Switch account





La Da Dee - ma maa 14, 2022 11:25 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

La Da Dee 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er was zeker een bepaald gewicht op Alain’s schouders beland toen hij instemde om Cas al mee naar huis te nemen. Het was vroeg en hij wist dat het slimmer was om in het ziekenhuis te blijven. Maar, dit was iets wat ze al sinds die eerste keer voor elkaar hadden gedaan. Het ziekenhuis deed hen geen van beiden goed en nu meer dan ooit, wist hij dat het belangrijk was om op de ander te kunnen steunen. Cas zou beter genezen met rust en dat zou hij thuis meer krijgen dan in het ziekenhuis. Dus, Alain had hem zonder enige twijfel mee naar zijn huis genomen. De ander zou immers, hoeveel tijd en werk er ook in zou zitten, altijd een thuis bij hem hebben.

Maar, de jongen was aan het genezen en als hij eenmaal in slaap viel, besloot Alain er soms even tussenuit te glippen om een frisse neus te halen. Dat was dan ook nu het geval. Binnen enkele minuten was hij op het strand aangekomen, waar de Pokémon die hij die dag had meegenomen tevreden rond gingen neuzen. Ari sprong direct in het water, terwijl Sage en Chae veel te snel rondjes begonnen te zweven. Lina zweefde tevreden rond, Rue lag aan zijn zijde en Kear hing aan zijn schouder.

Wat een rust.

Als je even vergat dat Chae en Sage een slachtoffer hadden gevonden en hoogstwaarschijnlijk zijn Holo Caster zouden laten vliegen binnen ...

3… 2… 1…
Re: La Da Dee - ma maa 14, 2022 11:40 pm
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

La Da Dee BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
Sandgem Town had een prachtig strand. Hij was als kind een keer naar het strand geweest, maar was te jong om zich er wat van te herinneren. De enige manier waarop hij wist dat hij echt geweest was, was door de foto's van zijn ouders. Aan zijn voeten liep zijn Riolu, die nog altijd geen naam had. Daiki had er nog geen voor de Pokémon verzonnen. Zijn Dreepy hing losjes over zijn schouder heen, maar kwam af en toe los om rond hem te zweven of om zijn Riolu uit te dagen.

Daiki had zijn Holo Caster in zijn hand genomen en staarde naar de zee. Verderop liep nog een jongen, maar die was nog wel een eindje uit de buurt. De jongen staarde gedachteloos naar de horizon en opende de camera app. Hij maakte een paar foto's voordat hij zich besefte dat hij niet zeker wist voor wie hij ze maakte. Om naar zijn ouders te sturen? Die hadden tot nu toe al zijn berichten genegeerd. Naar Lloyd? Dat zou gek zijn, de jongen kende hij net. En een pagina als die van Lloyd beginnen voor foto's zou ook niks voor hem zijn. Daiki bleef staan kijken in de verte. Het geluid van de zee die tegen het land aan sloeg zorgde er voor dat zijn hoofd weer leeg werd, hij dacht aan helemaal niks, alleen nog-

Een Shuppet die om zijn hoofd vloog en een flits die voor zijn ogen langs trok. Daiki schrok, stapte achteruit maar had niet door dat zijn linkervoet vastgezogen zat in het natte zand en dus viel hij achterover. De Holo Caster glipte uit zijn hand en werd de lucht in geyeet. Het leek wel in slow-mo te gebeuren. Daar ging zijn Holo Caster, voer voor de vissen.

Re: La Da Dee - wo maa 16, 2022 12:29 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

La Da Dee 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Tweekleurige ogen schoten opzij bij het horen van het typische gebuzz van de Rotom. Statische schokjes schoten om de Pokémon heen, voor deze in een Holo Caster schoot. Alain’s ogen verwijdden zich, hij zag hoe de Shuppet rond het hoofd van een vreemdeling vloog en… daar ging de Holo Caster. De Rotom leek er op dat moment genoeg van te hebben en mid-air schoot deze uit de Holo Caster, waarna het elektrische apparaatje in een sierlijke boog richting het water ging.

Nee!

Dat was de eerste keer waarop Alain de snelheid van de Treecko, of überhaupt een enige actie van de Treecko, te zien kreeg. Het ene moment hing het beestje nog aan zijn schouder, het volgende moment had het zich tegen zijn schouder afgezet. Een witte straal verliet de poten van de Treecko en binnen wat leek op een fractie van een seconde schoot het beestje over het zand, om de Holo Caster in twee handjes te vangen en tevreden in het zand neer te komen.

Alain knipperde een paar keer, voor hij wat ongelovig over zijn schouder keek alsof hij verwachtte dat de Treecko daar nog zou hangen. Maar, het tegendeel was waar en het beestje hupste vrolijk terug op hem af, waarna Alain voorover kon bukken om de Holo Caster aan te pakken. Zijn arm werd vervolgens als ladder gebruikt om terug op zijn schouder terecht te komen.

Ehm—

Tweekleurige ogen vonden de vreemdeling weer en Alain hield de Holo Caster wat ongemakkelijk in zijn hand.

Dat was mijn— Het spijt me.

Shit.

Wacht eens, was dat niet—
Re: La Da Dee - zo maa 20, 2022 2:14 pm
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

La Da Dee BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
Daiki kon nog net zien hoe een Pokémon in zijn Holo Caster verdween en er net zo snel weer uit leek te komen voordat het ding verder ging met zijn reis naar de zee. Wat? Pokémon konden in apparaten? Dat was iets dat hij nog nooit eerder gezien had. Hij probeerde nog om weer overeind te komen om zijn Holo Caster nog te kunnen redden, maar hij was niet sneller dan de volgende Pokémon die langs hem heen leek te flitsen. Het was een soort hagedis. Dit kon hij pas zien toen het beest weer op de grond stond met de Holo Caster tevreden in zijn handen. Deze had hij wel een keer gezien, maar alleen van plaatjes in boeken. Treecko. Alleen in plaats van groen was deze Treecko zwart. Daiki krabbelde overeind en keek nog even naar de Pokémon voordat die weer langs hem heen rende. Hij draaide zich om, om te zien waar hij heen ging met zijn Holo Caster.

Daar was die andere trainer, dichterbij dan hij gedacht had. Had hij zo lang naar de horizon staan staren? Wat voorzichtig liep hij op de andere jongen af. Die vertelde dat het zijn.. zijn wat? Hij maakt de zin niet af en eindigde met een verontschuldiging. "Het geeft niet, ik-.. ehm.." Daiki was zo geschrokken door alles dat hij het woord niet meer kon vinden. "Je.. uh- je.. je Kimori is heel snel." hij kon zichzelf wel voor zijn hoofd slaan. "Treecko, ik bedoel Treecko. Horen ze niet groen te zijn?" hij durfde nog niet om zijn Holo Caster terug te vragen. Zeker niet toen hij de ogen van de jongen zag. Twee kleuren? Was dat dan.. die vriend van Lloyd? Of waren er meer mensen in Sinnoh met dit soort oogkleuren. Daiki besloot  zijn mond er over te houden na zijn blunder van net.

Re: La Da Dee - zo maa 20, 2022 6:59 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

La Da Dee 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Wat was een Kimori? Ah. Alain hief een wenkbrauw tot hem werd verteld dat het schijnbaar een Treecko was waar de jongen het over had. Alain kriebelde de Treecko even onder zijn kin en toen hier een tevreden geluidje uitkwam, kon hij het niet laten licht te glimlachen. De Treecko was aanhankelijk op een veel rustigere manier dan Rue was. Minder pushy, minder toeëigenend. Het was makkelijker, zelfs al was hij nog zo gek op Rue.

Klopt! Kearney hier is een Shiny en Traited variant, Inferno,” legde Alain uit, voor hij de Holo Caster in de richting van de jongen hield. “Die twee etters daar zijn ook Shiny. Nogmaals sorry— Ik doe mijn best, maar…” Hij schudde zijn hoofd even verslagen. “Het was al een ramp toen het er nog maar één was, laat staan nu,” kwam er met een zucht uit. De Rotom zoefde nog ergens heen en weer, maar de Shuppet was teruggekomen om vrolijk om het tweetal heen te draaien. Etterbak.
Re: La Da Dee - do maa 24, 2022 10:25 pm
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

La Da Dee BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
De jongen verwees naar de Treecko als Kearney. Traited en shiny? "Kan dat ook?" vroeg hij zich toen hard op af. Daiki leerde elke keer iets nieuws over deze regio. Dat traits voor kwamen wist hij ondertussen wel, maar dat die traits ook shiny konden voor komen? Dat was nieuws voor hem. De andere twee waren ook shiny. Zijn blik ging even over de Rotom en de Shuppet. Al was van de Rotom niet veel te zien, die was veel te snel. De Shuppet draaide om hen heen.

Daiki moest wel lachen. "Ze zijn wel lief en je Rotom heeft mijn Holo Caster gered van de zee." dus hij kon ook niet heel boos zijn op de Pokémon. Hij pakte het apparaat over van de jongen en keek er even naar. Er was niks veranderd, ondanks dat de Pokémon er net echt in gezeten had. "Ik eh, ik ben Daiki trouwens," stelde hij zich voor. Misschien dat zijn Dreepy al deze Pokémon ook wel leuk vond? Daiki pakte bedachtzaam de Pokéball van zijn riem en klikte deze open. Het groene wezentje schoot uit de bal en kreeg al snel door dat er nog meer zwevende Pokémon aanwezig waren. Met enige vaart schoot Yokai achter de Rotom aan, in een poging hem bij te houden. "Dat is mijn Dreepy, Yokai. Ik heb ook nog een traited Riolu, alleen is zij een beetje verlegen."

Re: La Da Dee - vr maa 25, 2022 10:54 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

La Da Dee 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het lijkt erop,” antwoordde Alain op de vraag van de ander. “Ik had het zelf—” Oh, nee, dat was een leugen. Hij had het wel eerder gezien. “Mijn eh— Ik heb het één keer eerder gezien, dus het komt niet veel voor,” legde hij uit. Michael was een speciaal geval. Hij had zich nog afgevraagd of het een nieuwe trait was, maar toen werd hem uitgelegd dat het een Shiny melanistic Pokémon was. Wat interessant.

Gelukkig nam de jongen hem en zijn Rotom weinig kwalijk. Hij stelde zichzelf voor als Daiki en zijn Dreepy als Yokai en had schijnbaar nog een andere Pokémon. Alain glimlachte even en keek met een geïnteresseerde blik naar de Dreepy. Wat een schattig ding! Misschien dat hij ooit zelf— Nee, hij had al veel te veel Pokémon inmiddels. Maar misschien—

Ben je ee—” Wat hoorde hij? In de chaos was Alain compleet vergeten dat hij zijn roze hond ook nog bij had, tot hij de voeten in het zand hoorde en—

Oh nee.

De hond was van plan geweest hem volop te bespringen, maar Alain stapte opzij en de hond vloog in vol enthousiasme op Daiki af.

Oeps.
Re: La Da Dee - di maa 29, 2022 9:57 pm
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

La Da Dee BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
Daiki keek kort naar de Pokémon van de jongen. Het waren wel aparte gevallen. Hij legde nog uit dat het dus blijkbaar kon dat een trait ook een shiny variant had. Hij had het zelf maar één keer eerder gezien, dus dat liet zien hoe speciaal het was. Daiki knikte. "Dit is de eerste keer dat ik er eentje zie." wie weet zou hij er nog wel meer zien als hij wat verder door de regio trok. "Sinnoh heeft wel een hoop bijzondere Pokémon," besloot hij toen maar te zeggen.

De jongen glimlachte vriendelijk naar hem en keek naar zijn Dreepy. Yokai leek zelf niet echt onder de indruk van de andere jongen en had zijn zinnen echt volledig gezet op de Rotom bijhouden. Daiki zijn aandacht ging van zijn Pokémon terug naar de jongen voor hem toen hij begon te praten met iets wat leek op een vraag. Maar het werd halverwege afgekapt. Hoezo? Daiki had niet eens de rennende geluiden gehoord van een enthousiaste Pokémon totdat de jongen opzij stapte en een enorme roze hond zich op hem lanceerde. Samen met de Pokémon viel hij achterover. Het was even stil maar toen moest hij lachen, want hij kon alleen maar denken hoe gek het er uit gezien moest hebben. "Help," piepte de jongen lachend op de grond. Wat een wilde Pokémon had deze gozer.

Re: La Da Dee - di maa 29, 2022 11:23 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

La Da Dee 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Sinnoh had een hoop bijzondere Pokémon. Alain lachte kort om de woorden. “Er is nog veel voor je hier om te ontdekken, hoor ik,” glimlachte hij naar de ander. Sinnoh was een unieke regio en iedereen die Sinnoh kon ontdekken in deze tijd, mocht zichzelf gelukkig prijzen. Er was genoeg mis met de wereld, maar Sinnoh onderging ook veranderingen die zij mee konden maken. In zekere zin was het prachtig en Alain hoopte dat het een teken was dat Sinnoh in de juiste richting ging.

De arme jongen. Alain knipperde een paar keer, voor hij zich realiseerde wat de situatie was. Gelukkig kon de jongen erom lachen en Alain pakte Ari snel bij zijn kraag, om de Pokémon naar achteren te trekken. “Ari! Ga in ‘t water spelen jij!” riep hij lachend uit naar de Pokémon, welke al snel weer door rende. Hij boog zich voorover naar de jongen met een verontschuldige glimlach. “Ik ehm— Ben niet zo veel buiten gekomen met ze als ze gewend zijn, dus ze zijn een beetje uitbundig, sorry.

Re: La Da Dee - di apr 05, 2022 10:57 pm
Daiki Saitō
Trainer
Daiki Saitō

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20 years
Rank: 1

La Da Dee BogusIncredibleBass-size_restricted
Kiek
ちょっと 待って
73
36
CHARACTER INFO

OOC INFO

ゆらゆらゆらゆら二人の恋は
Er was zeker nog genoeg voor de jongen om te ontdekken, dat besefte hij zich elke dag weer. Daiki knikte met een glimlach terwijl hij van de grond overeind krabbelde. De jongen had hem bevrijd van onder de Pokémon door hem weg te sturen. "Ja, dat er zeker.." het geluid stierf een beetje weg terwijl hij nadacht. "Sinnoh lijkt wel tien keer groter dan Kanto." zei hij toen tegen de jongen. Maar waarschijnlijk zou hij er naast zitten. Hij wist niet heel precies hoe groot elke Pokémon regio was.

Hij verontschuldigde zich voor zijn Pokémon - nog een keer - en legde uit dat hij niet zoveel buiten was gekomen de laatste tijd. "Ah, dat verklaart veel." Daiki kon er wel om lachen. Het was onschuldig gedrag. Enthousiasme. "Was je ziek?" misschien een iets persoonlijke vraag, maar het zou verklaren waarom de jongen niet buiten geweest was. "Oh- sorry, maar eh.. wat was.. uhm.. jouw naam?" het enige wat hij nog gemist had toen hij zich voorgesteld had aan de jongen. Daiki keek even kort naar zijn Dreepy. Toen de Pokémon zag dat er naar hem gekeken werd kwam hij weer terug gevlogen naar zijn trainer en legde zich neer over zijn schouder. Daiki grijnsde. Het was zo'n lief beestje. Hij hoopte dat zijn Riolu net zo vriendelijk zou worden uiteindelijk.

Re: La Da Dee - zo apr 10, 2022 9:48 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

La Da Dee 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Sinnoh leek tien keer groter dan Kanto, waarop Alain even kort lachte. “Ik zou het niet weten,” gaf hij toe. “Ik ehm— Ben Sinnoh nooit uitgeweest.” Hij had het graag gewild, maar de kans was er nooit geweest. Zijn ouders vonden het zonde van hun geld, en daarna was het altijd lastig geweest. Niemand had nog werk, had tijd of geld… Dus het bleef een droom.

Was hij ziek? “Ah, nee— Ehm— Er eh— Er was wat met iemand anders,” kwam er wat onduidelijk uit. Het was niet iets wat iedereen hoefde te weten, maar het was een reden geweest waarom hij minder tijd met zijn Pokémon had kunnen doorbrengen.

Oh, sorry,” verontschuldigde Alain zich. “Alain. Aangenaam,” grijnsde hij vervolgens. Lekker beleefd weer, geheel vergeten zich voor te stellen. Wat een absolute chaos. Hij wierp even een keurende blik op Ari, maar moest er toch wel weer om lachen. Sukkels.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum