Switch account





Won't retreat [Al] - zo maa 13, 2022 11:43 pm
Camilo Bolsius
Crescent Moon
Camilo Bolsius

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 18
Rank: 1

Won't retreat [Al] BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
59
29
CHARACTER INFO

OOC INFO

De donkerbruine krullen dansten vrolijk op het hoofd van de getinte jongen bij elke stap die hij zette. Dit keer had hij Coco in haar bal gelaten, en Diego eens uit zijn bal met hem laten meelopen.
De Vulpix vond het vreselijk.
Dat straalde het dier ook aan alle kanten uit. Alle kleine onverwachte bewegingen deden de Pokémon opschrikken, hij was constant op zijn hoede. Maar hij bleef wel dicht bij Camilo's benen lopen. Kennelijk had hij dus toch wel voldoende vertrouwen in hem.
En natuurlijk vond Camilo het een zielig aanzicht, maar de Pokémon moest wat zelfvertrouwen gaan kweken, en de beste manier om dat te doen was, ja, hem in het diepe gooien.
Het was al laat terwijl ze door de straten van Sandgem liepen, dus heel veel mensen waren er niet meer op straat. Dat scheelde alweer de helft voor Diego. En hij kon Coco er wel ook uit de bal laten, maar de Eevee ging dan toch haar eigen weg, en had eigenlijk helemaal geen zin om op de Alolan Vulpix te moeten letten. Dus of hij daar heel veel meer steun uit zou halen. Nee, Camilo dacht van niet.
Na nog een aantal meer stappen viel hij toch voor de zielige geluidjes die de Vulpix maakte. Camilo zuchtte, boog zich voorover en de Vulpix stond al tegen zijn been aan, wetende wat er ging gebeuren.
Camilo pakte de Pokémon op, ging weer rechtstaan en hield de Pokémon tegen zijn borst aan.
'Zo komen we natuurlijk nooit ergens he.' Maar hij was gewoon enorm schattig, dus lang kon Camilo zijn semi-boosheid niet volhouden.
Re: Won't retreat [Al] - di maa 15, 2022 12:40 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Won't retreat [Al] 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ari, ik—” begon Alain, maar Ari moest er niets van weten. Dat de hond dit mogelijk opzettelijk deed om hem even alle zorgen te laten vergeten, drong niet eens tot hem door. Want zelfs toen hij een strengere stem opzette, hobbelde de hond door. Af en toe zakte hij speels door zijn voorpoten, voor hij er weer vandoor rende. Met zijn Pokéball in zijn bek. En Alain? Die moest er maar gewoon achteraan. Chaos. Hij had hier helemaal geen tijd voor. Hij moest terug naar huis en—

Bij het zien van een Vulpix zakte de grote, roze wolf door zijn voorpoten en sloeg zijn grote staart van links naar rechts, waarna hij een luide blaf liet klinken. Hierbij viel zijn eigen Pokéball uit zijn bek en rolde deze naar de voeten van de vreemdeling, waardoor Alain een diepe zucht liet klinken.

Het— het spijt me,” verontschuldigde hij zich tegen de jongen, half buiten adem door de afstand waar hij achter Ari aan had gezeten. De zwarte Vulpix aan zijn voet keek ondertussen vol nieuwsgierigheid naar de andere Vulpix, maar hield zich stil.
Re: Won't retreat [Al] - wo maa 16, 2022 9:27 pm
Camilo Bolsius
Crescent Moon
Camilo Bolsius

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 18
Rank: 1

Won't retreat [Al] BogusIncredibleBass-size_restricted
Juul
Hier een quote
59
29
CHARACTER INFO

OOC INFO

Met de witte Vulpix in zijn armen wandelde hij rustig langs de gebouwen. Diego leek een stuk meer content, meewiegend met de bewegingen van de jongen. Niet veel later stond er een grote hond voor hen. Camilo bleef even geschrokken stil staan. Hij was zo in gedachten geweest, dat hij de Pokémon helemaal niet had zien aankomen.
De Pokémon was roze, besefte hij daarna. De grote hond had zijn blik gefixeerd op Diego, zakte speels door zijn voorpoten heen en de grote pluimige staart werd enthousiast heen en weer gezwaaid.
Diego werd er alleen niet zo enthousiast van. De Vulpix verstijfde bijna in Camilo's armen.
Mijn Arceus. Hij past ook wel bij je he. Bang voor alles. Camilo beet op zijn lip. Negeren. Zeker nu hij zag dat er een andere jongen achter de Pokémon aan was gerend. De Lycanrock had een Pokéball laten vallen, zag Camilo nu. Waarschijnlijk was hij daarmee weggerend. Dus de jongen bukte om de Pokéball op te pakken, terwijl hij Diego ook nog in zijn armen had. Ja, die moest maar weer even op de grond gaan staan.
Camilo pakte de bal van de hond op en keek naar de jongen die was komen aan rennen. Deze was zich al aan het verontschuldigen.
Camilo schudde zijn hoofd en glimlachte. 'Dat is echt geen probleem. Deze is van jou, denk ik?' vroeg hij terwijl hij de - licht met kwijl besmeurde - Pokéball uitstak naar de vreemdeling.
Diego stond tussen Camilo's benen, hield de Lycanrock strak in de gaten, tot iets anders zijn aandacht trok. Een andere Vulpix. Een zwarte, welteverstaan. En zowaar, durfde zijn eigen witte Vulpix een paar pasjes naar voren te doen om de zwarte Vulpix wat beter te bekijken.
Misschien is hij toch niet zo'n nietsnut. Nu jij nog. Negeren. Camilo beet even kort op de binnenkant van zijn wang, waarna hij zich met een glimlach weer tot de jongen wendde.
'Ik ben Camilo, dit is Diego,' zei hij, met een knikje naar zijn Pokémon.
Re: Won't retreat [Al] - do maa 17, 2022 2:11 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Won't retreat [Al] 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was niet goed voor een trainer om zijn Pokémon niet volledig onder controle te hebben. Ooit had Alain gezegd dat Pokémon de vrijheid verdienden en dat ze niet als makke lammetjes onder iemand hoefden te functioneren, maar sinds wat er met Cas was gebeurd, wist hij wel beter. Hij begreep de gedachtegang van de ander en schaamde zich er oprecht voor wanneer Ari er vandoor ging. Het ging beter en de hond luisterde wanneer het echt nodig was, maar dit moest niet gebeuren.

Gelukkig leek de ander het geen probleem te vinden. De Pokéball werd opgepakt en Alain nam deze dankbaar terug aan, waarna hij zijn tweekleurige ogen richtte op de roze hond. “Als je niet rustig bent, keer je terug,” waarschuwde hij de Pokémon, waarna een klagerig gejank klonk, voor de hond weer recht ging staan en braaf ging zitten. Eindelijk werd er eens geluisterd.

De Vulpix van de jongen leek geïnteresseerd in Rue, maar die trok haar lip omhoog en draaide zich om, om met haar zij naar de Pokémon gericht te gaan zitten. Het was duidelijk dat ze geen interesse had in de interactie. Hiervoor sprak Alain haar niet aan; zolang ze dit met een kort gebrom en haar lichaamstaal duidelijk maakte, was alles in orde.

Aangenaam! Ik eh— Mijn naam is Alain en dit zijn Ari en Rue,” stelde hij zichzelf en de Pokémon voor, waarbij hij kort naar de roze wolf en de zwarte vos wees. “Ik denk dat hij wat drukker is dan normaal omdat ik weinig tijd voor ‘m heb gehad,” gaf hij toe, waarbij hij de ball weer terug aan zijn riem klikte en zijn hoofd even schudde. Ari had de aandacht hard nodig.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum