Switch account





[VE2022 - Blind date] Not for me - do feb 24, 2022 2:19 pm
Hayden Fòlais
Researcher
Hayden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 jaar
Rank: 3

[VE2022 - Blind date] Not for me BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
6
299
CHARACTER INFO

OOC INFO



Waarom had hij Jayden niet gestopt toen hij hem had aangemeld voor de blind dates? Misschien omdat hij zelf ook druk bezig was geweest om zijn broer in te schrijven. Het betekende helaas wel dat hij tijd moest gaan doorbrengen met een vreemde. Natuurlijk zou hij ervoor kunnen kiezen om meteen weg te gaan, maar dan zou hij het nog dagen van Jayden moeten horen waarschijnlijk. Wat hij echter niet helemaal zag zitten was de voorgestelde wandeling die ze zouden moeten maken. Wie wilde er nu voor een romantische wandeling gaan? Ook al was het misschien beter dan ergens gaan zitten en met elkaar moeten praten. Hij liet zijn blik naar Mega 1 gaan. Hij had de Alakazam eruit gelaten, zodat hij niet alleen zou zijn met zijn 'date'.

[Shui Zháo]


Note: -
Re: [VE2022 - Blind date] Not for me - ma feb 28, 2022 8:41 pm
Shui Zháo
Trainer
Shui Zháo

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 2

[VE2022 - Blind date] Not for me ExcellentRepulsiveAxolotl-max-1mb
Anouk
Sometimes the wrong choices bring us to the right places.
193
101
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022 - Blind date] Not for me Shui-sprite

Een romatische wandeling? Ergens vond hij het wel grappig. Hij had het nog nooit gedaan dus misschien zou h et een verassing blijken en leuk zijn. Al achtte hij die kans niet heel groot. Met zijn handen in zijn zakken liep hij richting de plek waar de date zou beginnen. Al gaf hij niet erg veel om het hele romantische. Dat had hij al een lange tijd geleden afgezworen. Dat betekende echter niet dat er mogelijk wat anders voor hem in zat. Hij was niet zo erg als zijn broer maar hey, hij had nou eenmaal ook zijn behoeftes. Hij had enkel een beschrijving gekregen van zijn date voor vandaag. Een lange man met voornamelijk blauw haar, een zwarte pluk er in, één bruin oog en één geel oog. Zo'n regenboog zou vast niet te missen zijn. In het parkje schoten zijn ogen op en neer. Er waren voornamelijk koppeltjes te zien. En blauw haar dat boven de meeste mensen uit stak. Ah, daar dus. Rustig liep hij op de man af. "Hey, ben jij Hayden?" vroeg hij met een vrij neutrale blik en houding.
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum