Switch account





The end justified the means - wo maa 02, 2022 11:32 pm
Archie Rama
Crescent Moon
Archie Rama

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 3

The end justified the means Tumblr_m3uc29nYLZ1r1n5pqo1_500
Quinty
You won't be left behind
30
146
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had het goed weten te regelen. Tussen elke dag van werk, had hij een dag om de regio te leren kennen. Maar aan de andere kant vond hij het ook heerlijk om rond te lopen op het festival, mensen te leren kennen en goed in zich op te nemen hoe men hier te werk ging. Hij had zoveel verschillen gezien tussen Sinnoh en Johto, maar hij was dan ook wel heel er traditioneel opgevoed. Soms vroeg hij zich af of hij iets van zijn cultuur terug moest brengen. Maar wilde hij daadwerkelijk in een andere taal spreken tegen zijn pokémon? Het zou handig kunnen zijn, zodat ze naar iemand anders zouden luisteren. Aan de andere kant, het zou zoveel extra werk zijn. Archie schudde zijn hoofd, terwijl hij met zijn handen in zijn zakken over het festival wandelde. Hij knikte nonchalant naar de mensen die oogcontact maakte en glimlachte naar een paar dames, terwijl hij rondkeek naar de tentjes die op het festival aanwezig waren. Tot nu toe was hij alleen in de buurt van de Swanna Boats geweest, maar hij had nog een kaartje op zak voor de Froakies. Misschien moest hij dat ook maar eens gaan doen. Later vandaag misschien.
Archie was zo in gedachten verzonken, dat hij niet doorhad dat er een pokémon voor zijn voeten liep en voordat hij het wist lag hij met zijn snufferd op de grond. En langs zijn hoofd rolde een appel, die hem daarna vrolijk aankeek. Een zucht, voordat hij overeind kwam. "Sorry," zei hij, terwijl hij het vuil van zijn kleding afstofte en opkeek naar de persoon van wie de pokémon was.


[+Jett]
Re: The end justified the means - do maa 03, 2022 8:30 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

The end justified the means 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

The end justified the means Sprite12The end justified the means JolteonThe end justified the means RaichuThe end justified the means LuxrayThe end justified the means ToxtricityThe end justified the means Toxtricity-low-key

Haar shift voor de dag was eindelijk voorbij. Ze hoefde enkel nog haar hesje terug te brengen naar het stalletje vanuit waar Crescent Moon opereerde gedurende het festival. Het enige nadeel was dat als ze werd aangesproken ze nog steeds zou moeten helpen. En het zou haar werk niet zijn als er wat gebeurde voor ze eenmaal terug was. Hoe kon het ook anders? Voor ze het wist lag er iemand vlak voor haar neus, plat op de grond. Hij leek vol over de Yungoos van een kind gevallen te zijn. Het kind raapte snel zijn pokémon op en racete er vandoor. Okay dan... Jett hurkte voor de jonge man -die samen met zijn Appelin op de grond lag- neer. "Gaat het?" vroeg ze. Zo lang ze dit hesje aan had kon ze moeilijk doen alsof ze niets had gezien en weer verder lopen. Dus ja, dan zich maar even bekommeren op de jongen die vol voorover op de grond was gegaan.
Re: The end justified the means - vr maa 04, 2022 4:45 pm
Archie Rama
Crescent Moon
Archie Rama

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 3

The end justified the means Tumblr_m3uc29nYLZ1r1n5pqo1_500
Quinty
You won't be left behind
30
146
CHARACTER INFO

OOC INFO

Geïrriteerd kwam de jongeman overeind en klopte zijn kleding uit. Gelukkig was hij niet in vervelendere dingen gevallen en was het alleen maar stof dat er aan vast zat. Hij snoof zachtjes en schudde zijn haar uit, wat daarna weer een warrige slierten langst zijn gezicht viel. Hij keek op toen een stem aan hem vroeg of hij oké was. Archie haalde diep adem en keek omhoog, om te zien dat het iemand van de Crescent Moon was. Ah ja, natuurlijk waren het ook nog collega's die hem zo vonden. Het zou ook eens niet. Eerst dook hij langs haar heen om de appel van de grond te plukken en keek nog even snel of hij de correcte had, voordat de pokémon terug op zijn schouder werd gezet. "Ja, ik denk 't wel." Zei hij daarna tegen de jongedame die hem zo had moeten zien. "Niet de beste indruk die ik aan m'n collega's wilde geven," mompelde hij daarna, met een hand in zijn nek. Hij rekte zich uit en keek eventjes over zijn schouder, waar hij nog net het kind met de pokémon zag verdwijnen. Wat een rot moment was dit.
Re: The end justified the means - za maa 05, 2022 8:35 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

The end justified the means 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

The end justified the means Sprite12The end justified the means JolteonThe end justified the means RaichuThe end justified the means LuxrayThe end justified the means ToxtricityThe end justified the means Toxtricity-low-key

De jonge man stond op, klopte zijn kleding uit, schudde zijn haar uit. En leek vervolgens langs haar te lopen. Okay dan. Al snel kwam ze er achter dat het was om een Applin op te pakken, die hij vervolgens op zijn schouder zette. Ah. Waarschijnlijk was het zijn pokémon, die ook op de grond was gevallen. "Ja, ik denk 't wel." Blijkbaar had hij wel gewoon het fatsoen om te reageren maar wilde eerst voor zijn pokémon zorgen. Dat kon ze nog wel hebben. Gelukkig, ook dat het prima met hem ging, dat zorgde voor wat minder extra werk. "Niet de beste indruk die ik aan m'n collega's wilde geven," mompelde hij vervolgens. Collega's? Ah, waarschijnlijk zat hij ook bij Crescent Moon. "Ben je nieuw?" vroeg ze terwijl ze hem nog eens grondig bekeek. Nope, ze herkende hem niet.
Re: The end justified the means - ma maa 07, 2022 4:52 pm
Archie Rama
Crescent Moon
Archie Rama

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 3

The end justified the means Tumblr_m3uc29nYLZ1r1n5pqo1_500
Quinty
You won't be left behind
30
146
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij voelde ogen in zijn rug branden, terwijl hij zijn pokémon terug op zijn schouder zetten en zich omdraaide naar de jongedame. Nadat hij zijn kleding had uitgeklopt en na had gekeken of Fuji ongedeerd was, legde hij uit dat dit niet de beste indruk was die hij had willen maken bij zijn collega's, waarop al snel de vraag kwam of hij nieuw was. Archie knikte langzaam. "Paar dagen geleden begonnen. Ik ben Archie trouwens, Archie Rama," legde hij uit, waarna hij een buiging naar haar maakte terwijl hij zich voorstelde. "Deze Appel heet Fuji." Een klein wormachtig dingetje stak zijn kopje vanuit de appel en draaide zich om, om te zien wie er over hem stak. De Applin maakte een vrolijk geluidje, voordat hij terug schoot de appel in. "Zo laat nog aan het werk?" vroeg Archie daarna aan de jongedame, het begon immers al redelijk laat te worden en voor zover hij wist, was de Crescent Moon niet zó lang bezig, toch?
Re: The end justified the means - ma maa 07, 2022 6:25 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

The end justified the means 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

The end justified the means Sprite12The end justified the means JolteonThe end justified the means RaichuThe end justified the means LuxrayThe end justified the means ToxtricityThe end justified the means Toxtricity-low-key

Er kwam een langzaam knikje van de jonge man. "Paar dagen geleden begonnen. Ik ben Archie trouwens, Archie Rama," vertelde hij met een buiging. Even maakte ze zich zorgen dat de appel pokémon weer zou vallen, maar deze keer bleef hij wel zitten. "Deze Appel heet Fuji." De ogen van de pokémon kwamen tevoorschijn, waarna hij een vrolijk geluidje maakte, voor hij weer in de appel dook. Ze vond het maar een aparte pokémon. Maar goed, dat vonden veel mensen ook van haar Toxtricities. "Aangenaam Archie. Ik ben Jett Maltos en werk nu zo'n... tien maanden bij Crescent Moon", vertelde ze met een glimlach. De tijd vloog, het zou niet lang meer duren of ze werkte er al een jaar. "Zo laat nog aan het werk?" vroeg Archie. Jett schudde haar hoofd. "Ik ben net klaar, was onderweg naar de tent. Ben je daar al geweest?" vroeg ze. Het was iets wat iedere ranger vroeg of laat wel een keer moest doen, festival beveiliging. Daarom was het misschien voor hem wel interessant om te zien hoe het er in de 'base' aan toe ging.
Re: The end justified the means - wo maa 09, 2022 1:55 pm
Archie Rama
Crescent Moon
Archie Rama

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 3

The end justified the means Tumblr_m3uc29nYLZ1r1n5pqo1_500
Quinty
You won't be left behind
30
146
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze stelde zichzelf voor als Jett Maltos en ze werkte al bijna een jaar bij de Crescent Moon. Archie floot zachtjes, dat was nog eens wat. Geen wonder dat ze eruit zag alsof ze wist wat ze aan het doen was. Hij.. helaas niet. Maar dat zou nog wel komen, als hij iets langer bezig zou zijn. Maar voor nu, nee, voor nu was hij nog de nieuweling. Ze vervolgde met dat ze net klaar was met werk en de vraag of hij al bij de tent was geweest. Archie knikte. "Toen ik hier aankwam, nadat ik m'n starter had opgehaald, ja. Ik heb ook al een dag gewerkt," zei hij kalmpjes. Niet dat het echt een grote achievement was ofzo. Alhoewel, zijn 'avontuur' met Myrddin was wel eventjes wat anders. "Als ik zo onbeleefd mag zijn. Welke pokémon heb je? Het ziet er naar uit dat bijna iedereen die ik tegen kom hier, een of ander vreemd gekleurde pokémon heeft." Het klonk misschien vreemd, maar hij begon suspisious te worden over al deze traited pokémon.
Re: The end justified the means - wo maa 09, 2022 8:03 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

The end justified the means 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

The end justified the means Sprite12The end justified the means JolteonThe end justified the means RaichuThe end justified the means LuxrayThe end justified the means ToxtricityThe end justified the means Toxtricity-low-key

"Toen ik hier aankwam, nadat ik m'n starter had opgehaald, ja. Ik heb ook al een dag gewerkt," zei de man met een knikje. Ah, hij had dus al gewerkt. De eerste dag festival werk kon zwaar zijn. Ze kon haar eerste keer nog wel herinneren. Dat was een heel gedoe geweest. Uiteindelijk was het goed gekomen, op de nodige frustratie na dan. "Als ik zo onbeleefd mag zijn. Welke pokémon heb je? Het ziet er naar uit dat bijna iedereen die ik tegen kom hier, een of ander vreemd gekleurde pokémon heeft." Jett kon het niet helpen, ze moest toch wel even grinniken. "Kom je niet uit Sinnoh?" vroeg ze. Dat moest zo ongeveer wel de enige verklaring zijn. Hier in Sinnoh was het een vrij normaal zicht, in andere regio's was het vreemd om zoiets te zien. Jett haalde haar pokéballs tevoorschijn. "Allemaal, kom er even uit." De vijf pokéballs klapte open. Links en rechts van haar verschenen de twee Toxtricity, Zeik en Zaika. Achter haar verscheen Zoro, haar Luxray. Voor haar verschenen haar Jolteon en Raichu, Zola recht voor haar en Zivar tegen haar been aan geklemd. "Ik heb geen traited of shiny pokémon maar voor vel mensen is het normaal."
Re: The end justified the means - do maa 10, 2022 8:55 pm
Archie Rama
Crescent Moon
Archie Rama

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 3

The end justified the means Tumblr_m3uc29nYLZ1r1n5pqo1_500
Quinty
You won't be left behind
30
146
CHARACTER INFO

OOC INFO

Archie schudde met een lach zijn hoofd toen er gevraagd werd of hij niet uit Sinnoh kwam. "Geboren en getogen in Johto, maar ik ben overal wel een keertje geweest toen ik nog met m'n vader meereisde. Dit is wel de eerste keer dat ik langere tijd in een andere regio verblijf,"
zei hij op een luchtige toon. Voor nu mistte hij zijn thuis nog niet, het was eindelijk rustig nu zijn vader niet de hele tijd in zijn oor aan het schreeuwen was dat hij iets moest gaan doen. Nu had hij alleen zijn werk waar hij zich op moest richten en verder had hij genoeg vrije tijd om te kijken wat hij verder wilde gaan doen.
Nieuwsgierig keek hij toe hoe Jett verschillende pokéballs tevoorschijn haalde en hij voelde een hint van schuld toen hij de Luxray zag. Een bijna liefdevolle blik verscheen in zijn goudgele ogen terwijl hij een zakje snoepjes uit zijn zak haalde. "Mogen ze?" vroeg hij aan de oudere ranger, immers wilde hij andermans pokémon niet zomaar snoepjes geven immers. Jett legde uit dat ze geen traited of shiny pokémon had, ondanks andere mensen en Archie haalde zijn schouders op. "Je bent wel aardig electric focused, een goed team." Hij hielt ervan. Al hielp het natuurlijk ook wel dat ze een van zijn lievelings pokémons had.
Re: The end justified the means - zo maa 13, 2022 5:56 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

The end justified the means 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

The end justified the means Sprite12The end justified the means JolteonThe end justified the means RaichuThe end justified the means LuxrayThe end justified the means ToxtricityThe end justified the means Toxtricity-low-key

De jonge man schudde met een glimlach zijn hoofd. Het viel te verwachten dat hij hier niet vandaan kwam als hij zich zo verbaasde over de traited pokémon. "Geboren en getogen in Johto, maar ik ben overal wel een keertje geweest toen ik nog met m'n vader meereisde. Dit is wel de eerste keer dat ik langere tijd in een andere regio verblijf," vertelde hij. Zodra hij haar pokémon zag, haalde hij recht iets uit zijn zak haalde. Het was een zakje pokémon snoepjes. "Mogen ze?" vroeg hij. Ze grinnikte even, haar pokémon waren niet de meest ideale pokémon om te voeren. "De Toxtricity en Jolteon wel, de Raichu en Luxray zijn niet zo'n goed idee." Zoro moest er niets van hebben en Zivar was simpelweg bang. Zola, Zeik en Zaika luste daarentegen wel wat lekkers. "Je bent wel aardig electric focused, een goed team." Jett haalde haar schouders op. "Het is min of meer per toeval geweest. Type advantages kunnen alleen wat lastig zijn." Gelukkig konden de twee Toxtricity nog wat betekenen tegen de types waar haar pure electric types niet veel tegen konden doen. "Heb jij nog pokémon naast de Applin?"
Re: The end justified the means - zo maa 13, 2022 11:03 pm
Archie Rama
Crescent Moon
Archie Rama

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 3

The end justified the means Tumblr_m3uc29nYLZ1r1n5pqo1_500
Quinty
You won't be left behind
30
146
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er werd tegen hem gezegd wie er een snoepje zou willen en wie niet. Archie keek eventjes in het rond en vond 't ergens jammer dat de Luxray ze niet wilde, maar hij wist ook dat een Luxray geen pokémon was die hij wilde uitdagen. Tenminste niet nu, hij wilde zijn vingers graag nog eventjes houden. Dus besloot hij zich maar te houden aan de pokémons die Jett had aangewezen en hielt ze allemaal een snoepje voor. De Toxtricity waren vreemde pokémon, dat was iets waar hij wel uit was. Als hij het goed wist, leken ze op gitaristen en waren dit de twee 'vormen' waar ze in voor kwamen. Hij vroeg zich af of ze lastig waren in de opvoeding. De Jolteon was makkelijker te herkennen. Een pokémon die als bijna overrated werd gezien, maar alsnog eentje waar hij zijn leven aan zou geven. Niet zijn lievelings Eeveelution, maar een goede, nonetheless.
Archie lachte kort toen Jett begon over type advantages. "Ground type aanvallen leren, toch? Dig misschien?" stelde hij voor, al had hij zo'n idee dat ze dat zelf ook wel zou weten. "Al denk ik dat een mono team niet zo'n probleem zal zijn bij de Crescent Moon, toch? Of doe je ondertussen ook de gyms nog?" Er zat een hint van nieuwsgierigheid in zijn stem. "Oh, nee. Helaas niet. Maar ik ben wel van plan om nog een paar pokémons te vangen. Immers is een Applin niet heel erg spannend." Hij haalde zijn schouders op. Wat zou 't ook.
Re: The end justified the means - ma maa 14, 2022 4:36 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

The end justified the means 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

The end justified the means Sprite12The end justified the means JolteonThe end justified the means RaichuThe end justified the means LuxrayThe end justified the means ToxtricityThe end justified the means Toxtricity-low-key

De aandacht van Zola en Zaika had hij zeker zodra hij de snoepjes tevoorschijn haalde. Zelfs Zeik was stiekem wel een beetje geïnteresseerd. Zoals verwacht moesten de Raichu en Luxray er niets van hebben. Geen verrassingen daar. Over haar opmerkingen over type advantages moest hij wel lachen. "Ground type aanvallen leren, toch? Dig misschien?" stelde hij voor. Ze haalde haar schouders een keer op. "Al denk ik dat een mono team niet zo'n probleem zal zijn bij de Crescent Moon, toch? Of doe je ondertussen ook de gyms nog?" vroeg hij haar vervolgens. Ze schudde haar hoofd voor ze verduidelijkte; "Geen gyms maar je komt toch regelmatig in pokémon gevechten terecht." Ze vroeg hem of hij naast de Applin nog andere pokémon in zijn bezit had. "Oh, nee. Helaas niet. Maar ik ben wel van plan om nog een paar pokémons te vangen. Immers is een Applin niet heel erg spannend." Jett grinnikte even om de opmerking die hij over zijn pokémon maakte. Ze zag het spannende er ook niet echt van in. "Heb je al ideeën wat je wil gaan vangen?"
Re: The end justified the means - ma maa 21, 2022 3:41 pm
Archie Rama
Crescent Moon
Archie Rama

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 3

The end justified the means Tumblr_m3uc29nYLZ1r1n5pqo1_500
Quinty
You won't be left behind
30
146
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze had een punt, bedacht Archie zich, terwijl hij snoepjes uitdeelde aan de pokémon die het wilde hebben. Hij hielt er ook één op Fuji, maar de Applin had er geen zin in vandaag. Het leek wel alsof de pokémon niet helemaal in z'n hum zat. Ondanks dat hij geen fan was van de pokémon, vroeg hij zich alsnog af wat ermee aan de hand was. Misschien zo meteen maar eventjes gaan uitzoeken. Hij dacht ondertussen na over wat Jett hem vertelde. "Het is niet zo dat we geen Gyms mogen uitdagen, toch? Alleen dat er altijd meer werk te doen is en dat je 't dus in je eigen tijd moet doen?" Het leek hem vrij logisch, maar hij wilde er eventjes zekerheid over hebben. Want het had hem wel leuk gevonden om de gyms uit te dagen, gewoon om wat training te hebben in het vechten en alles. Dat was beter dan random mensen van de grond te plukken en een gevecht af dwingen. Dat vond hij altijd zo vreemd aan het hele trainer zijn.
Er werd aan hem gevraagd of hij al een idee had voor de rest van zijn team en schudde iets verslagen zijn hoofd. "Applin is niet de beste vechter, het heeft nauwelijks effectieve aanvallen. Dus ik weet niet echt hoe ik ooit een pokémon gevecht zou kunnen winnen om een pokémon te vangen. Misschien dat ik eens ga kijken bij de Shelter of daar iets leuk is, die pokémon kunnen vast een beter leven dan achter tralies gebruiken. Maar echt een voorkeur heb ik niet," alles beter dan dit ding maakte hij de zin in zijn hoofd af."Welke van deze was jouw starter?" vroeg hij daarna brutaal.
Re: The end justified the means - di maa 22, 2022 8:32 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

The end justified the means 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

The end justified the means Sprite12The end justified the means JolteonThe end justified the means RaichuThe end justified the means LuxrayThe end justified the means ToxtricityThe end justified the means Toxtricity-low-key

"Het is niet zo dat we geen Gyms mogen uitdagen, toch? Alleen dat er altijd meer werk te doen is en dat je 't dus in je eigen tijd moet doen?" vroeg Archie haar over het gym gebeuren. Ze gaf hem een bevestigend knikje. Zelf had ze er nooit zo veel behoefte aan gehad.

Ergens had ze verwacht dat hij zou weten wat voor pokémon hij zou willen. Zijn antwoord verbaasde haar daarom een beetje. "Applin is niet de beste vechter, het heeft nauwelijks effectieve aanvallen. Dus ik weet niet echt hoe ik ooit een pokémon gevecht zou kunnen winnen om een pokémon te vangen. Misschien dat ik eens ga kijken bij de Shelter of daar iets leuk is, die pokémon kunnen vast een beter leven dan achter tralies gebruiken. Maar echt een voorkeur heb ik niet," vertelde hij. Voor ze een antwoord kon geven, stelde hij al een vraag. "Welke van deze was jouw starter?" Oh. Okay, andere richting van gesprek dan maar? "De Jolteon. Ze is de dochter van de pokémon van mijn ouders", vertelde ze. Zola maakte een vrolijk geluidje uit erkenning. "Shelter pokémon kunnen erg leuk zijn. Hè Zaika", zei ze, waarop de Amped Toxtricity een instemmend geluidje maakte. Ze was immers als baby uit de shelter gekomen.
Re: The end justified the means - za maa 26, 2022 5:47 pm
Archie Rama
Crescent Moon
Archie Rama

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 3

The end justified the means Tumblr_m3uc29nYLZ1r1n5pqo1_500
Quinty
You won't be left behind
30
146
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er kwam geen antwoord op anything dat hij had gezegd, dat was prima. Dat betekende alleen maar dat hij minder hoefde uit te leggen. Zelf had hij nooit echt iets met bepaalde pokémon types of soorten. Hij pakte datgene wat hem leuk leek, helaas viel zijn huidige pokémon daar gewoon niet onder.
Jett legde uit dat de Jolteon haar starter was, een dochter van de pokémon van haar ouders. Een glimlach verscheen op Archie's gezicht. "Ah ja, dat ken ik. Terug in Johto had ik een Luxray, voordat ik besloot naar Sinnoh te verhuizen," legde hij uit en keek eventjes naar de Luxray die bij Jett hoorde. "Maar ik wilde hier eigenlijk helemaal overnieuw beginnen, al kan ik niet zeggen dat het de beste start was," vervolgde hij daarna, met een grimas aan de gedachten van de starters die hij voorgeschoteld had gekregen. Jett zei nog dat shelter pokémon heel leuk konden zijn en één van de Toxtricity reageerde vrolijk op dat nieuws. Hij gaf de pokémon nog een snoepje, voordat hij het zakje terug stak. "Daar had ik iets over gehoord ja. Ik hoop dat er iets bij zit wat m'n aandacht trekt, maar we zullen zien." Hij haalde zijn schouders op. "Maar hey, wat was je verder nog van plan?" Vroeg hij kalmpjes. "Of denk je dat we dit gesprek verder kunnen zetten met wat te eten of te drinken?"
Re: The end justified the means - za maa 26, 2022 6:50 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

The end justified the means 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

The end justified the means Sprite12The end justified the means JolteonThe end justified the means RaichuThe end justified the means LuxrayThe end justified the means ToxtricityThe end justified the means Toxtricity-low-key

"Ah ja, dat ken ik. Terug in Johto had ik een Luxray, voordat ik besloot naar Sinnoh te verhuizen," verklaarde de jonge man.  "Maar ik wilde hier eigenlijk helemaal overnieuw beginnen, al kan ik niet zeggen dat het de beste start was," vulde hij aan. Ah. Ja dat was best te begrijpen. Een Luxray inruilen voor een Applin zou ze zelf ook nooit doen. Zaika was maar al te blij met het feit dat ze nog een extra snoepje van de jonge man kreeg. Wat mooi. "Daar had ik iets over gehoord ja. Ik hoop dat er iets bij zit wat m'n aandacht trekt, maar we zullen zien." Met een glimlach liet ze een hand met gekruiste vingers zien. Ze hoopte voor hem dat hij iets leuks zou ontdekken in de Shelter en een arme pokémon een goed thuis zou weten te geven. "Maar hey, wat was je verder nog van plan?" Jett haalde haar schouders een keertje op. "Of denk je dat we dit gesprek verder kunnen zetten met wat te eten of te drinken?" stelde hij voor. "Dat klinkt prima. Ik moet alleen wel eerst even dit hesje inleveren", zei ze terwijl ze met een duim over haar schouder wees, in de richting waar het Crescent Moon kraampje zich bevond.
Re: The end justified the means - di maa 29, 2022 4:07 pm
Archie Rama
Crescent Moon
Archie Rama

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 3

The end justified the means Tumblr_m3uc29nYLZ1r1n5pqo1_500
Quinty
You won't be left behind
30
146
CHARACTER INFO

OOC INFO

De gekruiste vingers lieten hem zachtjes lachen. Ja, hij had er ook hoop op dat hij een pokémon uit de shelter kon krijgen en deze een gouden mandje kon geven. Dan had hij alleen nog geen idee wat hij met deze appel aan zou moeten. Misschien de Wonder Trade? Dan zou hij misschien iemand anders er blij mee kunnen maken. Dat zou een plan zijn voor later, voor als hij daadwerkelijk een pokémon had die hem aan zou staan, die hij zijn partner zou kunnen noemen.
Jett nam zijn uitnodiging aan om wat te gaan drinken, maar vertelde dat ze eerst nog even het hesje moest inleveren bij de tent. Archie knikte rustig. "Ik wandel wel met je mee," zei hij rustig en maakte een uitnodigende beweging dat hij achter haar aan zou willen lopen. "En als ik dan mag vragen. Welke specialisatie binnen de Crescent Moon zou je opwillen gaan? Ik had iets gelezen over dat er drie verschillende kanten waren en ik heb nog werkelijk geen idee."
Re: The end justified the means - di maa 29, 2022 9:37 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

The end justified the means 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

The end justified the means Sprite12The end justified the means JolteonThe end justified the means RaichuThe end justified the means LuxrayThe end justified the means ToxtricityThe end justified the means Toxtricity-low-key

"Ik wandel wel met je mee," reageerde de man met een knikje en een uitnodigende beweging. Rustig begon ze in de richting van de tent te lopen. Een lager tempo dan ze normaal liep zodat de ander geen last zou hebben van haar haast. "En als ik dan mag vragen. Welke specialisatie binnen de Crescent Moon zou je op willen gaan? Ik had iets gelezen over dat er drie verschillende kanten waren en ik heb nog werkelijk geen idee." Jett maakte een nadenkend geluid waarna ze een paar seconden stil bleef. "Ik twijfel tussen Leadership en Fieldworker. Aan de ene kant vind ik veldwerk leuk maar aan de andere kant moeten er wel veranderingen komen in de leiding." Het was iets waarvan de huidige leiding zeker geen fan was. Dat ze dit zo zei. Maar het was haar mening en daar durfde ze best voor uit te komen. Ze zou er immers toch wel komen, ook al duurde het wat langer. "Heb jij al grote dromen voor de toekomst?" vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw uit nieuwsgierigheid.
Re: The end justified the means - do maa 31, 2022 2:40 pm
Archie Rama
Crescent Moon
Archie Rama

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 3

The end justified the means Tumblr_m3uc29nYLZ1r1n5pqo1_500
Quinty
You won't be left behind
30
146
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had zijn handen in z'n zakken gestoken en keek goed naar de omgeving. Hij had geluk met een goed geografisch geheugen en zou deze route niet snel vergeten. Toch moest hij werken aan zijn fotografisch geheugen, anders zou hij nooit alle dingen kunnen onthouden die hij nodig had voor zijn werk later.
Over werk gesproken, Jett gaf hem antwoord. Dat ze twijfelde tussen Fieldwork en Leadership. Er klonk een toon in haar stem die hij niet verwacht had toen ze begon over dat er verandering binnen de organisatie. Hij keek opzij, naar de ranger. "Ik heb hier en daar gehoord dat men niet blij is met de Crescent Moon," zei hij kalmpjes, terwijl hij vooruit keek. "Ik ben nog niet lang genoeg bij de organisatie om er weet van te hebben. Nog om te weten wat ik wil gaan doen later. Ook ben ik er nog niet zeker over of ik de hele rit afmaak hier, of verder ga met mijn eigen werk." Hij glimlachte eventjes en richtte zich weer op de weg voor hem. Eens zien wat ze daarop te vertellen had.
Re: The end justified the means - do maa 31, 2022 9:49 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

The end justified the means 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

The end justified the means Sprite12The end justified the means JolteonThe end justified the means RaichuThe end justified the means LuxrayThe end justified the means ToxtricityThe end justified the means Toxtricity-low-key

"Ik heb hier en daar gehoord dat men niet blij is met de Crescent Moon," merkte Archie op, als reactie op haar opmerking over de leiding van Crescent Moon. Ze grinnikte kort voor ze hem een bevestigend knikje gaf. Er waren zelfs mensen die hen met Team Zekrom vergeleken. Het was in haar mening een nogal ver gezochte vergelijking. Maar goed. Dat soort mensen zou je altijd houden. Archie zou er vroeg of laat ook wel een paar tegen komen.

"Ik ben nog niet lang genoeg bij de organisatie om er weet van te hebben. Nog om te weten wat ik wil gaan doen later. Ook ben ik er nog niet zeker over of ik de hele rit afmaak hier, of verder ga met mijn eigen werk." Jett keek hem vanuit haar ooghoeken aan. "Eigen werk?" vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw. Het was niet ongewoon om naast Crescent Moon een andere job te hebben, maar ze was er altijd wel nieuwsgierig naar wat mensen dan deden.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum