Switch account





[VE2022 - KF] Kissing booth - di maa 01, 2022 8:31 am
Cerys Winters
Crescent Moon
Cerys Winters

Karakterkaart
Gender:
Age: 20 Y
Rank: 03

[VE2022 - KF] Kissing booth BogusIncredibleBass-size_restricted
Lianne
Hier een quote
13
105
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nerveus danste Cerys op en neer, haar handen tot vuisten gebald terwijl ze zich afvroeg of ze nog terug kon. Haar vrienden hadden haar overgehaald om geblinddoekt mee te doen aan een "Leuke activiteit." Wat die activiteit was, hadden ze haar niet verteld. Het was begonnen als weddenschap. Als zij dit deed zouden zij haar shift van morgenochtend overnemen, en als zij zich terugtrok zou zij niet alleen haar eigen shift moeten draaien maar ook de opeenvolgende shift van haar vriendin. Sophia had haar arm stevig om die van Cerys geslagen zodat ze niet weg zou lopen. "Paar stapjes naar voren, ja zo ja, oké stop. We zijn er!" Cerys slikte en voelde haar hartslag versnellen. Ze beet op haar lip. Ze voelde Nocturne tegen haar benen aanstrijken ter geruststelling maar dat kalmeerde haar niet. Ze hoorde het geld rinkelen op de houten toonbank en even later werd ze weer verder geleidt. Ze hoorde gespetter van water en Cerys kreeg de vrees dat ze haar in een ton met water zouden duwen. O, dan zou haar make-up geruïneerd zijn en haar kleding .. "K-kunnen we opschieten ik wil gewoon dat het voorbij is." Mompelde ze met op elkaar geklemde kaken. Sophia giechelde duister. "O, je wilt niet wachten? Oké prima, buig maar naar voren dan!" Cerys vond dat een uiterst merkwaardig verzoek maar deed wat ze vroeg. Met ingehouden adem wachtte ze op verdere instructies. Ze wilde net "En nu?" zeggen toen er iets tegen haar lippen duwde. Slijmerig .. nat .. een beetje .. bobbelig?  
Re: [VE2022 - KF] Kissing booth - di maa 01, 2022 9:59 am
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[VE2022 - KF] Kissing booth Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

KISS A FROAKIE
HELAAS GEEN PRINS VOOR JOU. WEL EEN KIKKER.
Je hebt jouw doelwit in het visier. Je tuit je lippen, komt dichterbij en... het blijkt een normale Froakie.

Het lijkt er echter wel op dat deze nu helemaal verliefd is op je! Neem je hem mee?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum