Switch account





[Starters] Sunny Side Up - wo maa 23, 2022 6:40 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

[Starters] Sunny Side Up One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

[Starters] Sunny Side Up Fenna_10

Okay, daar stond ze dan. Voor het lab van professor Willow. Ze had ondertussen een paar dingen gehoord over de vrouw en wist daardoor niet goed wat te verwachten. Alles wat ze wist was dat ze hier haar starter ging ophalen. En haar pokédex. En wat er allemaal verder nog bij kwam kijken. Ze had zo veel vragen. Nerveus draaide ze haar armband om haar pols, voor ze haar holocaster er bij pakte. Snel een berichtje naar Lloyd sturen. Okay. Nu moest ze wel. Er was geen keus meer. Fenna haalde een keer diep adem om haar moed te verzamelen, voor ze het lab van de professor binnen stapte.

Het was er een grote chaos. Help. Gelukkig duurde het niet lang voor iemand haar door kreeg en op haar af kwam stappen. Hij vroeg haar waarvoor ze hier was. "Ik ben hier om een starter op te halen", stamelde ze nerveus. Hij gaf haar de volledige rundown van alles wat het inhield. Haar tekenblok was een handig boekje voor notities want dit was toch wel veel om te onthouden. Zodra hij klaar was met zijn uitleg, leidde hij haar naar professor Willow. De vrouw leek nog met van alles bezig te zijn, maar maakte uiteindelijk wel tijd voor haar. Er werd haar een pokédex en pokéballs overhandigd en hun functie werd uitgelegd. Vervolgens werd ze naar een tafel met drie pokéball gebracht. Een van de drie pokémon die er in zaten, zou haar starter worden.
Re: [Starters] Sunny Side Up - wo maa 23, 2022 6:50 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Starters] Sunny Side Up Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

THREE STARTERS APPEAR
WHICH POKÉMON WILL YOU CHOOSE?
Drie Pokéballs worden op tafel gelegd en één voor één worden deze geopend. Op of nabij de tafel verschijnen drie Pokémon waar jij jouw keuze uit mag maken.

Welke van deze drie Pokémon wordt jouw starter? Maak het duidelijk in jouw post en tag het betreffende teamlid!


Indeedee

Seel
trait: honey

Applin

Re: [Starters] Sunny Side Up - do maa 24, 2022 7:11 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

[Starters] Sunny Side Up One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

[Starters] Sunny Side Up Fenna_10

De eerste pokéball ging open en een paars met witte pokémon verscheen. Die zag er eigenlijk wel leuk uit. De pokémon moest alleen helemaal niets van haar hebben leek het... oh. Uit de tweede pokémon verscheen een honingkleurige zeehond. Die zag er anders uit dan de pokédex liet zien. Er werd haar al snel uitgelegd dat het een trait was en wat dat inhield. Vervolgens werd de laatste pokéball geopend. De eerste paar seconden was ze er van overtuigt dat dit gewoon een grote appel was, tot er iets anders verscheen. Ja... Eigenlijk voelde ze niets voor deze drie pokémon. De lab assistent die haar eerder had geholpen, leek dit aan haar te zien. Hij gaf uitleg over dat ze ook kon ruilen met andere trainers om een pokémon te vinden die ze leuk vond. Daarvoor was de Seel het meest geschikt vanwege zijn trait. Ze gaf een dankbaar en begrijpend knikje voor ze zich tot professor Willow richtte. "Ik zou graag de Seel meenemen", vertelde ze. De pokéball van de pokémon werd aan haar overhandigd. Vervolgens kreeg ze nog wat uitleg over andere dingen en werd ze uiteindelijk terug naar de deur begeleid. Snel stuurde ze Lloyd een berichtje over haar nieuwe ruil plannen.
Re: [Starters] Sunny Side Up - vr maa 25, 2022 9:51 am
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[Starters] Sunny Side Up Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

THREE STARTERS APPEAR
WHICH POKÉMON WILL YOU CHOOSE?
Je Seel is geregistreerd met ID#1152. Vergeet deze niet toe te voegen aan jouw PC!


Seel
trait: honey


Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum