Switch account





[Aurora] Night times - zo apr 11, 2021 5:47 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Aurora] Night times BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

text goes here and it continues for a little while but not for too long
De straatlantaarns flikkerden langzaam aan terwijl Lucie door de straten van Hearthome liep. Ze had geholpen aan de balie van de Ranger Base en het was laat geworden. Ze wreef wat in haar ogen terwijl de hoeven van haar Galarian Ponyta, Aurora, achter haar op de stoeptegels klopten. Wat keek ze uit naar het Pokémon center. Een warm bed, rustig slapen en morgen aan haar eerste echte missie gaan. Dan werd het tijd om goed te slapen. Ze keek over haar schouder heen naar Aurora, die juist heel erg blij was om haar benen te strekken na zo lang in de Pokéball gezeten te hebben. Misschien dat ze nog wel een ommetje kon doen naar Amity Square ofzo. Ze zat zo lang over haar schouder te kijken daarentegen, dat ze niet meer goed oplette en tegen een ander persoon opbotste. ”Oh, Arceus, sorry,” bracht ze uit, een stap achteruit zettende. Ze was echt niet wakker meer.


Re: [Aurora] Night times - zo apr 11, 2021 8:48 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Aurora] Night times BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het begon laat op de avond te worden. Aurora had Thunder en Blizzard voor de zekerheid uit hun Poké Balls gelaten zodat ze haar konden beschermen als er iets zou gebeuren. Ze was dat akkefietje met die enge man van een paar dagen geleden niet vergeten en wilde het niet opnieuw meemaken dat ze zou verstijven en geen idee had wat ze zou doen, want de volgende keer zou er wel geen jongen in de buurt zijn die de moeite nam om haar te helpen. Aurora had haar blik op Blizzard gericht en glimlachte toen ze zag dat de Spheal vrolijk vooruit aan het rollen was, zoals ze altijd deed als het vooruit moest gaan. Ze waren momenteel op weg naar het Pokémon Center en Aurora wist dat het vanaf hier maar een kleine vijf minuten was om te wandelen. Ze had haar blik zo erg op Blizzard gefixeerd dat ze haar omgeving totaal uit het oog verloor en dus niet veel later tegen iemand op knalde. De persoon verontschuldigde zich al en Aurora stak haar handen in lucht ten overgave. ”Het was ook mijn fout,” zei ze op een haastige toon. Ze glimlachte naar het meisje. ”Ik hoop dat ik je geen pijn heb gedaan?” vroeg ze op een bezorgde toon.
Re: [Aurora] Night times - ma apr 12, 2021 8:53 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Aurora] Night times BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

text goes here and it continues for a little while but not for too long
Het was meer schrik dan pijn die Lucie naar achteren had laten deinzen, maar hier stond ze dan. Tegenover een blauwharig meisje die haar vriendelijk toekeek. In ieder geval had ze geen woede gewekt in het persoon tegenover haar. Het had erger kunnen zijn. In tegendeel zelfs, het meisje begon op haar beurt haar excuses aan te bieden, aangevende dat het ook haar fout was. Een zachte, kleine zucht van opluchting ontsnapte Lucie. "Nou, dan is het bij deze niemand's fout?" probeerde ze met een glimlach. Dan hoefden ze beide zich niet schuldig te voelen. "Nee, geen pijn, ik schrok alleen iets. Jij ook niet hoop ik?" vroeg ze, haar wenkbrauwen in een wat bezorgdere frons gedrukt. Haar Galarian Ponyta stopte naast haar, haar blik nieuwsgierig. De Ponyta stak haar neus wat de lucht in om aan de jas van het meisje te ruiken. "Ik was op Aurora aan het letten, sorry, ze was achter me aan het rennen," legde Lucie nog iets uit, geen flauw idee hebbende dat haar Pokémon dezelfde naam had als het meisje tegenover haar.

Re: [Aurora] Night times - vr apr 16, 2021 11:39 am
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Aurora] Night times BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora zuchtte zachtjes opgelucht toen het meisje voor haar aangaf zich niet te hebben bezeerd.
”Met mij is ook alles in orde,” verzekerde ze het meisje. ”En dat het niemand zijn schuld is, lijkt me ook een goed plan,” voegde ze er nog aan toe. Haar blik gleed over de schouder van het meisje toen een Ponyta met een kleur dat ze nog nooit eerder had gezien naar hun toe kwam wandelen. Het zag er majestueus uit en Aurora kon het niet laten om er even verwonderd naar te kijken, net zoals haar Spheal en Pikachu dat deden. Ze giechelde toen de Pokémon aan haar jas begon te snuffelen en voorzichtig strekte ze haar hand uit zodat ze de Ponyta over haar neus kon aaien. ”Aurora, zeg je?” Ze grinnikte. ”Dat is toevallig, want dat is ook mijn naam.” Het was een weinig voorkomende naam en ze had al eerder gezien dat mensen zich erover verwonderden, dus ze vermoedde dat het meisje voor haar geen uitzondering zou zijn. ”Wat voor soort Ponyta is dit? Is het een shiny?” vroeg ze, hopend dat ze niet dom over kwam. Ze dacht echter dat bij een shiny de originele postuur van de Pokémon behouden bleef en deze Ponya leek juist wat extraatjes te hebben, zoals een langere maan en haast een fantasieachtige uitstraling. Ach ja, ze zou het zo wel horen. In elk geval was het een mooie Pokémon, dat was één ding dat zeker was.
Re: [Aurora] Night times - zo apr 18, 2021 12:53 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Aurora] Night times BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

text goes here and it continues for a little while but not for too long
Het meisje ging akkoord dat het helemaal niemand's schuld was. Nou top, dat was makkelijk. Daar kon Lucie helemaal mee akkoord gaan. Het groenharige meisje knikte dan ook rustig op de reactie. Ze woelde haar hand eventjes door de haren van haar Ponyta en krabbelde over haar wang heen voordat ze haar aandacht weer op het meisje richtte, wat verbaasd. Ze heette ook Aurora? "Oh? Serieus? Nou, mooie naam," zei ze wat verbijsterd. Nu ja, dan hadden de ouders van het meisje blijkbaar dezelfde smaak gehad als Lucie. Ze hield ervan haar Pokémon te vernoemen naar allerlei dingen die in de lucht voorkwamen. Toen ze haar studies had gedaan in plaats van met Pokémon omgaan, had ze immers heel erg veel over het heelal geleerd. "Mijn Ponyta? Nee, ik wou mocht willen dat ze Shiny was. Ik heb haar van een vriendin gekregen en dit is een specifieke variant die in Galar voorkomt," vertelde Lucie met een glimlach, "Ze is een daardoor een Psychic Type." Het was eigenlijk wel bijzonder, hoeveel Pokémon ze had uit andere regio's. Nog niks in haar team was een beetje een fatsoenlijke Sinnoh Pride Pokémon.

Re: [Aurora] Night times - zo apr 18, 2021 1:10 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Aurora] Night times BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Dankjewel,” giechelde Aurora. Ze had de verbijsterde reactie wel zien aankomen. Haar naam was geen alledaagse naam en ze had al meerdere verbaasde reacties gekregen, al waren de meesten ook wel positief geweest. Ze was blij met haar naam, ondanks dat het haar erg herinnerde aan haar vader. Ze probeerde dat onderwerp ergens in naar haar achterhoofd te dringen toen het meisje haar woorden sprak en Aurora keek verwonderd naar de Ponyta. ”Dit toont aan dat ik nog zo veel over Pokémon moet leren,” grinnikte ze. ”Ze ziet er wel heel speciaal uit zo,” zei ze bewonderend, even naar voren buigend en haar hand uitstekend naar de Pokémon, afwachtend hoe deze zou reageren. Sommige Pokémon waren van nature al erg vriendelijk aangelegd terwijl anderen al meer wantrouwend waren. ”Heel wat anders dan de Spheal en de Pikachu die ik heb. Dat zijn Blizzard en Thunder,” zei ze en ze gebaarde naar de twee. Ze staken allebei vrolijk een pootje op naar het meisje en naar haar Pokémon ter begroeting. ”Ik had ze al bij me toen ik op reis vertrok.”
Re: [Aurora] Night times - za mei 01, 2021 7:31 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Aurora] Night times BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Aurora, Galarian Ponyta


Het meisje begon te giechelen om het feit dat ze dezelfde naam had als Lucie haar Pokémon. Lucie was blij dat het meisje er de humor van inzag, want zij zu het ongemakkelijk gevonden hadden. Afijn, niet iedereen was zoals zij en dat was ook weer prettig aan de wereld. Ze legde haar hand rustig op Aurora’s voorhoofd, wie haar neus vervolgens nog wat omhoog drukte om nog iets meer over haar hoofdje geaaid te worden. ”Op zich niet gek dat je ze niet kende, ze leven alleen maar in Galar,” zei ze met een glimlachje, waarna ze haar hand weer in haar zak stak. ”Maar ik vind ze zelf leuker dan de native Ponyta’s.” Misschien ook wel omdat Aurora haar zo aan het hart ging, maar goed, bias mag. ”Wat zien ze er leuk uit,” zei Lucie met een zachte glimlach. ”Je komt niet uit Sinnoh?”


Re: [Aurora] Night times - za mei 01, 2021 11:00 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Aurora] Night times BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora gaf een knikje toen het meisje het over Galar had. ”Als ik ooit mijn doel heb bereikt in Sinnoh, dan wil ik wel eens gaan kijken wat Galar te bieden heeft. Ik heb van geruchten gehoord dat de omgeving echt prachtig is.” Mooie steden en prachtige landschappen die erg verschilden met wat er te vinden was in Sinnoh, had ze gehoord. Ze had natuurlijk hier en daar wel wat foto’s op gezocht en ze moest eerlijk zeggen dat Galar er echt prachtig uit zag. Er waren ook nog mooie steden in Johto die ze wel eens wilde bezoeken en ze had gehoord dat Hoenn ook veel pracht en praal te bieden had. Eigenlijk moest ze gewoon eens een doorreis maken door alle regio’s, maar ze dacht eerlijk gezegd niet dat ze dat ooit van haar leven voor elkaar zou krijgen. Haar blik gleed naar het mesje toen ze haar compliment maakte over Aurora’s Pokémon en vervolgens vroeg of ze niet uit Sinnoh kwam. ”Eigenlijk ben ik geboren en getogen in Sinnoh,” grinnikte ze. ”Deze stad is altijd mijn thuis geweest, maar nu het weer toegelaten is om gyms te doen, heb ik besloten om op reis te gaan.” Ze keek het meisje vragend aan. ”Is Galar jouw thuisregio?” vroeg ze vervolgens. Ze zei dat ze de Ponyta van een vriendin had gekregen, dus het kon ook goed zijn dat ze van een andere regio was. Tegenwoordig was met technologie veel mogelijk wat de overplaatsing van Pokémon betrof.
Re: [Aurora] Night times - zo mei 02, 2021 3:54 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Aurora] Night times BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Aurora, Galarian Ponyta


Als het meisje haar doel had bereikt in Sinnoh, ging ze naar Galar. Een mooi streven, al vroeg Lucie zich af wat haar doel dan was. Waarschijnlijk, vermoedde ze, was Aurora een trainer. Pokémon league van Sinnoh, daarna die van Galar, en zo ging je door. Lucie werd zelf nooit zo vrolijk bij het idee. Battles waren gevaarlijk. Maar ze wist beter dan andere mensen de les te leren. Daar werd het nooit gezelliger van. ”Ik ben zelf niet in Galar geweest, maar ik geloof dat je gelijk hebt,” reageerde ze dus enkel met een glimlachje. Haar Galarian Ponyta schraapte haar hoef eventjes over de grond, alsof ze haar trainer even gelijk moest geven over de omgeving. Aurora (de pony) kwam daar immers vandaan. Ze knikte kort toen het meisje uitlegde dat ze haar Pokémon al had maar dat ze uit Sinnoh kwam. Ze had ze nog niet zo lang dus. ”Ah sorry, ik dacht dat je ze al langer had uit je verhaal,” reageerde Lucie verontschuldigend. ”Ik ben zelf ook in Sinnoh geboren, dus niet heel veel spannends hier. Maar een vriendin heeft me Aurora gegeven en mijn Leda is door familie opgestuurd. Dus mijn team is vrij exotisch.”



Re: [Aurora] Night times - di mei 04, 2021 10:05 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Aurora] Night times BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

De vraag of ze van Galar afkomstig was, werd meteen beantwoord toen de blauwharige aangaf dat ze nog niet in Galar geweest was. Aha. Ze was dus ook van Sinnoh. Aurora trok geïnteresseerd haar wenkbrauwen op toen de vrouw aangaf hoe dat ze haar team bij elkaar had verzameld. ”Dan ben je in elk geval niet slecht begonnen,” zei Aurora. En toen bedacht ze zich iets. Ze was hier een aanname aan het maken dat de vrouw voor haar een trainer was, maar misschien was ze dat wel helemaal niet. ”Ben je ook op pad om een trainer te worden of heb je een ander beroep?” vroeg de blauwharige op een geïnteresseerde toon. Het kon ook zo zijn dat ze totaal niks van beroep deed en dat ze gewoon een inwoner was, maar dat leek haar sterk. Aurora had nog niet veel jonge mensen op haar reis ontmoet die gewoon in Sinnoh leefden en geen enkel doel hadden om naar te streven, of dat binnen een organisatie was of iets anders wat met Pokémon te maken had.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum