Switch account





[starter] the shiniest - zo feb 13, 2022 9:08 am
Mary-Sue Wiseman
Researcher
Mary-Sue Wiseman

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank: 1

[starter] the shiniest BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
24
17
CHARACTER INFO

OOC INFO

sunshine and rainbows

no tag yet
Als een wervelstorm van vreugde rende Mary-Sue door Sandgem Town, niet geheel bekend met de locatie van het laboratorium van Professor Hazel. Nadat ze het juiste gebouw al minstens drie keer voorbijgelopen was, stond ze eindelijk stil bij de deur van het laboratorium. “Oké, Sue, het is tijd voor rust.” Zei ze tegen zichzelf voordat ze naar binnen ging. Eenmaal binnen zag ze verscheidene loslopende pokémon, en met grote ogen keek ze rond. Van de rust waar ze het eerder over gehad had was niet veel te merken. Ze was praktisch gezien aan het stuiteren terwijl ze rondkeek en zocht naar Professor Hazel. De zoektocht duurde niet lang, Sarah Hazel stond gewoon in dezelfde kamer.
“Hoi hoi!” begroette ze de professor, “Ik ben hier om mijn eerste Pokémon op te halen.” De professor had dit vast al verwacht, want ze haalde drie pokéballs tevoorschijn voor Sue om uit te kiezen. Nu nog hopen dat er wat leuks bij zou zitten.
Notes gib cute pokémon
Buiten Pokéball N/A
made by gimmick
Re: [starter] the shiniest - zo feb 13, 2022 11:22 am
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[starter] the shiniest Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Kangaskhan
EARLY BIRD or SCRAPPY
De eerste Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Kangaskhan!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!



Passimian
RECEIVER
De tweede Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Shiny Passimian!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!



Impidimp
PRANKSTER or FRISK
De derde Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Shiny Impidimp!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!
Re: [starter] the shiniest - zo feb 13, 2022 11:42 am
Mary-Sue Wiseman
Researcher
Mary-Sue Wiseman

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank: 1

[starter] the shiniest BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
24
17
CHARACTER INFO

OOC INFO

sunshine and rainbows

De eerste was een kangaskhan, niet heel interessant. De tweede was een shiny passimian, wat meteen tien keer beter was vanwege de vreemde kleuren. Als derde en laatste was er een impidimp, die geheel toevallig ook nog shiny was. Met grote ogen keek Sue naar de pokémon die ze gekregen had als opties om uit te kiezen. “Wist je toevallig van mijn liefde voor shiny pokémon of is dit echt puur toeval?” Vroeg ze, een verbaasde maar blije uitdrukking op haar gezicht. Haar blik schoot van de impidimp naar the passimian en weer terug, dit herhaalde zich constant voor een minuutje of vijf voordat Sue een keuze gemaakt had. “Zou ik de impidimp mogen hebben?” vroeg ze, enthousiast wijzend naar de blauw-witte pokémon. Het was echt alsof ze bijna niet kon geloven dat dit een serieuze situatie was. Zelfs al mocht ze maar één van deze drie pokémon met haar meenemen vandaag, ze was alsnog extreem blij dat ze zowel een shiny passimian als een shiny impidimp gezien had.
Notes Impidimp, I choose you!
Buiten Pokéball N/A
made by gimmick
Re: [starter] the shiniest - zo feb 13, 2022 12:44 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[starter] the shiniest Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Impidimp
PRANKSTER or FRISK
Gefeliciteerd met jouw eerste Pokémon! Je Impidimp is geregistreerd onder ID#1025.
Re: [starter] the shiniest - ma feb 14, 2022 8:37 am
Mary-Sue Wiseman
Researcher
Mary-Sue Wiseman

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank: 1

[starter] the shiniest BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
24
17
CHARACTER INFO

OOC INFO

sunshine and rainbows

Nadat alles geregeld was en de impidimp officieel van haar was, kwam Sue voor een metaforische muur te staan. Hoe ging ze haar starter noemen? Daar zou ze goed over na kunnen denken op weg terug naar huis. “Heel erg bedankt, Professor Hazel!” Riep ze nog net achterom voordat ze her lab weer verliet.
Op weg terug naar huis met een flying taxi had ze uiteindelijk een naam bedacht voor haar nu al geliefde impidimp. Zijn naam zou Candy worden.
Notes Topic uit~
Buiten Pokéball N/A
made by gimmick
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum