Switch account





Tourist trap - di apr 05, 2022 11:28 am
Kali LeBlanc
Civilian
Kali LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

Tourist trap Kda-more
Lianne
Om koekjes te rapsen en kaas
70
56
CHARACTER INFO

OOC INFO

Toen Kali had ontdekt dat er een verlaten villa aan de rand van Eterna Forest lag, was ze direct op de eerste de beste tour bus gesprongen met Canso in haar broekzak. Ze stond tussen de toeristen en moest toegeven dat ze zelf nou niet direct een local genoemd kon worden met haar Franse accent en haar weinige kennis van de regio waar ze pas een paar dagen verbleef. Geperst op een van de achterste stoelen naast een man met een knal oranje regenjas. De rit naar het Chateau verliep vrij rustig en toen de bus tot stilstand kwam, was ze als een van de eerste buiten. Het Chateau lag er nogal overwoekerd bij. Voor een plek waar schijnbaar vaker tourbussen heengingen, had Kali verwacht dat het er wat meer .. onderhouden had uitgezien. Maar het tegendeel werd maar weer bewezen. De brede voortuin was overwoekerd met onkruid en de deuren het chateau in leiden, hingen scheef in hun scharnieren. De foyer was gigantisch maar scheen overgenomen te zijn door de elementen vanwege het dak die gedeeltelijk was ingestort. De tourguide nam het voortouw en verzocht iedereen om absoluut niet de groep te verlaten en alleen te gaan rondwandelen. De ghost pokémon hielden niet zo van indringers.. Kali raakte toch tegen wil en dank achter, betoverd door de schilderijen en wandtapijten en rijkversierde deurposten. Ooit was dit chateau vast een aanblik om te aanschouwen geweest. Als je goed keek, kon je het nog zien onder al die lagen vuil en verrotting. Kali keek hoe de groep toeristen aan het einde van de gang naar links gingen en Kali bleef twijfelend staan. Ze liet haar blik naar de deur gaan waar ze eerder ook al had naar staan kijken. Hij stond op een kier en toen ze er naar binnen had gegluurd, had ze een lange gang gezien die naar boven leidde. Kali sloop voorzichtig terug en glipte naar binnen. Ach, beetje kijken kon geen kwaad.  
Re: Tourist trap - wo apr 06, 2022 7:49 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

Tourist trap LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was wel erg stil, hier in de buurt. Iets te stil naar haar zin eigenlijk. Niet helemaal de goede plek om een manier te vinden waar zij haar slaatje uit kon slaan. Ze wilde niet bedelen, dat vond ze te ver gaan. Dus probeerde ze manieren te vinden om klusjes voor anderen te doen. Zo had ze al iemand geholpen met spullen naar binnen sjouwen, omdat die mensen net waren verhuisd. Had ze bij iemand het gras gemaaid en allemaal andere kleine klusjes. Het was niet veel en het was ook niet wat ze haar hele leven wilde blijven doen, maar ze moest eerst zien te overleven. Ze wilde niet terug naar de kostschool. Ze vond het heerlijk om de pokémon in het wild rond te zien lopen, om bij ze in de buurt te kunnen zijn. Niet te dichtbij, dat durfde ze niet. Op afstand vond ze hen ook mooi, kon ze er ook van genieten. Het waren interessante wezentjes, het trok haar aandacht enorm. Ze had nog nooit pokémon in haar buurt gehad, dus ergens vond ze het ook spannend. Maar het voelde niet als een ongezonde spanning, het voelde oké. Ze wilde er aan werken, maar eerst moest ze zelf werken. Moest ze geld bij elkaar sparen, moest ze leren over de natuur. Dat was namelijk heel wat anders dan de muren van de villa van haar ouders, de muren van de kostschool. Maar ook de tuinen, hier in de bossen was veel meer te vinden, ook giftige dingen wist ze. Dus ze moest voorzichtig zijn. Verrast bleef ze staan. Toen er ineens een oud gebouw voor haar opdoemde. Het leek op een villa, maar wel eentje in een slechtere staat. Nieuwsgierig liep ze er heen. Even aarzelde ze bij de deur, maar toen hoorde ze stemmen binnen. Ah, eindelijk weer mensen. Die had ze nodig als ze geld wilde verdienen. Dus dat hielp haar over haar laatste aarzeling heen en ging ze naar binnen. Ze liep wat ruimtes door. Het was echt oud, maar ooit was het heel erg mooi geweest. Dat wist Milly zeker. Het deed haar aan de villa van haar ouders denken. Ze veegde haar haar uit haar gezicht om de gedachten te verdrijven. Ze hoorde voetstappen op een trap toen ze weer een volgende deur doorging. “Hallo?” Ook zij ging naar boven.
Re: Tourist trap - do apr 07, 2022 2:58 pm
Kali LeBlanc
Civilian
Kali LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

Tourist trap Kda-more
Lianne
Om koekjes te rapsen en kaas
70
56
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dit deel van de villa was er nog slechter aan toe dan de rest. Ze leek wel eindeloos te wandelen, gang na gang. Tenslotte stopte ze bij grote ramen om zich te oriënteren. Ze had bij de tourguide moeten blijven. Die had vast allemaal fantastische toelichten kunnen geven op de vervallen kamers en lange gangen. Met een zucht leunde ze tegen de vensterbank aan en tuurde ze door de gebroken raampjes naar buiten. Het was rustig op het terrein maar vanaf hier kon ze een overwoekerde tuin zien die jaren geleden vast prachtig was geweest. Kali ging uiteindelijk weer terug naar de gang waar ze doorheen was gekomen maar merkte na een paar minuten dat ze in een totaal ander deel van de villa was beland. Ze begon een trap op te klimmen toen achter haar een stem klonk. Geschrokken keek ze om. De tourguide? Iemand die haar was komen zoeken? Kali begon terug te lopen en bleef halverwege de stenen trap staan om neer te kijken op een meisje. Die had ze niet in de tourbus gezien. “Hey! Ook op avontuur?” Vroeg ze aan haar met een flauwe glimlach. Dat kon ze haar natuurlijk niet kwalijk nemen. Kali was een flink stuk langer dan zij en door haar positie op de traptreden, torende ze waarlijk boven haar uit.   
Re: Tourist trap - do apr 07, 2022 7:45 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

Tourist trap LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Op een gegeven moment hoorde ze de voetstappen weer dichterbij komen, in plaats van verder weg. Dus keek ze omhoog, waar een andere vrouw naar haar stond te kijken met een flauwe glimlach. Ook om haar lippen ontstond een glimlachje. Toen de ander haar begroette en vroeg of ze ook op avontuur was. “Hee.” Groette ze terug. “Nou om eerlijk te zijn, hoorde ik stemmen hier vandaan komen uit deze vervallen villa. Ik ben opzoek naar klusjes, maar daar heb ik wel mensen voor nodig dus ja.” Ze grinnikte even zachtjes. “Mijn naam is Milly, Milly Bloom. Aangenaam kennis te maken.” Stelde ze zichzelf toen voor aan de andere vrouw.
Re: Tourist trap - di apr 12, 2022 9:59 am
Kali LeBlanc
Civilian
Kali LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

Tourist trap Kda-more
Lianne
Om koekjes te rapsen en kaas
70
56
CHARACTER INFO

OOC INFO

De ander legde de situatie uit en die bleek iets anders dan Kali had ingeschat. Ze was op de stemmen afgekomen omdat ze op zoek was naar werk. Ze vroeg zich af wat voor werk het meisje wel niet deed alvorens ze zich voorstelde als Milly Bloom. “Aangenaam, Milly. Ik ben Kali LeBlanc.” Ze stak haar hand uit om die te schudden. Ze liet haar blik werktuigelijk door de verlaten trap gaan en wenkte haar toen mee naar boven. “Zullen we ergens heen gaan om wat comfortabeler te kunnen praten?” Stelde ze voor. De trap was immers nou niet echt .. gezellig, hoe interessant het snijwerk in de muren en de vele stenen nissen ook waren. Kali keerde om en vervolgde haar weg weer naar boven. Ze maakte zich geen zorgen om de tourbus. Worst case scenario moest ze de bus terug naar huis nemen vanuit Eterna City. Nou, dat was geen ramp.  
Re: Tourist trap - di apr 12, 2022 2:16 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

Tourist trap LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ook het andere meisje stelde zichzelf voor. Ze heette Kali LeBlanc. Ze nam haar hand aan en schudde die hartelijk. Toen vroeg Kali of ze ergens heen zouden om te kunnen praten, ze knikte. Dat was een goed plan. De trap was niet zo handig. Ze volgde haar dan ook naar boven. Ondertussen keek ze nog steeds geïnteresseerd om haar heen. Het was echt een indrukwekkende villa. Ze was wel wat gewend bij haar ouders, maar deze was toch heel anders. Niet zo kitscherig ofzo. Het was oud, dus ook op een oude manier ingericht. Niet zo modern als de villa’s nu waren. Dus ook voor Milly was het enorm boeiend. Uiteindelijk kwamen ze uit in een kamer die er prima uitzag. Er was zelf een raam die nog niet kapot was en de vensterbank vrij breed. “Misschien kunnen we daar zitten?” Stelde ze voor. Ze liep er alvast heen om te testen. Ze moest een beetje springen om erop te kunnen komen, maar je kon er mooi naar buiten kijken.
Re: Tourist trap - di apr 12, 2022 3:03 pm
Kali LeBlanc
Civilian
Kali LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

Tourist trap Kda-more
Lianne
Om koekjes te rapsen en kaas
70
56
CHARACTER INFO

OOC INFO

De rest van hun wandeling door de villa was kort maar verliep in stilte. Dat vond Kali niet erg. Ze was een grote fan van comfortabele stiltes. Tenslotte viel haar oog op een half open deur in een kamer die eruit zag alsof die niet bewerkt was met een smeedhamer. Milly liep al vooruit en nam plaats op een brede vensterbank die mooi in de vorm van de muur paste. Kali volgde en nam ook plaats naast haar, comfortabel met haar rug tegen de muur en haar benen in kleermakerszit zodat ze Milly tegenover haar had. “Nou, daar zitten we dan. Twee wildvreemden!” Riep ze uit met een glimlach. Gesprekken met wildvreemden was iets wat Kali een van de prachtigste dingen op aarde vond. Een praatje maken met een student in de trein of met een zakenman die in de rij stond op de roltrap. Het mooie in ‘t leven. “Maar goed, je zei dat je opzoek was naar klusjes. Ben je een soort freelancer, of zo?” Besloot ze te openen.
 
Re: Tourist trap - di apr 12, 2022 8:15 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

Tourist trap LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze grinnikte toen Kali zei dat ze als wildvreemden tegen over elkaar zaten. Dat klopte, dat waren ze. Al vond ze dat niet erg. Ze leek haar aardig, dat gevoel had ze nu al. Er waren dingen die ze heel erg had gemist in haar jeugd, vrienden was daar eentje van. Ze had niet veel sociale contacten gehad, enkel diegene die haar ouders haar hadden opgelegd. Het enige leeftijdgenootje die ze in die tijd had leren kennen was haar buurmeisje geweest en zelfs dat was eigenlijk niet helemaal de bedoeling geweest. Toch was ze blij dat ze haar had leren kennen en tegen haar ouders in was gegaan. Ook al had dat er voor gezorgd dat ze in de kostschool was beland en daar nu was weggelopen. Kali vroeg of ze freelancer was. Gosh, al die termen. Ze had nog veel te leren. Alleen ze dacht deze term wel te herkennen, als iemand die op zichzelf was en opdrachten voor mensen uitvoerde. Ja, daar leek het eigenlijk wel wat op. Dus knikte ze. “Ja, zoiets. Al zijn de klusjes die ik nu krijg vaak maar klein. Ik word al blij met elk zakcentje.” Legde ze toen aan haar uit. “En jij? Wat doe jij?” Vroeg ze toen aan de ander.
Re: Tourist trap - wo apr 13, 2022 8:55 am
Kali LeBlanc
Civilian
Kali LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

Tourist trap Kda-more
Lianne
Om koekjes te rapsen en kaas
70
56
CHARACTER INFO

OOC INFO

Milly hield het vrij vaag wat voor soort freelance werk ze precies deed maar dat vond Kali niet erg. Ze gaf een instemmende knik. De banenmarkt was lastig, dat had ze maar al te goed gemerkt de afgelopen week. Ze zou haar straks eens moeten vragen wat voor soort werk het was, misschien kon Kali haar wel helpen. “Ik ben een barkeeper slash ondernemer. Mijn broer en ik hebben een bar in Jubilife overgekocht. We zijn geëmigreerd uit Kalos een weekje geleden.” Legde ze uit met een glimlach. Het was zeker niet gemakkelijk. De overname had ervoor gezorgd dat een groot aantal klanten niet meer was komen opdagen. De oude werknemers speculeerde dat ze uiteindelijk wel terug zouden komen. De échte loyaalste klanten waren wel benieuwd geweest naar de nieuwe eigenaren en waren voor een drankje langsgekomen. Kali hield zich meer bezig met wat zich op de vloer afspeelde en Kaz met het financiële aspect. “Ik doe het management en hij de financiële kant. Marketing en zo. Zo hebben we elk onze taakjes.” Voegde ze eraan toe.  
Re: Tourist trap - wo apr 13, 2022 8:58 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

Tourist trap LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

De andere vrouw verteld over haar beroep. Langzaam werden Milly haar paarse ogen groot. Wat moedig. “Wat gaaf!” Begon ze enthousiast. Een bar in Jubilife city. “Waar ongeveer? Dan kan ik misschien een keer langskomen.” Vervolgde ze. Ze vond het echt stoer dat ze samen met haar broer een bar over had genomen. Het leek haar echt fijn om en broer te hebben. Zij was enig kind en soms miste ze het eigenlijk wel. Tuurlijk het had vast ook wel voordelen, maar ze had nooit iemand gehad om haar verhaal bij kwijt te kunnen of gewoon even tegenaan te zeuren. “Ik vind het wel knap dat je zo’n beslissing hebt gemaakt samen met je broer.” Sprak ze toen haar gedachten uit.
Re: Tourist trap - vr apr 15, 2022 8:43 am
Kali LeBlanc
Civilian
Kali LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

Tourist trap Kda-more
Lianne
Om koekjes te rapsen en kaas
70
56
CHARACTER INFO

OOC INFO

Milly’s enthousiasme wekte een vrolijke twinkeling in Kali’s ogen op. Ze gaf ook meteen antwoord op haar vraag. “Aan de Bakstraat. Ligt een beetje in het westen van de stad.” Kali veegde een verloren lok achter haar oor en wierp even een korte blik op haar horloge. Te oordelen aan de tijd had ze niet té lang alleen rondgezworven voor ze Milly was tegengekomen. Ze had nog meer dan een halve dag voor haar om thuis te komen dus voor nu hoefde ze zich nergens zorgen over te maken. Milly’s complimentje ging echter niet verloren. “Bedankt! Het was een moeilijke beslissing maar een die gemaakt moest worden. Al .. was ik misschien de enthousiaste partij van ons.” Biechte ze op met een grijs, terugdenkende aan haar broer die dit hele plan al vanaf dag één luidkeels had verdoemd. “We hebben ons hele leven in Kalos gewoond dus ineens een heel andere cultuur is wel even wennen.” Zei ze, onbewust pulkend aan haar helix piercing in haar linkeroor.
 
Re: Tourist trap - za apr 16, 2022 7:46 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

Tourist trap LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Kali vertelde waar het was. “Ik zal het onthouden en er naar vragen, mocht ik een keer daar in de buurt zijn.” Beloofde ze haar. Ze zag het andere meisje op haar horloge kijken. Ooh, misschien hield ze haar wel ongelofelijk op. “Moet je ergens heen? Dan moet je gaan hoor! En als je de anderen weer op wilt zoeken is dat ook prima. Dat zou ik wel begrijpen. Misschien kan ik meelopen en anders spreken we elkaar sowieso een keer in je bar!” Vervolgde ze. Voordat Kali vertelde over de beslissing die ze had moeten maken en de regio waar ze vandaan kwam. “Ja, het is inderdaad een hele andere cultuur hier. Dat zal voor elke regio wel anders zijn denk ik. Ik kom van Alola. Dat verschilt ook van hier. Het is daar ook ietsje warmer.” Giechelde ze als laatste. Gelukkig was het nu niet het koudste seizoen, want dan zou ze vast niet blij worden om buiten te slapen. Nu was het nog wel te doen.
Re: Tourist trap - vr apr 22, 2022 10:05 am
Kali LeBlanc
Civilian
Kali LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

Tourist trap Kda-more
Lianne
Om koekjes te rapsen en kaas
70
56
CHARACTER INFO

OOC INFO

De blondharige wuifde Milly’s opmerking hoofdschuddend weg. “O nee hoor, ‘k heb nog genoeg tijd en het aardig naar me zin hoor.” Stelde ze de ander gerust. “Maar je bent altijd welkom in mijn bar hoor.” Met oprechte interesse luisterde ze naar Milly’s verhaal, ze kwam schijnbaar uit Alola. Dat was nog eens een regio waar ze graag heen wilde. Of, nu ja, terug! Ze was er ooit op vakantie geweest met een schoolreisje en had genoten van het klimaat en het heerlijke eten. “Ik ben er wel eens geweest, met een schoolreisje toen ik negen was. Dat vond ik een van de leukste weken in mijn leven toen. Ik weet het nog! Ahh, om ooit eens terug te gaan. “Vertel me eens, uit welke stad kom je? Misschien ben ik er wel geweest!”
 
Re: Tourist trap - vr apr 22, 2022 11:53 am
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

Tourist trap LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Kali wuifde het weg. Blijkbaar vond ze dat ze nog genoeg tijd had. Dus glimlachte Milly. Prima, dan was het goed. Kali zou zichzelf vast ook wel redden, als ze zelfs een bar wist te runnen. Dus zou ze er ook niet verder meer over door zeven. Toen vertelde de ander dat ze wel eens op Alola was geweest, met schoolreisje. Gosh, wat leuk! Het had haar heerlijk geleken als ze echt op school had gezeten toen ze klein was geweest. Haar thuisschool had haar beklemd, ook al was haar juf heel erg lief geweest. Ze had zeker klasgenootjes enorm gemist. Daarom stak het verhaal van Kali haar ergens, was het jaloezie? Misschien wel. Alleen de andere vrouw kon er ook weinig aan doen. Het waren haar eigen ouders geweest, die het een goed idee hadden geleken. Zouden ze beseft hebben wat het met Milly had gedaan? “Wat leuk!” Zei ze toen snel, om een poging te doen om het gevoel van haar af te zetten. “Ik ben geboren op Melemele Island, in Hau’oli city.” Vertelde ze aan Kali. “Mocht je daar geweest zijn en heb je een grote villa gezien, dan zat ik daar in.” Lachte ze toen. Al klonk haar lach niet heel vrolijk.
Re: Tourist trap - di mei 03, 2022 9:26 am
Kali LeBlanc
Civilian
Kali LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

Tourist trap Kda-more
Lianne
Om koekjes te rapsen en kaas
70
56
CHARACTER INFO

OOC INFO

Terwijl ze daar zaten, badend in zonlicht dat door de indrukwekkende ramen de kamer in viel, begon Kali trek te krijgen. Ze hoorde haar maag knorren en wreef er wat afwezig met haar hand overheen. Maar goed dat ze boterhammen in haar tas had. “O, daar heb ik veel over gehoord!” Haakte ze meteen in toen Milly haar vertelde waar ze had gewoond. Helaas was dat nou net een van de eilanden waar ze niet geweest waren. “Wij hebben voornamelijk op Akala eiland gezeten. Op excursies gegaan met lokale gidsen, heerlijk eten gegeten, spelletjes gedaan en liggen bakken in de zon aan een van de vele resorts.” Als er één ding was wat ze het beste herinnerde, was dat het klimaat geweest. Anders dan in Kalos wat een stuk droger was geweest. De zomers waren daar beklemmender geweest. “Ik moet bekennen ik te hard bezig was met lol trappen met mijn vrienden om de architectuur voldoende te kunnen appreciëren.” Lachte ze, terugdenkend daaraan. Daar had ze achteraf wel spijt van gehad. Kali trok haar rugzak op haar schoot en viste er een zakje boterhammen uit. “Nou ‘k heb best honger. Wat zeg je ervan als we een paar van mijn boterhammen delen terwijl we hier zitten? O, en vind je het erg als ik mijn Nidoran uit zijn pokebal laat? Hij heeft vast ook trek.” Voegde ze eraan toe.  
Re: Tourist trap - di mei 03, 2022 12:34 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

Tourist trap LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Kali zei dat ze er veel over had gehoord. Ze glimlachte. “Ja, het is een bekende stad. Ook een heel erg bruisende stad, al heb ik daar nooit echt van kunnen genieten.” Daar baalde ze nog altijd van. Toen haar vader haar in de auto had gezet om weg te brengen, toen had ze pas gezien in wat voor stad ze eigenlijk woonde. Ze had haar ogen uit gekeken, maar niks aan haar vader gevraagd. Die had enkel maar boos en verbitterd naast haar gezeten, die had haar toch geen antwoord gegeven. “De zon op Alola is ook heerlijk.” Moest ze beamen. Dat was dan iets wat over heel Alola gelijk was, de zon. Die had ze niet kunnen missen. Zijzelf had ook wel honger, het was alweer even geleden dat ze wat gegeten had. “Dat is erg lief! Ik kan jou alleen niets aanbieden…” Haar wangen werden even rood. “Heb jij een pokémon, wat leuk! Laat er maar uit hoor.” Al voelde ze toch wel even wat zenuwachtige kriebels.
Re: Tourist trap - di mei 03, 2022 4:54 pm
Kali LeBlanc
Civilian
Kali LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

Tourist trap Kda-more
Lianne
Om koekjes te rapsen en kaas
70
56
CHARACTER INFO

OOC INFO

Milly beaamde wat Kali zei. Zij kon het immers het beste weten als lokale Alolanaar. Ze vroeg zich af hoe het kwam dat ze niet ervan had kunnen genieten, maar besloot het niet te vragen. Sommigen gezinnen of individuelen reisde immers gewoon weinig en bleven liever in hun eigen omgeving. Wie was zij om een conclusie hierover te trekken. Ze frutselde ondertussen met de knoop van haar boterhamzakje, die krengen die ze altijd te strak dicht knoopte. Tenslotte gaf ze het op en trok ze gewoon een scheur. Ze keek even naar Milly maar wuifde haar opmerking letterlijk weg met haar hand. “Ach, ik hoef er niets voor terug hoor. Ik heb meer dan genoeg voor ons beiden!” Ze had haar aanbod als een aardig gebaar gezien, niet omdat ze iets van de ander wilde. ”Eens zien ik heb .. zelfgemaakte komkommersalade, een notenpasta .. Kies jij maar eerst.” Ze gaf haar het zakje en nam dit moment om de pokebal van Canso tevoorschijn te halen. De Nidoran verscheen naast haar op de grond en keek verwachtingsvol omhoog. Terwijl ze haar handen naar hem uitstak, was hij al naar haar toe gekomen. Hij was het meer dan gewend om opgepakt te worden en liet het dus ook toe. Ze zette hem op schoot en glimlachte. Meteen gingen zijn oogjes naar het zakje met boterhammen en ook zijn maag knorde. “Dit is Canso. Hij is niet de meest interactieve pokémon maar ik hou toch van hem.” Canso snoof beledigd maar onderstreepte dat argument alsnog toen hij door zijn pootjes zakte en zich het gemakkelijk maakte op Kali’s schoot.
Re: Tourist trap - di mei 31, 2022 1:06 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

Tourist trap LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze gaf aan er niks voor terug te willen. Ergens vond ze dat wel een beetje lastig. Ze wilde er graag iets voor terug geven, maar ze had niks. Dus het werd sowieso lastig. Het was erg aardig van Kali, dat ze met haar wilde delen. Er verscheen even een dankbaar glimlachje om haar lippen. Dat zei al veel meer dan dat ze er nog iets op zou zeggen. Het was goed zo. Ze had komkommersalade en notenpasta.  Dat klonk allebei heel erg lekker, maar zelfgemaakte komkommersalade trok haar toch het meeste aan. Eens proeven en misschien kon ze dan het recept vragen. Ze was er zelf geen held in, dingen maken. Daar moest ze echt beter in worden nu zo met haar reis. Ze pakte het broodje met komkommersalade uit het zakje. Ondertussen pakte de andere vrouw een pokéball en liet er een pokémon uit. Een Nidoran. De pokémon leek naar het zakje in haar hand te kijken. Gauw rijkte ze het Kali weer aan. Een Nidoran zag er niet direct uit als de meest aaibare pokémon. Toch waren die oogjes ergens wel heel schattig. Al hield ze toch nog wel wat afstand. De Nidoran bleek Canso te heten. “Aangenaam Canso. Ik ben nog niet echt pokémon gewend, dus vergeef me mijn onhandigheid.” Giechelde ze wat zenuwachtig. Toen nam ze een hap van het broodje. “Ooh dit is lekker!” Riep ze uit. Het smaakte goed en haar lege maag kon het ook zeer zeker op prijs stellen.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum