Switch account





[NPC Battle] Shot me down - za maa 05, 2022 2:42 pm
Eli Cooper
Trainer
Eli Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 jaar
Rank: 2

[NPC Battle] Shot me down BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
73
82
CHARACTER INFO

OOC INFO

Trainer Card
A CHALLENGER APPEARS!


Scar (Houndour)
#1057, lv.010

Raffaela (Froakie)
#1061, lv.010


Met een nors gezicht keek Eli in de richting van de jongen die hem had uitgedaagd. Hij zat op een bankje rustig zijn sandwich te eten toen een groepje jongens out of nowhere naar hem toe kwamen en uitdagingen begonnen te roepen. Nadat Eli ze het zwijgen op had proberen te leggen door Scar een Ember in hun richting te laten sturen, had één van de jongens opeens zijn Poké Ball tevoorschijn gehaald en stond hij uitdagend voor Eli. Eli, die geen uitdaging uit de weg ging en ook behoorlijk uit zijn slof kon schieten als ze bezig bleven, stond meteen op en wenkte Scar. Hij sloeg zijn armen over elkaar heen terwijl hij met een vuile blik in de richting van de jongen keek en met een sarcastisch gebaar van zijn hand aangaf dat de jongen zijn Poké Ball mocht gooien. ”Ga je daar voor eeuwig blijven staan of komt er ook nog iets nuttigs uit voor vandaag? Ik heb andere dingen te doen met mijn tijd, weet je,” sprak hij op een verveelde toon tegen de jongen. Nee, dit soort types mochten de hoogste boom in kruipen die ze konden vinden. En Eli zou hem wel het zwijgen op leggen. De jongen vernederen voor al zijn vrienden was nu zijn nieuwe doel geworden, dat was één ding dat zeker was.
Re: [NPC Battle] Shot me down - ma maa 07, 2022 2:46 pm
Shaymin
Administrator
Shaymin

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 4 mentaal
Rank: 420

[NPC Battle] Shot me down Pokemon-eatig
Kiek
egel is life
265
164
CHARACTER INFO

OOC INFO

NPC BATTLE
Trainer Ace daagt je uit tot een gevecht! Het is een Single Gevecht waarbij 1 Pokémon wordt gebruikt. Er mag niet van Pokémon worden gewisseld.

Horsea, lv10
Sniper
Re: [NPC Battle] Shot me down - za maa 12, 2022 12:40 pm
Eli Cooper
Trainer
Eli Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 jaar
Rank: 2

[NPC Battle] Shot me down BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
73
82
CHARACTER INFO

OOC INFO

De trainer stelde zichzelf voor als Ace, waarna hij een Horsea tevoorschijn liet komen. Typisch. Eli gaf met een knikje aan klaar te zijn voor het gevecht en Ace begon met een Smokescreen. Ook typisch. Dat konden zij beter. ”Maak het ze niet gemakkelijk, Scar. Gebruik Smog,” sprak Eli op een kille toon. De grijze rookwolk werd gecounterd met een paarse rookwolk die in de richting dreef van waar de Horsea net nog was. Eli’s mondhoek ging geamuseerd omhoog toen hij verstikkende geluiden hoorde aan de andere kant van de rookwolk. Bingo. Water Gun werd er geroepen. ”Counter met Ember,” reageerde hij meteen. Het leek erop dat ze op hetzelfde level waren: de twee aanvallen botsten tegen elkaar en veroorzaakten een kleine explosie, maar geen van beiden werd geraakt. Dit ging zo niet werken. ”Scar, ren om de rookwolken heen en vuur weer een Ember af,” sprak hij op een kille toon tegen zijn Houndour. Niet de meest effectieve aanval, maar buiten Smog en Ember had Scar geen andere aanvallen. Niet echt geweldig tegen een Horsea, maar daar waren de status aanvallen dan ook voor. De rookwolken werden opeens opgeklaard omdat een kleine tornado in de richting van Scar kwam en Scar kon het niet meer ontwijken, dus werd hij kort meegezogen door de tornado. Twister. Cliché. Eli kon aan de andere kant van het veld zien dat de Horsea paars aan het gloeien was. Bingo. ”Ember!” riep hij weer toen er Water Gun werd geroepen. De aanvallen gingen rakelings langs elkaar heen en beiden Pokémon werden geraakt door beide aanvallen. Dit ging zo meer schade doen aan zijn Houndour dan aan de Horsea, zelfs met de poison status erbij. Dan zat er maar één ding: ze moesten het gaan rekken. ”Creëer opnieuw een rookwolk met Smog, Scar. Het wordt tijd voor een nieuwe strategie.”

De paarse rookwolk kwam weer snel opdoemen. Twister werd er aan de andere kant geroepen. En dat bracht Eli op een idee. ”Scar, ren naar die Horsea toe en gebruik dan weer Smog!” riep hij. Ace was inmiddels geïrriteerd naar zijn Horsea aan het roepen dat ze Twister moest blijven doen, waardoor het veld niet veel later omringd was door kleine tornado’s die oncontroleerbaar in de rondte gingen. Mooi. Precies wat hij moest hebben. ”Ga nu voor een Ember, Scar. Richt op die tornado’s!” Wel, het waren meer wervelwinden dan tornado’s, maar je kreeg het idee wel, right? In elk geval was dit een vrij riskante aanval omdat Scar waarschijnlijk ook geraakt ging worden, maar het was beter dan aanvallen afvuren die niet effectief waren. En Scar was beweeglijker dan de Horsea, dat was één ding dat zeker was. In elk geval werden de Ember’s opgenomen in de Twister’s en Ace had te laat in de gaten wat Eli van plan was. De Twister’s kleurden van grijs naar blauw en daarna naar rood. ”Probeer ze te ontwijken, Scar. Beuk tegen de Horsea aan terwijl je weg probeert te komen!” Een grijns lag om de lippen van zijn Houndour terwijl hij snelheid probeerde te maken en daarbij opzettelijk tegen de Horsea botste. Niet veel later werden zowel Scar als de Horsea opgenomen in de wervelwinden en draaiden ze een paar rondjes om hun as, waarna ze op de grond vielen. De Horsea was nog altijd paars aan het gloeien en zag er verzwakt uit en ook Scar begon er vermoeid uit te zien. Hij moest dit afmaken en wel nu. ”Gebruik Smog en volg daarna meteen op met Ember. Geef haar geen kans om overeind te komen!” riep Eli kil naar zijn Houndour. De paarse rookwolk werd meteen opgevolgd door een Ember en gingen allebei in de richting van de op de grond liggende Horsea. Nu was het te hopen dat het genoeg zou zijn en dat ze bleef liggen. En dat zijn strategie gewerkt had.
Re: [NPC Battle] Shot me down - ma maa 21, 2022 2:11 pm
Psyduck
Member
Psyduck

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26
Rank: 0

[NPC Battle] Shot me down BogusIncredibleBass-size_restricted
Clownerij
Liever te dik in de kist dan een feesie gemist
835
646
CHARACTER INFO

OOC INFO

NPC BATTLE
Met een gefrustreerde zucht laat Trainer Ace zijn pokémon terugkeren. Hij kijkt je niet eens meer aan als hij een pot honing naar je hoofd smijt.

honey (1x)


Horsea, lv10
Sniper
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum