- Liever te dik in de kist dan een feesie gemist
CHARACTER INFO
OOC INFO
| RANK UP! you leveled up Gefeliciteerd Alain, je bent een rank omhoog gegaan. Vanaf nu ben je Rank 2.Er is 20₽ bijgeschreven in je profiel. RANK UP! you leveled up Gefeliciteerd Darren, je bent een rank omhoog gegaan. Vanaf nu ben je Rank 3.Er is 40₽ bijgeschreven in je profiel. |
Mikazuki Shirokuma
Trainer
CHARACTER INFO
OOC INFO
| RANK UP! you leveled up Gefeliciteerd Mikazuki, je bent een rank omhoog gegaan. Vanaf nu ben je Rank 3.Er is 20₽ bijgeschreven in je profiel. |
CHARACTER INFO
OOC INFO
| RANK UP! you leveled up Gefeliciteerd Chloe, je bent een rank omhoog gegaan. Vanaf nu ben je Rank 2.Er is 20₽ bijgeschreven in je profiel. |
- What a plot twist you were
CHARACTER INFO
OOC INFO
| |
- En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
CHARACTER INFO
OOC INFO
| RANK UP! you leveled up Gefeliciteerd Diablo, je bent een rank omhoog gegaan. Vanaf nu ben je Rank 2.Er is 20₽ bijgeschreven in je profiel. |
| RANK UP! you leveled up Gefeliciteerd Ace, je bent een rank omhoog gegaan. Vanaf nu ben je Rank 4.Er is 20₽ bijgeschreven in je profiel. RANK UP! you leveled up Gefeliciteerd Blake, je bent een rank omhoog gegaan. Vanaf nu ben je Rank 4.Er is 20₽ bijgeschreven in je profiel. |
- If I had a single flower for every time I think about you, I could walk forever in my garden.
CHARACTER INFO
OOC INFO
| |
CHARACTER INFO
OOC INFO
| RANK CHANGE! a new paintjob Gefeliciteerd Griff, je bent van rank verandert. Vanaf nu ben je een Coördinator! |
Myrddin ó MurchCrescent Moon
- I'm the definition of the worst kind of mean
CHARACTER INFO
OOC INFO
| |
| RANK UP! you leveled up Gefeliciteerd Myrddin, je bent een rank omhoog gegaan. Vanaf nu ben je Rank 4.Er is 20₽ bijgeschreven in je profiel. |
- Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
CHARACTER INFO
OOC INFO
| |
| als het goed is kan deze met het nieuwe systeem nog steeds doorgaan <3 |
- En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
CHARACTER INFO
OOC INFO
| RANK UP! you leveled up Gefeliciteerd Alain, je bent een rank omhoog gegaan. Vanaf nu ben je Rank 3.Er is 20₽ bijgeschreven in je profiel. RANK UP! you leveled up Gefeliciteerd Tyson, je bent een rank omhoog gegaan. Vanaf nu ben je Rank 4.Er is 20₽ bijgeschreven in je profiel. |
- What a plot twist you were
CHARACTER INFO
OOC INFO
| |
Permissies van dit forum:
Je
mag geen reacties plaatsen in dit subforum