Switch account





Lance Fields
Trainer
Lance Fields

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17 years old
Rank: 2

I look around me and see the sweet lights BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
38
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was al aan het schemeren toen Lance eindelijk de straatlichtjes in de verte zag schijnen. De gebouwen doemden voor hem op en een kleine glimlach speelde om zijn lippen toen hij zijn blik naar voren richtte en naar het bordje keek dat hem verwelkomde. Jubilife City. Het had hem wel even gekost eer dat hij hier was, maar hij had er een nieuwe Pokémon bij én die was zodanig getraind dat hij in de buurt van kwam Dratini’s en Slugma’s level. Het zou nog wel even duren eer dat hij de gym uit kon dagen, maar hij was in elk geval goed op weg en hij was blij met de vorderingen die hij maakte op zijn reis. De jongen richtte zijn blauwgrijze ogen naar voren en gaf een knikje naar Dratini, welke op zijn schouder rustte. ”Laten we eerst een plek vinden om iets te eten,” zei hij tegen zijn Pokémon. Hij was uitgehongerd en hij dacht wel dat voor zijn Pokémon hetzelfde gold. Hij wilde de daad bij het woord voegen en deed een stapje naar voren, maar keek niet goed uit en botste tegen iemand aan. Lance stak snel zijn armen uit zodat hij het meisje kon stabiliseren en liet los toen hij merkte dat ze niet ging vallen. ”Sorry,” zei hij verontschuldigend tegen haar. ”Ik was meer met mijn omgeving bezig dan met mijn Pokémon. Ik heb je toch geen pijn gedaan, hè?”


@Auri Nighte
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1


I look around me and see the sweet lights 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jubilife City was veel te groot voor Auri's voorkeur, als ze de navigatie-app op haar telefoon niet gehad had was ze gegarandeerd nu al verdwaald. Ze keek op haar telefoon, de route op haar telefoon volgend naar de Gym van deze stad. De Gym was waarschijnlijk nog te moeilijk voor haar team, maar de locatie van het gebouw kennen was altijd handig. Ze had haar omgeving nauwelijks in de gaten, te gefocust op haar telefoon. Ze werd al snel weer de buitenwereld in getrokken toen iemand tegen haar op botste, of misschien botste zij wel tegen de ander op. Ze verloor even haar evenwicht, maar de tiener tegen wie ze op gebotst was greep haar vast zodat ze niet zou vallen. "Bedankt," zei Auri, ze was een beetje geschrokken maar gelukkig was alles goed gekomen. Toen de jongen zijn excuses aanbood, had Auri het antwoord op haar eerdere vraag van wie nou tegen wie gebotst was . "Maakt niet uit," zei ze, "ik was eerlijk gezegd zelf ook niet echt aan het opletten." Ze kon er wel om lachen, al was de situatie misschien wel een beetje awkward.
owo
Lance Fields
Trainer
Lance Fields

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17 years old
Rank: 2

I look around me and see the sweet lights BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
38
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze werd in elk geval al niet boos, dat was al iets. Nu had Lance nog niet veel boze mensen gezien tijdens zijn reis. Hij was iemand die vrij kalm kon reageren op elke situatie en iemand die boos was, haalde zijn humeur niet snel onderuit. Hij was dan ook iemand die zich niet snel mee liet slepen door dat soort emoties en eerder rustig zou reageren. Maar goed, dat waren scenario’s waar hij zich niet in bevond, dus erover nadenken had ook geen zin. ”Dat maakt dan twee van ons,” grinnikte hij. Zijn blik gleed naar haar telefoon en hij merkte dat Dratini ook nieuwsgierig wat naar voren boog. ”Was je soms nog ergens van plan om naartoe te gaan?” vroeg hij aan het meisje. Misschien had ze wel een bepaalde bestemming in gedachten. Als het Jubilife City zou zijn, dan zou dat goed uitkomen, maar een andere bestemming zou wellicht meer tijd in beslag nemen en dan zou het een plan voor morgen worden.
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1


I look around me and see the sweet lights 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

"Dat maakt dan twee van ons," zei de jongen. Auri kon er wel om lachen, onoplettendheid zat in vrijwel iedereen. Vervolgens vroeg de jongen of ze ergens naar op weg was. "De gym van Jubilife City," zei ze vrolijk, "mijn pokémon en ik zijn misschien nog niet sterk genoeg om deze uit te dagen, maar eventjes gaan kijken kan geen kwaad." Ze keek voor zich uit, waar de behoorlijk grote stad genaamd Jubilife City voor hen lag. Auri was nog niet in de stad, maar de stad was wel dichtbij. Vervolgens keek ze terug naar de roodharige jongen en merkte nu pas op dat hij een pokémon bij zich had. "Leuke pokémon trouwens, wat een schatje!" zei Auri terwijl ze probeerde om de Dratini een aai over z'n bol te geven.  Ze was zelf misschien een behoorlijke bug-type fanaat, maar andere pokémon kon ze zeer zeker ook wel waarderen.

@Lance Fields
pets for dratini
Lance Fields
Trainer
Lance Fields

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17 years old
Rank: 2

I look around me and see the sweet lights BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
38
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lance keek het meisje verwonderd aan toen ze het over de gym van Jubilife City had. Dat wilde dus zeggen dat hij een trainer voor zijn neus had staan. Met die verschillende classes waar mensen hun doel van konden maken, was het tegenwoordig niet meer zeker of er een trainer voor je neus stond of iets anders. ”Zou je het erg vinden als ik met je mee zou gaan?” vroeg hij aan haar. ”Ik ben van plan om de gym in Eterna City uit te dagen, maar ik ben ook van mening dat het zeker geen kwaad kan om eens een kijkje te gaan nemen.” Hij glimlachte naar haar. Zijn blik gleed naar zijn Dratini toen het meisje haar aandacht naar hem richtte en hij deed een stapje naar voren zodat ze beter bij de Dragon type kon. Dratini sloot genietend zijn oogjes en maakte een vrolijk geluidje toen hij geaaid werd. ”Bedankt. Ik heb hem uit een ei gekregen die mijn vader aan mij heeft gegeven toen ik nog in Johto woonde,” legde hij uit. ”En jij? Heb jij in Sinnoh gewoond of ergens anders?” vroeg hij nieuwsgierig aan haar.
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1


I look around me and see the sweet lights 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongen vroeg of hij met haar mee mocht lopen, hij was namelijk ook naar Jubilife onderweg en een kijkje nemen bij de gym kon ook volgens hem geen kwaad. "Is helemaal goed hoor" zei Auri op een vriendelijke toon. Als reactie op haar compliment over zijn pokémon legde de jongen uit dat hij de dratini die hij bij zich had gekregen had van zijn vader. "En jij? Heb jij in Sinnoh gewoond of ergens anders?" vroeg hij vervolgens aan Auri op een nieuwsgierige toon. "Oh, nee, ik woon al heel m'n leven hier in Sinnoh. In Solaceon Town om precies te zijn." was haar antwoord, ze sprak op een vrij enthousiaste toon terwijl ze dingen uitlegde, "Mijn vader komt wel uit een andere regio, ook Johto volgens mij, maar hij is als kind al naar Sinnoh verhuisd met zijn ouders." Ze liep op een rustige pas verder terwijl ze tegen de jongen praatte.

@Lance Fields
ik moest ff snel op PJ opzoeken waar haar vader ook alweer vandaan kwam heheh
Lance Fields
Trainer
Lance Fields

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17 years old
Rank: 2

I look around me and see the sweet lights BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
38
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het leek erop dat hij een tijdelijke reisgenoot erbij had en Lance kon zien aan zijn Dratini dat hij het ook niet heel erg vond om met het meisje mee te reizen. Ze leek erg aardig te zijn en Lance had dit veel liever dan een onvriendelijk gezicht. Maar ja, wie had dat niet? Hij richtte zijn blik weer naar haar en luisterde aandachtig toen ze over haar vader praatte en uitlegde dat ze zelf al heel haar leven in Sinnoh had gewoond. ”Het moet vast heerlijk zijn om nu eindelijk de regio op een fatsoenlijke manier te mogen ontdekken,” zei hij tegen haar, doelend op het feit dat Sinnoh een hele tijd gesloten was geweest voor buitenstaanders en alle andere activiteiten waar mensen zoals trainers, coördinators, researchers en breeders zich aan waagden. ”De league in Johto is niet heel erg uitdagend, dus toen ik hoorde dat hier alles weer oepn ging, heb ik meteen een vergunning aangevraagd en ben ik naar hier gereisd,” legde hij aan haar uit, zijn blik naar zijn Dratini glijdend. Nee, de Johto-league had hem niet heel erg interessant geleken en Sinnoh had hem een fantastische regio geleken om mee te beginnen. En hij was er vrij zeker van dat veel andere trainers daar ook zo over dachten.


OOC: Dat gebeurt mij nu nooit dat ik weer in mijn history moet neuzen om te zien wat ik daar ook alweer heb verzonnen... xD
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1


I look around me and see the sweet lights 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Auri Nighte
"Het moet vast heerlijk zijn om nu eindelijk de regio op een fatsoenlijke manier te mogen ontdekken," Zei de jongen, waarop Auri even na moest denken. "Geen idee," Zei ze uiteindelijk, "het slot op de regio was niet leuk, maar ik heb er zelf nooit echt bij stilgestaan dat het ook anders gekund had." Ze keek niet naar hem, in plaats daarvan keek ze voor zich uit. Ze probeerde zich in te beelden hoe haar leven geweest zou zijn als de regio in haar tienerjaren niet op slot geweest was. Zou ze eerder een trainer geworden zijn? Zou ze nog dezelfde persoon zijn? "-heb ik meteen een vergunning aangevraagd en ben ik naar hier gereisd." De woorden van de jongen trokken haar terug naar de realiteit. "Hmm? Sorry, ik verstond even niet wat je zei," Zei ze terwijl ze hem lichtelijk verward aankeek.

@Lance Fields
Current Team


CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum