Switch account





Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Alain] What do we do with a drunken sailor Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Een pakketje langsbrengen in Jubilife. Het begon nog niet heel erg enerverend. Ze was gewend aan spanning en aan competitie, niet aan een rustige wandeling van Oreburgh naar Jubilife en het afgeven van een pakketje aan een andere, kleinere ranger base. Ze had een slaapplek er aangeboden gekregen, en gezien de zon al onder de horizon gezakt was, had ze dat geaccepteerd. Ze kon dan morgen wel weer terugwandelen en iets trainen met Lauren. De Deino liep te kauwen op een rubber speelgoedje wat ze haar gegeven had. De Pokémon had de neiging om in alles te bijten, maar zo’n kauwbot voor Boltunds leek haar voor nu iets van het destructieve pad af te houden.

Terwijl ze wat afwezig door Chatter heen scrollde, besloot ze dat ze nog wel wat anders ging doen met haar leven. Een kort appje naar Sébastien verder, waarin ze aangaf dat ze aan hem zou denken wanneer ze cocktails wegschoof, deed haar opstaan, waarna ze de Deino terug in haar Pokéball deed. Ze ging niet zo’n monster in de bar loslaten. Het was daarvoor nog veel teveel een ongeleid projectiel.

Ze sloot de deur achter zich en scrollde over Rotom Maps, waarna ze al snel een bar uitkoos die niet al te ver lopen was. Nadat ze gecheckt had dat de bar ook nog open was (en niet per direct gesloten), wandelde ze erheen, genietend van de frisse nachtlucht die over haar heen gleed. Het duurde niet lang of ze kon de deur open duwen van de bar, waarna ze plaats nam aan de bar. Haar slanke vingers visten een menukaart uit het houdertje en ze liet haar blik erover heen glijden. Eens zien…
Don't look too close, don't you dare

cttw
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain] What do we do with a drunken sailor 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misschien moest hij er gewoon mee stoppen? Hij kon vast wel wat anders vinden. Als hij zijn kosten minimaal hield en zijn spaarrekening gebruikte, kon hij wel een paar maanden vooruit. Maar was dat het? Zou hij een baan opgeven die hij weken geleden nog zo leuk vond, enkel en alleen— Even wierp hij een blik over zijn schouder, naar het kantoortje waar de man zonder twijfel in te vinden zou zijn. Misschien wel. Waarschijnlijk wel. Want, hoe hij het ook wenden of keren zou, het was niet meer… Het bracht meer stress mee dan hij kon hebben. En misschien maakte dat hem zwak, maar daar moest hij mee leren leven.

Toch durfde hij die beslissing nog niet te maken en forceerde hij een glimlach op zijn gezicht. Afleiding, zoveel mogelijk doen vandaag. Dan zou hij thuis weliswaar moe zijn, maar misschien kwam hij de dag dan zowaar door. Dus,t oen een blond meisje aan de bar plaatsnam, gaf hij haar eventjes voor hij op haar af stapte.

Al een keuze kunnen maken?
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Alain] What do we do with a drunken sailor Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Haar blik gleed eventjes naar de man achter de bar over de kaart heen en voor een moment vroeg ze zich af of ze haar charmes kon inzetten voor een gratis drankje. Maar met die de jongen zich gedroeg, had ze haar twijfels. Ergens zeiden haar instincten dat deze jongen van de andere kant was. Jammer weer. Maar niks aan te doen. Het zat ook niet mee. Saaie bootcamps, pakketje afleveren, waarschijnlijk niet op vrouwen vallende barmannen. Soms zat het mee, soms zat het tegen.

Voordat ze nog een keertje een blik op de kaart kon werpen, werd haar gevraagd of ze al een keuze had kunnen maken. Ze legde de kaart voor zich neer en keek weer op naar de jongen, haar blauwe ogen vragend. ”Nou, zie, jullie hebben een hele uitgebreide collectie cocktails, zo uitgebreid, dat ik het pittig vind,” ze steunde met haar kin op haar hand terwijl ze bedenkelijk keek. ”Wat zou jij aanraden om een hele saaie dag knallend af te sluiten?”
Don't look too close, don't you dare

cttw
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain] What do we do with a drunken sailor 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het blondje keek hem even aan, waarop Alain haar een vriendelijke glimlach liet zien. Ergens voelde hij zich nog steeds bedreigd door de drukkende aura vanuit het kantoortje, maar de afleiding hielp en de rust keerde iets terug wanneer hij zich op een gast kon focussen. Hij luisterde dan ook naar wat ze vertelde, hoe de keuze zo groot was dat ze moeite had met beslissen. Hij gniffelde even en humde bedenkelijk.

Het ligt eraan wat je vandaag nog van plan bent,” gaf hij toe. “Knallend afsluiten? Ik maak een goede Boulevardier,” glimlachte hij. En het was een fantastisch uitziend drankje, wat het vaak goed deed bij jonge meiden. “Als je echter zoekt naar iets met wijn, dan kan ik een Rosé, Gin & Pink Peppercorn Cocktail voor je maken.” Twee keuzes geven was altijd het beste; het was minder dan het hele menu, maar gaf de ander alsnog een keuze in het geval één ding niet naar smaak was.  
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Alain] What do we do with a drunken sailor Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Het was enigszins rustig in de bar, waardoor Jade het gevoel had dat ze in ieder geval alleen ging eindigen vannacht. Het maakte ook niet zoveel uit, het was een vermoeiende dag geweest. Afsluiten met een knaller en daarna lekker slapen onder de lichte roes van alcohol. Ondanks dat ze haar fair share aan drankjes had gehad, was ze een lichtgewicht qua alcohol. Haar tolerantie was laag en haar enthousiasme hoog.

”Ik denk dat het naast mijn bezoek hier een saaie avond gaat worden,” merkte ze op met een lach, ”Dus do your worst, ik denk dat de Boulevardier precies is wat ik nodig heb.” Een wijntje op z’n tijd was wel lekker, maar niet hetgeen waar ze nu naar op zoek was. ”Ben wel benieuwd wat je ervan maakt.” Haar blik gleed eventjes rond het café. ”Mooie tent hier trouwens, werk je hier al lang?”

Don't look too close, don't you dare

cttw
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain] What do we do with a drunken sailor 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Naast haar bezoek aan de bar, zou het een saaie avond worden. Alain gniffelde even en knikte. De Boulevardier was een simpel drankje om te maken, maar erg lekker als hij het zelf zei. De juiste soorten alcohol gebruiken was belangrijk en Alain prefereerde voor dit meisje de Bourbon, gezien het een zoeter drankje zou maken dan Rye Whiskey zou doen.

Terwijl Alain zich omdraaide en een fles Four Roses pakte, luisterde hij naar haar vraag. “Niet heel lang,” gaf hij toe. “Sinds eind vorig jaar. Maar het is een gezellige plek in een goede stad,” glimlachte hij. De Bourbon werd gemixt met de zoete Vermouth en Campari. Het knalrode drankje in het lage glas zou zonder de blokken ijs een saaie bedoeling zijn, maar samen met het ijs en de sinaasappelschil voor garnering, was het een goed uitziend drankje.

Eén Boulevardier,” kondigde hij aan terwijl hij het drankje naar voren schoof. “Dit is je eerste keer hier. Kom je uit de buurt?” vroeg hij na een simpele conclusie, terwijl hij de flessen rustig weer op hun plek begon te zetten.
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Alain] What do we do with a drunken sailor Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Geïnteresseerd richtte Jade haar blik op wat de man allemaal aan het doen was met de drankjes. Er werden meerdere flessen van achter de bar vandaan getrokken en van de planken gehaald. Het werd allemaal als een soort tovernarij gemixed terwijl hij het gesprek gaande hield. Jade, op haar beurt, leunde met haar armen op de bar en steunde haar kin op haar handen, terwijl haar blauwe ogen zijn handige handen volgden, zich afvragend of ze dit zelf ook kon leren.

Uiteindelijk besloot ze dat ze hier niet genoeg tijd voor had, het leren van het maken van drankjes. Maar wat zou het toch handig zijn als je dit gewoon thuis kon. ”Je hebt het al wel behoorlijk onder de knie,” merkte ze op, ”Waarschijnlijk al wel vaker in deze beroepsgroep gewerkt?” besloot ze te vragen, haar blauwe ogen vrolijk. Wie kon niet vrolijk zijn als er een lekker drankje voor je gemaakt werd? Zelfs al had je de rotste dag, dan kon je in ieder geval alcohol in je keel gieten.

Met een brede lach pakte ze het drankje van de bar af en zette ze het glas aan haar lippen. Het smaakte heerlijk. ”Eerste keer, ik woon in Hearthome, maar ik denk dat ik hier wel vaker terugkom,” humde ze, ”En ik geloof dat dit nog niet kan tippen aan de bars in Johto.”
Don't look too close, don't you dare

cttw
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain] What do we do with a drunken sailor 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was een geluk dat Alain dingen snel oppakte en dat alcohol schenken eigenlijk niet zo lastig was als je de basis onder de knie had. Je moest weten wat je deed en goed letten op de hoeveelheden, terwijl je het met vlotte vingers deed om de gast tevreden te houden. Nu was Alain altijd al goed geweest met zijn handen en was koffie maken niet eens zo anders. Na wat oefening had het allemaal logisch gebleken.

Eigenlijk niet. Ik werkte hiervoor in een café,” gaf Alain toe. “Koffie trekt heel ander volk, maar afwisseling is fijn.” Nu was hij altijd een mensenmens geweest, zelfs al had zijn anxiety hem vroeger in de weg gestaan. Sinds hij hier was gaan werken en het huis uit was, liepen dingen een stuk soepeler. Vreemden aanspreken was niet langer spannend en hij voelde zich zowaar op zijn gemak in de drukte.

Hearthome, schijnbaar. Alain humde even en hief een wenkbrauw bij de woorden die volgden. “Hearthome is een goede keuze. Stad van de romantiek,” merkte hij op. Wat het nog verbazingwekkend maakte dat Cas er woonde… Al had de man hem verbaasd. Hij was romantischer dan je zou denken. “Als je iets wil wat tipt aan Johto, hoor ik graag je drie favoriete cocktails,” besloot hij. “Dan maak ik iets waardoor je zeker terug komt.” Eens zien waar ze mee zou komen.

Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Alain] What do we do with a drunken sailor Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Jade trok haar dunne wenkbrauwen iets verbaasd omhoog terwijl ze nog een sip nam van haar drankje toen ze het antwoord van de witharige jongen hoorde. Met het geroezemoes van de bar, de gemoedelijke sfeer, en een lekker drankje voelde ze zich vriendelijk naar de wereld en bleef ze gezellig hangen in gesprek met de barman. ”Je zou het niet zeggen, blijkbaar heb ik het genoegen om te mogen spreken met een natuurtalent,” merkte ze op, waarna ze nog een sip nam van het drankje. Het ging naar binnen als limonade, waarvan ze eigenlijk al wist dat dat niet goed was. De kick van de alcohol zou haar binnenkort nog wel in het achterhoofd trappen.

Hearthome was de stad van de romantiek en Jade lachte eventjes kort voordat ze antwoordde ”Het is vooral dicht bij de Crescent Moon base, in de romantiek heb ik je genoeg niet zo succesvolle verhalen te vertellen, maar daarvoor heb ik eerst meer alcohol nodig.” Een vriendelijke knipoog ging de kant van de jongen op. Haar ogen lichtten geïnteresseerd op toen de jongen aangaf dat hij iets kon maken wat kon tippen aan Johto. Dat klonk tegelijkertijd als een heel erg slecht idee en als een prachtige manier om haar avond in te vullen. Ach, de slechtste ideeën werden gemaakt in de avond, of niet dan? Ze tapte eventjes bedenkelijk tegen haar kin. ”Hmm, Sex on the Beach, Cherubi Margarita en… hmm… de Cosmopolitan,” Er was zoveel lekker, het was moeilijk om er eentje te kiezen.

Don't look too close, don't you dare

cttw
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain] What do we do with a drunken sailor 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een natuurtalent. Alain lachte even en schudde zijn hoofd. “Het is leuk om te doen. Als je genoeg in huis hebt staan kun je elke avond oefenen,” glimlachte hij. En dat was waarom het zo makkelijk ging. Er was weinig aan; je volgde een recept en dan ging het wel. En als je ze graag dronk, dan was het niet raar om er af en toe één ‘s avonds te maken. Of, twee in zijn geval. De laatste tijd wellicht minder, maar daar was werk dan weer voor.

Crescent Moon. Alain’s gezicht vertrok even, maar hij veegde dat snel genoeg weg met een nieuwe glimlach. “Slechte verhalen in de liefde? Ik ben bang dat we die allemaal hebben,” verzuchtte hij. Zelf helaas ook. Maar gelukkig was het niet handig als hij wat dronk. Niet omdat hij de alcohol niet tijdens werk aankon, maar vooral omdat hij nog met de auto naar huis moest.

Drie drankjes werden opgenoemd en Alain humde even terwijl hij zich half omdraaide om naar de flessen te kunnen kijken. Limoensap en cranberrysap waren de overeenkomende factoren daar buiten de alcohol. De Margarita viel er enigszins buiten, maar de Sex on the Beach en de Cosmopolitan hadden wat meer gemeen.

Een moment.” Alain stapte op een andere gast aan de bar af en rekende af voor de paar biertjes die ze hadden besteld,  terwijl hij nadacht over wat hij Jade kon schenken zodra haar drankje op was. Nu kon hij simpel spelen met een Tequila Sunrise wat alle factoren mengde, maar was dat niet wat te voorspelbaar? Strawberry Daiquiri? Hmm. Nee. Ah! Een Split. Beter kon bijna niet.

Ik beloof dat dit beter is dan het klinkt,” waarschuwde hij alvast. Hij vulde een shaker met ijsblokjes, voegde er Licor 43, sinaasappelsap en vloeibare slagroom aan toe en begon de shaker te schudden. De truc was om de verhoudingen perfect te krijgen. Genoeg alcohol. Voelbaar, niet proefbaar. Dat was de sweet spot. Hetzelfde ging voor de slagroom. Romig met sinaasappelsmaak. Niet te veel; niet te weinig.

Hij schonk het in een groot glas, voegde een sinaasappelschijfje toe als garnering en schoof het glas naar het meisje toe. “Dit blijft een favoriet: de Split.” Als dit haar niet hier hield, wist hij het ook niet meer.
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Alain] What do we do with a drunken sailor Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
De jongen achter de bar was bang dat ze ze allemaal hadden, slechte verhalen in de liefde. Jade ontmoette zijn blik kort voordat ze in de lach schoot, wat haren uit haar gezicht vegend voordat ze antwoordde. Ja, waarschijnlijk had iedereen zijn rode vlaggen en missers getroffen. ”Zeker, maar er een slecht verhaal over hebben, het goed, dronken, te vertellen en het willen vertellen is natuurlijk een bijkomend talent,” merkte ze geamuseerd op. Nee, van die huilverhalen werd niemand in de bar blij. Maar als je het met citroenijs kon brengen?

Geïnteresseerd keek ze naar de barman die eventjes wegstapte en besloot dat ze hem maar eens naar zijn naam ging vragen. Dat praatte toch wat makkelijker dan ‘de barman’, niet waar? Ondertussen vroeg ze zich af wat hij ging doen met haar drank voorkeuren. Ze hoopte dat er een goed drankje uit zou komen om te proberen, maar ze mocht natuurlijk niet te hebberig zijn.

Met een geamuseerde glinstering in haar ogen sloeg ze gade hoe hij dingen bij elkaar gooide en de belofte maakte dat het beter was dan dat het klonk. ”Als ik straks hier boven het toilet hang, beloof ik dat ik jou haal om het op te ruimen,” merkte ze waarschuwend op. Ze had niet zo’n hele hoge tolerantie, maar meestal wist ze het in ieder geval nog wel zo te houden dat ze het binnen hield. Overgeven was walgelijk.

Ze leunde wat naar voren over de bar heen toen een drankje haar kant op ging. Het was een groot glas, met een warme kleur en slagroom er in. Eerlijk, het zag er bijzonder uit maar wel lekker. ”Ik ben heel erg benieuwd,” merkte ze op terwijl ze het glas van de bar tilde. ”En naar wie mag ik ze doorverwijzen als ik aangeschoten reviews aan het rondbazuinen ben?” Ze zette het glas aan haar lippen en sperde haar ogen verrukt wat meer open. Ze trok het glas even terug en nam daarna al snel nog een slok. Het was oprecht lekker!
Don't look too close, don't you dare

cttw
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain] What do we do with a drunken sailor 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain humde even bij de woorden van het meisje. “Dat is zeker waar. De huilverhalen krijg ik hier vaak genoeg,” verzekerde hij haar. Hoe vaak hij wel niet een meisje moest troosten die haar verdriet besloot weg te zuipen. Het was maar een geluk dat hij nog een beetje met huilend volk om kon gaan. Hij kon zich enkel voorstellen hoe het zou gaan als Kaz daarmee te maken had. “Maar, de leuke verhalen? Die zijn altijd te ruilen,” knipoogde hij vervolgens. Daar had hij er zelf ook een aantal van. Iets over een touw…

Zijn gezicht sprak boekdelen toen er werd gezegd dat hij kots mocht komen ruimen. “Helaas is dat een slechte oplossing. Dan ligt er een plak naast,” gaf hij teleurgesteld toe. Nee, daar kon hij echt niet tegen. Hij was blij dat hij zelf eigenlijk nooit moest en hoopte dat als Cas eens ziek was, hij de emmer goed kon vinden.

Ah, dat ligt eraan. Als het goede reviews zijn mag je de naam Alain zo vaak mogelijk noemen,” glimlachte hij. “En naar wiens review mag ik uitkijken?
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Alain] What do we do with a drunken sailor Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
De huilverhalen kreeg hij hier vaak genoeg. Jade humde wat instemmend terwijl ze nog een sip nam van haar drankje, de bodem al snel bereikend. Het zou nog een avond worden op deze manier. Maar ze ging haar best doen om nog in een rechte lijn te kunnen lopen als ze thuis kwam. ”Ah, ik beloof je, de enige tranen die ik zal laten zijn van geluk als je goede cocktails neerzet,” merkte ze met een lachende knipoog op. ”En dan komen ook zeer zeker de leuke verhalen erbij,” ze tapte eventjes een keer tegen haar kin terwijl ze bedenkelijk omhoog keek, ”al is dit wel een huilverhaal, maar mijn date was degene die huilde, niet ik.” Zij vond het, eigenlijkl, wel grappig. Telde het dan als huilverhaal?

Misschien werd het wel een huilverhaal als ze moest gaan overgeven van de drank. Ze lachte kort bij zijn woorden, niet onder de indruk. ”Dan heb ik bij nader inzien toch met je te doen dat je werkt in deze industrie, of valt het nog wel mee op jullie toiletten?” Ze had ze vaak genoeg gehoord in clubs en op feestjes, zelfs nog wel eens haar vriendinnen over de rug gewreven als het teveel werd. Arceus, dan was ze toch wel wat gekalmeerd.

Al snel kwam er een tweede slok van het drankje erachteraan. ”Mhm, ik denk dat er goede reviews van mijn kant komen,” merkte ze op met een lach, waarna ze nog een keertje naar het drankje keek, de vloeistof draaiend in het glas. ”Een split was het toch?” Geen slits. Die waren vies.


Don't look too close, don't you dare

cttw
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain] What do we do with a drunken sailor 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Schijnbaar was het haar date die gehuild had, niet zij zelf. Een diepe zucht klonk en Alain schudde zijn hoofd even. “Mijn eh—” De realisatie dat het de laatste date was geweest voor Cas… Hah. Natuurlijk. “Mijn laatste Charm-date lag huilend op m’n schoot. Het was geen succes,” merkte hij met een kleine grijns op. En dat terwijl hij juist het emotionele wrak was.

Na een paar keer hebben ze door dat als ze niet extra willen opruimen, dat niet mijn taak is,” lachte hij, knikkend naar zijn collega’s. “Het valt ook wel mee. We zijn geen club, dus ‘t volk is vaak niet… Het is zelden dat iemand zo ver heen is dat ze de pot missen.” Het gebeurde, maar niet zo veel vaker dan in een restaurant, waar het eten nog fout kon vallen.

Ze leek tevreden met het drankje en Alain knikte. “Zoals het ijsje,” grijnsde hij. En dat was ook de simpele inspiratie geweest. “Ik zal altijd volhouden dat sinaasappelsap de beste basis is voor een zomerse cocktail.” Of, in de lente, zoals nu.
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Alain] What do we do with a drunken sailor Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
De laatste charmdate van de charmante niet-straight barman lag huilend op zijn schoot. Jade liet een wat verraste lach over haar lippen heen rollen en schudde haar hoofd. Wie had dat gedacht? ”Ben je zo’n hartenbreker? Eerlijk is eerlijk, die had ik je niet gegeven,” merkte ze geamuseerd op, ”En? Zijn er nog vervolgdates gekomen?” Wie weet wilde hij het er niet over hebben, maar dat zag ze dan wel weer. Tijd voor de slechte verhalen wat haar betrof.

Ze leunde wat op de bar terwijl ze luisterde naar zijn verhalen over dronken mensen. Gelukkig had ze een sterke maag, anders had ze immers niet zo geamuseerd meer geluisterd naar de verhalen van de jongeman. Wat een gespreksonderwerp tijdens gezellig drinken. Gelukkig lag haar een lekkere cocktail in het verschiet. ”Ik zal mijn best doen om niet één van de weinigen te zijn,” beloofde ze de jongen plechtig, terwijl ze haar lege glas even omhoog hield alsof dat wat betekende.

Maar ja, als hij zulke lekkere cocktails bleef voorschotelen, dan ging het hard. Ze was ondertussen al op de helft van de split die de jongen had gemaakt. ”Mhm, het heeft inderdaad behoorlijk wat weg van dat ijsje,” merkte ze bedachtzaam op, ”Betekent dat dat je nog meer sinaasappelsap cocktails hebt die je kan aanraden?” Een plagerige glans verscheen in haar ogen. Dit werd een dure avond. En waarschijnlijk ging ze niet recht lopend naar huis. Maar goed, details.
Don't look too close, don't you dare

cttw
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain] What do we do with a drunken sailor 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Totaal niet,” zei Alain snel, toen het meisje vroeg of hij een hartenbreker was. “En niet met hem. Man had een touw op z’n bed liggen en ik ben er nooit echt achter gekomen wat er de bedoeling van was. Knappe kop, maar van binnen erg leeg,” zuchtte hij. Het had een leuke avond kunnen zijn— en uiteindelijk was het dat ook wel geworden. “Maar, toen ik vluchtte kwam ik een veel leuker iemand tegen, dus alles werkte.” En dat was waarom het zijn laatste Charm-date was geweest.

Waren er nog meer sinaasappel-cocktails die hij kon aanraden? Alain humde even bedenkelijk. “Je hebt de standaard drankjes, maar…” besloot hij bedenkelijk te hummen, terwijl hij zijn vingers tegen zijn shaker tikte. Sinaasappelsap was een goede basis en hij zou daar nooit vanaf stappen. Maar, wat was een ander drankje ermee wat ze misschien nog niet kende? De Hurricane was iets origineler en leek hem een goede keuze. “Natuurlijk,” zei hij daarom.

Het werk was weer simpel. Donkere rum, lichte rum, sinaasappelsap, limoensap, fruit syrup en grenadine werden in de shaker gegoten, waarna hij er ijsblokjes in deed en bleef schudden tot het allemaal goed gemixt en ijskoud was. Het drankje werd in het glas geschonken en hij deed er een sinaasappelschijfje bij met een kersje om het netjes op te maken. “De Hurricane is het iets minder bekende broertje van de Sex on the Beach en de Tequila Sunrise,” legde hij uit, waarna hij het glas in haar richting schoof.

Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Alain] What do we do with a drunken sailor Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Het was niet zo’n grappig verhaal als waar Jade op gehoopt had. Een zachte ‘ah’ ontsnapte uit haar mond toen de jongen aangaf dat er een touw op het bed had gelegen. Jade kon meerdere scenario’s bedenken die met touwen uitgevoerd konden worden naast om je strot, maar ging hier uit respect toch maar niet verder op in. ”Ah, en daar heb je vervolgens mee gedated?” humde ze, besluitend totaal niet op date ramp nummer één in te gaan. ”Eerlijk, klinkt alsof het in zo’n romantische novel thuishoort hoor,” voegde ze er plagerig aan toe.

Gelukkig was de avond nog jong en werd er nog een drankje voor haar gemaakt. Ze nam aan dat de barman het nog verantwoord vond, aangezien hij weer uitgebreid met zijn shaker aan de gang ging. Er gingen verschillende dranken in de shaker en ondanks dat Jade het er allemaal maar interessant uit vond zien, hield ze niet echt bij wat hij er allemaal in kwakte. Eerlijk, hij kon er allemaal shady shit in stoppen en ze zou het niet merken. Eigenlijk best wel een gevaarlijk persoon, de bar man, die kon je beter te vriend houden.

Ze nam met een brede lach het drankje in ontvangst en keek met interesse naar de vloeistof in haar glas. Het was weer een prachtige mooie kleur en een kersje en een sinaasappelschijfje maakte het helemaal af. ”Na al die saaie mensen op de Crescent Moon Base, ben je echt een welkome afwisseling van mijn dag, weet je dat,” verzuchtte ze, waarna ze het glas weer aan haar lippen zette.
Don't look too close, don't you dare

cttw
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain] What do we do with a drunken sailor 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Daar had hij vervolgens mee gedate? Alain gniffelde even. “Die zit nu bij me thuis,” verklaarde hij. “Als je vergeet dat we elkaar niet konden uitstaan en het ziekenhuis en alcohol nodig waren om ons samen te krijgen, dan is het een meet-cute,” besloot hij. Nee, het paste misschien zo in een slechte film, maar romantisch was de start niet geweest.

Na het saaie volk van Crescent Moon was hij een welkome verandering. Alain keek haar met een wat waterige glimlach aan. “Ik zou het daar niet volhouden,” merkte hij op. “Hoe vind je ‘t?” Hij kon zich niet voorstellen dat iemand kon genieten van het baantje. Deden ze überhaupt iets nuttigs of was het enkel pronken met dingen die iemand anders had gedaan?

Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Alain] What do we do with a drunken sailor Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Ze kon het niet helpen om te lachen op wat de barman tegen haar vertelde. Degene over wie hij had gesproken zat nu thuis en ze hadden een ziekenhuis en alcohol nodig gehad om samen te komen. Eerlijk was eerlijk, je hoorde de beste verhalen in de bar en de alcohol maakte het alleen maar beter. Daardoor was ze sowieso al makkelijk geamuseerd. ”Een ziekenhuis? Hadden jullie zulke spannende dingen uitgeprobeerd ja?” lachte ze, met haar hoofd schuddend. ”Echt, schrijf een boek, ik zou hem kopen,” plaagde ze.

Jade lachte wat schamper op zijn woorden. ”Het is dat ik mijn broer beloofd heb om hem daar te ondersteunen,” merkte ze met een grimas op. ”Hij wilde graag wat anders van zijn leven maken en naja, goede zus zijn he.” Ze sloeg het laatste van het drankje achterover terwijl ze wat naar achter leunde over de tafel. ”En hey, bij zo’n trage olietanker van een organisatie, misschien dat ik het nog wat leuker kan maken, als ik wat hoger kom.”

Don't look too close, don't you dare

cttw

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum