Switch account





[Starter] Friendship is magic - wo maa 09, 2022 11:04 am
Penny Ivanova
Trainer
Penny Ivanova

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 21
Rank: 1

[Starter] Friendship is magic E94edfdf15774173aae3d6f502951a9c63bb799f_hq
Cat.
What have "we" learned? Don't drag me into this, I didn't come here to learn.
67
37
CHARACTER INFO

OOC INFO

Cover me in sunshine.

Penny had bijna niet kunnen slapen van blijdschap. Het was eindelijk zover! Een pokémon hebben voelde als een droom die uitkwam. Een droom die ze pas sinds kort had, maar toch voelde het alsof ze het al haar hele leven wilde. Zo ging het meestal. Met een kus en een knuffel huppelde de meid met het zuurstokroze haar het huis uit, voordat ze begon te racen naar het lab van professor Hazel.

Buiten adem kwam Penny tot stilstand voor het lab. Ze gaf zichzelf even een momentje om tot rust te komen, zover dat lukte, voordat ze enthousiast de deuren van het lab opende en naar binnen huppelde. Haar haren danste om haar gezicht heen terwijl ze met grote ogen om zich heen keek. Dit was het dan, het moment was eindelijk aangebroken. Ze keerde zich tot de professor die al geduldig stond te wachten. "Hoi hoi! Ik kom voor een starter Pokémon!" zei Penny met een enorme glimlach op haar gezicht. Ze bewoog een beetje met haar benen heen en weer, te gespannen om stil te blijven staan.
Pokémannetje uitkiezen
Re: [Starter] Friendship is magic - wo maa 09, 2022 11:49 am
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Starter] Friendship is magic Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Finneon
SWIFT SWIM or STORM DRAIN
De eerste Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Finneon!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!



Igglybuff
CUTE CHARM or COMPETITIVE
De tweede Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Igglybuff met de Trait: Luminous!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!



Murkrow
INSOMNIA or SUPER LUCK
De derde Pokéball wordt geopend.

De Pokémon die zich laat zien is een Shiny Murkrow!

Kies je deze Pokémon? Laat het weten in je volgende post en tag het betreffende teamlid!
Re: [Starter] Friendship is magic - wo maa 09, 2022 12:23 pm
Penny Ivanova
Trainer
Penny Ivanova

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 21
Rank: 1

[Starter] Friendship is magic E94edfdf15774173aae3d6f502951a9c63bb799f_hq
Cat.
What have "we" learned? Don't drag me into this, I didn't come here to learn.
67
37
CHARACTER INFO

OOC INFO

Cover me in sunshine.

De professor gaf Penny nog een glimlach voordat ze de drie pokéballen voorzichtig op de tafel voor zich legde. Penny snelde zich naar haar toe, benieuwd wat er voor haar neus lag. "Ik heb drie Pokémon voor je, je mag ze alle drie even bekijken voordat je de keuze maakt," sprak de professor, waarna Penny knikte.

Voorzichtig opende ze de eerste bal. Een vis kwam tevoorschijn. Hm. Hadden vissen geen water nodig? Het leek haar niet zo handig om een Pokémon uit te kiezen die continu bij water in de buurt moest zijn. Met een kleine glimlach stuurde ze de mooie vis weer terug naar zijn bal. Ze opende de tweede bal en haar ogen werden direct groot. Voor haar stond de mooiste, de prachtigste, de meest geweldige Pokémon die ze ooit in haar leven had gezien. Hij leek te glinsteren terwijl de grote, roze oogjes haar aankeken. "Ja, jij wordt het," sprak Penny meteen. De professor keek op. "Wil je niet eerst de laatste nog zien?" vroeg ze, een beetje verward. "Nee, deze is perfect. Zo rond... zo roze... zo.. bubbelig! Dat wordt je naam! Bubbly!" ze klapte enthousiast in haar handen voordat ze de Igglybuff oppakte om hem een knuffel te geven. "Je bent gewoon perfect!" verzuchtte ze, voordat ze het ronde balletje weer terugzette op de tafel. Deze dag kon niet meer stuk.
IGGLYBUFF ALL THE WAY
Re: [Starter] Friendship is magic - vr maa 11, 2022 11:09 am
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Starter] Friendship is magic Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

Igglybuff
CUTE CHARM or COMPETITIVE
Je Igglybuff is geregistreerd onder ID#1104.

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum