Switch account





[Route 211 - Journey] I wonder - do feb 17, 2022 10:37 pm
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[Route 211 - Journey] I wonder BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

Journey Card
IT'S A WHOLE NEW PLACE

Traited Rockruff.

Huidig terrein: Mountainside
Modifier gebruikt: Geen


Ze was weer een stuk teruggereisd en was nu opnieuw bij Eterna City te vinden. Gioya was teruggegaan naar Route 211. Ze had namelijk een nieuw doel. Nadat ze haar eerste traited Pokémon had gevangen, en de knappe hond van Alain had gezien, moest ze natuurlijk wel opzoek.
Dus hier was ze, aan de rand van een van de bergen in Sinnoh, in de hoop een leuke Rockruff te vinden. En als ze heel erg eerlijk was, zou ze allang genoegen nemen met een 'gewone'. Ze vond de honden Pokémon enorm schattig, maar had gezien waar hij in zou evolueren. En dat was stoer. Het was een Pokémon die er stond, waarvan je kon zien dat die echt wel wat kracht in zich had.
Dus hier was ze, opnieuw met Amigo aan haar zijde. In de hoop om een Pokémon tegen te komen.
Re: [Route 211 - Journey] I wonder - za feb 19, 2022 1:03 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Route 211 - Journey] I wonder Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

A NEW JOURNEY
IT'S A WHOLE NEW WORLD
De zon staat hoog aan de hemel en de lucht is stralend blauw. Er lijkt bijna een betoverende sfeer te hangen rond de berg en het zal je niet verbazen als je hier en daar een Fairy Type voorbij ziet hoppen. Voor nu is het echter nog rustig, maar verderop hoor je wel gegrom. Ga je erheen?
Re: [Route 211 - Journey] I wonder - ma feb 21, 2022 10:17 pm
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[Route 211 - Journey] I wonder BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ondanks dat het nog winter was, was het zonnig en bijna warm te noemen. De lente was in aantocht en was niet bang om van zich te laten horen. Gioya probeerde een open mind te houden. Natuurlijk kwam ze hier met de hoop op een Rockruff, maar uiteindelijk was haar doel om een Pokémon te vinden die goed bij haar team zou passen, waardoor ze een vol team van 6 Pokémon zou hebben. Daarna zou ze verder trainen, gyms uitdagen... Ja, ze zag het allemaal al voor zich.
Hoewel ze ook moest toegeven dat, nu ze naar de festivals was geweest, ze dat ook wel erg gezellig vond. Ze had verwacht, toen ze de keuze maakte om haar Trainer avontuur te beginnen, dat ze puur alleen maar tijd daarvoor zou hebben. Dat viel haar dus allesinds mee.
Goed, waar ging ze heen? Gioya keek even van links naar rechts, toen haar aandacht getrokken werd door gegrom.
Oh?
Amigo had het ook gehoord, en hij keek even kort naar haar. Gioya knikte en samen liepen ze in de richting van het geluid.
Re: [Route 211 - Journey] I wonder - do feb 24, 2022 12:01 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Route 211 - Journey] I wonder Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Torkoal
WHITE SMOKE or DROUGHT
Je hoort een luid gerommel en als je kijkt, zie je dat een Torkoal bezig is met een gat graven. Laat je hem met rust of ga je kijken wat hij aan het doen is?

Laat weten hoe je hiermee omgaat en tag het teamlid na jouw post.
Re: [Route 211 - Journey] I wonder - di maa 01, 2022 9:02 pm
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[Route 211 - Journey] I wonder BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het geluid waar ze op af was gegaan, had nu plaats gemaakt voor een luid gerommel. Op haar hoede was Gioya iets door haar knieën gezakt, klaar om eventueel de andere kant op te lopen als dit nodig zou zijn. Het geluid bleek afkomstig van een Torkoal. De Pokémon was druk bezig om een gat te graven.
Ze schudde bijna onmerkbaar haar hoofd. Nee, ze hoefde niets met de Torkoal. Hij kon lekker verder graven. Ze draaide zich weer om en liep langs de voet van de berg weer de andere kant op. Amigo leek een beetje verbaasd dat Gioya niets van de Pokémon deed, maar liep daarna toch waggelend achter haar aan.
'We zoeken een Rockruff, weet je nog?' Gioya hoorde Amigo wat mompelende geluidjes maken. Misschien was hij het er niet helemaal mee eens. Ach, daar zou hij zo wel weer over heen zijn.

(Gioya loopt verder)
Re: [Route 211 - Journey] I wonder - vr maa 04, 2022 1:58 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Route 211 - Journey] I wonder Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

A NEW JOURNEY
IT'S A WHOLE NEW WORLD
Verderop hoor je een luid geblaf, wat mogelijk afkomstig is van een Rockruff. Als je dichterbij komt, blijkt echter dat het geblaf achter rotsen vandaan komt. Zit die Rockruff nou opgesloten achter de gevallen stenen?

Ga je op zoek naar een andere doorgang, ga je afrekenen met de stenen of laat je de Rockruff achter?
Re: [Route 211 - Journey] I wonder - zo maa 13, 2022 10:47 pm
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[Route 211 - Journey] I wonder BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het duurde niet lang of Gioya hoorde een nieuw geluid wat ze kon volgen. Geblaf. Maar het klonk als een echo. Snel liep ze erop af, om er vervolgens achter te komen dat het geluid afkomstig was vanachter een boel neergevallen rotsblokken. Het geluid was afkomstig vanuit de nu ingebouwde grot. Zat de Pokémon vast?
'Ik hoor je!' riep Gioya, hopelijk gaf dat de Pokémon een beetje rust. 'Ik ga je proberen te helpen!' blijkbaar gaf het geen rust, wat het geblaf werd luider, scheller. Amigo stond naast haar, zijn vleugels flapperend.
Gioya zette een paar stappen naar achter om de situatie beter te kunnen bekijken. 'Oke, Rapunzel, we hebben je hulp nodig!' Gioya pakte de bal van de Mawile, en de Pokémon kwam tevoorschijn. Even keek ze van links naar rechts, maar leek daarna de situatie te begrijpen.
'Oke, Amigo, ik wil dat jij met Metal Claw vanaf boven probeert de rotsblokken weg te halen. Rapunzel, aan jou de taak om, als je ziet dat de rotsblokken naar binnen, of verkeerd vallen, ze in goede banen te leiden. Gaat dat lukken?' Beide Pokémon gaven een instemmend geluid.
'Oke, lets go dan.' En Amigo gaf de eerste aanval, zijn vleugel kleurde licht grijs en hij sloeg hard in op het bovenste rotsblok. Rapunzel sprong er gelijk achteraan, haar zwarte haar-bek klaar om het rotsblok aan de kant te gooien, maar dat bleek nog niet nodig. Gioya liep dichterbij en probeerde zelf met haar handen de omliggende kleinere stukken rots aan de kant te trekken. Het was van uiterst belang dat ze zorgden dat de rotsen niet verder instortten. Gioya wist niet of er nog een andere uitweg was, en ze wilde niet dat de Pokémon zou verstikken. Amigo viel opnieuw aan, waarna Rapunzel netjes met haar haar-bek de gebroken steen oppakte en weggooide. Dit werkte eigenlijk wel beter, besefte Gioya.
'Goed zo, blijf zo doorgaan.' Het zou niet lang duren voor ze zou kunnen zien wat voor Pokémon het was. Misschien hadden ze straks al een groot genoeg gat dat hij er wel uit zou kunnen komen. Gioya bleef de stenen aan de kant tillen tot er inderdaad een groot genoeg gat ontstond.
'Oke, wacht maar even,' zei ze tegen haar eigen Pokémon. 'Blijf wel klaar staan voor als het wel valt.' Ze draaide zich naar de wilde Pokémon. 'Kan je kijken of je er zo uit kan komen?'
Re: [Route 211 - Journey] I wonder - wo maa 16, 2022 11:22 am
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Route 211 - Journey] I wonder Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

A NEW JOURNEY
IT'S A WHOLE NEW WORLD
De Rockruff is zichtbaar, maar kruipt angstig naar achteren en kijkt met grote ogen omhoog. Al die aanvallen hebben hem laten schrikken en nu durft hij niet naar je toe te komen! Haal je hem eruit of weet je hem te overtuigen?
Re: [Route 211 - Journey] I wonder - di apr 19, 2022 9:08 pm
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[Route 211 - Journey] I wonder BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was inderdaad de Pokémon waar ze naar opzoek was geweest, zag Gioya toen haar ogen gewend waren aan de donkere grot. Maar de Rockruff zat haar nu met grote angstige ogen aan te kijken. Arceus, kon ze nou nooit eens nadenken? Het ding was zich rotgeschrokken van al die aanvallen.
'Hey daar, sorry,' begon ze. Ja, dikke vinger dacht de Pokémon, dat begreep ze zelf ook wel.
'Ik ehm, ik weet niet of je eruit wil komen, maar - maar in ieder geval kan dat nu weer.' Misschien moest ze de Rockruff gewoon even met rust laten. 'Kom maar,' zei Gioya zachtjes tegen haar eigen Pokémon. Deze keken haar even verbaasd aan - was daar nu al die moeite voor geweest?
Gioya knikte even en wenkte met haar hoofd naar het pad, en de twee Pokémon volgden haar. Ergens hoopte ze dat de Rockruff inderdaad nog uit de grot zou komen, maar zo niet, tja, zou ze haar weg gewoon vervolgen.
Re: [Route 211 - Journey] I wonder - wo apr 27, 2022 3:47 pm
Jirachi
Administrator
Jirachi

Karakterkaart
Gender: Vrouw
Age: 25
Rank: 10000

[Route 211 - Journey] I wonder BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
1105
758
CHARACTER INFO

OOC INFO

A NEW JOURNEY
IT'S A WHOLE NEW WORLD
Een zacht gepiep klinkt achter je wanneer je weggaat. Helemaal komt de Rockruff niet tevoorschijn, maar hij kruipt toch iets naar voren. Hij wil toch niet geheel alleen zijn...
Re: [Route 211 - Journey] I wonder - di mei 03, 2022 10:14 pm
Gioya Dubios
Trainer
Gioya Dubios

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 2

[Route 211 - Journey] I wonder BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
76
77
CHARACTER INFO

OOC INFO

Verbaasd keek Gioya achterom bij het piepende geluid wat achter haar vandaan kwam. Oh? De Rockruff leek haar wel terug te roepen. Gioya pakte snel de balls van de twee Pokémon die meeliepen en liet hen terug keren. Daarna liep ze de paar stappen terug naar de grot en keek voorzichtig naar binnen.
Opnieuw zag ze niets, natuurlijk.
'Ik blijf wel bij je,' zei Gioya tegen de Rockruff. Ze wist niet zo goed wat de Pokémon nu precies van haar wilde. Hij kon immers nu uit de grot. Hoorde hij misschien bij een roedel? Deze was dan nu waarschijnlijk weggegaan zonder hem.
Gioya grabbelde even in haar tas en haalde daar een afgebroken stukje koek uit, wat ze op een van de stenen tussen haar en de Rockruff legde. Ze deed daarna een paar stappen achteruit, ging op de grond zitten en pakte voor haarzelf ook een broodje. Ze kon hem in ieder geval eens gezelschap houden.
'Ik heb hier nog meer als je honger hebt?' sprak ze zachtjes toen ze de bruine oren over de stenen zag uitsteken.
Re: [Route 211 - Journey] I wonder - wo mei 04, 2022 11:44 am
Jirachi
Administrator
Jirachi

Karakterkaart
Gender: Vrouw
Age: 25
Rank: 10000

[Route 211 - Journey] I wonder BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
1105
758
CHARACTER INFO

OOC INFO

A NEW JOURNEY
IT'S A WHOLE NEW WORLD
Voorzichtig neemt de Rockruff naast je plaats, klaar om ervandoor te gaan als het nodig is. Bedelend kijkt hij je aan. Eten lust hij wel!

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum