Switch account





[Rick] Snapper - ma apr 11, 2022 6:44 pm
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Rick] Snapper Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Amity Square was groot en uitgebreid, perfect om te gaan trainen met haar Deino. De draken Pokémon was erg jong en dat kon Jade goed merken aan haar gedrag. Alles moest proefondervindelijk gebeten worden. Dit was in principe geen probleem, als de Deino niet een kaakkracht had waar je ‘U’ tegen zei. Hoog tijd om dus wat discipline in het wezen te gooien.

En die discipline begon met focus en grondwerk. Als de Deino naar haar kon luisteren op commando en de aandacht kon houden, dan kon ze haar in ieder geval sturen. Daar begon het mee. Dan stond de Pokémon hopelijk op het gegeven moment volledig onder haar appèl. Dus, met een tas vol kleine stukjes vlees, zat ze op de grond. Lauren had het ondertussen al opgegeven om te pogen het vlees van haar te stelen. Het was iets. Ze gooide een nieuw stukje vlees ver weg en zag de neus van de Deino de lucht in gaan. Ze had het zeker geroken, maar ze bleef voor nu op haar plek staan. ”Wachten, Focus Energy,” beval ze Lauren, waarna ze een paar seconde zweeg. ”Bite!” De Deino spurtte naar voren, feilloos haar neus volgend en het vlees opkauwend.
Don't look too close, don't you dare

cttw
Re: [Rick] Snapper - wo apr 13, 2022 10:09 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[Rick] Snapper Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Eigenlijk had hij helemaal geen zin om over het drukke Amity Square te lopen, maar toch, het was de kortste route en omlopen om drukte te vermijden was voor pussies. Naast zich had hij Gojira lopen. Dit was een goede oefening voor de Charmander. Bij het gras was het iets rustiger, daar stond ook een koffie tentje waar Alaric wel zin in had. "Kom Gojira," hij wenkte het draakje mee en liep er heen.

Terwijl hij rustig zijn koffie stond te bestellen, zijn ogen nog geen tien hele seconden van de Charmander af, had het beestje besloten om er van door te gaan. Want hij had iets interessanters gezien dan stil staan en wachten bij zijn trainer. Een Deino iets verder op kreeg stukjes vlees gevoerd. En dat wou zij ook. Dus daar stond het zwarte draakje, te schooien bij een vreemde terwijl Alaric zich net omdraaide om te realiseren dat zijn Pokemon hem gepeerd was. Gelukkig viel een zwarte Charmander wel op en hij spotte Gojira bij een blond meisje en haar Deino. "Sorry," verontschuldigde hij zich naar het meisje. "Ik hoop niet dat ze je lastig gevallen heeft?" hij keek streng neer naar de Charmander, maar die leek niet onder de indruk. Die wou eten hebben.


Re: [Rick] Snapper - do apr 14, 2022 2:56 pm
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Rick] Snapper Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Zo was je bezig met je dinosaurus op te voeden die het liefste haar scherpe tandjes in letterlijk alles zette, en zo was je bezig met iemand anders zijn Pokémon voeren. Een zwarte Charmander met rare glinsters om zich heen sprong naast hen op en leek bijzonder hongerig te zijn. Voor een moment vroeg ze zich af of de glitterende Pokémon shiny was, maar als ze het goed had, waren shiny Charmanders goudkleurig. Deze Pokémon, daarentegen, was inktzwart. Ze humde geïnteresseerd en besloot dat hij waarschijnlijk traited was.

Voordat ze er verder over kon nadenken en kon bedenken of ze nog iets met de traited Pokémon ging doen, verscheen er een trainer aan de zijde van de Pokémon, welke meteen excuses begon te maken. ”Oh joh, valt wel mee, je viel helemaal niemand lastig he?” merkte ze op met een knipoog naar de Charmander. Ze gooide een stukje vlees hoog in de lucht en wachtte af of de Charmander de coördinatie had om die te vangen.
Don't look too close, don't you dare

cttw
Re: [Rick] Snapper - do apr 14, 2022 8:11 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[Rick] Snapper Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Met de koffie in zijn hand keek hij kort van de Charmander naar het meisje voor hem, die uitlegde dat Gojira niet lastig was. Gelukkig had hij niks geks uitgevreten. "Ze is wat.. sociaal onhandig." merkte hij lachend op voordat hij een slok koffie nam. Shit fuck, dat was heet. Hij ging zichzelf niet voor lul zetten, dus dan maar een verbrand strot voor hem. Zijn Charmander kreeg ook een stukje vlees toegeworpen door haar. Handig sprong het beestje iets omhoog om het te vangen. Jeetje. "Wat een talent." hij kon er wel om lachen.

"Oh, ik ben Alaric. Mijn Charmander heet Gojira." hij knikte naar de Pokemon. Zijn ogen bleven even hangen op de Deino. "Normale Deino's zijn.. blauwer toch? Dit ziet er wel sick uit." deze was rood. Waarschijnlijk ook traited, net zoals zijn Charmander was.


Re: [Rick] Snapper - vr apr 15, 2022 12:06 pm
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Rick] Snapper Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Ze is sociaal onhandig. Nog een keer wierp Jade een blik op de Charmander die naast haar zat. Ze zag er maar wat onschuldig uit voor een Pokémon die inktzwart was en zwarte glitters verspreidde. ”Je trainer blijft maar slechte dingen over je zeggen he? Je mag ook bij mij komen wonen hoor,” grapte Jade met pretlichtjes in haar ogen, waarna ze nog een stukje vlees in de richting van de Charmander wierp. Ondertussen werd Lauren enigszins jaloers en gaf haar een zachte kopstoot. ”Ah sorry meisje,” merkte Jade op, waarna ze met een glimlach ook weer een stukje vlees aan de Deino gaf.

De jongen stelde zich voor aan haar en Jade schonk hem een warme glimlach. ”Aangenaam Alaric, mijn naam is Jade,” reageerde ze, waarna ze met haar hand naar haar Deino gebaarde. ”Dit is Lauren, en ze is inderdaad een traited Deino, Inferno heb ik me laten vertellen.” Ze legde haar hand niet op de Deino, niet nu de dino zo gefixeerd was op eten.

Don't look too close, don't you dare

cttw
Re: [Rick] Snapper - vr apr 15, 2022 2:13 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[Rick] Snapper Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Het meisje maakte een geintje dat als hij slechte dingen bleef zeggen, zijn Charmander maar met haar mee moest. "Ik zeg gewoon hoe het is, is niets ergs aan. We werken er aan, toch?" maar Gojira was mild beledigd en in een paar seconden veel vriendelijker geworden naar deze random blonde vrouw met haar lieve woorden en haar eten.

Ze stelde zich voor als Jade, haar Deino was Lauren. Dat was... een bijzondere naamkeuze voor een Pokemon. Lauren was ook gewoon een mensennaam. Beetje zoals je paard Sven noemen. Of je vis Bert. Maar goed, hij maakte zich er niet zo druk om. De trait was gaaf. "Inferno.. ik dacht dat ik die al een keer eerder gezien had, weet alleen niet meer op welke Pokémon." zei hij toen kalm. "Doe je ook onderzoek naar traits dan? Of ben had je gewoon geluk met je starter of zo?" hij was niet nieuwsgierig. Totaal niet.


Re: [Rick] Snapper - vr apr 15, 2022 3:38 pm
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Rick] Snapper Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Het was zoals het was, maar toch leek de Charmander best wel graag met Jade mee te willen. Met een zacht lachje stak ze haar hand uit naar de zwarte draak om te zien of deze geaaid wilde worden. Ze kwam niet te dicht, de Charmander zou zelf de resterende afstand moeten overbruggen. Ze wist maar al te goed hoe hard Lauren kon bijten. Ze had geen zin om daar een herhaling van te doen met een Charmander. Wie weet was dat nog giftiger dan de beet van een kind.

De jongen bleef een beetje nadenken over de trait van Lauren. Ondertussen was Jade er al wel redelijk aan gewend, de kleur van de Pokémon. Waarschijnlijk zou ze een normale Deino nu raar vinden als ze er eentje tegen kwam. Zo was dat bij mensen, of niet? ”Oh nee, geen research, dat laat ik aan mijn neefje over,” dat haar neefje een rare vogel was die scharen van Krabby’s aftrok lieten ze maar even buiten beschouwing. ”Ik heb Lauren gekocht van de één of andere breeder, weinig geluk aan, maar wel heel blij met haar.” Ze had een pokémon gewild die enigszins kracht had en die had ze gevonden. Als ze eenmaal volledig evolved was…

Don't look too close, don't you dare

cttw
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum