Switch account





[VE2022 - KF] Tell me, do you remember - do feb 17, 2022 9:16 am
Mary-Sue Wiseman
Researcher
Mary-Sue Wiseman

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank: 1

[VE2022 - KF] Tell me, do you remember BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
24
17
CHARACTER INFO

OOC INFO

sunshine and rainbows

no tag
Natuurlijk kende ze het sprookje, maar dit was toch wel een beetje vreemd. Sue stond al een tijdje te kijken naar de froakies die allemaal zo glitterig ingepakt zaten. Zouden ze het vervelend vinden? Ze had echt geen idee… Candy daarentegen was er klaar voor om zo’n froakie een kusje te geven. De shiny impidimp was niet eens nerveus over dit. Maar aangezien het waarschijnlijk niet de bedoeling was dat hij de enige was die hier een froakie ging kussen zou Sue het ook moeten doen. Nou ja, waarom ook niet. En met die gedachte pakte ze heel voorzichtig een glitter-froakie op en gaf de pokémon een voorzichtig kusje. Het was eerlijk gezegd minder slijmerig dan verwacht, wat een opluchting. Ergens vroeg Sue zich af of er nog iets speciaals ging gebeuren nu ze het aangedurfd had om er eentje te kussen.
Notes kissy kissy
Buiten Pokéball Candy
made by gimmick
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[VE2022 - KF] Tell me, do you remember Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

KISS A FROAKIE
HELAAS GEEN PRINS VOOR JOU. WEL EEN KIKKER.
Je hebt jouw doelwit in het visier. Je tuit je lippen, komt dichterbij en... het blijkt een normale Froakie.

hidden ability: protean


Het lijkt er echter wel op dat deze nu helemaal verliefd is op je! Neem je hem mee?

Mary-Sue Wiseman
Researcher
Mary-Sue Wiseman

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank: 1

[VE2022 - KF] Tell me, do you remember BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
24
17
CHARACTER INFO

OOC INFO

sunshine and rainbows

Oh? Ze mocht de froakie die ze gekust had meenemen? Ze keek even opzij naar Candy, die misschien iets te fanatiek bezig was met het zoenen van een andere froakie. Ze besloot om de impidimp nog eventjes te negeren, en keek haar eigen froakie met een nadenkende blik aan. De kikkerachtige pokémon keek haar terug aan met een vergelijkbare blik. “Oh geen zorgen, ik ben een leuke naam aan het bedenken voor je.” Zei ze vrolijk tegen de froakie. “Wat dacht je van King?” Aan de reactie van de froakie te zien was het goed genoeg. Mooi zo.
Notes Froakie gaat gezellig met Sue mee.
Buiten Pokéball Candy
made by gimmick
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[VE2022 - KF] Tell me, do you remember Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

KISS A FROAKIE
HELAAS GEEN PRINS VOOR JOU. WEL EEN KIKKER.
De Froakie komt met je mee! Gefeliciteerd, de Froakie is geregistreerd onder ID#1037.

Mary-Sue Wiseman
Researcher
Mary-Sue Wiseman

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank: 1

[VE2022 - KF] Tell me, do you remember BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
24
17
CHARACTER INFO

OOC INFO

sunshine and rainbows

no tag needed
King, zoals ze besloten had om de froakie te noemen, was nu officieel van haar! Sue vroeg zich ergens af waar deze festivalactiviteit al deze froakies vandaan gehaald had, maar besloot om er niet verder over te vragen. Nu dat zij een eigen froakie had, besloot ze om nog eventjes verder te gaan kijken op het festival, wat zou er verder nog gaande zijn op dit evenement vol liefdesthema’s? “Candy, we gaan weer.” Zei ze tegen haar impidimp, die deze ene keer gelukkig wel naar haar luisterde en haar volgde toen ze er vandoor ging met King nog steeds in haar armen.
Notes topic uit.
Buiten Pokéball Candy, King
made by gimmick

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum