Switch account





oeps [lucia] - zo apr 11, 2021 4:26 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

oeps [lucia] Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO


Let's start a new life from the darkness



WORDS

//

TAGGED

 @Lucia della Rovere  

BATTLE RECAP

geen.
De dag na zijn avontuur in de mijnen had hij besloten dat het tijd was voor iets anders. De gevangen Falinks had hij in een wonder trade omgeruild en een Voltorb terug gekregen. Het was geen gezellig Pokémon, het ding schokte hem steeds als hij vriendelijk tegen hem deed. Alaric hoopte dat het zou wennen, al wist hij niet zeker of de Voltorb wel een blijvertje was voor zijn team. De voltorb had blijkbaar ook geen zin aan hem, de pokémon kwam met tegenzin uit zijn bal. Ash daarentegen kon hij amper terug krijgen in zijn pokéball. Hij wou iets leuks doen en hij had gehoord dat Floaroma Themepark leuke attracties had. Dus nu liep hij met een chamander in zijn muts rond over door een pretpark. Ash maakte een vrolijk geluid en wees iets aan, waar Alaric zijn blik naar ging terwijl hij liep. Hij zag echter niet dat hij vol tegen iemand aan liep. "Oh shit, sorry. Ik lette niet op." zei hij toen snel terwijl hij achteruit stapte om te kijken wie het was. Oh man. Genant.

PHARAOH LEAP CREATES
Re: oeps [lucia] - zo apr 11, 2021 6:37 pm
Lucia della Rovere
Trainer
Lucia della Rovere

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank:

oeps [lucia] BogusIncredibleBass-size_restricted
Sans/San
Hier een quote
41
116
CHARACTER INFO

OOC INFO


I'll never soften my grip.
Ze hadden alle drie had gewerkt. Lucia had haarzelf verdiept in diverse boeken en Donata zowel als Vito hadden elke strategie die de boeken omschreven braaf uitgeprobeerd. Zelfs als hun trainer de tijd uit het oog verloor en ze daardoor lang in de nacht nog bezig waren. Ze voelde zich een beetje schuldig er over; dus had ze besloten om het hele team vandaag te trakteren om een leuk dagje uit. Floaroma was een prachtige themepark en daad haar ontzettend veel denken aan de pretpark waar zij altijd heen ging als een jong meisje. Ze liet haar twee kinderen los uit hun Pokébal en kocht veel lekkers voor ze. En zoals je wel kunt bedenken; hadden ze al snel de tijd van hun leven. Snel propte ze knuffel in haar tas, ze had het gewoon bij een van die kraampjes die overal in het park te vinden was. En veel geld had ze ook niet hoeven uit te geven er voor. Dus het object gaf haar een goed gevoel. Het zou zeker weten een bedfellow worden. Hoewel ze maar voor een kort moment haar aandacht van de omgeving haalde waar ze liep bleek het genoeg te zijn voor iemand om met volle kracht tegen haar aan te beuken. Lucia kwam hard op de grond terecht. Pijn stak door haar lichaam heen, al werd het grotendeels verergerd door de schok die zie voelde. "Oh shit, sorry. Ik lette niet op." Haar blauwe ogen richtte zich strak op de eigenaar van de stem. Haar Pokémons waren ondertussen gearriveerd langs haar zijde en probeerde haar overeind te krijgen. Maar ze waren klein en niet super sterk dus veel hielp het niet. "Wauw ik voel me gelijk een stuk beter zeg." Kwam er door haar tanden heen terwijl ze haar lichaam van de grond probeerde te krijgen.


Re: oeps [lucia] - zo apr 11, 2021 7:10 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

oeps [lucia] Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO


Let's start a new life from the darkness



WORDS

//

TAGGED

  

BATTLE RECAP

geen.
Hij had het hele meisje op de grond gebeukt. Oh man, dat zou ze hem nooit vergeven. Haar Pokémon kwamen iets later aangesneld om te helpen, maar ze waren te klein. Alaric bukte voorover en pakte het meisje vast om haar overeind te helpen. "Ik weet dat het niet helpt maar, mijn charmander leidde me af met de suikerspinnen kraam." legde hij toen uit. Hoe kon hij het goed maken? "Vind je suikerspinnen lekker? Ik kan je er eentje kopen om het goed te maken?" stelde hij toen voor. Al had hij ook door dat ze dat totaal anders op kon vatten dan gewoon een vriendelijk gebaar omdat hij haar omver had gelopen. Ash maakte enthousiaste geluiden in zijn capuchon, want die zag een suikerspin wel zitten. Alaric zuchtte. Hij hoopte dat ze niet al te boos zou zijn. Zijn ogen scande het terrein naar een kraam waar je blikken om ver moest gooien voor een prijs. Bovenaan hing de dikste Pikachu die hij ooit gezien had. "Of ik win die Pikachu voor je?" meisjes vonden knuffels top. Dus waarom ook niet?

PHARAOH LEAP CREATES
Re: oeps [lucia] - zo apr 11, 2021 8:10 pm
Lucia della Rovere
Trainer
Lucia della Rovere

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank:

oeps [lucia] BogusIncredibleBass-size_restricted
Sans/San
Hier een quote
41
116
CHARACTER INFO

OOC INFO


I'll never soften my grip.
Ze kwam weer goed op haar benen terecht dankzij de hulp van de jongeman. Ze had liever gehad dat ze het uit haar zelf kon, zonder de assistentie van wie dan ook. Maar haar zelfstandige kant kon niet altijd bevredigd worden. Terwijl de jongen uitleg gaf voor zijn onoplettendheid veegde ze stof en stukjes aarde van haar kleding af. Gelukkig werden de straten hier goed schoon gehouden anders was vuilheid van haar dracht niet zo minimaal geweest. "Het is al goed." Mompelde ze zachtjes, het maakte haar niet zo veer uit wat zijn redenering was. "Vind je suikerspinnen lekker? Ik kan je er eentje kopen om het goed te maken?" Werd er toen voor gesteld. Lucia met een bedenkelijke blik naar haar Pokémon. Die haar wat verward aankeken, alsof ze ook niet goed wisten wat ze van de situatie moesten maken. Een suikerspin klonk niet zo slecht, het zou zeker wel als een goedmakertje dienen. "Of ik win die Pikachu voor je?" De vrouw keek naar de kraam en de knuffel waar hij op doelde. Het was een groot beest zeg, groter dan de gene die zij eerder had gewonnen. Het moest vast wel een hoofdprijs zijn of zoiets. Dus niet makkelijk te behalen "Weet je dat wel heel zeker?" vroeg ze toen. Het idee klonk goed, maar ze had ook geen zin om uren met hem bij stalletje te gaan staan. Dan ging ze toch liever voor het snoepgoed.


Re: oeps [lucia] - zo apr 11, 2021 8:35 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

oeps [lucia] Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO


Let's start a new life from the darkness



WORDS

//

TAGGED

  

BATTLE RECAP

geen.
Ondanks dat ze niet heel blij leek te zijn met het feit dat hij haar van de grond op had getild, had ze hem ook nog niet in zijn gezicht geslagen. Dus dat was een win voor hem. Alaric volgde haar blik die met grote ogen naar de dikke Pikachu keek. Oh ja, dat was er eentje die je in je bed legde om mee te knuffelen 's avonds. "Weet je dat wel heel zeker?" vroeg ze toen aan hem. Ze leek duidelijk gepaaid door het idee, maar ze klonk niet helemaal zeker. Alsof hij het niet zou redden. "Eitje. Ik heb.. eh had een oudere broer die altijd met me overgooide. Ik ben heel goed met een bal." het bekte niet helemaal lekker maar hij zou het proberen. Hij wenkte haar mee naar het stalletje en vroeg aan de man wat hij moest doen voor de dikke Pikachu. Hij kreeg een uitleg. Met één bal moest hij alle blikjes in een keer om krijgen, dat leek makkelijk. Hij kreeg drie ballen van de man voor gelegd nadat hij hem geld gegeven had en kneep één oog geconcentreerd dicht. Het was alsof hij de snerende opmerkingen van zijn broer bijna kon horen in de verte. 'Gooi recht dan kneusje, je kan toch niks raken.' een soort woede liet hem harder rond de bal grijpen en zette extra kracht achter zijn gooi. Met een harde klets kwam hij in het midden van de blikjes, die uit elkaar vielen en op de grond kletterde. Aan het eind stond geen een meer. De dikke Pikachu was van hem en dus voor het meisje naast hem. Met een haakje werd het ding van het stalletje afgehaald en aan hem gegeven. Hij gaf hem weer door aan haar. "Alsjeblieft, deze is voor jou." Ash maakte een vrolijk geluidje bij het zien van de enorme Pokémon knuffel. "Ik hoop dat je nog plek hebt op je kamer." zei hij toen met een lachje. Oeps. Het ding was gigantisch.

PHARAOH LEAP CREATES
Re: oeps [lucia] - zo apr 11, 2021 9:16 pm
Lucia della Rovere
Trainer
Lucia della Rovere

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank:

oeps [lucia] BogusIncredibleBass-size_restricted
Sans/San
Hier een quote
41
116
CHARACTER INFO

OOC INFO


I'll never soften my grip.
Toen ze het woord "eitje" hoorde voelde ze zich gelijk al beledigd. Maar inplaats van een pruil gezichtje op te zetten begon ze zachtjes te grinniken, de laatste zin van zijn verhaaltje kon maar beter niet out of context gehaald worden. Anders leek hij nog gayer dan dat hij er al uit zag met zijn paardenstaartje, niet dat zij dat erg vond. Een wijs iemand zei immers ooit "Een beetje gay is Oké." De man liep toen naar het verkoopkraampje. Hij gebaarde naar haar om hem te volgen. Wat geïrriteerd zuchtte ze, maar als een hondje sprinten ze achter hem aan. Eenmaal bij de stal aan gekomen was het al game on. Ze ging naast hem staan. Maar bleef op een afstand. Om hem wat "space" te geven. Lucia merkte dat hij zich zelf af leek te zonden zonderen van de wereld om hem heen. Hij was gefocust op zijn doel, niks meer en niks minder. Maar er was naar haar mening wel meer nodig dan vastberadenheid om de "grand prix" te winnen. En dat was skill. Met die mindset keek ze toe de man zijn eerste bal weggooide. Naar de blikken toen. Ze had verwacht dat het zou missen. Of hij niet alles zou raken. Maar dat gebeurde niet. Een hard geluid veder en alles lag op de grond. Verbaasd flikkerde ze met haar ogen. Ho-hoe kan dit?! Lang om er over te broeden had ze niet want voordat ze het werd de Pikachu aan haar gegeven. Vlug pakte ze het zachte object vast. Het beest dat bij de jongen hoorde begon blije geluidjes te maken en haar Pokémons volgde dit voorbeeld. "Ik hoop dat je nog plek hebt op je kamer." Ze had geen vaste kamer, ze leefde in een tent. Maar daar zou het ook wel in passen. "Bedankt, ik waardeer het." Sprak ze, oprecht. Een waterig glimlach vormde langs haar lippen en ze knikte. "Ik heet Lucia trouwens, met wie heb ik het genoegen?"


Re: oeps [lucia] - zo apr 11, 2021 10:56 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

oeps [lucia] Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO


Let's start a new life from the darkness



WORDS

//

TAGGED

  

BATTLE RECAP

geen.
Ze leek blij te zijn met de enorme Pikachu die ze in haar handen gedrukt kreeg. Alaric zijn taak was volbracht. Was al het gejengel en gezeur van zijn broer toch nog ergens goed voor geweest. Ash wurmde zich uit zijn capuchon en liet zich langs zijn been naar beneden glijden om de Pokémon van de andere trainer te begroeten. Ze stelde zich voor, Lucia heette ze. "Aangenaam, ik ben Alaric." zei hij toen met een glimlachje. Ash deed zijn best om leuk te doen voor haar Pokémon en Alaric moest lachen om de poging van de charmander. "Het lijkt er op dat Ash vrienden wilt worden met jouw Pokémon." merkte hij toen op. "Hoe lang ben jij al hier? Of kom je hier vandaan?" hij was even vergeten dat hier ook nog gewoon mensen woonden en niet iedereen zoals hij het geluk kwam zoeken van een succesvolle trainer zijn. Oeps.

PHARAOH LEAP CREATES
Re: oeps [lucia] - ma apr 12, 2021 6:18 pm
Lucia della Rovere
Trainer
Lucia della Rovere

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank:

oeps [lucia] BogusIncredibleBass-size_restricted
Sans/San
Hier een quote
41
116
CHARACTER INFO

OOC INFO

oeps [lucia] V4ATNqp
Alaric, dat was zijn naam. Ja, dat vond ze wel bij hem passen. Het was grappig hoe soms een woord echt perfect bij een persoon deed klikken. Alsof ze voor elkaar gemaakt waren. "Het lijkt er op dat Ash vrienden wilt worden met jouw Pokémon." Sprak de jongeman die ondertussen door zijn knieën gezakt was. Lucia wierp een blik over haar schouder om te zien wat er nou gaande was. En wat haar ogen aantroffen was best wel een aandoenlijk aanzicht. Ash, zo heette zijn Charmander. Wat duidelijk de grappenmaker van zijn team. Ze grinnikte zachtjes om de inspanningen van het wezen. "Hoe lang ben jij al hier? Of kom je hier vandaan?" De brunette versterkte de greep die ze over de knuffel. En verzachtte haar blik. "Ik kom van een regio hier ver vandaan." Liet ze los terwijl er een vlaag van heimwee over haar heen spoelde.
Re: oeps [lucia] - ma apr 12, 2021 6:55 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

oeps [lucia] Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO


Let's start a new life from the darkness



WORDS

//

TAGGED

  

BATTLE RECAP

geen.
Alaric keek even naar het schouwspel van de Pokémon terwijl naar het antwoord van Lucia luisterde. Ze kwam uit een regio hier ver vandaan. Alaric glimlachte waterig, hij herkende de blik in haar ogen. Heimwee. "Ik weet hoe het voelt," zei hij toen. Iets dat eigenlijk helemaal niet sloeg op wat ze zei, maar wel op wat hij in haar ogen gezien had heel even. "Ik kom ook uit een regio buiten Sinnoh." zei hij toen tegen haar. Het feit dat hij helemaal geen ouders meer had om ooit nog naar huis te komen liet hij achterwege voor nu, dat zou hij de hele mood dood maken. Dan liever iets om samen over te bonden. "Ben je van plan om ook de gym challenge te gaan doen?" het leek hem dus heel vet om uiteindelijk alle gyms in Sinnoh te kunnen verslaan samen met Ash.

PHARAOH LEAP CREATES
Re: oeps [lucia] - ma apr 12, 2021 8:17 pm
Lucia della Rovere
Trainer
Lucia della Rovere

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank:

oeps [lucia] BogusIncredibleBass-size_restricted
Sans/San
Hier een quote
41
116
CHARACTER INFO

OOC INFO

oeps [lucia] V4ATNqp
Ze wist wel dat ze niet de enige trainer in Sinnoh was die last had van heimwee. Velen leden er vast onder. Maar toch, om zulke gevoelens met een andere op dit moment te kunnen delen. Het was net wat ze nodig had.  "Ben je van plan om ook de gym challenge te gaan doen?" Veranderde hij het onderwerp. Iets waar ze hem ook wel dankbaar voor was. Ze wilde er immers ook niet te diep in op gaan. Dan zou de vrolijke sfeer die net zo natuurlijk gecreëerd was in duigen vallen. "Zeker weten!" Het was een deel van haar plan, haar uiteindelijke doel was om de Champion te worden. Maar ze moest de lat niet te hoog voor haar zelf leggen. Dus had ze voorgenomen om voorlopig enkel haar aandacht aan de gym challenge te richten. "Maar ik denk dat ik nog even moet trainen voordat ik er aan begin." Ze lachte en gaf de jongeman een speelse por tegen zijn schouder. "Jammer hè? Dat je geen badges kan winnen met ballen gooien, anders had je ze vast en zeker allemaal al."
Re: oeps [lucia] - di apr 13, 2021 6:18 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

oeps [lucia] Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO


Let's start a new life from the darkness



WORDS

//

TAGGED

  

BATTLE RECAP

geen.
Ze was dus ook van plan om voor de Champion titel te gaan. "Ik moet zelf ook nog wel aardig wat trainen hoor." zei hij toen tegen haar. "Begrijp me niet verkeerd, Ash en ik zijn heel sterk. Maar we hebben nog een lange weg te gaan." en hij moest natuurlijk nog een Charizard worden, uiteindelijk. "Misschien dat we binnenkort is kijken om een gym te bevechten, om te zien hoe ver we nu al zijn." Toen zei ze dat als er badges waren voor ballen gooien hij ze zeker allemaal al had. "Haha, ja. Mijn broer en ik gooiden altijd heel vaak over samen, fictieve honkbal wedstrijdjes met z'n tweeën en zo." hij ging er niet te lang over door, want de gedachte er aan deed zeer. Hij had zijn grote broer al zo lang niet gezien.

PHARAOH LEAP CREATES
Re: oeps [lucia] - di apr 13, 2021 11:03 pm
Lucia della Rovere
Trainer
Lucia della Rovere

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank:

oeps [lucia] BogusIncredibleBass-size_restricted
Sans/San
Hier een quote
41
116
CHARACTER INFO

OOC INFO

oeps [lucia] V4ATNqp
Het meisje boog haar lichaam op zo'n manier dat ze oog in oog stond met haar Pokémon. Ze lachte om hun lieve gezichtjes en pakte Donata, haar Popplio op van de grond. Vito mocht wel veder spelen met Ash. De zeehond geïnspireerd wezen maakte geluiden van goedkeuring toen ze van de grond af werd gepakt door haar meesteres. Lucia hield niet vaak haar dieren vast, dus wanneer ze dat wel deed was dat iets speciaals. Terwijl ze hiermee bezig was sprak de jongeman storm van woorden aan. Maar ze luisterde, want multitasken daar zijn vrouwen goed in you know. "Grappig bij ons thuis was het altijd zo dat als je broer iets naar je gooit, je het niet terug knalt want, pfoo dan zwaait er wat hoor." Grapte ze, al was het eigenlijk niet echt een grappig. Want ze had het zelf een paar keer mee gemaakt en, zo leuk was het niet. "Maar, we moeten eens een gevecht houden."Ze wees naar haar Riolu."Mijn hond tegen jouw salamander, wat zeg je ervan?"
Re: oeps [lucia] - wo apr 14, 2021 10:01 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

oeps [lucia] Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO


Let's start a new life from the darkness



WORDS

//

TAGGED

  

BATTLE RECAP

geen.
Lucia boog voorover en pakte haar Popplio van de grond af. De Riolu bleef achterom met Ash te spelen. Hij moest lachen om haar opmerking. "Oh ja, dat zeker. Er waren dagen dat ik ook moest rennen voor mijn leven hoor." hij was erg gek geweest op zijn grote broer lastig vallen en vervelen, en daar had hij een prijs voor moeten betalen af en toe. Toen stelde ze een gevecht voor. "Ja moeten we doen!" Alaric was altijd in voor een goed gevecht. "Mijn salamander maakt jouw hond vierkant in joh," schepte hij op tegen haar. Niet dat hij dat zo zeker wist, ze moesten dan maar is zien wie er sterker was. "Wat dacht je van nu? Of is dat te snel. Ik kan anders morgen ook nog wel, ik ben nog wel even in de buurt." hond vs salamander let's go.

PHARAOH LEAP CREATES
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum