokémon en leek hem best interessant. De tweede pokéball werd geopend en er verscheen een Stunky. Uit de derde pokéball kwam een Pachirisu. Schattige eekhoorn maar dus absoluut niet geschikt. Kort overwoog hij zijn opties voor hij zijn hand richting de pokéball van de Scyther liet gaan. Het werd alleen behoorlijk duidelijk in het gezicht van professor Willow dat ze dat geen goede keus ging. Hij bewoog zijn hand zodat deze boven de pokéball van de volgende pokémon hing, de Stunky. Nu lichtte haar gezicht helemaal op. Apart. Hij bewoog zijn hand ook nog naar de laatste pokéball. Het gezicht van de vrouw viel weer terug in het teleurgestelde. Okay dan... Met een zucht pakte hij de middelste pokéball op. "Ik neem de Stunky", zei hij. De professor begon helemaal te glunderen en liet een heel verhaal los over dat de pokémon traited was, wat dat betekende en dat de trait Venco heette. Het zei hem allemaal niets. Hij was voor een reden trainer geworden en niet researcher. Dat was hem allemaal iets te diep into de pokémon wereld. De pokéball werd hem overhandigd en voor hij het wist, stond hij weer buiten. Okay, en nu?
Re: [Starters] Start with a Gamble - wo feb 09, 2022 5:48 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Starters] Start with a Gamble Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO


Stunky
STENCH or AFTERMATH
De Stunky is geregistreerd onder ID#1007. Vergeet dit niet toe te voegen aan jouw PC.



CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum