Switch account





Peace - za maa 26, 2022 2:33 pm
Lucius Melville
Crescent Moon
Lucius Melville

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 years old
Rank: 1

Peace BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
42
22
CHARACTER INFO

OOC INFO

De wandeling van Sandgem Town naar Lake Verity was er eentje die niet heel erg lang duurde. Aangezien Lucius wel van wandelen en natuur hield, vond hij het niet heel erg om langer dan een uur onderweg te zijn. Hij had Iron wel de keuze gegeven om terug in zijn bal te keren zodat zijn korte pootjes hem niet heel die weg moesten dragen, maar de Aron had geweigerd en dus liepen de twee naast elkaar samen over het gras. Het bordje dat Lake Verity aangaf, trok zijn aandacht en een glimlach gleed om zijn lippen. Hij liep langs de beboste overkapping naar een nieuwe open plek dat omgeven werd door water. Over het water heen zat een flinke laag mist waardoor Lucius onmogelijk kon zien wat er zich aan de andere kant van het water bevond. Het was werkelijk zo prachtig als dat ze beweerden en Lucius liet zichzelf rustig in het gras zakken, waarna hij zijn blik liet dwalen naar zijn omgeving. Het was er werkelijk waar behoorlijk stil, op het gefluit van enkele Starly na. Lucius liet zich met een zucht naar achteren vallen in het gras en zijn blik naar de donkerblauwe hemel glijden. De warmte en de stilte zorgden ervoor dat hij uiteindelijk met zijn gedachten af begon te dwalen en dat zijn ogen dichtvielen.
Re: Peace - za maa 26, 2022 5:22 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Peace 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Peace Sprite12Peace JolteonPeace RaichuPeace LuxrayPeace ToxtricityPeace Toxtricity-low-key

Zoro moest nooit iets van anderen hebben. Daarom was het eens in de zoveel tijd zijn beurt om alleen met haar te wandelen. Ze waren die avond in Sandgem Town gebleven, waardoor een wandeling om Lake Verity wel leuk zou zijn voor haar vrije dag. Ze had geluk dat ze geen werk had gehad in de stad, de dag er voor. Dan was een  natuurwandeling niet zo'n goede optie geweest. Zoro liep rustig een stukje voor haar uit terwijl hij de omgeving in de gaten hield. De pokémon kon nou nooit zijn gemak houden en moest zich altijd als een soort bodyguard gedragen. Ergens was het wel grappig. Aan de andere kant was het ook nogal nutteloos. Wat voor gevaar zouden ze hier nou tegen komen. De wilde pokémon bleven toch wel uit zijn buurt gezien zijn level en formaat. Tot hij plotseling begon te grommen. Een frons verscheen op haar gezicht. Waar gromde hij naar. Pas zodra ze dichterbij stond, zag ze de man liggen. Ze legde haar hand op de nek van de Luxray om hem te laten stoppen. "Sorry daarvoor", verontschuldigde ze zich en haar pokémon tegen de man.
Re: Peace - zo maa 27, 2022 2:24 pm
Lucius Melville
Crescent Moon
Lucius Melville

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 years old
Rank: 1

Peace BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
42
22
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was Iron die hem wakker maakte met een alarmerend geluid. Lucius opende zijn ogen, enkel en alleen om in de rode ogen van een kwade Luxray te kijken. Zijn hartslag schoot omhoog en bijna was hij overeind gevlogen om zo veel mogelijk afstand te bewaren tussen hem en het gevaar, maar er stond al een vrouw bij de Luxray die hem tegenhield en zich verontschuldigde. ”Geen probleem,” zei hij zo rustig mogelijk terwijl hij zich overeind duwde en met zijn ogen knipperde. Was hij nu echt bijna in slaap gevallen? Dat was niet zo oplettend van hem. Gelukkig had hij Iron bij zich die getraind was om te reageren op dit soort geluiden en gelukkig was de vrouw erbij om haar Luxray in toom te houden, anders had het heel wat anders voor hem af kunnen lopen. Stom. Zijn kaken kregen een tikkeltje een rode kleur omdat hij zo onoplettend overkwam en hij wreef met zijn hand in zijn nek. ”Het is ook wel mijn eigen fout door hier zo in het gras te gaan liggen in een onbekende omgeving,” gaf hij wat schaapachtig toe. ”Ik had de nacht van te voren niet zo goed geslapen en het is hier zo lekker rustig, dat ik er niet veel aan kon doen.” Hij glimlachte naar haar. ”Mijn naam is Lucius en mijn partner is Iron,” zei hij, knikkend naar de Aron welke, nu dat het grootste gevaar voorbij leek te zijn, nieuwsgierig overeind kwam en naar de vrouw wandelde om kennis met haar en haar Luxray te maken. Sommige gewoontes verdwenen nooit.
Re: Peace - zo maa 27, 2022 7:10 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Peace 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Peace Sprite12Peace JolteonPeace RaichuPeace LuxrayPeace ToxtricityPeace Toxtricity-low-key

”Geen probleem,” reageerde de man gelukkig op haar verontschuldiging. Rustig haalde ze een paar keer haar hand door de vacht van de Luxray, terwijl de man overeind kwam. ”Het is ook wel mijn eigen fout door hier zo in het gras te gaan liggen in een onbekende omgeving,” reageerde hij met een lichtelijk rood hoofd. Waarschijnlijk was hij toch wel van de pokémon geschrokken. ”Ik had de nacht van te voren niet zo goed geslapen en het is hier zo lekker rustig, dat ik er niet veel aan kon doen.” Het was een beetje overbodige informatie als je het haar vroeg. Ze had er niets aan en had er niet om gevraagd. Het was zijn keuze om daar te liggen, dat hoefde hij haar niet te verklaren. ”Mijn naam is Lucius en mijn partner is Iron,” stelde de man zichzelf en zijn pokémon voor. Okay, dit werd dus een heel gesprek. "Ik ben Jett en dit is Zoro", stelde ze zichzelf en haar pokémon ook voor. Als hij een gesprek wilde, moest hij echter wel met een onderwerp komen.
Re: Peace - do maa 31, 2022 1:43 pm
Lucius Melville
Crescent Moon
Lucius Melville

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 years old
Rank: 1

Peace BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
42
22
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iron wisselde kort een blik met Lucius uit. Lucius kon soms nogal ratelen als hij zich ergens voor schaamde en dat had hij niet altijd in de gaten, dus hij had nu ook niet door dat hij de vrouw eigenlijk aan het vervelen was door te veel informatie te geven. Ze stelde zichzelf voor als Jett en haar Pokémon als Zoro. ”Ben je van Sinnoh afkomstig of ben je ook verhuisd?” vroeg hij aan haar terwijl hij rechtop in het gras ging zitten. Iron deed inmiddels net alsof de Luxray niet net naar hun gegromd had en tikte met zijn neusje tegen de poot van de Luxray aan om zijn aandacht te trekken. ”Iron, ik denk dat het beter is als je hem met rust laat,” zei Lucius op een scherpe toon die je niet meteen van hem zou verwachten. Iron ging een tikkeltje beteuterd in het gras zitten, maar hief zijn kopje nog altijd naar omhoog zodat hij de Luxray aan kon kijken en Lucius onderdrukte een zucht. Hopelijk zou de Luxray nu niet agressief worden. En anders was het Iron’s eigen schuld.
Re: Peace - do maa 31, 2022 9:39 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Peace 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Peace Sprite12Peace JolteonPeace RaichuPeace LuxrayPeace ToxtricityPeace Toxtricity-low-key

Zoals verwacht kwam er een vraag. De meest klassieke manier om een gesprek te beginnen. ”Ben je van Sinnoh afkomstig of ben je ook verhuisd?” vroeg de man. Terwijl hij rechter ging zitten, kwam zijn pokémon verder hun kant op gewaggeld en tikte met zijn neus Zoro's poot aan. De Luxray zette recht zijn vacht op en begon diep te grommen naar de pokémon. ”Iron, ik denk dat het beter is als je hem met rust laat,” sprak de man al snel. Jett klopte een keer op zijn schouderblad, waardoor zijn vacht weer ging liggen. Hij bleef echter wel op een geïrriteerde manier met zijn staart zwaaien. "Ik kom uit Canalave City", vertelde ze met een knikje in de richting. Ze waren behoorlijk dichtbij haar geboorteplaats op het moment. Misschien was het toch weer tijd om haar ouders een bezoekje te brengen. Dat zou ze haar volgende vrije dagen wel doen, als ze hier nog in de buurt was tegen die tijd. "Jij?" vroeg ze zodat hij niet al het werk in het gesprek hoefde te doen.
Re: Peace - za apr 02, 2022 2:04 pm
Lucius Melville
Crescent Moon
Lucius Melville

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 years old
Rank: 1

Peace BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
42
22
CHARACTER INFO

OOC INFO

De dame gaf aan dat ze afkomstig was van Canalave City en Lucius gaf een knikje, ook al had hij geen idee waar die stad was. Op dit moment was hij enkel bekend met Jubilife City, waar hij in de Ranger base verbleef. De rest zou hij wel ontdekken als hij eenmaal begon aan zijn taken en quests, nam hij aan. De Luxray begon zoals verwacht te grommen naar Iron, maar de vrouw hield hem in bedwang en Lucius floot kort en schel tussen zijn vingers om Iron terug te roepen. De Rock en Steel type wierp hem een beledigde blik toe, maar kwam toch weer Lucius’ kant op waggelen. Lucius wilde ergens niet overkomen alsof hij geen controle had over zijn eigen Pokémon en was blij dat Iron naar hem luisterde, al deed hij dat met duidelijke tegenzin. In tegenstelling tot Lucius was Iron echt een gezelschapsdier en dat Lucius hem dat nu ontzegde, viel duidelijk in slechte aarde bij de Pokémon. Hij keerde Lucius dan ook demonstratief de rug toe, waar de man niet anders op kon dan op gniffelen. Jett stelde hem een wederkerende vraag en Lucius richtte zijn grijze blik weer naar haar. ”Ik ben afkomstig van Kalos, waar ik een tijdje Ranger ben geweest. Na de lockdown ben ik naar Sinnoh gekomen om hier een nieuwe start te maken als Crescent Moon member,” legde hij rustig uit. ”Iron is mijn beginnende partner, maar ik hoop mijn team nog wat uit te kunnen breiden met de Pokémon die op mijn pad komen.” Hij haalde zijn schouders op. Hij had net als met veel dingen nog niet echt plannen en zou wel zien wat dat er op zijn pad zou komen. Soms was het beter om geen dingen te plannen en het gewoon op je af te laten komen.
Re: Peace - za apr 02, 2022 7:04 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Peace 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Peace Sprite12Peace JolteonPeace RaichuPeace LuxrayPeace ToxtricityPeace Toxtricity-low-key

De pokémon keerde met de nodige tegenzin terug naar zijn trainer. Iets wat hij blijkbaar wel grappig vond. Ach, niet haar probleem. ”Ik ben afkomstig van Kalos, waar ik een tijdje Ranger ben geweest. Na de lockdown ben ik naar Sinnoh gekomen om hier een nieuwe start te maken als Crescent Moon member,” vertelde hij. Ze gaf een bevestigend knikje. Hij werkte dus bij de zelfde organisatie. ”Iron is mijn beginnende partner, maar ik hoop mijn team nog wat uit te kunnen breiden met de Pokémon die op mijn pad komen.” Als dit zijn eerste pokémon was, vroeg ze zich af hoe hij zijn werk had gedaan in Kalos. Dan  maar vragen. "Heb je in Kalos geen andere pokémon gehad?" Als Ranger had je nou eenmaal pokémon nodig om je werk te verrichten. Er waren natuurlijk stylers maar ja, dat was nou ook niet de oplossing voor alles. Hoopte ze.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum