Switch account





[Quest] It's a cotto-no from me - vr maa 04, 2022 4:58 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 28 y/o
Rank: 1

[Quest] It's a cotto-no from me Cc0f948211bb3e74cef4766bdefac4ee
Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

★ Quest
De Cottonee van een klein meisje is tijdens de storm weggewaaid. Zou jij hem kunnen vinden?



Vandaag moest Kyle helpen om de Cottonee van een jong meisje te vinden, welke tijdens een storm weggewaaid zou zijn. Met een lichte zucht had Kyle zich overeind gezet en zijn glas wijn leeggedronken. Het was immers ergens vijf uur, zelfs al had het middaguur hier nog niet aangeslagen. Het wijnglas werd opgeruimd en Kyle wandelde naar de bergruimte op de begane grond, waar hij even tussen de Pokéballs zocht. Uiteraard klikte hij die van Anna en Naveen zonder verder nadenken aan zijn riem. Mushu zou weinig goeds kunnen doen bij het vinden van de Cottonee, maar als er iets kapot moest… Na even twijfelen werd ook die Pokéball toch vastgeklikt en kwamen uiteindelijk Spyro, Ember en de vooralsnog naamloze Noibat ook mee.

Kyle liep op de plek af waar de Pokémon voor het laatste gezien zou zijn, waarna de drie kleinere draakjes uit hun Pokéballs mochten komen. Anna zat, zoals altijd, op zijn schouder en Naveen hield hij in zijn armen, terwijl Kyle afstapte op het meisje wiens Cottonee was verdwenen. “Hey, ik ben Kyle. Kun je mij vertellen waar je de Cottonee voor het laatst hebt gezien en weet je nog welke kant de windrichting op stond?” besloot hij haar kalm te vragen. Hoe meer informatie hij aan het begin kon winnen, hoe sneller dit over zou zijn en hij weer thuis kon gaan zitten.
Re: [Quest] It's a cotto-no from me - ma maa 07, 2022 2:05 pm
Psyduck
Member
Psyduck

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26
Rank: 0

[Quest] It's a cotto-no from me BogusIncredibleBass-size_restricted
Clownerij
Liever te dik in de kist dan een feesie gemist
835
646
CHARACTER INFO

OOC INFO

★ Quest
Het meisje hecht zich vast aan jouw arm. Dolblij dat iemand haar komt helpen zoeken naar haar lieve Twinkie. Ze wijst in de richting van de oude ruïnes aan de noordzijde van de stad en benadrukt dat Twinkie heel goed naar haar naam luistert en ze vast wel komt als je haar roept! Ze durfde er niet alleen heen.
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum