Switch account





cure for me [starter] - za feb 12, 2022 11:11 pm
Eléonore Deveaux
Crescent Moon
Eléonore Deveaux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 jaar
Rank: 1

cure for me [starter] BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
13
9
CHARACTER INFO

OOC INFO

自分の美しさ まだ知らないの

@professor willow
Dat haar vader nog een appartement voor haar gekocht had in Jubilife was het laatste wat hij voor haar zou doen. Vanaf nu zou ze er alleen voor staan, dat was haar duidelijk gemaakt. Hij had ook laten weten in de eerste maanden absoluut geen contact met haar te willen zodat ze zich kon focussen op de taak die hij haar gegeven had. Crescent Moon versterken. Een diepe zucht klonk toen ze de deur van de taxi open duwde, vlak nadat ze betaald had met haar platina creditcard. Want ondanks dat haar vader niks van haar wou weten op het moment, zou hij niet willen dat zijn dochter wat te kort kwam.

Professor Willow was niet haar keuze geweest, maar die van haar vader. Net als alles wat ze hier moest doen. Eleonore wist dondersgoed dat als ze dit liet floppen dat haar vader haar niet meer aan zou kijken. Niet na de stunt die ze gepulled had in Kalos. Haar vader had aan meerdere touwtjes moeten trekken om dat recht te krijgen en tegelijk er voor te zorgen dat zijn cliënten niet bij hem weg zouden lopen. En dit was haar straf. Ze duwde de deuren van het lab open. Ze sprak de eerste de beste persoon aan. "Hallo? Ik kom mijn starters ophalen, mijn vader heeft een afspraak gemaakt." het kwam er niet heel zelfverzekerd uit, iets wat ze normaal wel was. Het hele 'ik-scheep-je-af-want-je-hebt-je-misdragen' gebeuren was nog een beetje onwennig voor haar.
Notes starter ophalen
made by gimmick
Re: cure for me [starter] - za feb 12, 2022 11:19 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10


cure for me [starter] Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Goomy
SAP SIPPER or HYDRATION
De eerste Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Goomy!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!



Kecleon
COLOR CHANGE
De tweede Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Kecleon!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!



Panpour
GLUTTONY
De derde Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Panpour!

egg move: Hydro Pump


Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!
Re: cure for me [starter] - za feb 12, 2022 11:37 pm
Eléonore Deveaux
Crescent Moon
Eléonore Deveaux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 jaar
Rank: 1

cure for me [starter] BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
13
9
CHARACTER INFO

OOC INFO

自分の美しさ まだ知らないの

@professor willow
De jongeman die ze aangesproken had knikte en begeleidde haar mee naar een tafel waar drie Pokeballs uitgestald stonden. Hij legde uit dat de professor vandaag niet zoveel tijd had, dus dit klaar gezet had voor haar. De jongen klikte stuk voor stuk de Pokeballs open en met elke bal die open ging, ging er een nieuwe golf teleurstelling door Eleonore heen. Alsof haar vader haar nog even een trap na kwam geven met deze absolute trash Pokemon. Wat erg was dit. "Dit is alles wat je hebt? Dit is wat Willow klaargezet heeft voor mij? Heb je enig idee wie ik-" ze kapte zichzelf af. Eerst tot tien tellen Leo. Het meisje ademde diep in. Ze liet haar blik nog een keer over het stel gaan. Een slijmerige blob, een kameleon wiens ogen alle kanten behalve de goede op gingen en een water aap. Het was allemaal vreselijk. "Weet je, doe deze maar." zuchtte ze geïrriteerd terwijl ze de Pokeball van de Goomy van tafel griste. Ze zou het ding wel een keer ruilen of zo. Want dit was vreselijk. De jongen leek duidelijk geen idee te hebben van wat er gaande was, maar kreeg geen kans dit te vragen. Eleonore draaide zich om en liep met snelle passen weer uit het lab weg. Het eerste wat ze zou doen was een professor change aanvragen. Maar eerst die vieze blob lozen.
Notes goomy is gekozen
made by gimmick
Re: cure for me [starter] - zo feb 13, 2022 12:44 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10


cure for me [starter] Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Goomy
SAP SIPPER or HYDRATION
Gefeliciteerd met jouw eerste Pokémon! Je Goomy is geregistreerd onder ID#1024.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum