Switch account





Simply the best - wo feb 23, 2022 7:21 pm
Madilyn d'Amari
Civilian
Madilyn d'Amari

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 21
Rank: 1

Simply the best BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
6
16
CHARACTER INFO

OOC INFO

Meneer Sioux verplichtte haar om een Pokémon te gaan halen, dus dan was dat uiteraard wat Madilyn zou gaan doen die dag. Ze had de zwarte auto voor de deur van het laboratorium geparkeerd en stapte in een vlotte beweging uit. Haar lange, blonde haar viel die dag losjes over haar schouders, terwijl ze zonder enige twijfel door de deur stapte. Dit was iets wat ze kon doen. Het was simpel: gewoon doen alsof het een taak was. Dat was het ook. Een beetje een vreemde, maar het was onderdeel van de baan die haar gegeven was.

Professor Cypress? Mijn naam is Madilyn. Dit zijn mijn License, ID en overige gegevens. Ik wil graag een Pokémon ophalen,” sprak ze kalm bij het zien van de Professor. Ze handelde alles netjes af en stapte op de tafel af waar drie Pokéballs neergelegd zouden worden. Wat zou ze krijgen?
Re: Simply the best - wo feb 23, 2022 8:40 pm
Shaymin
Administrator
Shaymin

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 4 mentaal
Rank: 420

Simply the best Pokemon-eatig
Kiek
egel is life
265
164
CHARACTER INFO

OOC INFO

Squirtle
TORRENT
De eerste Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Shiny Squirtle!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!



Oricorio (Sensu)
DANCER
De tweede Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Oricorio!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!



Makuhita
THICK FAT or GUTS
De derde Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Makuhita!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!
Re: Simply the best - za feb 26, 2022 2:09 pm
Madilyn d'Amari
Civilian
Madilyn d'Amari

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 21
Rank: 1

Simply the best BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
6
16
CHARACTER INFO

OOC INFO

Bij ieder ander was de keuze volledig aan hen, maar haar was verteld dat ze het beste om hulp kon vragen als ze niet zeker wist voor welke Pokémon ze moest gaan. Zodra er dan ook drie Pokémon op tafel werden gezet en Madilyn zelf gekozen zou hebben voor de gekke vogel, pakte ze haar Holo Caster en maakte ze een foto waarop ze alle drie duidelijk zichtbaar waren.

to: Sioux A.
Goedemorgen,

Onderstaand een foto van de drie Pokémon waaruit ik mag kiezen. Zoals voorafgaand besproken, laat ik de keuze aan jullie over.

[ picture of three starter pokémon ]
squirtle.


De S— Wat was een Squirtle? Haar vraag werd beantwoord toen de schildpad wat zei en het kon niet missen. Squirtle. Wat ontevreden keek Madilyn naar de schildpad en— wat moest ze daar nou weer mee? De vogel zag er veel gracieuzer uit. Maar… Ze nam een Pokémon voor een reden. Een zucht rolde langs haar lippen en met enige tegenzin wees Madilyn naar de Squirtle.

Ik neem haar graag mee.

Squirtle~
Re: Simply the best - za feb 26, 2022 9:56 pm
Shaymin
Administrator
Shaymin

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 4 mentaal
Rank: 420

Simply the best Pokemon-eatig
Kiek
egel is life
265
164
CHARACTER INFO

OOC INFO

Squirtle
TORRENT
Je Squirtle is geregistreerd onder #1056.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum