Switch account





[CT] A gambling man - zo maa 13, 2022 11:53 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CT] A gambling man AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Dokter wilde dat hij langer bleef, maar al wat hij wilde was hier weg gaan. Het maakte hem niet uit als het beter was om hier te blijven ter controle. Tijdens de nachten sliep hij amper en iedere keer als één van die verpleegkundige langs kwamen, werd hij door een ongemakkelijk gevoel overspoeld. Naar huis gaan was de beste optie die hij had. Daarom stond hij nu buiten het ziekenhuis te wachten. Alain ging de auto halen, zodat hij niet te ver moest wandelen. Een zachte zucht rolde over zijn lippen terwijl hij een hand door zijn ogen haalde. Hoe sneller ze thuis waren, hoe beter. Hopelijk kon hij dan eindelijk eens slapen.

“Hier probeer deze eens!”

Casimir liet zijn hand snel zakken en keek verbaasd naar het meisje dat voor hem stond met een ticket in haar handen. Ze wees naar het machine dat naast hem stond waar hij heel toevallig naast was gaan zitten. “Volledig gratis voor deze ene keer,” ging ze vrolijk verder. “Oke dan,” zei Casimir twijfelend terwijl hij moeite deed om recht te staan, waar ze direct bij hielp. Het kon vast geen kwaad om het te proberen. Het ticket verdween in de machine en nu wachten hij rustig af, terwijl het meisje over zijn schouder meekeek.

Re: [CT] A gambling man - ma maa 14, 2022 12:52 am
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[CT] A gambling man Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

TIME TO GAMBLE
WHICH POKÉMON WILL YOU CHOOSE?
Je stopt jouw ticket in de machine en een zacht gerommel klinkt. Drie Pokémon verschijnen op het scherm en je krijgt de mogelijkheid om er één te selecteren.

Naar welke Pokémon gaat jouw voorkeur uit? Laat het weten in jouw volgende post en tag het betreffende teamlid.


Kricketot
hidden ability

Farfetch'd (Galarian)
hidden ability

Bonsly

Re: [CT] A gambling man - di maa 15, 2022 3:40 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CT] A gambling man AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Casimir zijn gezicht vertrok bij het zien van de drie pokémon die verschenen. Eén voor één zeide ze hem helemaal niets. Achter hem hoorde hij ook een auto stoppen, dus vermoedelijk was Alain gearriveerd. Goed, dan kon hij eindelijk naar huis gaan. Deze drie pokémon konden hem volledig gestolen worden.

“Wow, deze is leuk!”

Hij had zijn rug al naar de machine gedraaid, toen het meisje op één van de pokémon klikte en de pokébal verscheen. Zonder pardon stak ze de pokébal weg in zijn jaszak. “Wat? Nee, ik mo-” begon Casimir, maar het meisje was alweer weg aan het wandelen en zwaaide enthousiast naar hem. Waarschijnlijk om meer tickets uit te delen.

Wat moest hij nu weer met een Farfetch’d?

Re: [CT] A gambling man - wo maa 16, 2022 11:31 am
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[CT] A gambling man Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

TIME TO GAMBLE
WHICH POKÉMON WILL YOU CHOOSE?
Gefeliciteerd! Jouw Pokémon is geregistreerd onder ID#1120. Vergeet deze niet toe te voegen aan jouw PC.

Deze Farfetch'd erg ongeduldig en slaat je graag met zijn prei tot 30% bond.

Farfetch'd (Galarian)
hidden ability
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum