Switch account





[VE2022 - SBR] faal-entijn - ma feb 14, 2022 9:17 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[VE2022 - SBR] faal-entijn Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
Er was een Valentijn festival in Hearthome City. En eigenlijk had hij helemaal niet willen gaan, want dit was een feestdag waar hij eigenlijk niks mee had. Hij was totaal niet op zo'n manier romantisch aangelegd en Valentijnsdag was eigenlijk meer een zure herinnering aan het feit dat hij nog nooit echt een relatie gehad had.

En toch zat hij in een taxi met Lucie. Hoe dat zo gekomen was? Hij wist het zelf ook niet. Lucie zat te veel in de boeken, er was een festival dus hij nam haar mee naar buiten. Dat was hoe het ging. Anders kwam ze nooit meer ergens en zat ze continue te leren. Alaric zou zich wel over zijn 'angst' voor Valentijnsdag heen zetten. Hij stapte als eerste uit de taxi en deed de deur van Lucie's kant open. Echte gentlemen. "Wil je samen die bootjes in trouwens?" vroeg hij toen ze uitgestapt was. ̈"Tenzij je met iemand anders gaat, vind ik ook prima." Alaric haalde zijn schouders wat onverschillig op. Want eigenlijk wou hij wel dingen doen, alleen niet in z'n eentje.

Re: [VE2022 - SBR] faal-entijn - zo feb 20, 2022 12:54 am
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[VE2022 - SBR] faal-entijn BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Met een zucht leunde Lucie op de rug van haar hand met haar kin, starend naar de huizen van Hearthome die voorbij gleden. Ze waren zojuist voorbij haar oude appartementencomplex gereden, waar ze als Ranger had gewoond. Het waren vreemde herinneringen. Het leek haast een totaal andere Lucie die dat leven geleden had. In plaats daarvan was ze hier met Rick, alweer. Langzaam kwam de auto tot stilstand. ”Hoe is het toch mogelijk dat ik ja tegen je heb gezegd, ik heb een onderzoeksverslag om te schrijven Rick,” verzuchtte ze, terwijl ze zich tot de jongen wendde en uit de auto stapte.

Haar blik ging met een lichte frons in de richting van de bootjes, maar vervolgens haalde ze haar schouders op. Als ze hier toch waren... Waarom dan ook niet. Bootjes waren grappig. ”Nou goed dan, al is het maar om ervoor te zorgen dat je het bootje niet uitkieperd,” humde ze plagerig terwijl ze met hem meeliep. Rustig ging ze hem voor naar de rij richting de bootjes. Het was eigenlijk nog best wel druk


cttw
Re: [VE2022 - SBR] faal-entijn - zo feb 20, 2022 1:58 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[VE2022 - SBR] faal-entijn Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
Lucie had wat afwezig uit het raam gestaard terwijl ze naar Hearthome reden. Pas toen ze er bijna waren werd ze spraakzamer. Waarom ze hier ja op gezegd had. "Omdat ik hartstikke gezellig ben. En frisse lucht is goed voor je hersenen Lucie." hij haalde zijn schouders op.

Lucie was net zo onverschillig over het in de bootjes gaan als zij was. Maar als ze hier toch waren, waarom dan niet ook iets doen? Ze ging met hem mee, al dan niet om er zeker van te zijn dat hij niet over boord kiepte. "Damn Lucie, ik ben een betere kapitein dan Jack Sparrow ooit zal worden." Er waren aardig wat mensen op de been voor dit festival. Zoals verwacht was heel Hearthome bedolven in stelletjes die gezellig samen leuke dingen kwamen doen. Had hij misschien spijt van hier komen? Een klein beetje wel. De hoepels waar hij wel niet door heen sprong zodat Lucie nog een beetje vitamine D zou krijgen. "Kom dan, als we nog langer wachten met aansluiten duurt het straks een eeuwigheid voor we in zo'n boot zitten." hij liep met haar de wachtrij in. Ze hadden nog even de tijd. Alaric zijn blik gleed toen ook naar die van Lucie. "Heb je eigenlijk jongens die je zien zitten?" vroeg hij toen maar gewoon. Hij had Lucie nog nooit over een jongen gehoord, misschien dat ze dat wel besprak met Am in plaats van met hem. Maar ja. Ze stonden hier nu toch.

Re: [VE2022 - SBR] faal-entijn - vr feb 25, 2022 12:30 am
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[VE2022 - SBR] faal-entijn BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Lucie zuchtte extra hard toen Alaric zijn eigen gezelligheid benoemde. ”Net zo gezellig als hoe goed je taarten kan bakken,” verzuchtte ze met een plagerige lach. Hij moest het er maar mee doen. Ze moest ook toegeven. Ze werd extra cynisch van in Hearthome zijn. Er kleefden teveel herinneringen aan Hearthome City die niet geheel positief waren.

Dus op naar de bootjes. Lucie keek wat geïrriteerd naar de rij die er stond. Dat werd een halve eeuw wachten. Dat gaf Alaric ook nog eens genoeg tijd voor praatjes. Ze trok haar wenkbrauw eventjes kort op naar hem toen hij over de één of andere kapitein begon. ”Zegt me weinig, zal dan vast egen goeie zijn,” verzuchtte ze, waarna ze haar haren uit haar gezicht veegde. In ieder geval stroomde de rij een beetje door… Ze trok opnieuw een beetje een verbaasde blik terwijl ze naar Rick keek bij zijn volgende vraag. ”Niet dat ik weet, hoezo?” Niet dat dat veel zei, Lucie zag het nog niet eens als je met een uithangbord voor haar gezicht stond. Ze trok haar wenkbrauwen kort op naar Rick. ”Jij dan? Nog dwergen gevonden?”


cttw

Re: [VE2022 - SBR] faal-entijn - za feb 26, 2022 1:24 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[VE2022 - SBR] faal-entijn Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
Net zo gezellig als hoe goed hij was in taarten bakken. Wow. "Als je het allemaal echt zo erg vond was je allang weggelopen," grijnsde de jongen. "Of je was niet eens meegegaan." maar zo erg was het blijkbaar dus allemaal nog niet, want ze was wel met hem in een taxi gestapt en hierheen gekomen. De rij was vrij lang, maar schoof wel aardig door. Het was immers lopende band werk. Instappen, uitstappen en weer door. Dus ze zouden vast binnen no time in kunnen stappen. Daarna nog een rondje lopen langs de kraampjes die hij gezien had en dan was het ook wel weer mooi geweest.

Lucie streek haar haren uit haar gezicht en zuchtte op zijn opmerking. Blijkbaar moest Lucie nog wat films zien als ze niet wist wie Jack Sparrow was. Maar wonder boven wonder beantwoordde ze zowaar zijn vraag over jongens, met nog een vraag. Allemachtig. Maar als hij het verhaal van de vorige keer Truth or Dare mocht geloven was Lucie nogal blind voor subtiele hints. Misschien zelfs voor duidelijke hints. "Nee gewoon, misschien had je nog wel wilde plannen voor Valentijnsdag met je nieuwe date." maar als dat zo was, waarom zou ze dan met hem mee gaan? "Ik dacht misschien die gozer die toen met je wou dansen." iets met een hoedje? Hij wist het niet meer goed. Casimir kende hem. Of hij nog meer dwergen had gevonden. "Nope. Ik heb dat afgekapt, pas nog een aanvaring gehad met said dwerg dus ik vind het wel weer even goed." hij haalde zijn schouders op. "Ik focus me wel weer gewoon op mijn Pokemon trainen, is een stuk minder drama dan het hele date-gebeuren." en toen stonden ze vooraan in de rij. Hij maakte een gebaar dat Lucie voor mocht. "Dames eerst."

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum