Switch account





Skiddly-dee-da-dum - wo maa 30, 2022 4:35 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Skiddly-dee-da-dum 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain stapte uit de taxi en liet een zucht klinken bij het afrekenen. Normaliter zou hij gewoon zelf gereden hebben, maar hij wilde wel iets drinken en toch veilig thuis komen. Blijven slapen was geen optie, niet als hij wist dat Cas ‘s nachts ook gewoon thuis zou zijn. En eerlijk? Erg vond hij het niet om terug te gaan. Een beetje duur, misschien, maar met hoe weinig hij de afgelopen weken had uitgegeven was het te doen. Onderweg had hij nog een korte stop laten maken langs Cas’ huis in Hearthome, waar hij de planten water gaf voor hij door reed naar Sunyshore.

Een kleine glimlach trok aan zijn lippen toen hij voor de voordeur stond en op de deurbel drukte. Hij had speciaal een fles rum meegenomen voor als ze iets van plan waren die avond. Het enige wat hem uitmaakte was zijn gedachten even verzetten. Even een namiddag/avond eruit en dan zou hij die nacht gewoon weer in zijn eigen bed kunnen kruipen.
Re: Skiddly-dee-da-dum - wo maa 30, 2022 6:26 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Skiddly-dee-da-dum Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
"Amber- AMber kijk naar mij, kijk, kijk. Amber!" De Vulpix keek niet op, rustig was ze haar pootje aan het schoonlikken, om af en toe te halen over haar oortjes. "Amber pspsps," een meter van de bank af zat Lloyd op de grond met een speeltje die hij gisteren was gaan halen. Hij had opgezocht wat een Vulpix leuk vond en had eigenlijk niet zo heel veel gevonden. Hij had gelezen dat de vossen wel eens graag met Meowth speeltjes speelden of andere speeltjes die katachtigen leuk vonden. Dus nu zat hij daar met een stok waar een variatie aan pluimpjes en belletjes aan vasthing. Hij had ander speelgoed ook gehaald, zoals een balletje die op een togedemaru leek waar hij snoepjes in kon steken. Het rinkelde ook. Maar wederom had Amber geen interesse in het ding gehad. Verder had ze ook bar weinig gehad aan de plushies die hij had gehaald. Ze zat liever gewoon op de bank of op zijn schoot. Het enigste andere ding dat succes had, was het knalroze mandje dat hij voor had gehaald. Ze was er in de winkel al in gedoken en een dutje in gedaan. Dus verbaasd was hij niet toen ze hetzelfde had gedaan die ochtend.

De bel. Wel meteen sprong Amber bang op, waardoor Lloyd meteen overeind kwam van de grond. "Hey sssh het is ok," zei hij zachtjes terwijl hij naar haar toe liep. De Vulpix stond overeind op de bank, de nekharen stonden haar overeind. Ze was duidelijk erg verschoten van de deurbel. Arm ding. Zacht sussend nam hij haar dan ook op, waarna hij haar wat begon te krullen. De vos drukte zich meteen meer tegen haar nieuwe eigenaar aan. "Sssh, het is niks, sssh," zei hij zachtjes terwijl hij kalm naar de voordeur liep, Amber op de arm houdende. De alolan vulpix leek duidelijk wat kalmer te worden nu ze op de arm was en duwde zich liefkozend dichter tegen Lloyd aan. Een glimlach krulde om zijn lippen, waarna hij zijn andere arm gebruikte om de voordeur te openen. "Al! Kom binnen!" zei hij enthousiast, terwijl hij de deur wat openhield. "Ik zou je een knuffel geven, maar ik heb me handen wat vol..." zei hij zacht lachend, knikkende naar Amber. Hij had Alain nog niks laten weten over haar. Het was allemaal ook heel snel gebeurd. Misschien dat Cas iets had gezegd tegen hem, maar dat leek hem sterk. "Je maat nog nie mee?" zei hij lachend. Immers zou Alain ook een extra meedoen. Hij was benieuwd wie deze mysterieuze extra was.

Amber
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Skiddly-dee-da-dum - wo maa 30, 2022 11:06 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Skiddly-dee-da-dum Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Alain had hem uitgenodigd. Hij had er verder niet heel lang over na moeten denken of hij ja of nee zei of die vraag, want hij wou er wel een avondje uit. Hij moest nog altijd zijn wraak halen voor die ene keer met Lucie. En dit keer was hij geen zielig gebroken hoopje dat net in elkaar geslagen was door een zeker meisje. Alaric trok simpele kleding aan. Een zwarte hoodie en een spijkerbroek, hij hoefde geen indruk op niemand te maken dus gewoon normale kleding was prima.

Hij stapte uit de taxi, het adres had hij van Alain gekregen. Fashionable late as always. Alaric betaalde de man, stapte uit en keek even kort naar het gebouw voor hem. Toen hij eenmaal de juiste deur te pakken had stapte hij er op af en drukte op de bel. Hij hoopte dat Alain al binnen was, anders werd het een paar minuten een staredown doen met deze 'vriend' van hem.


Re: Skiddly-dee-da-dum - do maa 31, 2022 12:50 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

Skiddly-dee-da-dum One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

Skiddly-dee-da-dum Fenna_10Skiddly-dee-da-dum Arcanine-tricolor-tiny

Om het kort te zeggen; ze was zenuwachtig. Lloyd had haar uitgenodigd en dat was op zich allemaal prima. Maar ze was er nog nooit geweest en er zouden andere mensen aanwezig zijn. Een zucht verliet haar lippen terwijl ze voor de zoveelste keer controleerde of ze alles bij had. Gelukkig mocht ze blijven slapen, dat scheelde nogal wat stres als het aankwam op het zoeken van een hotel. Okay, ze moest nu wel echt vertrekken, anders zou ze te laat komen. Een taxi aanhouden was ook al een uitdaging, man wat een dag. Uiteindelijk was ze toch onderweg, met haar tas zenuwachtig op haar schoot.

Maar er was nog geluk! Ze hoefde niet bij het gigantische huis aan te bellen! Lloyd stond samen met twee andere mannen bij de deur. Eentje met licht haar en de andere had bruin haar. Als ze het goed wist was de ene Alain, die had ze vaker gezien. Maar de ander? Right, mensen die ze helemaal niet kende. Dat werd nog wat. Fenna haalde diep adem voor ze richting het drietal liep. "Hoi?" begroette ze het drietal terwijl ze wat ongemakkelijk zwaaide.
Re: Skiddly-dee-da-dum - do maa 31, 2022 2:51 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Skiddly-dee-da-dum 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

De deur werd geopend en al snel zag hij Lo en— Ah! Een Vulpix. Wat schattig. Alain glimlachte bij het zicht en was maar blij dat Rue niet aan zijn been stond, want die zou direct weer gegromd hebben. “Is oké! Die kleine heeft ‘t meer nodig dan ik,” knipoogde hij, een blik werpend op de Vulpix. “En wie is dit?

Die komt apart, ik was nog ff bij Cas’ thuis langs om de planten te wateren en—” Alain hield een tas in zijn andere hand, welke hij al snel bij de schoenen neerzette met de mentale notitie die niet te vergeten. “Wat kleren voor thuis.” Niet dat hij het erg vond dat de ander wat van hem droeg - op het moment voornamelijk oversized voor de wonden - maar het moest toch fijn zijn om eigen kleren te hebben. Daarbij… er zaten een paar dingen bij die hij nog wel eens had aangetrokken toen hij bij Cas was en dat zou dit keer ook weer gebeuren.

Rick kwam ook al snel aan en Alain besloot de deur maar te openen gezien hij hem net achter zich had dichtgetrokken. Fenna leek ook al aangekomen en Alain stak zijn hand even op naar het meisje, voor hij zijn blik op Rick richtte en één wenkbrauw optrok. “Je gedraagt je.
Re: Skiddly-dee-da-dum - do maa 31, 2022 4:17 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Skiddly-dee-da-dum Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Een glimlach krulde hem om de lippen bij de woorden van zijn goede vriend. Hij knikte dan ook rustig op wat de ander te zeggen had. "Dit is Amber," zei hij rustig terwijl hij de Vulpix wat meer tegen zich aandrukte. "Ze is lief, aanhankelijk en kan geen seconde zonder me, maar wel lief," De laatste dagen had hij amper tijd voor zichzelf gehad zonder haar. Zelf als hij aan het douchen was, moest ze ook in de badkamer zijn. Hoe dan ook was dit verboden terrein... Geen Pokémon in de badkamer. Want de gedachte alleen al... Nee, danku.

Zijn vriend kwam apart, gevolgd door een uitleg. Rustig zette Lloyd ene pas opzij zodat Alain de ruimte had binnen te komen en zijn schoenen uit te doen. Rustig aaide Lo de Vulpix wat over haar kopje terwijl hij luisterde naar wat de ander te zeggen had. "Gaat alles beetje beter met hem?" vroeg hij rustig aan de ander. "Ik kwam hem laatst nog tegen, ik weet niet of hij je erover had verteld. IK had motorpech en wel ja-" hij lachte even zachtjes. Amber was het tweede probleem geweest daar. Hij had de Pokémon nog nooit in zijn leven gezien en het had zich van dag één al in zijn armen genesteld. Een beetje heel erg aanhankelijk, maar wat deed je eraan.

De deur was nog maar net toe, voordat de deurbel klonk. Rustig keek hij even om, maar Al was hem voor. Een man die ietsje langer dan hem was stond voor de deur. Hm... Hij bekeek de ander even, voordat hij zijn hand opstak naar hem en even wuifde. "Hallo!" zei hij opgetogen terwijl hij Amber wat beter tegen zich aan drukte met de andere hand. Hoe dan ook zag hij al snel dat Fenna ook er was. Een blije glinstering verscheen in zijn ogen, waarbij Lloy meteen langs de twee mannen snelde. "Fee!" zei hij opgetogen, waarna hij Amber uit zijn handen liet springen en zijn armen om zijn nichtje sloeg. "Het is zo lang geleden! Hoe is het met je?! Je ziet er zo goed uit! Ik ben zo blij dat je er bent!" Hij lost haar en probeerde voorzichtig een hand van haar vast te nemen, wetende hoe verlegen ze soms kon hij haar beter even voorstellen. "Fee, Al ken je wel al en dit is..." Hij keek even naar de onbekende man... Oh ja shit hij wist zelf zijn naam niet. "Oh ja shit, sorry. Ik ben Lloyd," zei hij snel terwijl hij even lachte. Ja, oops, dat moest misschien eerst gebeuren. Misschien was hij iets te hard van stapel gelopen.

Amber
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Skiddly-dee-da-dum - vr apr 01, 2022 10:16 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Skiddly-dee-da-dum Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
De deur voor hem zwaaide open, blijkbaar was hij vlak na Alain aangekomen want lang had hij niet voor de voordeur gestaan. Achter hem hoorde hij nog meer voetstappen en toen hij omdraaide stond daar een meisje dat hij niet kende. De jongen naast Alain ook niet, maar dat was zijn vriend. Het zou wel goedkomen. De blik van Alain ging meteen naar hem, een wenkbrauw naar hem opgeheven. Hij moest zich gedragen. "Ik beloof niks," was het enige wat hij daarop zei. Belofte maakte schuld en hij maakte niet graag schulden bij mensen.

Zijn blik ging naar de andere onbekende jongen die het meisje als Fee begroette. De jongen begon aan zijn voorstel rondje, maar haakte al snel af toen de blik op hem kwam te liggen. "Alaric," vulde hij aan toen hij stil viel. Hij heette blijkbaar Lloyd. Zijn blik ging even naar het meisje, Fee? "Aangenaam, ik ken Alain van een verkeerd Holo Caster gesprek." want dat was een goede openingszin voor bij zijn vrienden. Zou in elk geval wat stof geven om het over te hebben, als ze nieuwsgierig waren naar hoe het tot stand gekomen was.


Re: Skiddly-dee-da-dum - za apr 02, 2022 4:30 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

Skiddly-dee-da-dum One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

Skiddly-dee-da-dum Fenna_10Skiddly-dee-da-dum Arcanine-tricolor-tiny

Alain zwaaide naar haar terug, waarna hij iets tegen de andere man zei. Iets over zich gedragen? Allerlei doomscenarios begonnen al door haar hoofd te racen. "Fee!" Haar aandacht werd weer getrokken. Lloyd kwam praktisch op haar af gestuiterd. Zijn energie -zoals gewoonlijk- aanstekelijk. "Het is zo lang geleden! Hoe is het met je?! Je ziet er zo goed uit! Ik ben zo blij dat je er bent!" Nog voor ze de kans kreeg om antwoord te geven, nam Lloyd haar al weer aan haar hand mee naar de andere twee mannen. "Fee, Al ken je wel al en dit is..." Het bleef even stil vanaf Lloyds kant. Wacht. Wist hij nou niet eens wie hij had uitgenodigd? Oh man, dat hielp haar zenuwen dus totaal niet. "Alaric," vulde de bruinharige man snel in. "Oh ja shit, sorry. Ik ben Lloyd," stelde haar neefje zich snel voor. "Aangenaam, ik ken Alain van een verkeerd Holo Caster gesprek." Een verkeerd Holo Caster gesprek? Wat. Het duurde een seconde voor ze het allemaal had verwerkt. Ah! Ze moest zichzelf ook nog voorstellen. Dat was onbeleefd van haar. "A-aangenaam, ik ben Fenna, een nicht van Lloyd." Yep. Dit ging soepel. Heel soepel.
Re: Skiddly-dee-da-dum - za apr 02, 2022 8:24 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Skiddly-dee-da-dum 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dit was— redelijk ongemakkelijk. Tweekleurige ogen bewogen van Rick naar Lo en vervolgens naar Fenna. Lo was, zoals altijd, spraakzaam (understatement) en Rick was onduidelijk. Alain liet een zucht klinken en schudde zijn hoofd even bij het horen van de chaos die tussen hen afspeelde.

Hi Fenna. Let vooral niet op Rick hier. Als ‘ie vervelend is, zeg je ‘t maar,” glimlachte hij naar het witharige meisje, voor hij een waarschuwende blik op Rick wierp. Een zucht klonk en hij wandelde zonder twijfel richting de woonkamer. “Lo, ik heb rum! Wat doen we ermee?” Misschien konden ze wel iets van een drankspelletje doen om de sfeer wat losser te maken. Met Rick eindigde dat in elk geval altijd hilarisch en voor Lo had hij niets te verbergen.

Re: Skiddly-dee-da-dum - di apr 05, 2022 10:29 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Skiddly-dee-da-dum Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Hij stelde zich voor als Alaric. Lo glimlachte breed naar de ander en knikte even. "Wat leuk! Altijd fijn om vrienden te maken op de gekste manieren," zei hij lachend. Hij was zelf heel erg makkelijk als het op vrienden maken aankwam. Hij maakte er geen enkel probleem van om zich wat aan te passen aan een ander zijn noden. ALs de extrovert dat hij was had hij immers liever teveel dan te weinig mensen om hem heen. Het duurde echter niet lang voordat zijn focus werd gelegd op Alain, die schijnbaar rum bij hem had. "Die gaan we leegmaken natuurlijk!" zei hij lachend met een knipoog voordat hij Fenna wat mee probeerde te sleuren naar binnen. In zijn ene arm nog steeds de Vulpix wandelde hij recht door naar de living. "Sluit de deur achter je, k?" zei hij lachend naar Alaric.

Hij lostte zijn nichtje en wandelde rustig door naar de keuken. "Wilde je er iets mee mixen Al?" riep hij door het huis terwijl hij begon te neuzen door de kasten naar glazen. Eenmaal deze gevonden te hebben, plaatste hij ze neer. Ze hadden nog genoeg alcohol staan in de kasten, maar de echte sterke spul lag nog op zijn kamer. Die wilde zijn ouders niet. Wijn en bier vonden ze wel goed, maar daar stopte het ook voor hem als het aan hen lag. "Zullen we drankspelletje doen?" riep hij weer richting Al terwijl hij rustig de koelkast open sloeg. Snacks, die was hij totaal vergeten eigenlijk. Even zien wat er nog in stock was.

Amber
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Skiddly-dee-da-dum - wo apr 06, 2022 7:14 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Skiddly-dee-da-dum Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Alaric keek kort van Lloyd naar het meisje. Fee? Maar al snel stelde ze zichzelf voor als Fenna. Hij knikte. "Aangenaam Fenna," niet Fee dus, Fenna. Lloyd zou het wel afkorten omdat zij zijn nicht was. Alain was ook weer snel om hem aan een kort lijntje te houden en Fenna het moest zeggen als hij vervelend was. "Ik ben nooit vervelend." Alaric liep met de rest van de meute mee verder het huis in. Hij moest de deur achter zich dicht doen, dus dat deed hij ook. Dit was dus Lloyd's huis?

Natuurlijk had de witharige alcoholist drank bij zich. As per usual kwam er een fles rum tevoorschijn. Beter dan tequila. Hij liet zijn blik even rond het huis gaan terwijl Lloyd in de keuken stond en glazen zocht. Het duurde niet lang voordat er een drankspelletje voorgesteld werd. "Ik ben altijd down voor drankspelletjes," grijnsde Alaric met een blik op Alain. Hij had nog een rekening te vereffenen met die jongen, dus misschien kon hij daar vanavond eindelijk mee beginnen. Nu hij niet vast geplakt zat aan zijn emo bf.


Re: Skiddly-dee-da-dum - wo apr 06, 2022 10:10 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

Skiddly-dee-da-dum One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

Skiddly-dee-da-dum Fenna_10Skiddly-dee-da-dum Arcanine-tricolor-tiny

"Aangenaam Fenna," reageerde de man met het bruine haar. “Hi Fenna. Let vooral niet op Rick hier. Als ‘ie vervelend is, zeg je ‘t maar,” zei Alain tegen haar. Wat? Had Alarick de neiging om vervelend te zijn dan? Waarom was hij dan uitgenodigd? "Ik ben nooit vervelend." Uuuuh. Ja. Daar ging ze zich dus mooi buiten houden.

“Lo, ik heb rum! Wat doen we ermee?” zei Alain terwijl hij voorop richting de woonkamer liep. "Die gaan we leegmaken natuurlijk!" reageerde Lloyd terwijl hij haar naar binnen begon te sleuren. Ze liet zich maar meesleuren want ze had geen idee wat er allemaal gebeurde. "Sluit de deur achter je, k?" werd er tegen Alaric gezegd. Halverwege het huis werd ze weer losgelaten en bleef ze een beetje hopeloos staan.

"Wilde je er iets mee mixen Al?" hoorde ze Lloyd naar Alain roepen. Ze was zo vaak in het huis geweest maar bleef wat ongemakkelijk nu er anderen in de buurt waren. Toch bewoog ze langzaam richting de keuken. "Zullen we drankspelletje doen?" hoorde ze Lloyd voorstellen. "Ik ben altijd down voor drankspelletjes," hoorde ze Alarick achter haar zeggen. Lichtelijk ongemakkelijk keek ze om zich heen. "Dan moet iemand mij wel de regels uitleggen", zei ze zacht. Ze had immers nog nooit een drankspel gedaan. Laat staan meer gedronken dan een enkel glas wijn per keer.
Re: Skiddly-dee-da-dum - do apr 07, 2022 4:35 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Skiddly-dee-da-dum 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Mixen was voor watjes. “Nah, is goede rum,” antwoordde Alain met een grijns. Hij zou vandaag zelf niet veel drinken, maar dat betekende niet dat hij de rest niet lam wilde zien. Zelf had hij iemand om naar terug te komen die avond en hij wilde niet naar tequila (de reden dat hij dus rum mee had) ruiken bij aankomst. Vanavond hielden ze het respectabel.

Al snel werd er een drankspel geopperd en Alain humde even terwijl hij neerzat op de bank. “Iets simpels, dan,” concludeerde Alain na de woorden van Fenna. “Truth or Dare? Als je de opdracht niet wil uitvoeren, neem je een sip,” legde hij uit. Iedereen kende Truth or Dare en zelfs al kende je het niet, sprak het vrij voor zich. De enige regel was ook vrij simpel, dus het scheelde uitleggen.

Re: Skiddly-dee-da-dum - di apr 12, 2022 11:12 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Skiddly-dee-da-dum Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Een drankspelletje was het plan en Alain vermeldde er ook bij dat het goede rum was. Nou ja. Hopen dat Fee het dan wel wilde slikken. Hij was het niet helemaal zeker, maar hij had zo'n gevoel dat ze nog nooit echt drank had gehad. Hij zou in ieder geval een oogje op haar houden. Zeker met die Alaric erbij zou het vast intressant kunnen worden naargelang hoe deze gozer was. Maar goed. Lo kende hem niet, maar de waarschuwingen van Alain leken al genoeg te zijn om toch iets van voorzichtigheid te hanteren. De witharige man stelde Truth or dare voor, iets waarop Lo meteen begon te lachen. "Goed plan, I'm all in," Lloyd vond het altijd wel gieren. Want geheimen had hij niet. En met wat drank was elke dare wel doenbaar.

Rustig liep hij dan ook de keuken uit, de glazen op tafel zettende, waarna hij op de bank naast Al neer plofte. Hij keek glimlachend naar Fee en klopte even uitnodigend op de bank naast hem. Ze was vast wel een beetje nerveus, maar dat zou wel loslopen. Hij hoopte het toch. "Wel een woordje vooraf, geen drank in het zwembad," Hij wees even rustig naar het glazen raam die uitkijk had op het indoor zwembad. "Ik heb geen zin om het uit te gaan kuisen," verzuchtte hij zachtjes. Maar als iemand een dare in het zwembad wilde geven? All good. Zolang ze de glazen er maar nie brachten. Het zou immers niet de eerste keer zijn dat iemand een fles wijn of dergelijke leeg had gegeten in het ding. Verspilling van de drank plus enorm veel gezeik van zijn ouders achteraf. Geen fijn iets.

Rustig trippelde de alolan vulpix naar haar baasje toe, waarna ze opsprong en zich nestelde op de schoot van de bruinharige man. Kalm legde hij een kans langs de cremekleurige Pokémon heen, waarna hij haar wat begon te aaien.

Amber
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Skiddly-dee-da-dum - vr apr 15, 2022 9:54 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Skiddly-dee-da-dum Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Fenna leek niet echt het soort meisje die vaak dit soort spelletjes speelde. Tenminste, dat was hoe ze over kwam toen ze zei dat iemand de regels uit moest leggen, implicerend dat er nog nooit een dergelijk drankspel voorgekomen was in haar leven. De spelletjes die hij met vrienden gespeeld hadden waren van kinderlijk tot werkelijk gevaarlijk gegaan, dus hij wist wel behoorlijk was 'gezelschaps'-spelletjes te verzinnen.

Maar Alain koos voor truth or dare. Een safe optie met Fenna er bij, iets dat iedereen wel snapte ongeacht ervaring met spelletjes. "Prima voor mij," Alaric ging naast Alain op de bank zitten. Geen drank in het zwembad? Wacht wat? Alaric keek met een schuin oog opzij door het aangewezen raam om een zwembad te zien. Damn. Dat was fair. Al was hij niet heel erg in shock meer door een zwembad in of aan huis. Amelie had ze ook. En soms wou het nog wel is dat hij daar een baantje in trok. "'Dat zijn regels waar ik mee kan leven, de jongste begint met een truth of dare trouwens." grijnsde hij daarna. Hij wist dat hij dat in elk geval niet was, Alain was jonger dan hij was. Van de andere twee wist hij geen leeftijd, maar goed. Dat zou zo duidelijk worden.


Re: Skiddly-dee-da-dum - zo apr 17, 2022 8:51 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

Skiddly-dee-da-dum One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

Skiddly-dee-da-dum Fenna_10Skiddly-dee-da-dum Arcanine-tricolor-tiny

Yep. Blijkbaar gingen ze een drankspel doen. Met haar. Zij die amper had gedronken in haar hele leven. Haar ouders vonden het niet staan. Eén of twee glazen wijn maximaal. Meer hoorde ze niet te drinken als vrouw. Dus meer dan dat had ze ook nooit gehad. “Iets simpels, dan,” stelde Alain voor. Dat zou op zich wel fijn zijn. Het was ongemakkelijk als ze continu moest vragen hoe het nou zat. “Truth or Dare? Als je de opdracht niet wil uitvoeren, neem je een sip,” legde Alain uit. Truth or drink maar het was een opdracht doen of drinken? Het werd nu al vaag. Maar waarschijnlijk was het simpel genoeg om te snappen waar het over ging als ze eenmaal begonnen.

"Wel een woordje vooraf, geen drank in het zwembad," merkte Lloyd op, die de glazen al klaar had gezet. "Ik heb geen zin om het uit te gaan kuisen," vulde hij aan. Ze gaf een begrijpend knikje. Zoiets wilde ze hem niet aan doen. En als het toch zou gebeuren door de anderen zou ze helpen met het poetsen van het zwembad.

"'Dat zijn regels waar ik mee kan leven, de jongste begint met een truth of dare trouwens." Kort keek ze van Alaric naar de twee andere mannen. Ze was drie jaar ouder dan Lloyd maar had absoluut geen idee hoe oud de andere twee waren. Daarom bleef haar blik op Lloyd hangen. Ze wist dat ze niet de jongste was, maar wie was dat dan wel?
Re: Skiddly-dee-da-dum - zo apr 17, 2022 8:58 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Skiddly-dee-da-dum Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
De jongste zou beginnen. "Dat zal ik dan wel zijn denk ik, tenzij Alaric onder de 19 is?" hij keek even lachend naar de man. Maar veel had hij er niet op te zeggen. Binnenkort was hij 20, kon hij zichzelf officieel bejaard noemen. Maar alles met z'n tijd. HIj zuchtte even lachend, aangezien hij eerlijk gezegd weinig opties had. Hij en Alain wisten veel over elkaar, dus met hem starten had ook niet veel nut. Rick was dan weer wat anders, hij kon die kerel moeilijk inschatten. Dus misschien was een easy start met.... "Fee," zei hij rustig tegen zijn nichtjes. HIj leunde wat naar achter op de bank. "Truth or dare?" het zou haar misschien wat loser maken als ze iets te vertellen had. Wat ze ook zou kiezen, Lo zou aardig zijn en haar iets makkelijks aanbieden. Het was haar eerste keer. HIerna kon zij dan rustig iemand kiezen. Dan had ze al een voorbeeld gehad in ieder geval, anders zou hij haar wel helpen als het hierna ook moeilijk werd.

Amber
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Skiddly-dee-da-dum - zo apr 17, 2022 9:33 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

Skiddly-dee-da-dum One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

Skiddly-dee-da-dum Fenna_10Skiddly-dee-da-dum Arcanine-tricolor-tiny

"Dat zal ik dan wel zijn denk ik, tenzij Alaric onder de 19 is?" sprak Lloyd. Haar vermoeden werd dus bevestigd, de host was de jongste van het stel. Al was zij hoe dan ook degene met de minste ervaring, wat dit alles betrof. Dan kon ze in ieder geval zien hoe het ging voor ze zelf iets zou moeten doen. Rustig nam ze plaats in een bank.

"Fee," sprak Lloyd haar aan. Meteen keek ze op en hem vragend aan. Wacht betekende dit dat ze toch al moest beginnen? Oh jee. "Truth or dare?" werd haar gevraagd. Wacht. Was het toch truth or dare? Ze was nu al verward. Goed begin Fenna, goed begin. Kort dacht ze na, voor ze tot de conclusie kwam dat dare misschien iets te riskant was voor haar om mee te beginnen. "Truth?" reageerde ze op een lichtelijk vragende toon. Als dit maar goed zou komen.
Re: Skiddly-dee-da-dum - ma apr 18, 2022 10:53 pm
Lloyd Sattler
Trainer
Lloyd Sattler

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 19
Rank: 1

Skiddly-dee-da-dum Naamloos
Jaz
That's kinda gay
33
190
CHARACTER INFO

OOC INFO



Trainer - Rank 1
no items used
Truth, een safe play en eentje die hij verwacht had Fenna. Een glimlach krulde om zijn lippen, waarna hij wat naar voren begon te leunen in de zetel. Hij zou nooit luidop zeggen, maar het feit dat hij een vraag zou stellen die zo zachtaardig was, zou vast wel veel vrijgeven. "Als je een wens had, wat zou die dan zijn?" vroeg hij rustig aan haar, waarna hij weer naar achter leunde. "Mag alles zijn, buiten meer wensen ofcourse," zei hij even zacht lachend. Hij bleef zijn nichtje rustig aankijken. Zodra zij de vraag had beantwoord zou hij haar wel uitleggen dat zij de volgende mocht doen. Het was een opwarmer, zeker voor iemand die het nog nooit had gedaan. Zolang ze rustig aan deden zou het wel goed komen. En als Fee hulp nodig had, zou hij wel bijspringen. Hijzelf wist wel wat hij zou wensen. Heel straight forward zelf, zonder veel twijfel. Zijn zusje terug, wel en gezond. Dat was het enigste dat hij wilde, het enigste dat hij nodig had. Het was ook hetgeen dat hem hier hield in Sinnoh, wat hem vooruit dreef met zijn studies en zijn zoektocht.

Amber
LV 10
Malach
LV 10
Alex
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
Re: Skiddly-dee-da-dum - di apr 19, 2022 5:31 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

Skiddly-dee-da-dum One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

Skiddly-dee-da-dum Fenna_10Skiddly-dee-da-dum Arcanine-tricolor-tiny

Lloyd leunde vooruit in zijn stoel. "Als je een wens had, wat zou die dan zijn?" vroeg hij. Ze wilde haar mond open om antwoord te geven, maar blijkbaar kwam er nog iets bij zijn vraag. "Mag alles zijn, buiten meer wensen ofcourse," vulde hij aan. Oh. Ze sloot haar mond weer. Dat was dus haar eerste antwoord. Fenna haalde diep adem terwijl ze nadacht over hoe ze mogelijk antwoord kon geven. Zachtjes tikte ze met een vinger op haar knie terwijl ze wat achterover leunde. "Weten waar ik heen moet met m'n leven?" Het was er uit voor ze stil had gestaan bij hoe duister dat antwoord eigenlijk was. Helemaal niet geschikt voor een Truth or Dare. Nope. Misschien had ze toch maar moeten drinken. Meteen kwam de lichte paniek aanzetten. Ze wilde het zo snel mogelijk weg werken. "Eh-Alain, Truth or Dare?" vroeg ze om met het spel door te gaan. Hoe sneller hoe beter want ze wilde er liever niet bij stilstaan. Het was de bedoeling dat ze vrolijk zouden zijn vandaag en dat ging niet als ze over dat soort dingen na ging denken.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum