Switch account





Oh god why - do maa 24, 2022 2:52 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Oh god why Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Rustig knielde hij neer bij zijn motor, waarna hij even zijn handen over het ding haalde. Shit, wat was er nu weer mis aan. HIj kreunde even terwijl hij begon te prusten aan het voertuig, maar weinig leek te kunnen vinden. Shit, straks moest hij nog naar de garage. Zacht zuchtend kwam hij terug overeind, even zijn volledig zwarte hand langs zijn al vrij vuile gezicht brengende. Misschien nog eens... Hij draaide het ding aan, maar er was geen echte reactie. Misschien als hij... Gas bijgevende probeerde hij er leven in te brengen, waarbij het zware geronk van de motor al snel door de straten klonk. Ah. There we go.

'Vul!' Huh? verbaasd keek hij even op van het geluid. Naast hem, achter de uitlaatspijp van zijn motor, stond een... Vulpix? Het beestje was origineel wit kon hij zien, maar haar kop en lijfje waren volledig roetzwart geworden door hetgeen dat uit de motor was gekomen. Oh fuck. "Oh shit!" flapte hij er snel uit, waarbij hij zijn motor weer uit zette en de sleutel snel wegstak. "Sorry sorry, sorry, ben je ok? Oh mijn arceus," de zwartharige man knielde naar de Vulpix, die meteen naar hem toe sprong. Ietwat verbaasd dat het wezen zo naar hem toe sprong, viel hij om. Even hapte de trainer naar adem, een beetje verschietende van de manier waarop deze Pokémon hem zo had benaderd. Het gepiepe klonk nogmaals, waarbijk langzaam zijn handen om de kleine Pokémon bracht en rechtop ging zitten. Het leek erop dat het met zwart bevuilde wezentje zich nestelde in zijn armen en... Haar ogen sloot...

"Wacht nee, nee, niet slapen. Wacht nee- Ben je ziek-" paniek sloeg hem meteen over, waarbij hij paniekerig rondkeek. "Shit waar is je eigenaar- heb je ergens pij- Oh Arceus waarom word je niet wakker??? Hallo??? Ben je er nog???" maar de Vulpix had haar oogjes gesloten. Ze leek vredig te zijn, ondanks dat ze er erg vuil uitzag. Maar hij die er niet veel van kende, was duidelijk in paniek. "Shit shit shit," Dit kon toch niet gezond zijn? Stuntelig sprong de jongeman dan ook recht, helemaal zelf vuil zijnde in gezicht, armen in shirt door al de zwarte vegen. Hij zag er niet uit, het ding in zijn armen ook niet. "Ok jij- Ik- Ben je ok? Hallo? Oh arceus... Oh arceus... Oh arceus," Shit was het dood?

???
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Oh god why - vr maa 25, 2022 2:57 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

Oh god why AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Het weer zat mee en hij werd gek van binnen zitten. Er gebeurde niets en zeker wanneer Alain naar het werk moest, was er niets om hem af te leiden. De drukkende stilte die er dan heerste, kon zelfs niet doorbroken worden door de tv of radio. Het was waarom Casimir vaak naar buiten ging met de Houndoom, dan had hij iets om zijn gedachten te doen verzetten.

En dat is iets wat zeker ging gebeuren.

Het was de panikerende stem die zijn aandacht trok. In eender welke andere situatie, was Casimir omgedraaid en weg gewandeld. De enige reden dat hij het nu niet deed, was omdat hij de jongen herkende. Een zeker Lo, vriend van Alain, persoon die hem onverwacht een bezoekje had gebracht in het ziekenhuis samen met de politie. Allemaal kwam het volledig ongelegen toen, maar daar kon de jongen niks aan doen. Het was niet zijn schuld.

Rustig wandelde hij dichter naar de jongen toe, waarbij zijn blik even bleef hangen op de motor en vervolgens op al de zwarte vlekken waarmee de jongen besmeurt was. Zijn gezicht vertrok kort, terwijl zijn blik bleef hangen op de vulpix die de jongen in zijn armen had. Ook al lag het er vrolijk bij, zou je denken dat er iets ernstig was gebeurd door de jongen zijn reactie. “Heb je ze aangereden?” vroeg Casimir terwijl hij hem benaderde, zijn blik nog steeds gericht op de vulpix in de andere zijn armen. Een teken van bezorgdheid scheen in zijn ogen, al deed hij zijn best het te verbergen. De Houndoom bleef braaf naast hem staan. Hij dacht er nog niet aan om de vulpix te benaderen, want uit ervaring wist hij dat het krengen konden zijn.

Re: Oh god why - vr maa 25, 2022 5:09 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Oh god why Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
"Vu... Vulpix? Word wakker alsjeblieft- Oh shit..." zijn zachte stem sloeg over in paniek. Wat had hij in hemelsnaam gedaan? Moord op zo'n wezentje? Dat kon hij nie maken. Wat als het iemands Pokémon was. Het was een stem, die hem even geschrokken opzij liet springen. HIj draaide zich een kwartslag, het zwart besmeurde wezen wat tegen zich aandrukkende. Spanning van eerder sloeg over in volledige paniek toen de woorden tot hem door drongen. Toen hij realiseerde wie dit was. "Cas!" zei hij dan ook snel. "Ik- Het- Het is niet- IK was en het- En jij en-" Hij hapte even naar adem en keek snel van het beest in zijn armen naar de ander en terug. "Ik-Ik... nee. Ik- nee, niet aangeraden. Ik heb niks aangereden!" zei hij vluchtig. "J... Jij bent uit- Jij... Oh- ziekenhuis? Oh- Oh arceus-" Hij legde even zijn vrije hand tegen zijn voorhoofd aan. Even diep in en uit ademen.

En dat probeerde hij ook, tot zijn blik op de Houndoom viel. Wel meteen ging zijn mond terug open. "En uh- En ik- Ik... Ik was- niet- Ik heb niet..." kwam er snel uit zijn mond waarbij hij even snel gebaarde naar zijn motor met zijn vrije hand. De kleine Vulpix op zijn arm leek het allemaal niet zo erg te vinden en leek in slaap te zijn gevallen. "Ik... Ik- Pokémon center... Pokémon center!" kwam er vluchtig uit. Zijn hand duidelijk wat bevende terwijl hij een glimlach op zijn lippen forceerde. Gespannen als hij erbij stond was het duidelijk dat hij met zijn hoofd overal mee bezig was. Kantje boord op volledige paniek.

???
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Oh god why - ma maa 28, 2022 8:37 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

Oh god why AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Ondertussen was hij het gewend van Alain dat hij in momenten van stress geen volledige zin kon maken. Met momenten was het moeilijk, maar meestal begreep Casimir wat de andere hem probeerde te zeggen. Maar dit was niet Alain en hij werd niet wijzer uit het gestotter. Met een diepe frons keek hij naar de vulpix, maar buiten dat de vacht zwarte plekken had, zag het er niet naar uit dat er iets mis mee was. Er was nergens bloed te zien, ademhaling en alles leek normaal, dus voor hem was het een raadsel wat het probleem was.

Als hij in een betere conditie was, had hij de pokémon beter kunnen bekijken, maar als hij nu zou neerhurken was er een kans dat hij niet zo vlot weer recht kwam. In elk geval had de jongen de pokémon niet aangereden, dat was positief nieuws. “Waarom dan de paniek?” vroeg Casimir. Er werd geroepen dat ze naar het pokémon center moesten, waarbij Casimir zijn blik nog eens over de vulpix liet gaan. “Is het gewond?” ging hij verder, opnieuw klonk hij een beetje ongerust. Misschien dat er een wonde was die hij niet kon zien, maar gezien de pokémon zo vredig erbij lag, betwijfelde hij dat het ernstig was.

Casimir probeerde ongemakkelijk zijn armen over elkaar heen te slagen, maar dat ging niet vlot met het gips. Na twee keer te proberen, liet hij zijn armen weer gewoon hangen. Evenmin comfortabel. “Het ziet er in elk geval niet naar uit dat er iets mis mee is,” zei hij bedenkelijk. Maar gezien hij de pokémon niet van dichtbij gezien had, kon hij het niet met zekerheid zeggen.

Re: Oh god why - di maa 29, 2022 1:35 am
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Oh god why Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
De Vulpix maakte het zichzelf duidelijk gemakkelijk in de armen van de jongen. Maar hij, een persoon die amper ervaring had met POkémon, had helemaal niet door dat er niks aan de hand was. In zijn ogen zag de mon er verslagen uit. Alsof hij net iets had gedaan dat echt niet mocht. Like, kijk het dan helemaal zwart zijn ook? Dat kon hij toch niet gewoon zo laten? Hij slikte dan ook even langzaam en speurde het wezentje af met zijn ogen, maar Cas begon te praten. Waarom de paniek? Wel meteen schoten zijn heldere ogen op naar de ander. "Wel- Ik, ik was aan het werken aan mijn motor ik zat er niet eens op en dan opeen stond het achter ed motor en ik weet niet waar het vandaan kwam en ik wist niet wat er aan de hand was ik- ik heb geen ervaring met Pokémon ik weet niet wat er mis met haar is- Arcues wat als ze iets heeft- Wat als die rook en shit niet goed voor haar is- Wonden eronder? Ze lijkt zo loom en moe en ik snap niet wat ik gedaan heb en wat ik kan doen en ik-" Is het gewond? "Ik weet niet ik heb nog nooit- en ik dacht nee maar dan is het zo en ik weet niet goed wat ik ermee moet doen want hoe zie je dat zelf en waar komt ze vandaan. Oh arceus straks is ze van iemand en eindig ik met strafblad," zijn hoofd trok meteen bleek weg. Dan was ie dood. Dan was ie zo dood.

"Ik ben dood..." mompelde hij. "IK ben zo dood, ik kan dit- Oh my arceus dit is erger dan- Nee, niet erger het si anders maar nog steeds hetzelfde en ik kan niet- Nee ik kan niet nogmaals zo naar huis gaan. Wat als... nee, ik ga.... nee, dit kan niet. Ik- zag haar niet. Ik zweer dat ik haar niet zag staan! Ik was gewoon bezig aan mijn motor.Oh arceus... Wat als ik haar wel heb aangereden maar het niet zag?! Oh my artceus. Nee, dat zou ik- dat zou ik toch gezien hebben? Ja dat moet haast wel, ik zou dat gevo... gevoel- ja nee. Nee nee. Dan iemanbd anders? Nee, het was precies daar en ik- Dit is mijn schuld, dit is zo mijn schu-" Cas sprak weer, waardoor Lo eindelijk zijn lippen op elkaar perste. Hij liet zijn schouders zakken en staarde even naar de Pokémon in zijn armen. De ander moest er vast van wel vanaf weten, naar zijn weet had hij immers heel wat meer ervaring in Pokémon dan hem. Bedenkelijk staarde hij dan ook naar de Pokémon, voordat hij met grote ogen opkeek naar de ander. "Ben je dat zeker? Ik- ik wil niet dat ze iets overkomt," dat hij iets had gedaan. Hij wilde Pokémon en mensen geen pijn doen. Dat was gewoon onmenselijk om te bedenken. "Denk je dat dit schadelijk voor haar is?" zijn wenkbrauwen trokken samen. Hij was zo lost in zichzelf. "Ik- ik kan niet genoeg van Pokémon. Ik heb zelf nog maar even mijn starter en ik kan er niks mee- Ho... Hoe zou ik dan met dit...? Ik... Ik zou geen trainer mogen zijn..." zijn stem stierf zachtjes af terwijl zijn focus op de Vulpix bleef. In zijn onwetenheid had hij niet door dat het wezen gewoon blij aan het slapen was, helemaal tevreden in de armen van haar, in haar kopje, nieuwe eigenaar.

???
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Oh god why - di maa 29, 2022 3:50 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

Oh god why AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



De vloedgolf aan woorden bleef maar komen. Casimir wachten op een moment dat hij ertussen kon komen om hem te onderbreken, maar dat was geen succes. Zodra hij zijn mond opende, was de andere alleen verder aan het vertellen. Wanneer hij gestopt was met luisteren, wist Casimir zelf niet eens. Alle woorden gingen aan hem voorbij. Naast hem hield ook de Houndoom zijn kop scheef, want die begreep er even weinig van. Misschien was het maar beter om geen vragen meer te stellen, als dit het resultaat was. Misschien was het zelfs al een fout geweest om de jongen te benaderen.

Nog steeds was Lo aan het praten en Casimir kon het niet helpen om toch even over zijn schouder te kijken. Nu weggaan was geen optie meer, maar misschien– de stilte was hem niet eens meteen opgevallen. Snel keek hij de jongen weer aan, die hem niet op zijn woord leek te vertrouwen. Opnieuw wilde Casimir zijn armen over elkaar heen slaan, wat weer mislukte.

Ik zou geen trainer mogen zijn.

Zo liepen er heel veel mensen rond en Casimir wist niet genoeg over de andere om het te beamen of niet. Maar als hij hem er zo zag zitten, kreeg hij toch het gevoel dat de jongen misschien gelijk had. “Ik uhm—” begon Casimir, maar het was moeilijk om ergens antwoord op te geven, als je geen idee had wat er net gezegd was geweest. “Het ziet er oké uit?” probeerde hij nogmaals. Casimir bleef er maar wat ongemakkelijk bij staan. Opnieuw probeerde hij zijn armen over elkaar heen te slaan, en opnieuw mislukte het waardoor hij diep zuchtte. Hier was hij niet de ideale persoon voor.

“Geen bloed of tekenen van pijn is meestal een goed ding.” Oftewel; Casimir zijn poging om geruststellend over te komen. Met Alain wist hij wat te doen en wat te zeggen, maar nu stond hij er maar verloren bij. “Je kan altijd langs het pokémon center gaan als je het echt niet vertrouwd?” Alles was beter dan in paniek hier te blijven zitten om…niks.

Re: Oh god why - di maa 29, 2022 11:32 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Oh god why Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Lo merkte gewoonlijk wel op wanneer hij teveel praatte, maar dit was niet gewoonlijk. Dit was oh shit dikke paniek. En dus had hij niet door hoeveel shit er wel niet uit zijn mond kwam. Woorden die Cas helemaal niet wilde horen, niet hoefde te horen. En dat besef sijpelde pas weer binnen van het moment dat zijn lippen eindelijk op elkaar bleven. Overpraten gebeurde zo bij hem. En het was iets waar hij zichzelf zo streng bij hield. Hij was niet iemand die zijn echte problemen deelden met anderen. Want op het einde van de dag was hij de enige die er iets aan kon doen of kon aan veranderen. DIt was echter een andere kwestie. Een Pokémon? Daar kende hij immers helemaal niks van.

Er kwam geluid uit de ander en langzaam keek Lloyd even op. Het ziet er ok uit...? Hij knipperde even en keek terug naar de Vulpix. Ja... daar had hij een punt I guess? maar hij kende er het fijne niet van. De ander sprak verder en aandachtig luisterde de zwartharige jongen naar wat hij te zeggen had. Er was inderdaad geen bloed.. Toch? Twijfelachtig tilde hij het beestje wat meer op, waarna hij haar begon te bestuderen, maar er was inderdaad niks. Cas gaf aan dat hij altijd naar het Pokémon center kon gaan, waardoor Lo bedenkelijk bleef kijken naar de Vulpix. Hij maalde er even over, voordat hij terug keek naar de ander... Fronsend. "Ik... Denk je dat dat het beste is?" Hij haalde even diep adem en zuchtte. "De laatste keer dat ik ging omdat mijn Pokémon er wat anders uitzag... Gaven ze hem terug en zeiden ze gewoon dat hij shiny was..." mompelde hij verslagen tegen de ander, een zucht van hem afkomende. "Ik... Wat als... Ik weet het niet meer..." en zoals Alain had gelachen, hadden ze dat ook gedaan in het Pokémon center. Was absoluut niet gemeen bedoeld, maar hij schaamde zich er dood voor. Wat als het nu hetzelfde verhaal zou zijn? Hij knipperde even en slikte.

"Sorry... Het spijt me zo," mompelde hij zachtjes. Hij rechte zijn rug wat meer en duwde de Vulpix meer tegen zich aan. Hoe ging hij haar meedoen naar huis...? KOn ze wel mee op zijn motor? Was dat veilig? Misschien in zijn rugzak... Zijn ogen gingen langzaam van de Pokémon naar Cas, voordat hij even diep adem haalde. Als de ander zei dat het ok was, dan moest het dat wel zijn, toch? "Je bent uit het ziekenhuis..." sprak hij rustig tegen de ander. "Hopelijk wat te doen thuis?" Hij liet zijn ogen naar de Pokémon gaan en bekeek haar nogmaals, de onrust was er nog steeds, maar hij onderdrukte het zoveel mogelijk.

???
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Oh god why - do apr 14, 2022 3:54 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

Oh god why AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Als de andere per ongeluk het wezen had aangereden, was er een reden om zo te reageren, maar zoals het er naar uitzag was er helemaal geen reden. Buiten de zwarte kleur die niet behoorde tot de vachtkleur, zag hij in eerste instantie niets. Hopelijk zou dat de jongen genoeg geruststellen, want één tsunami aan woorden was genoeg voor hem.

De pokémon werd even opgetild, bestudeerd, maar zelfs dan was er niets te zien. “Als je het niet vertrouwd,” zei hij schouderophalend. Zelfs al zag hij geen reden om naar het pokémon center te gaan, kon het alsnog zijn dat er iets mis was met de pokémon. “Je bent naar het pokémon center gegaan omdat je pokémon een andere kleur had?” herhaalde hij verward. Dat was iets wat hij nog nooit eerder had gehoord.

Nu ze dat achter de rug hadden, was het misschien een goed moment om zich om te draaien en verder te wandelen. Zijn lichaam was het er nog steeds niet mee eens als hij te lang stil stond op één plek, en hij begon het te voelen. Casimir verplaatste zijn lichaam wat, om de druk te verminderen maar dat hielp niet zo. “Ik—” begon hij maar de andere was hem voor. “Niet veel dat ik kan doen,” zei hij eerlijk. Ofwel was hij fysiek niet in staat, of het was zijn hoofd die hem tegenhield. Er was altijd wel iets. Daarom was hij blij met de pokémon die naast hem zat en ook wat nerveus werd van hier gewoon te zitten. Het gaf hem in elk geval een reden om naar buiten te gaan.

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum