Switch account





Salted caramel ice cream - wo maa 09, 2022 12:50 pm
Penny Ivanova
Trainer
Penny Ivanova

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 21
Rank: 1

Salted caramel ice cream E94edfdf15774173aae3d6f502951a9c63bb799f_hq
Cat.
What have "we" learned? Don't drag me into this, I didn't come here to learn.
67
37
CHARACTER INFO

OOC INFO

Cover me in sunshine.

"En dit is de plek waar ik een keer vol op mijn gezicht ben gegaan! Proefde drie dagen later nog steeds zand in mijn mond," vertelde de rozeharige vrolijk tegen de Igglybuff die met haar meehobbelde. De roze ogen keken om zich heen alsof het nog nooit een strand had gezien. Penny vroeg zich af waar de Pokémon was opgegroeid, of dat 'ie de hele tijd in een bal had gezeten. Dat liet ze zeker niet gebeuren, ze moest zoveel laten zien aan Bubbly, en ook zoveel vertellen.

Penny keek naar Bubbly, die op en neer hopte en de pootjes in het zand probeerde te graven. "Grappig hè! Dit is dus zand. Het gaat echt overal tussen zitten, dus pas maar op voor je teentjes," grinnikte ze, waarop Bubbly opkeek met een vragende blik. "Nou omdat zand dus heel klein is-- Oh, Alain? ALAIN!!" Penny had in de verte een bekend figuur gespot en natuurlijk kon ze het niet laten om kenbaar te maken dat ze wist wie het was. Enthousiast sprong ze op en neer, zwaaiend met haar armen. "Kijk wat ik heb!!!" riep ze enthousiast, zwaaiend en wijzend naar de Igglybuff die nog steeds naast haar stond, gebiologeerd starend naar het zand onder haar pootjes.
@Alain
Re: Salted caramel ice cream - zo maa 13, 2022 10:27 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Salted caramel ice cream 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Cas lag te slapen, of een poging daartoe, dus Alain had besloten om even buiten een wandeling te maken. Binnen zitten maakte hem nog niet zo gek als gedacht, misschien omdat hij al weken niet in zijn eigen huis was geweest, maar hij merkte dat hij niet goed kon relaxen. Niet nu hij zich zo machteloos en nutteloos voelde. Want opnieuw was er niets wat hij kon doen. Hij moest toekijken terwijl iemand degene die zo dichtbij zijn hart stond in elkaar timmerde.

Ari, de roze Lycanroc, sprintte tevreden langs de waterkant, struikelde en sloeg met een salto het water in. Rue keek beledigd, zelfs al had geen enkele spetter haar geraakt. De donkere Treecko hing zoals vaker stilletjes aan Alain’s schouder en Sage en Lina vlogen enthousiast rondjes. Al met al leken de Pokémon in elk geval blij even een rondje te kunnen maken.

Het enthousiaste geroep van zijn naam deed Alain verbaasd opkijken. Als een levende stuiterbal kwam Penny er dan aan, zwaaiend naar haar Pokémon alsof ze zojuist de loterij had gewonnen. De bezorgde frons op zijn gezicht maakte plaats voor een geamuseerde lach, waarna hij even geïnteresseerd naar de Igglybuff keek. “Hey Pen. Je hebt je starter opgehaald?” concludeerde hij. “Wat een schatje!” Wat een apart ding ook. Waren dat… Glitterde het nou?
Re: Salted caramel ice cream - zo maa 13, 2022 1:05 pm
Penny Ivanova
Trainer
Penny Ivanova

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 21
Rank: 1

Salted caramel ice cream E94edfdf15774173aae3d6f502951a9c63bb799f_hq
Cat.
What have "we" learned? Don't drag me into this, I didn't come here to learn.
67
37
CHARACTER INFO

OOC INFO

Cover me in sunshine
Het eerste wat in haar op was gekomen toen ze Bubbly in haar armen had gesloten was dat de Igglybuff alles gezien moest hebben dat Sandgem Town te bieden had. En dus had ze, direct na het verhalen van Professor Hazel's labaratorium, de Pokémon op sleeptouw genomen. De roze bol leek het allemaal prima te vinden. De rode ogen keken nieuwsgierig om zich heen wanneer Penny weer een hele uitleg begon. Het was alleen de vraag of de Pokémon daadwerkelijk luisterde.

Toen Penny in de verte een bekend figuur zag, kon ze niet anders dan zichzelf kenbaar maken. Wild op en neer springend, wuifde ze naar Alain alvorens ze ook naar Bubbly wees. "Ja! Is ze niet helemaal perfect?!" sprak Penny nog vol van enthousiasme terwijl ze van Alain naar Bubbly keek en weer terug. "Haar naam is Bubbly, heb ik besloten!" Ze was enorm trots op haar Pokémon, hoe die daar stond te shinen en te glitteren, alsof ze vers van de pers was. "Ik ga haar alles dat Sinnoh te bieden heeft, laten zien," grijnsde ze terwijl ze zwaaide naar de Treeko nabij Alain's schoulder. Hij had al zoveel Pokémon, hoe mooi zou het zijn als ze ooit ook zoveel vriendjes om zich heen zou hebben?


thanks, spyder!
Re: Salted caramel ice cream - ma maa 14, 2022 2:35 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Salted caramel ice cream 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het leek erop dat de Igglybuff dezelfde trait had als die Fennekin die hij tegen was gekomen. Penny leek er erg gek op en vroeg of haar Pokémon, Bubbly schijnbaar, niet absoluut perfect was. Alain grinnikte even, voor hij knikte. “Helemaal perfect,” stemde hij in. Rue leek het er niet mee eens te zijn, maar de Treecko bleef nieuwsgierig naar de Igglybuff kijken, zelfs al had hij duidelijk geen intentie om van Alain’s schouder te komen.

Betekent dit dat je een licentie hebt opgehaald?” vroeg hij nieuwsgierig. Immers mocht je geen Pokémon hebben zonder. “Van plan om Contests te doen?” gokte hij. Penny leek hem meer een Coördinator-type dan een Gym-type, maar dat dachten mensen vast ook van hem. Dat zou ook waar zijn geweest als alles anders was gelopen.
Re: Salted caramel ice cream - vr apr 08, 2022 3:16 pm
Penny Ivanova
Trainer
Penny Ivanova

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 21
Rank: 1

Salted caramel ice cream E94edfdf15774173aae3d6f502951a9c63bb799f_hq
Cat.
What have "we" learned? Don't drag me into this, I didn't come here to learn.
67
37
CHARACTER INFO

OOC INFO

Cover me in sunshine
Nog nooit was Penny zo trots geweest op iets wat in haar bezit was. Het klonk heel raar om te zeggen, want Bubbly was veel meer dan een bezit. Ze was haar beste vriendin, Penny voelde het gewoon aan. Misschien dat dit een gemeenschappelijk gevoel was voor elke trainer die zijn licentie kwam ophalen, ze kon het Alain altijd vragen.

Penny knikte enthousiast op Alain's vraag. "Eindelijk, ja. Pap en mam waren al de hele tijd aan het vragen wanneer ik het ging doen, dus bij deze!" grijnsde ze, helemaal trots en blij. Bij zijn volgende vraag tilde ze haar hoofd lichtelijk naar links. "Wat zijn contests?" Klonk als wedstrijden, dus dan was het vast een ander woord voor gym battles. Of misschien had ze weer eens wat over het hoofd gezien. Het zou haar niets verbazen, er ging meer over haar hoofd in dan daadwerkelijk erin.


thanks, spyder!
Re: Salted caramel ice cream - za apr 09, 2022 3:56 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Salted caramel ice cream 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Schijnbaar waren het bij Penny ook haar ouders, maar Alain had het idee dat het daar een stuk beter was dan bij hem het geval was. Hij liet haar dan ook een zachte glimlach zien en knikte. “Hopelijk één groot avontuur, dan,” besloot hij te zeggen. Tot nu toe was hij blij dat hij het had gedaan, zelfs al was het Trainen op de achtergrond gevallen. Zonder Pokémon was hij immers niet waar hij nu was.

Oh. Ehm— Soort shows waar je laat zien hoe mooi en sterk je Pokémon is?” probeerde hij het uit te leggen. “Geen Coördinator dan, denk ik? Wat is je plan?” Nu was hij toch wel benieuwd. Of had ze enkel een License opgehaald en geen verdere plannen of ambities?

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum