Switch account





[VE2022] Love is in the air (open) - di feb 15, 2022 11:29 am
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[VE2022] Love is in the air (open) BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

Just not where I'm standing.
Hearthome was prachtig, dat moest Gioya nageven. De organisatoren van het festival hadden echt alles uit de kast gehaald om de stad mooi in thema te krijgen. Je kon niet om de kleur roze heen. Gioya zelf was niet persé van het Valentijn. Natuurlijk genoot ze weer van de sfeer, de - meestal - vrolijke mensen. Maar als single werd je dat, de status, toch wel erg duidelijk tijdens Valentijn. Maar aan de andere kant mocht ze echt niet klagen, ze had in de tussentijd al wat mensen ontmoet en wie weet kon ze daaruit hele mooie vriendschappen gaan opbouwen. En van verhalen wist ze dat vriendschappen toch vaak langer mee gingen dan relaties.
Daarnaast stond haar hoofd ook even helemaal niet op relaties. Ze had een doel voor ogen - champion worden, en de voortgang daarvan begon langzaam zichtbaar te worden. En daarbij had ze ook nog nooit een relatie gehad. Misschien was ze er wel helemaal niet goed in.
Niet aan beginnen dus.
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - di feb 15, 2022 11:45 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Love is in the air (open) 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Paars-gouden ogen glinsterden bij het zien van de chocolaatjes bij een kraampje. Enthousiast betaalde hij voor een doos met chocolade die er wel heel erg lekker uitzag en hij hield het tevreden in zijn armen terwijl hij verder door de stad liep. Op zijn schouder zat de Lazuli Pidgey, Bailey, terwijl de Vulpix aan zijn zijde liep. De Shuppet had haar weg uit de ball ook gevonden en zweefde vrolijk rondjes, terwijl Alain haar ietwat wantrouwig in de gaten hield. Voor hij het wist was ze weer weg, immers.

Wacht even.

Eén, twee, drie… Alain vernauwde zijn blik even. Waar was nummer vier?

Al snel vond hij de roze Lycanroc, welke hard kwispelend bij een blauwharig meisje stond en luidkeels blafte om haar aandacht te trekken. “Ari! Ari, nee!” riep hij uit, voor hij haar met een ongemakkelijke grijns aankeek. “Sorry— Hij ehm… Ik weet eigenlijk niet wat hij van je wil,” gaf hij met een zucht toe. Als Cas zou zien dat Ari nog altijd niet luisterde, kon hij zich de teleurgestelde blik al inbeelden.
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - di feb 15, 2022 12:06 pm
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[VE2022] Love is in the air (open) BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

Gioya was inmiddels bij het festival terrein aangekomen, en daar was het toch aanzienlijk drukker dan in de rest van de stad. Er stonden verschillende kraampjes, die van alles verkochten, al zag je het meeste chocolade en grote hart vormige helium ballonnen. Maar niet alleen de mensen, ook sommige Pokémon leken het naar hun zin te hebben. Gioya had haar Pokémon eigenlijk expres even de bal gelaten. Amigo was nu een stuk groter, en daarmee ook net een tikkie lomper. Voor Poseidon gold hetzelfde nu hij een Gyarados was. Dan had ze nog de Finneon - die in het water moest. En Rapunzel, maar die kende ze nog niet goed genoeg om haar er in een drukke menigte uit te laten. Dat kwam allemaal nog wel.
Gioya werd uit haar gedachten gehaald door geblaf. Even keek ze kort om, het was een Lycanrock. Ze was al weer bezig met de draai terug, toen het beeld blijkbaar nu pas doordrong, en ze nog een keer keek.
De Lycanrock was roze. Ze knipperde even verbaasd, tot het doordrong. Een traited Pokémon. Ze had er van gehoord, maar ze had nog niet de kans gekregen er één te zien.
Al snel volgde er geroep tussen het geblaf door, en terwijl ze haar hand uitstak naar de Lycanrock - wilde hij aandacht? - kwam ook de trainer aangelopen die bij de Pokémon hoorde.
Ze keek op bij de stem en zag al snel dat de hond niet de enige traited was die de Trainer bezat.
Gioya grinnikte bij de woorden van de jongen en schudde haar hoofd. 'Geen probleem hoor.' Haar blik gleed naar de andere Pokémon van de jongen. Een zwarte Vulpix liep naast hem, en een blauwe Pidgey zat op zijn schouder. Toen besefte ze dat ze moest hebben gestaart, en trok haar blik snel los.
'Sorry,' zei ze op haar beurt, hoewel hij het misschien wel gewend was? 'Je Pokémon zijn prachtig, ik heb nog geen traited Pokémon gezien.' Nou, die kon ze ook van de Bucket List afstrepen.
'Ik ben Gioya, trouwens.'
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - di feb 15, 2022 7:52 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Love is in the air (open) 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zodra het meisje haar hand uit stak, wreef de Lycanroc zijn wang erlangs om duidelijk te maken dat aandacht inderdaad was wat hij wilde. Alain rolde zijn ogen, maar niet zonder een glimlach, terwijl een zucht langs zijn lippen rolde. Hij wilde de hond vertellen dat dit niet de bedoeling was, maar het meisje gaf aan dat het geen probleem was. Hij zuchtte en schudde zijn hoofd nog een keer. Misschien moest hij toch wat serieuzere training gaan doen, zodat het beest op z’n minst zou luisteren…

Thanks! Voor ik aan mijn reis begon had ik er ook nog nooit één gezien en nu heb ik niet anders,” lachte hij. Het was iets waar hij gek op was. In zijn jeugd was hij meer dan eens gepest om zijn lichtgrijze haar en de tweekleurige ogen. Dat de Pokémon ook net wat anders waren, voelde vertrouwd.

Aangenaam, Gioya! Alain. Dit hier is Ari—” stelde hij zichzelf voor, waarna hij even naar de Lycanroc wees, “- en Rue, Bailey en eh—” hij wees naar de Vulpix, de Pidgey en zocht even om zich heen, voor hij op zijn vingers floot. Al snel kwam de Shiny Shuppet eraan en had ze ergens een chocolaatje vandaan gevist, schijnbaar. “Deze ondeugd hier is Sage.

Valentijn was de dag hiervoor al geweest, een dag die hij met alle liefde had gespendeerd met Cas. Toch liepen de meeste mensen niet alleen op het festival. Hij kon dan ook niet laten om te vragen, “Ben je hier alleen?
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - di feb 15, 2022 8:53 pm
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[VE2022] Love is in the air (open) BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

De Lycanrock duwde zijn gezicht tegen haar uitgestoken hand aan, ten teken dat hij haar aandacht wilde hebben. Ze bukte iets voorover en kriebelde met beide handen over de kop van de hond. Nu hij zo dichtbij stond, was hij eigenlijk veel groter dan ze gedacht had.
Maar een Lycanrock stond nu wel mooi op haar bucketlist.
De jongen had dus allemaal Traited Pokémon. Dat was wel erg gaaf! En ergens stelde het Gioya ook wel gerust om te horen dat hij er, voor zijn reis, ook nog nooit van gehoord had. Dan zag je maar wat er allemaal mogelijk was als je je zinnen erop zette.
De jongen stelde zich voor als Alain. Gioya kwam weer rechtop staan en keek hem aan - goh, ook hij was opvallend, zag ze nu. Zijn ogen waren twee verschillende kleuren. Een opmerking daarover hield ze wel wijselijk voor zich. Dat was niet altijd gewenst.
Alain stelde ook zijn Pokémon voor, waarbij er nog een Shuppet kwam aanvliegen. Deze was dan niet traited, maar shiny. Ook een apart kleurtje. De Pokémon had ergens uit een kraampje een chocolaatje weten te bemachtigen. Gioya kon er wel om lachen.

Toen kwam de onvermijdelijke vraag. Of ze hier alleen was. Ze nam het Alain ook niet kwalijk; om hen heen waren er eigenlijk geen solo mensen te zien. Of het nou een liefdes koppel was of een groep vrienden. Ze viel zo best op, besefte ze nu.
'Euh, ja. Ja, dat klopt. Geen relatie, en ik ben vrij nieuw in de regio. Ik nam het festival als een goede kans om nieuwe mensen te leren kennen.' Ze glimlachte.
'En opzich kan ik wel zeggen dat dat werkt.' voegde ze eraan toe, bedoelend op het feit dat ze nu met Alain stond te praten.
'En jij?'
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - di feb 15, 2022 9:11 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Love is in the air (open) 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ari was maar al te tevreden met de aandacht die hij kreeg. De Pidgey, Bailey, werd al snel jaloers en daalde neer op de schouder van het meisje, waarna ze een ontevreden geluidje maakte. Ook zij wilde immers aandacht.

Het meisje, Gioya, was op het festival gekomen om mensen te leren kennen. Nieuw in de regio en single, dus. Alain lachte even en knikte. “Ah, daar zijn de Blind Dates goed voor,” knipoogde hij haar toe. Hij wist niet of het echt vaak werkte. De jaren waar hij Single was geweest, had hij meegedaan en was het altijd leuk geweest. Maar, hij was sociaal en leerde graag nieuwe mensen kennen. Daten was daar nou eenmaal een goede mogelijkheid toe.

Nee, nee. Die van mij is eh— Ergens,” merkte hij op. “Maar ik heb een hele leuke Valentijnsdag gehad,” verzekerde hij haar. Het makkelijke aan dat Cas in Hearthome woonde, was dat ze zo af en toe even op en neer konden en over het festival konden wandelen. Hij ontmoette graag nieuwe mensen, dus het was een fijne optie om te hebben.
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - di feb 15, 2022 9:31 pm
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[VE2022] Love is in the air (open) BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

De Lycanrock was niet de enige die aandacht wilde. Vanuit haar ooghoeken zag Gioya de Pidgey van Alain's schouder springen en landde ze op Gioya's schouder. Daar stond ze dan, Pokémon van een andere trainer te aaien. Het was maar goed dat haar eigen Pokémon in de bal zaten.
Ze knikte naar Alain toen hij begon over de Blind Dates. 'Ja, daar heb ik me ook voor opgegeven inderdaad. Ik ben wel erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken.' Maar dat ging ze wel zien. Zo wie zo zou ze er wel wat vriendschappen aan overhouden, en verder, tja dat moest ze maar even aankijken.

Alain had dus wel een partner, die waarschijnlijk ook ergens op het festival terrein rondliep. Moest ook kunnen, je hoefde niet de hele tijd aan elkaar vast te plakken.
Gioya lachtte. 'Gelukkig maar! Volgensmij blijft Valentijn altijd wel wat doen voor relaties.' Ze wist het dan zelf niet, maar ze had wel genoeg verhalen gehoord in het verleden. Klagende verhalen overdag, van haar vriendinnen, en dan 's avonds appjes dat ze toch uit eten waren. Dat hun vriend- of vriendin, hen verrast had. En ze zagen het nooit aankomen.
'Heb je al lang een relatie?' Misschien was het heel persoonlijk, maar Alain gaf nou niet de uitstraling een erg gesloten persoon te zijn.
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - di feb 15, 2022 9:42 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Love is in the air (open) 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Schijnbaar had ze zich opgegeven voor de Blind Dates. “Ah! Spannend! Ben benieuwd,” lachte hij. Het kon hopeloos uitpakken, maar soms… soms vond je iemand op de minst verwachte plaats. Daar was hij wel het levende bewijs van, toch?

Op Valentijn was altijd wel wat te doen voor koppels. “Dat zeker. Ooit wel een Valentijn met iemand gevierd?” vroeg hij nieuwsgierig. Als het meisje het te veel vond, kon ze het altijd wegwuiven. Zelf was hij er erg open over en of iemand nou relaties had gehad of niet, iedereen deed dat op zijn eigen tempo.

Een lichte blos trok over zijn wangen toen er gevraagd werd of ze al lang een relatie hadden. “Ah! Eh—” Hij lachte even en schudde zijn hoofd. “Ik ken ‘m eigenlijk pas een paar maanden, dus niet echt. Maar het voelt als langer,” gaf hij met een glimlachje toe. Hij was blij met de jongen en hij was trots dat hij hem zijn Valentijn had kunnen noemen. Dat ze elkaar net drie maanden kenden, korter als je de eerste ontmoeting schrapte, was nog steeds iets wat onwerkelijk voelde.
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - di feb 15, 2022 10:02 pm
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[VE2022] Love is in the air (open) BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

Gioya krabde met haar hand in haar nek - waar de Pidgey niet van gediend was. Hoezo stopte ze met aaien? Ze ging dan ook snel weer verder.
'Nee, nee,' zei ze met een lachje. 'Nog niet de juiste persoon tegengekomen denk ik.' En buiten dat was er het kleine puntje dat ze eigenlijk ook niet precies wist op welk... vlak ze het moest zoeken, om het zo te zeggen. Mannen, vrouwen? Ze wist het niet, en Gioya was opgegroeid met sterke externe meningen, waardoor ze eigenlijk niet de kans had gekregen om op onderzoek uit te gaan waar ze nou precies op viel.

Een lichte blos verscheen op Alain's gezicht bij haar volgende vraag. 'Oeh,' lachtte ze. 'Nog vers!' Alain knikte en legde uit dat hij zijn vriend eigenlijk nog maar een paar maanden kende.
'Dat is toch helemaal niet erg. Als het goed voelt dan moet het zo zijn, denk ik.' Pas daarna drong het door dat Alain op mannen viel. Ze had er niet bij stil gestaan omdat zij zelf, ondanks haar opvoeding, wel normaal vond. En ze merkte dat hier, in Sinnoh, maar met name nu op het festival, best veel same-sex-koppels waren.
Gioya liet haar blik even over de menigte glijden, en werd opgeslokt door haar gedachten. Het leek hier zo makkelijk.
Ari's natte neus tegen haar hand bracht het blauw harige meisje weer terug. Ze glimlachte en ging door met aaien.
'Sorry als dit een brutale vraag is, maar, wanneer wist je dat je op mannen viel?' vroeg ze voorzichtig.
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - di feb 15, 2022 10:20 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Love is in the air (open) 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ari en Bailey leken wel tevreden te zijn met de aandacht. Sage zweefde ondertussen boven Alain’s schouder, waar ze aan het chocolaatje knabbelde. Hij schudde zijn hoofd even, maar het feit dat ze nu zowaar bij hem bleef, was voor nu genoeg. “Als je ze zat bent moet je het zeggen, hoor,” vertelde hij Gioya. De Vulpix leek niet in haar geïnteresseerd en bleef braaf aan Alain’s voet zitten. Het verbaasde Alain soms nog hoe haar karakter verschilde van de rest.

Het meisje had nog geen Valentijn gehad en Alain knikte. “Alles op zijn tijd,” verzekerde hij haar, zodat ze zich niet zelfbewust zou worden van het feit dat ze geen date had. Ze was bij lange na niet de enige en in zijn ogen was het beter om zulke dingen op je eigen tempo te doen, ongeacht hoe dat tempo liep.

Nog vers. Alain lachte. Het was een hele rare situatie, één die hij beter niet uit kon leggen. Gioya erkende echter dat als het goed voelde, het zo moest zijn en hij knikte. “Daar hoop ik op.” En dat was oprecht, want hoe gemakkelijk het voelde met Cas nu… Hij had niet het idee dat hij dat eerder had gehad. En met hun situatie, had dit juist zoveel lastiger moeten zijn.

Haar volgende vraag zorgde ervoor dat hij zijn wenkbrauwen optilde. Dat was… Recht voor z’n raap. Hij begon weer te lachen en haalde even een hand door zijn haar. Schijnbaar was dat de uitgelezen kans voor de Pidgey om weer op te springen en op zijn hoofd te landen, waar zij zich als een blobje liet zakken. Waarom zijn haar een vogelnest was geworden, was hem nog steeds een raadsel.

Ik ehm— Denk dat ik het altijd wel al wist. Maar de bevestiging kwam toen ik vijftien was,” vertelde hij haar zonder al te veel moeite. Zolang hij niet in detail hoefde te treden, was alles oké. Maar helaas was dat geen fijne periode geweest voor hem.
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - di feb 15, 2022 10:29 pm
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[VE2022] Love is in the air (open) BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was wel grappig, eigenlijk. Gister was ze nog overtuigt geweest dat ze helemaal geen relatie wilde. Dat ze zich wilde focussen op het hele trainerschap, en alles was daarbij kwam kijken. Maar hoe meer ze de verliefde koppels zag op het Event, en hoe langer ze Alain hoorde praten, en het aura voelde wat hij om zich heen had.
Shit zooi, hoe meer er toch wel een behoefte begon te groeien.
'Oh ik ben ze niet zat hoor,' verzekerde ze hem. De Lycanrock was er inmiddels bij gaan zitten.
Alain antwoordde dat hij daar inderdaad op hoopte, dat het wel goed zat. En Gioya zag dat het oprecht was.
Haar volgende vraag leek hem echter even van zijn balans te brengen. 'Oh, sorry, ik bedoelde niet-' maar hij gaf wel antwoord. Ze hoorde aan de onderliggende woorden dat er wel een verhaal achter zat - uiteraard.
Gioya knikte even lichtjes met haar hoofd en liet de woorden binnen komen. Daarna besloot ze toch op een ander onderwerp over te gaan.
'Heb je al het een en ander gedaan op het festival met je vriend?' vroeg ze. Ze was natuurlijk al overal langsgelopen. Maar er waren gewoon veel dingen waar je echt wel opviel in je eentje, dus dat had ze maar even laten schieten. Maar misschien had Alain wel de vruchten ervan gepakt. Gioya wist namelijk dat er ook een boat ride georganiseerd was, onder andere.
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - di feb 15, 2022 10:37 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Love is in the air (open) 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er werd hem verzekerd dat ze de Pokémon nog niet zat was en het was duidelijk dat Ari genoot van de aandacht. De roze hond was altijd al een allemansvriend geweest, de absolute tegenpool van zijn Vulpix, en hij liet hem maar zijn gang gaan. Zolang hij luisterde… wat nog lang niet altijd het geval was.

Ze verontschuldigde zich en Alain schudde snel zijn hoofd. “Geen zorgen! Het is een normale vraag, ik had ‘m alleen niet verwacht,” lachte hij. “Maar ik ben erg comfortabel met waar ik nu ben, zelfs al was het niet altijd makkelijk.” Als ze ernaar vroeg, was ze misschien geïnteresseerd om redenen voor haarzelf of iemand die ze kende. Dat kleine beetje advies, dat het beter werd, kon welkom zijn.

Ja zeker! De eerste dag zijn we rond geweest,” grijnsde hij. “De bootjes zijn schattig. Het festival is weer erg leuk gedaan, maar dat is eigenlijk altijd wel,” merkte hij vervolgens op. “Als je niemand hebt om de bootjes mee te doen, lopen er eigenlijk altijd wel mensen rond die mee willen,” ging hij door. En dat was weer een goede manier om iemand te leren kennen. Enkel pluspunten daar!
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - wo feb 16, 2022 10:08 pm
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[VE2022] Love is in the air (open) BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was eigenlijk raar dat de woorden van iemand die ze net een half uur kende, haar nu zo gerust konden stellen. Natuurlijk was het niet makkelijk, dat herkende ze zelf maar al te goed. En ergens dacht ze wel dat dat voor iedereen gold, welke reden je dan ook had.
'Dank je wel.' zei ze met een glimlach. Deels voor zijn rustige antwoord, en deels voor de bemoedigende woorden.
Alain was dus al met zijn vriend in de Boat ride geweest. Hij voegde er aan toe dat zelfs als ze alleen was, er vast genoeg mensen rondliepen die met haar mee wilde. Misschien moest ze dat toch maar eens proberen. Nee had ze, ja kon ze krijgen. En wat was het ergste wat er kon gebeuren?
Ze besloot het gesprek nu toch even wat meer de luchtige kant op te werken.
'Hoe ben je eigenlijk aan je traited Pokémon gekomen?' vroeg ze nieuwgierig. 'Ben je een researcher?' Dat kon natuurlijk ook. Ze besefte dat ze, opnieuw, misschien weer erg snel van draads was. Of ronduit brutaal. Oeps.
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - do feb 17, 2022 4:22 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Love is in the air (open) 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het probleem in Alain’s situatie was geweest dat zijn ouders niet supportive waren. Niet op de ‘wij haten je nu’-manier, maar op de ‘dit is een fase want je moet eigen kinderen’-manier. Hij begreep niet hoe ze zo konden denken en hoe ze niet inzagen hoe veel gelukkiger hij nu was, maar het was hoe hij het niet had durven accepteren. Een relatie aangaan met een vrouw op zijn 15e was stom. De relatie daarna, met een man, op zijn 16e was nog veel stommer. Maar, nu was hij op een goede plek.

Hoe was hij aan zijn Traited Pokémon gekomen? Zo. “Ehm— de meeste heb ik gekregen of gekocht,” gaf hij toe. “Van Breeders of van de vorige eigenaar. Mijn Lopunny heb ik gevonden toen ze werd aangevallen door een Corviknight.” En dat was het? Ja. Oh! “En ik heb nog een Buizel vanuit Snowpoint.” Die had hij echter niet bij.
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - do feb 17, 2022 8:20 pm
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[VE2022] Love is in the air (open) BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

Gioya's jeugd was het probleem niet gehad. Het meisje had haar gevoelens een lange tijd gewoon voor zichzelf moeten houden. Er was geen ruimte, geen tijd voor 'onnodige' gevoelens, zoals Gioya had in haar hoofd had genoemd. Ze had een alleenstaande moeder gehad, en ze hadden het niet breed. Gioya was eigenlijk al vroeg gaan werken om haar bijdrage te kunnen leveren. Daarnaast was ze vaak bij familieleden, die hun mening toch erg hadden klaar staan.
Dus had ze haar gevoel weggestopt.

Gekregen of gekocht. Dat kon natuurlijk ook. Gioya had dat nog steeds om haar denkbeeldige to-do lijstje staan, contact zoeken met een researcher of breeder om eens meer te leren over traited Pokémon.
'Bij het Yule festival?' vroeg ze. Dat was Gioya haar eerste festival geweest, nog niet zo heel lang geleden. Ze was toen vrij op haarzelf gebleven, had niet echt heel veel contact gemaakt met andere mensen. Wel had ze verschillende evenementen gevolgd, waaronder Buizel's ijs vissen. Daar had ze zelf ook haar Finneon vandaan.
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - vr feb 18, 2022 2:47 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Love is in the air (open) 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Gioya vroeg hem of het bij het Yule Festival was geweest, waarop Alain knikte. Hij kriebelde de Pidgey nog even onder haar kin en haalde bedenkelijk een hand door zijn haar. Ergens was het nog steeds vreemd om zonder brace rond te lopen, vooral gezien de pols nog steeds stijf voelde van die weken vast. De piano-oefeningen waren echter perfect en hij was blij de hand te kunnen gebruiken.

Als je geïnteresseerd bent in Traits, is dit de Powderblue trait op mijn Lopunny, Lara,” besloot hij. De Shuppet draaide enthousiast een rondje om hem heen toen hij de Pokéball van zijn tas viste en al snel kwam er een blauwe straal uit de Pokéball, waarna een Lopunny naast hem stond. Twee donkerblauwe ogen keken op naar het meisje, voor de Lopunny haar handen voor haar borst hield en nieuwsgierig in stilte bleef staan. Alain kriebelde ook haar even achter haar hoofd en lachte kort.

Als we elkaar nog eens zien, hoop ik mijn Buizel bij te hebben.” Ze leek hem een vriendelijk persoon, dus hij zou er niets tegen hebben om haar nog eens te zien.
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - ma feb 21, 2022 10:40 pm
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[VE2022] Love is in the air (open) BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had er nog een. Gioya keek vol verbazing naar zijn handelingen terwijl Alain een Pokéball uit zijn tas zocht, en het volgende moment stond er een Lopunny voor haar neus. Een blauwe, welteverstaan.
'Wauw.' Ja, ze moest maar eens wat meer vragen gaan stellen bij een professor of researcher. De konijn Pokémon vouwde haar handjes voor haar borst en keek Gioya nieuwsgierig aan.
'Je bent prachtig.' Gioya merkte dat de Shuppet ook erg enthousiast werd van de aanwezigheid van de Lopunny. Gioya grinnikte. Daar moest ze ook nog aan werken. Haar Pokémon hadden nog niet de kans gehad - gekregen - om een band met elkaar op te bouwen. Nu ze dit zag, besefte ze hoe belangrijk dat was.

Alain zei dat als ze elkaar nog een keer zouden zien, hij hoopte dat hij de Buizel dan bij zich had. Gioya glimlachte en knikte. Het was fijn om te horen dat hij haar dus wel vaker wilde zien. Ze kon wel wat vriendschappen gebruiken.
'Dat zou ik heel leuk vinden. Puur voor mijn eigen nieuwsgierigheid; jij kent niet toevallig een researcher die veel van traited Pokémon af weet? Ik zou het eens leuk vinden mijn kennis wat uit te bereiden.' Misschien kende hij wel iemand. Ze wilde Alain verder niet te veel ophouden, dan kon hij ook weer zijn vriend gaan zoeken.
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - wo feb 23, 2022 11:27 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Love is in the air (open) 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain liet de Lopunny weer terugkeren toen deze gezien was en haalde ook een Pokéball van zijn riem om de Shuppet terug te laten keren, voor dat monster het weer op d’r heupen zou krijgen. De Pidgey bleef tevreden bij hem zitten en Ari en Rue waren er bijna altijd uit, dus die liet hij ook maar gewoon met rust.

Ah! Alain knikte even bij haar vraag. “Als je mij je nummer geeft, vraag ik aan Lucie of ze ‘t oké vindt dat ik je de hare geef. Ze studeert Traits en is een Researcher,” legde hij uit. Hij zou Lu’s nummer niet zomaar aan iemand geven, maar hij verwachtte niet dat ze nee zou zeggen. Hij haalde dan ook zijn Holo Caster uit zijn zak en hield deze naar Gioya uit, zodat ze haar nummer erin kon zetten indien gewenst.
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - di maa 01, 2022 9:07 pm
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[VE2022] Love is in the air (open) BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

Gioya knikte met een glimlach op haar gezicht waarna Alain haar zijn Holo Caster overhandigde. Ze typte haar nummer erin en gaf het apparaat terug aan de blonde jongen.
'Dank je wel.' Ze keek met een grinnikje toe hoe Alain twee van zijn Pokémon weer liet terugkeren in de bal. De shuppet zat er inderdaad wel uit alsof die wel eens wat kattenkwaad uithaalde. Gioya kriebelde nog even onder Ari's kin, die weer tevreden bij haar ging zitten.
Wat een schat.
'Hey, ik ga weer eens verder kijken hier. Dan kan jij ook weer opzoek naar je vriend.' zei ze met een glimlach.
'Ik vond het leuk je te ontmoeten Alain! Ik spreek je vast snel weer.' Hij had immers haar nummer, en ze had een tegoed op het zien van een traited buizel.
Ze opende haar armen voor een knuffel, met de optie open voor Alain om er eventueel wat anders van te maken, en liep daarna door, het festival in.

Topic uit!
Re: [VE2022] Love is in the air (open) - vr maa 04, 2022 4:30 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[VE2022] Love is in the air (open) 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Gioya’s nummer stond in zijn Holo Caster en Alain liet haar een glimlach zien, voor hij haar een simpel berichtje stuurde zodat ze zijn nummer ook zou hebben.

to: gioya 💬
(๑˃ᴗ˂)ﻭ


Ze merkte op dat het leuk was geweest elkaar te ontmoeten en dat het tijd was om verder te kijken, zodat hij ook op zoek kon naar zijn vriend. Alain lachte even, maar knikte. Toen er een knuffel werd geopperd, stapte hij naar voren en gaf hij haar een korte, vriendschappelijke knuffel. “Eensgelijks! Have fun!” zwaaide hij haar nog uit, voor ook hij zich omdraaide. Misschien moest hij Ange maar eens op gaan zoeken.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum