Switch account





Buried in thought [Eli] - zo feb 20, 2022 6:44 pm
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

Buried in thought [Eli] ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

De drukte in de bar begon eindelijk lichtjes af te nemen en Victor nam van de gelegenheid gebruik om de glazen af te spoelen. Ze waren bijna zonder propere gevallen dus dit werkje had topprioriteit zodat nieuwe klanten drinken konden bestellen. Victor was met tegenzin aan zijn nieuwe, en eerste, job begonnen, maar nu moest hij toch toegeven dat hij wel kon genieten van het automatisme dat van deze beweging uitging; het gaf hem de kans om zijn gedachten te laten dwalen. Terwijl zijn lichaam bezig was, leken zijn gedachten helderder dan ooit. Hij was nu dan wel fysiek in de bar, maar mentaal was hij bij zijn onderzoek. De dreepy die hij op het halloween festival in Floaroma Themepark had gewonnen, zou hem een doorbraak opleveren—dat wist hij nu al. De pokémon was de geest van een uitgestorven prehistorische aquatische pokémon, deze lijn van onderzoek moest hem wel meer informatie geven over hoe de dood overwonnen kon worden. Hij was zo dicht bij een antwoord. Van deze monoloog gingen zijn gedachten naar de verschillende testen waaraan hij de pokémon kon onderwerpen, en heel de tijd bleef hij vuile glazen afspoelen en aan de kant zetten om te drogen.

Life is temporary,
why should death be any different?
Re: Buried in thought [Eli] - ma feb 28, 2022 12:38 pm
Eli Cooper
Trainer
Eli Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 jaar
Rank: 2

Buried in thought [Eli] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
73
82
CHARACTER INFO

OOC INFO

Eli ging normaal gezien niet naar een bar omdat hij niet van drukte hield en sociale omstandigheden, maar hij had nog eens zin om zichzelf compleet te verzuipen in alcohol en wat werkte beter dan drank? Normaal gezien had hij meer controle over zijn emoties dan dit, maar hij had een bericht van zijn moeder ontvangen en dat had heel zijn avond wel een beetje om zeep geholpen. Hij had Scar expres in het Pokémon Center achtergelaten zodat de hond hem niet bezig zou zijn en was naar de eerste de beste bar getrokken die hij in Veilstone City had kunnen vinden. Hij bevond zich helemaal in het oosten van Sinnoh, ver weg van Jubilife City, waar hij zijn appartement had. Hij was zijn omgeving nog een beetje aan het verkennen, liet hij het daar maar op houden. Met een verbeten trek rond zijn lippen en zijn blik op onweer liep hij naar de bar toe, waar hij een man van rond zijn leeftijd met een dromerige blik glazen zag wassen. Daar had hij geen geduld voor. Hij boog zich naar voren en knipte met zijn vingers om de aandacht van de man te trekken. ”Bacardi cola,” was het enige wat hij op een kille toon zei, waarna zijn rode blik op de man bleef hangen. Was het onbeschoft hoe dat hij de aandacht van de kerel trok? Waarschijnlijk. Maakte hem dat veel uit? Niet echt.
Re: Buried in thought [Eli] - wo maa 02, 2022 3:57 pm
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

Buried in thought [Eli] ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een koude stem die om een bacardi cola vroeg deed hem opkijken. Ace? De laatste keer dat hij de ander had gezien, leefde Victor nog op straat. Nu had hij, mede dankzij de man, zijn nieuw leven kunnen opstarten. Zijn wenkbrauwen gingen echter al snel omhoog toen hij de uitdrukking op het gezicht van de ander goed bekeek. Ace was nooit een vrolijke geweest, dat had Victor al snel geleerd in de korte tijd dat hij hem kende, maar dit was zelfs voor hem onkarakteristiek zuur. Ook de manier waarop hij naar de bacardi cola vroeg, verwachtte Victor niet van de trainer. “Is dit een grap?” Hij keek de ander vragend, maar ook geïrriteerd aan; als dit een grap was, was het een hele slechte. “Ik dacht dat we ondertussen wel voorbij die norsheid waren gekomen.” Zowel hij als Ace waren erg gesloten geweest in het begin van hun gesprek op het harvest festival in Twinleaf town, maar waren naarmate de conversatie verder ging beiden opener geworden. Ace had er dan wel koel en kil uitgezien, maar eigenlijk was het best een goeie gast. Nu leek die versie die Victor van de trainer te zien had gekregen helemaal verdwenen te zijn.
Life is temporary,
why should death be any different?
Re: Buried in thought [Eli] - do maa 03, 2022 10:28 am
Eli Cooper
Trainer
Eli Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 jaar
Rank: 2

Buried in thought [Eli] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
73
82
CHARACTER INFO

OOC INFO

Eli’s wenkbrauwen trokken kort samen in een frons toen de zwartharige man zijn vraag stelde. ”Wat was dat?” vroeg hij nors. De man zei verder nog iets en Eli’s blik ging van nors over in pure verbazing. Hij leunde wat meer naar voren en bestudeerde de man, maar kon niet herinneren dat hij deze gozer ooit ergens anders had gezien. ”En ik zou denken dat als je achter een bar staat en glazen schoon staat te maken, dat je best wel een bacardi cola voor me in zou kunnen schenken. Of heb ik dat misrekend?” vroeg hij op een sarcastische toon. Was het tegenwoordig de norm dat die mensen zelf begonnen te zuipen of zo? Hij moest vast in de war zijn of dronken als hij dacht dat hij Eli kende. ”Luister, gozer, ik weet niet wat jou probleem is, maar ik wil gewoon mijn bacardi cola hebben. Dus snel een beetje of ik spring achter die bar en maak hem zelf wel.” Zijn vingertoppen trommelden in een snel, geïrriteerd ritme op de balie terwijl hij zijn kin in zijn handpalm liet steunen en de jongen een geïrriteerde blik toewierp. Waren er nu echt geen mensen op de wereld die hun job verdomme goed konden doen? Was dat nu zo veel gevraagd? Hij begon toch wel een tikkeltje spijt te krijgen dat hij Scar niet had meegenomen. Dan was dit allemaal een stuk sneller gegaan.
Re: Buried in thought [Eli] - zo maa 06, 2022 4:11 pm
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

Buried in thought [Eli] ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

De ander leunde dichter naar hem toe. Even keek Victor verbaasd toen hij de volgende woorden hoorde, maar al snel knarste hij zijn tanden samen en kon hij zijn irritatie in woede voelen omslaan. Wat dacht Ace wel niet? “Misschien zou ik je met plezier een drankje maken als je niet zo onuitstaanbaar deed,” zei hij scherp. De man had hem geholpen en Victor stond bij hem in het krijt, maar hij zou zich niet langer door anderen laten commanderen. Hij was thuis weggelopen voor een reden: niemand zou ooit nog zo’n macht over hem hebben. Het half afgespoelde glas dat hij in zijn handen had, zette hij neer bij de anderen om te drogen terwijl hij Ace strak aankeek en afwachtte wat de trainer ging doen. Met wat Victor tot nu toe had gezien verwachtte hij woede. Het leek wel alsof er een heel ander persoon voor hem stond, want dit had hij nooit van Ace verwacht—blijkbaar had hij zich vergist in de man.
Life is temporary,
why should death be any different?
Re: Buried in thought [Eli] - vr maa 11, 2022 3:46 pm
Eli Cooper
Trainer
Eli Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 jaar
Rank: 2

Buried in thought [Eli] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
73
82
CHARACTER INFO

OOC INFO

Eli liet een verbaasd lachje hoorde toen hij de woorden van de man hoorde. Hij boog zich naar voren en de rode blik in zijn ogen vatte bijna vlam terwijl hij de ander al even scherp terug aankeek. ”Of je kunt misschien doen waar je voor betaald wordt,” siste hij naar de man, een gevaarlijke lage toon in zijn stem. Waarom deed deze gozer zelfs alsof de beste vrienden waren? Eli had hem nog nooit gezien. ”Heb je soms zelf te diep in het glaasje gekeken?” vroeg hij met hoog opgetrokken wenkbrauwen. ”Ik weet niet waar je me van zou moeten kennen, maar ik weet zeker dat ik zo’n lelijke smoel zoals de jouwe wel onthouden zou hebben als we elkaar ooit eerder hadden gezien.” Dit was gewoon Eli die een comeback wilde maken en niet Eli die de waarheid sprak. Hij dacht natuurlijk niet zo na over mannen, maar als hij eerlijk moest zijn, was de jongen niet lelijk om naar te kijken. Maar hij was pissig en hij wilde dronken worden en deze eikel hielp hem daar niet bij, dus moest hij maar iets verzinnen om zijn zin te krijgen. Nogmaals: als hij Scar bij zich had gehad, was het allemaal vast een stuk vlotter verlopen.
Re: Buried in thought [Eli] - zo maa 13, 2022 7:30 pm
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

Buried in thought [Eli] ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

Victor hield zijn ogen strak op die van de ander gericht. Er was woede in Ace’s blik te zien, en iets gevaarlijks—twee dingen die hij niet eerder had gezien bij de man. De ander was direct en bot, ja, maar niet dit. Of dat had Victor toch gedacht. Nu bleek hij plotseling helemaal ongelijk te hebben in wat hij van Ace vond. De bezorgdheid en vriendelijkheid onder het oppervlak waren weg en de man deed zelfs alsof hij Victor niet kende. Waar deze plotse ommezwaai vandaan kwam, wist hij niet, maar hij wist wel dat hij Ace hier niet zomaar de seedot zou laten uithangen. Dit pikte hij niet. “Misschien moet jij met jouw lelijke smoel ergens anders naartoe gaan,” beet Victor terug. Hij ging zich hier niet in zijn eigen bar—ofja, degene waar hij voor een minimumloon werkte—zo laten behandelen.
Life is temporary,
why should death be any different?
Re: Buried in thought [Eli] - vr maa 18, 2022 5:59 pm
Eli Cooper
Trainer
Eli Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 jaar
Rank: 2

Buried in thought [Eli] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
73
82
CHARACTER INFO

OOC INFO

Eli’s gezicht vertrok in een vuile blik toen de man zijn weerwoord gaf. Touché. Hij kon er niet eens kwaad om worden, want hij was zelf diegene die de man had uitgelokt. Hij wist alleen dat hij er behoorlijk intimiderend uit kon zien wanneer hij kwaad was en hij kon wel respect opbrengen voor de ander dat hij een weerwoord durfde te hebben. Alleen wilde hij zijn zorgen wegdrinken deze avond en was hij hier niet voor een sociaal gesprek. ”Helaas heb ik weinig zin om met mijn lelijke smoel ergens anders naartoe te gaan, dus je zult er nog even tegen aan moeten kijken,” zei hij op een sarcastische toon tegen de man, alsof hij het tegen een klein kind had die gewoon even gerustgesteld moest worden. Hij zou wel zien hoe snel hij het bloed onder de nagels van de man vandaan kon halen. ”En kun je me nu vertellen wat je probleem is? Je doet net alsof je me hartstikke goed kent, maar ik zweer dat ik je nog nooit eerder heb gezien.” Er lag nu eerder een verwarde uitdrukking op het gelaat van Eli dan een boze. De man deed net alsof… alsof Eli zijn diepste vertrouwen had geschaad of iets dergelijks. Hij wist niet waar dat gevoel vandaan kwam, maar het maakte hem een tikkeltje ongemakkelijk. Dadelijk was deze man één of andere stiekeme bewonderaar die hem al de hele tijd volgde en nu zijn gevoelens op een niet zo subtiele manier duidelijk probeerde te maken aan Eli. Alleen de gedachte al liet een rilling over zijn rug lopen. Gekke mensen op deze wereld. Had hij Scar maar bij zich.
Re: Buried in thought [Eli] - za maa 26, 2022 11:19 am
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

Buried in thought [Eli] ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had gehoopt dat Ace gewoon weg zou gaan, maar dat was hem niet gegund. De ander bleef staan en antwoordde op een toon die Victor deed terugdenken aan zijn vader en die hem weer klein en nietsbetekenend liet voelen. Even was er geen spoor van boosheid te bekennen terwijl Victor teruggezogen werd in zijn herinneringen. Hij was dan ook stil terwijl Ace verder sprak en voor even daarna. Wat hem verbaasde was dat de trainer aan de andere kant van de bar er nu niet langer boos, maar eerder verward uitzag, alsof hij echt niet wist waarover Victor het had. “Als je je een heel gesprek op het harvest festival niet eens herinnert.” Hij was net als Ace niet langer boos, maar klonk verslagen. Als de ander hem niet wou herinneren, so be it. Het was niet alsof hij de enige was die wou dat hij Victor nooit had gekend. De researcher had alleen gehoopt dat hij de teleurstelling niet nog eens zou meemaken.
Life is temporary,
why should death be any different?
Re: Buried in thought [Eli] - za maa 26, 2022 1:40 pm
Eli Cooper
Trainer
Eli Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 jaar
Rank: 2

Buried in thought [Eli] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
73
82
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dit gesprek werd steeds vreemder en Eli begon te vermoeden dat de jongen tegenover hem óf hevig aan de drugs zat óf dat hij echt één of andere kopie van zichzelf rond had lopen. De jongen begon over het Harvest festival, een festival waar Eli echt nog nooit van had gehoord. ”Harvest festival…? Is dat weer iets speciaals dat eigen is aan Sinnoh of zo?” vroeg Eli verward. Daarna schudde hij kort zijn hoofd. ”Luister man, ik weet niet wie jij voor je hebt, maar het enige festival wat ik tot nu toe mee heb gemaakt sinds dat ik hier in Sinnoh ben, is dat stomme Valentijn festival. Ik ben nog maar recent verhuisd van Kanto en ben nu aan de league challenge begonnen om zo snel mogelijk acht badges binnen te slepen en champion te worden.” Hij kruiste zijn armen over elkaar heen en trok zijn wenkbrauwen hoog op naar de jongen. ”Wat is de naam van die kerel waar je me mee verwart?” vroeg hij vervolgens. Misschien kende hij de gozer wel. Hm. Nee, hij dacht van niet. Hij was er vrij zeker van dat als hij een exacte replica van zichzelf rond had lopen, dat hij dat wel geweten zou hebben.
Re: Buried in thought [Eli] - za maa 26, 2022 4:27 pm
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

Buried in thought [Eli] ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hoe meer de ander zei, hoe meer Victors wenkbrauwen samentrokken. Had hij zich echt vergist en was dit niet Ace? Het leek hem onwaarschijnlijk dat er twee mensen in Sinnoh rondliepen die zo hard op elkaar leken, maar op geen enkele manier verwant waren—helemaal nul was de kans echter ook niet. Nu was het afwegen wat aannemelijker was: dat de man gewoonweg heel hard op Ace leek of dat hij Ace was maar deed alsof hij Victor niet kende om van hem af te geraken. Een stemmetje achter in zijn hoofd wou hem heel graag van dat tweede overtuigen, maar rationeel wist Victor dat de kans groter was dat de ander hem effectief niet kende, en dat hij net deze hele discussie dus met een vreemde had gevoerd... “Ace,” antwoordde hij. De man voor hem wist niet eens wat het Harvest festival was, laat staan dat hij daar met Ace had gepraat, het kon bijna niet anders dan dat hij zich had vergist in wie de ander was. Hij kon wel door de grond zakken van schaamte op dit moment.
Life is temporary,
why should death be any different?
Re: Buried in thought [Eli] - zo maa 27, 2022 1:44 pm
Eli Cooper
Trainer
Eli Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 jaar
Rank: 2

Buried in thought [Eli] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
73
82
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er werd niet echt op zijn woorden gereageerd. Het was net alsof dat de man een overweging aan het maken was of dat hij het allemaal speelde of dat hij écht geen idee had over wie de man het had. Eli trommelde ongeduldig met zijn vingertoppen op de balie toen hij de naam van de ander hoorde. Ace. De kerel die hij had bevochten met zijn Houndour? Nee, die had blauw haar gehad en leek in de verste verte niet op hem. ”Ik moet hem nageven dat hij een prachtige naam heeft,” begon Eli op een sarcastische toon. ”Maar ik vrees dat je je vergist. Mijn naam is Eli, niet Ace.” En om dat te benadrukken, haalde hij zijn ID tevoorschijn en liet zijn gegevens aan de man zien. Hij was oud genoeg om alcohol te mogen drinken, maar zelfs als dat niet zo was geweest, had hij de man met dit wel kunnen chanteren. ”Nu dat die ontroerende verhulling uit de weg is, mag ik dan eindelijk mijn Bacardi cola hebben? Mijn bek voelt zo droog als de Sahara woestijn,” zei hij zijn niet bepaald charmante woorden kortaf, waarna hij zijn rode ogen priemend naar de man voor hem liet glijden. Was het dan eindelijk afgelopen met die onzin? Hij had dorst!
Re: Buried in thought [Eli] - di maa 29, 2022 7:54 pm
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

Buried in thought [Eli] ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had zich echt vergist. Het was onmogelijk een leugen, want daar stond het zwart op wit: de man hete Eli, niet Ace. Allebei de namen hadden drie letters en toch kwam geen enkele overeen. Eventjes staarde Victor naar de ander. Zelfs nu hij wist dat het niet Ace was, kon hij het amper geloven. De man voor hem leek zo hard op zijn vriend dat Victor versteld stond dat het niet echt Ace was. Wat dan wel duidelijk maakte dat hij zich inderdaad had vergist was het taalgebruik van de ander, dat was nog sarcastischer en norser dan dat van Ace.

Eli’s vraag bracht Victor weer uit zijn gedachten. Zonder iets te zeggen draaide hij zich om en nam hij een glas en de flessen die hij nodig had. Het gaf hem de tijd om even na te denken en zich te herpakken. Dit was niet de beste start van een ontmoeting en Victor schaamde zich dood dat hij zich zo had kunnen vergissen.

“Hier.” Hij overhandigde de ander het glas waarna hij even stil was voor hij weer sprak. “En, uhm, sorry voor—” hij bewoog wat met zijn handen op zoek naar de juiste woorden. “—daarnet,” was alles dat eruit kwam. Verontschuldigingen waren nooit zijn sterkste kant geweest en zeker niet in deze gekke situatie.
Life is temporary,
why should death be any different?
Re: Buried in thought [Eli] - do maa 31, 2022 12:32 pm
Eli Cooper
Trainer
Eli Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 jaar
Rank: 2

Buried in thought [Eli] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
73
82
CHARACTER INFO

OOC INFO

Eli trommelde geërgerd met zijn vingertoppen op de bar terwijl de jongen duidelijk verdwaas naar zijn ID aan het kijken was, alsof hij nog steeds niet kon geloven dat Eli niet Ace was. Wie Ace ook was geweest, het was duidelijk dat de twee een goede band hadden en dat de jongen vrij aangedaan was geweest omwille van Eli’s attitude. Hij begon uiteindelijk Eli’s Bacardi cola te maken, maar de jongen bleef hem onbewogen aankijken nadat zijn glas voor zijn neus werd gezet. ”Deze wil ik gratis van het huis hebben,” zei hij en hij kneep zijn ogen kort samen naar de ander, alsof hij wilde zeggen dat de ander hier niet over in discussie mocht gaan. Was het chantage? Misschien wel een beetje, maar hij had Eli zijn welverdiende drankje lang genoeg ontzegd en hem opgezadeld met een veel te lange discussie waar hij geen boodschap aan had. Maar toch… ”Dus, die Ace…” Hij keek de ander nonchalant aan. ”Is dat een belangrijk persoon voor je?” Waarschijnlijk wel, anders zou hij zo niet hebben gereageerd. Toch wilde Eli er wel het fijne van weten. Hij kon niet ontkennen dat hij nu wel nieuwsgierig was geworden naar wie Ace was, ook al zou hij dat niet hardop toegeven.
Re: Buried in thought [Eli] - do maa 31, 2022 1:09 pm
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

Buried in thought [Eli] ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

Victor zuchtte vooraleer hij akkoord ging. Een gratis drankje had de ander wel verdiend na deze verwarrende conversatie en het was niet alsof het geld voor dat ene glas gemist zou worden. Bij de volgende woorden gaf de researcher echter minder makkelijk een antwoord. De vraag zelf was niet geladen, maar de situatie waarin hij zich toen had bevonden was dat wel. Hij praatte niet graag over hoe hij op straat had moeten leven, maar het was onmogelijk om dat niet te vermelden als hij het over Ace had. Victor wist niet wat er van hem geworden zou zijn zonder dat gesprek. Hij was wanhopig geweest, had zonder problemen gestolen. Dankzij Ace had hij dat kunnen omkeren. Die dag was ook de eerste keer dat hij iemand over zijn vader had verteld en hoe hij van huis was weggelopen met niets meer dan Edgar en genoeg geld voor de overtocht naar Sinnoh. “Ja, hij heeft me geholpen toen ik in een moeilijke situatie zat,” besloot hij te zeggen. Het was vaag, maar hij wist nog niet hoeveel hij hierover kwijt wou. Het had hem bij Ace ook moeite gekost om alles te vertellen en Eli was een vreemde, een vreemde waar hij net het vreemdste gesprek ooit mee had gevoerd, maar nog steeds een vreemde.
Life is temporary,
why should death be any different?
Re: Buried in thought [Eli] - za apr 02, 2022 12:58 pm
Eli Cooper
Trainer
Eli Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 jaar
Rank: 2

Buried in thought [Eli] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
73
82
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het leek erop dat Ace een belangrijk persoon was geweest in zijn leven en Eli gaf een knikje zonder dat hij er verder naar vroeg. Hij was zelf immers ook niet van plan om aan een vreemdeling zijn levensverhaal te vertellen, dus hij kon het wel begrijpen dat een ander dat ook niet wilde. Dat was niet meer dan een normale reactie. ”Wel, sorry dat ik niet diegene ben die dat je zoekt,” zei hij en hij haalde kort zijn schouders op. Hij kon echter niet ontkennen dat hij niet nieuwsgierig was naar hoe heel die Ace er uit zag. Was Eli echt bijna een exacte replica van hem? Maar nee, dat ging hij niet vragen. Ze hadden het er wel weer genoeg over gehad. ”Het ziet er naar uit dat je je leven weer aardig op de rails hebt,” zei hij in een poging om iets aardiger over te komen. Wist hij veel hoe dat de jongen zijn leven er eerst uit had gezien. Het was een vrij ongemakkelijk gegeven voor hem om uit zichzelf aardig te doen tegen een ander en dus liet hij zijn blik kort de andere kant op gaan. Heel deze situatie was awkward en Eli vroeg zich af of hij toch niet beter naar een andere bar kon gaan.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum