Switch account





Them dirty bones - di apr 12, 2022 11:10 pm
Nyssa Lenier
Civilian
Nyssa Lenier

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 23
Rank: 1

Them dirty bones 9oxcWW2
Wap
The planet is littered with the ruins of empires that once believed they were eternal.
13
16
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hun moeders konden het misschien niet met elkaar vinden, maar hetzelfde kon niet gezegd werden voor Nyssa en Amélie. Misschien was het precies daarom dat ze het wel met elkaar konden vinden. Eén moeder die niets had gehad en alles voor zichzelf gemaakt had, de ander die alles had en alles was verloren. Drie zussen, elk zo anders. Elk één dochter. Er was een tijd geweest waar ze jaloers was geweest, waar ze zich had gevoeld alsof het leven anders zou zijn geweest als zij Am’s moeder had gehad. En misschien was het waar, maar het hangen aan what ifs had geen zin. Als zij het voor zichzelf kon maken vanaf niets, dan kon Nyssa dat ook.

Het beste aan haar nichtje was dat Nyssa een huissleutel had en dat ze na een late nacht in Jubilife daar gewoon binnen kon wandelen. Ze had dit al een tijdje niet gedaan, maar… Am zou het heus niet erg vinden. Dus, met haar dronken kop faalde ze enkele keren om de sleutel proper in het slot te steken, wist ze uiteindelijk de deur te openen. Ah… goed zo. Ze grinnikte wat - niet dat ze wist wat er precies grappig was - en sloeg de deur veel te hard achter zich dicht. Oeps… Ach, oom-meneer was toch niet thuis. Die was nooit thuis. Leek haar vader wel.

Nyssa vond dat ze in een rechte lijn naar de woonkamer liep, maar er werd wat gezigzagd. De kast werd geopend en ze prijsde zich gelukkig dat er, erg unlike Am, wel wat ongezonde snacks te vinden waren. Een zak chips en een komkommer in hand wandelde ze naar de bank en begon ze van haar onnatuurlijke combinatie te snacken, TV op volume-standje metal-concert.

& Mr á-la-thicc
Re: Them dirty bones - di apr 12, 2022 11:37 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Them dirty bones Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Net een uurtje slaap. Dat was alles wat hij had kunnen krijgen voordat de deur hardhandig dicht geslagen werd. Met ogen geknepen tot spleetjes keek hij naar de cijfers op zijn wekker. Wat de fuck. Wie maakte zoveel herrie op dit ongoddelijke tijdstip? Misschien was het omdat hij eindelijk het idee had dat hij een volle nacht slaap kon pakken dat hij hier geïrriteerd over was. Ging hij het bed uit? Lucie zou het niet zijn. Die was te lief en te meedenkend om zoiets te doen. En boven alles, die sliep nu gewoon.

Am. Het moest Am zijn. Hij had zich nog geprobeerd om te draaien en door te slapen, maar toen de tv aan ging op standje gehoorbeschadiging klom hij uit bed. Alaric schoot snel een boxer aan en trok de badjas van de rand van de badkamer deur om met snelle passen naar beneden te lopen. De herrie zat in de woonkamer.

"Am ik zweer het je, die ene avond dat ik waarschijnlijk goed-" dat was niet Amelie die op de bank zat. Hij stopte halverwege de woonkamer. Hij bleef maar kijken naar haar handen. Ene hand geklemd om een komkommer, de ander in een zak chips. Wat was dit? "Wie ben jij en waarom zit jij met een biologische weekendverwenner op de bank van Am?" Zijn blik hing op de komkommer. Wie deed dat nou zo? Was dit een droom en sliep hij nog? Nee, hij was zeker dat hij wakker geworden was. Welke inbreker kwam tv kijken en komkommer eten?


Re: Them dirty bones - di apr 12, 2022 11:45 pm
Nyssa Lenier
Civilian
Nyssa Lenier

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 23
Rank: 1

Them dirty bones 9oxcWW2
Wap
The planet is littered with the ruins of empires that once believed they were eternal.
13
16
CHARACTER INFO

OOC INFO

Daar zat ze dan. In kleermakerszit waardoor haar jurkje heel weinig aan de verbeelding over liet. Het was maar goed dat er een kussen oip haar schoot lag, anders zou er recht in haar ondergoed gekeken worden. Op het kussen lag de zak chips terwijl ze in één hand een chipje hield en in de ander de slecht geschilde komkommer. Een vreemd gezicht, maar als je eenmaal genoeg op had, dan had je gewoon ergens zin in en soms was dit… schijnbaar chips en een komkommer. Misschien had ze gewoon wat water moeten pakken voor de dorst in plaats van de komkommer, maar ze ging nu niet meer opstaan.

Daar stond een man. Gespierd en groot alsof hij rechtstreeks uit een old spice-commercial kwam. Verbaasd keek ze hem aan. Hij hoorde niet te— Oh, Arceus. Was Am thuis? Was dit haar one night stand? Am had haar wel— Nee, Am hoefde haar niet te waarschuwen. Misschien had dat andersom wel het geval moeten zijn. Ach, van je fouten moest je leren.

De vraag hier is…” mompelde het meisje, waarna ze de komkommer naar de ander uithield alsof het een microfoon was. “Wie ben jij?
Re: Them dirty bones - wo apr 13, 2022 12:08 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Them dirty bones Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Het as ook nu pas dat hij door had hoe ze er bij zat. Want hij was te druk geweest met de ongoddelijke combinatie die ze aan het eten was. Het meisje zag er werkelijk jackhammered uit. Die had overduidelijk genoeg gezopen, dat was af te lezen in haar ogen.

Ze was net zo in shock als hij was, skipte zijn vraag volledig en ging over op haar eigen Q&A. Wie was hij? De komkommer werd naar hem uitgehouden als een soort microfoon 'n voordat hij er zelf nog een keer over nadacht stapte hij dichterbij om iets naar het ding toe te leunen om er in te praten. "Ik ben Alaric." zei hij in de komkommer. Hij wait nog steeds niks over haar. "Maar wie ben jij en hoe ben je binnen gekomen?" hij had alles dicht gedaan toch? Ook de achterdeur toen hij terug gekomen was uit het zwembad? Ja. Hij wist het zeker. Of ze moest een ruit ingetikt hebben.


Re: Them dirty bones - wo apr 13, 2022 12:17 am
Nyssa Lenier
Civilian
Nyssa Lenier

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 23
Rank: 1

Them dirty bones 9oxcWW2
Wap
The planet is littered with the ruins of empires that once believed they were eternal.
13
16
CHARACTER INFO

OOC INFO

Á la rick. Oh! Rick! Te ver heen om de verbazing van haar gezicht te verbergen, trok Nyssa haar mond open en keek ze de man met geheven wenkbrauwen aan. Met zijn mond dichtbij haar microfoon en— Oh? De blauwharige stak het puntje van haar tong tussen haar tanden en wees met de microkommer naar de borstkas van de jongen.

Jij bent Rick,” concludeerde ze. Natuurlijk negeerde ze de vraag die haar gesteld werd weer. Zij was degene die hier de vragen stelde, zijn vragen kwamen als zij klaar was. Dat was de natuurlijke orde in dit huis. “Je—” ging ze door, voor ze haar blik vernauwde en iets naar voren leunde. “Jij probeert mij te bamboozlen.” Dat moest het zijn. Maar, Nyssa zou zich niet laten bamboozlen. Ze was beter opgevoed dan— Nou, ‘opgevoed’ was een groot woord. Maar, Amélie had haar geleerd een leugenaar te herkennen. En Rick was veertien. Deze man? Duidelijk geen veertien. Alsof ze zojuist het mysterie van de eeuw had opgelost, porde ze met het topje van haar komkommer tegen zijn borst.

Rick is— Hij is veertien!” Of was het minderjarig? Ach, dat was ongeveer hoe oud hij moest zijn. “En jij bent dat,” even gleed haar blik niet zo subtiel langs het lijf van de ander, “duidelijk niet.
Re: Them dirty bones - wo apr 13, 2022 12:33 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Them dirty bones Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Ze had geen ruit ingetikt. Daar was ze te incapabel voor. De hele toestand van het meisje overtuigde hem niet van het feit dat ze inbreek skills had. Hij was Rick. Er werd met de komkommer naar hem gewezen terwijl ze de conclusie trok. Maar ze bleef kijken. "Wat is dit? Een vleeskeuring?" maar toen besloot ze toch, op het laatste moment dat hij niet Rick was. De jongen zuchtte.

Ze moest Am kennen. Als ze te horen gekregen had dat hij veertien zou zij dan wist hij genoeg. Er was meer een iemand die dat het hardste gilde. Degene die niet thuis was. "Dus jij kent Am?" Hij pakte de komkommer die tegen hem aangedrukt werd vast. "Am roept altijd dat ik veertien ben. Dat klopt ook. Al negen jaar ben ik veertien." alsof het nog niet verwarrend genoeg was. Het was tijd voor plan B. Hij had een tas gezien schuin achter de bank gegooid. Haar tas. Daar uit viste hij een portemonnee. ID kaart. "Nyssa?" mompelde de jongen bedenkelijk voordat hij alles weer teug deed waar het vandaan kwam. Nyssa dus. De achternaam zei hem niets. Het was niet dezelfde als Am.. Dus.. Wat berekende dit. Wat moest hij met haar? Bleef ze hier slapen? "Wil je wat drinken anders?" dat was het enige wat ze niet gepakt had, maar wel hetgene wat dronken mensen het hardste nodig hadden.


Re: Them dirty bones - wo apr 13, 2022 12:45 am
Nyssa Lenier
Civilian
Nyssa Lenier

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 23
Rank: 1

Them dirty bones 9oxcWW2
Wap
The planet is littered with the ruins of empires that once believed they were eternal.
13
16
CHARACTER INFO

OOC INFO

Vleeskeuring, noemde de jongen het. “Hoezo, wil je het cijfer weten?” Soepel. Als hij zijn vlees wilde laten keuren, dan moest hij wel wat meer zijn best doen voor een voldoende. Nyssa had behoorlijk wat beter vlees voorbij zien komen en zoals Amélie zei, een man’s ego moest je met de grond gelijk maken.

De conclusie werd getrokken dat ze Amélie kende. “Natuurlijk ken ik Amélie.” Waarom zou ze anders hier zijn? Dit was raar. En hey! Waarom was zij nou weer degene die een vraag moest beantwoorden? Ze had al besloten dat— Ah. Amélie was vergeten te vermelden dat zijn pubertijd inmiddels over was. Klonk wel als Am, really. “Makes sense.

Hey! Blijf af!” riep ze uit zodra de jongen aan haar tas zat. Maar, in een poging overeind te komen landde ze al snel weer op de bank. Ze plaatste één voet op de grond en hield de ander in een halve kleermakerszit onder zich, het kussen nog altijd op haar schoot om iets aan de verbeelding over te laten.

Ja.” Zij was Nyssa, dat kon ze niet ontkennen. Gelukkig stopte hij haar spullen terug en werd haar tas weer neergezet. Goed zo. Er werd haar gevraagd of ze wat te drinken wilde en Nyssa humde even bedenkelijk. “Sex on the beach.
Re: Them dirty bones - wo apr 13, 2022 8:17 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Them dirty bones Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Of hij het cijfer wou weten? "Cute maar nee bedankt, mensen met voorkennis door Am weet ik het cijfer al van." merkte hij toen droogjes op. Als ze inderdaad al ingelicht was door Amélie over "Rick van veertien" dan wist hij genoeg. Daar hoefde hij geen cijfer meer van te horen. Ze was duidelijk niet gesteld op het feit dat hij door haar tas rotzooide, maar toen hij een schuin oog op de bank wierp en haar zag stunten om overeind te komen maakte hij zich niet druk dat ze snel bij hem zou zijn. Ze gaf alweer op toen hij de info had die hij moest hebben en de tas met spullen weer terug zette.

Zij was dus Nyssa. Veel vragen hoefde hij haar niet te stellen, want ze leek op niks antwoord te geven. Ze wou een Sex on the Beach. Iets dat hij absoluut niet zou kunnen mixen, nou ja, misschien met het recept er naast op zijn Holo Caster. Niet dat hij haar nu nog meer drank ging voorschotelen. Dan zou hij meteen een emmertje bij de bank neer kunnen zetten kreeg hij de indruk. "Komt er aan," zei hij kalm voordat hij in de keuken verdween. Een laag rond glas voor hemzelf, en een longdrink glas voor Nyssa. Die van haar ging vol met water, die van hem werd gevuld met ijs en een bodempje whiskey. Iets dat hij ver weg zou houden van haar, want hij had het idee dat ze meteen naar zijn glas zou gaan grijpen. Hij liep terug naar de woonkamer en zette het glas water voor haar neer. "Het is H2O geworden, alles voor Sex on the Beach was niet meer in huis." hij haalde zijn schouders op en ging naast haar op de bank zitten. Nadat hij een slokje van zijn glas genomen had zette hij die ver van haar vandaan op tafel. "Moet ik je zo nog dekens en een kussen brengen?" Het leek hem niet heel comfortabel om zo met niks op de bank gaan slapen. "Je ziet er wel uit alsof je.. het koud kan krijgen." want dat jurkje was kort. En dat kussen lag strategisch. Want anders.. dan. Ja. "Waar ken je Am van?" nog een keer proberen om wat te vragen. Je weet maar nooit.


Re: Them dirty bones - wo apr 13, 2022 9:15 pm
Nyssa Lenier
Civilian
Nyssa Lenier

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 23
Rank: 1

Them dirty bones 9oxcWW2
Wap
The planet is littered with the ruins of empires that once believed they were eternal.
13
16
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nyssa gniffelde even toen Rick zei dat hij het cijfer al wist als ze iets van Amélie had gehoord. “Wat jammer nou,” humde ze geamuseerd, een scheve grijns op haar gezicht en een niet veel goeds betekenende glinstering in haar ogen. “Wie weet had het je verbaasd.” Maar, te laat.

Bij het zien van het water trok Nyssa haar neus op. Ze pakte het glas aan en keek erin alsof haar zojuist iets onbevattelijks was aangegeven. “Water?” vroeg ze, toon beledigd en gezicht op standje disgust. Bij het horen van haar eigen vraag, kwam er een meme naar boven en keek ze de ander ontevreden aan. “Probeer je me te vergiftigen of zo?” Dat moesten ze niet hebben, natuurlijk.

Ik slaap nie op de bank,” bracht ze beledigd uit na de vraag van de ander. “Heb je—” Ze werd even onderbroken door een hik, waar ze zelf van onder de indruk leek. “Heb je dit huis gezien? En anders slaap ik wel in Am’s bed.

De vraag hoe ze Am kende klonk en Nyssa wuifde haar hand even om de vraag weg te wuiven. “Is m’n nichtje.” Saai.

Re: Them dirty bones - wo apr 13, 2022 9:43 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Them dirty bones Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Had het cijfer hem verbaasd? Hij hield zichzelf voor dat dat niet het geval zou zijn. "Ik denk graag van niet," voegde hij er nog aan toe. Hij verwachtte niet dat ze het hem nu nog ging vertellen. Dan had hij meteen moeten happen toen ze het vroeg en dat had hij niet gedaan. De pure verontwaardiging toen ze door kreeg dat hij haar water had gegeven in plaats van drank was priceless. Vooral toen het opgevolgd werd met een meme die hij maar al te goed kende. Alaric moest lachen. "Jij bent zeker de grappenmaker van de bingoclub," hij nam nog een slok uit zijn glas. Dat werd nog wat. "Als je het op drinkt maak ik je misschien wel een echte cocktail." moest hij wel eerst googlen hoe. Aan spullen lag het niet, dat was hier wel.

Ze sliep niet op de bank. Hij wist zelf ook wel dat dit huis meer kamers had dan hij vingers aan zijn handen had, maar dat betekende nog niet dat Nyssa daar ging eindigen. "Als ik jou zo zie zitten en bewegen denk ik niet dat jij überhaupt de trap op gaat komen." of het knopje van de lift fatsoenlijk in kon drukken. Maar goed, Amelie was haar nichtje dus. Dan gokte hij dat ze op een of andere manier een sleutel van het huis had. "Dat verklaart een hoop, wist niet dat Am nog meer nichtjes had." Eentje had hij ontmoet. Louise, op de kerstmarkt. Maar het was niet alsof Amelie rustig haar heel stamboom uit ging leggen, dat was prima. Deed hij ook niet.


Re: Them dirty bones - vr apr 15, 2022 4:55 pm
Nyssa Lenier
Civilian
Nyssa Lenier

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 23
Rank: 1

Them dirty bones 9oxcWW2
Wap
The planet is littered with the ruins of empires that once believed they were eternal.
13
16
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nyssa klikte haar tong tegen haar gehemelte toen Rick opmerkte dat hij graag dacht van niet. “Teleurstellend,” gaf ze toe, één wenkbrauw geheven en een scheve glimlach op haar gezicht. Misschien iets te veel onder de invloed van alcohol? Nah.

Zij was zeker de grappenmaker van de bingoclub. “Iedereen lag in een deuk,” merkte ze rustig op. Dat moest duidelijk genoeg zijn. Bij de belofte van een cocktail als ze haar water opdronk, vernauwde ze haar blik even. “En wat houdt me tegen om wat anders te pakken?” vroeg ze. Als hij het niet voor haar wilde doen, kon ze het altijd nog zelf doen natuurlijk. Ze was een strong independent woman enzo.

Als er nou toch een grote sterke man was om me de trap op te tillen~” klaagde ze dramatisch bij de woorden van de ander. “Of een lift.” En die was er. Was dat nou toch eens fortunate.

Rick leek verbaasd dat Amélie meer nichtjes had en even humde ze verbaasd, benieuwd wie Rick had ontmoet. “Onze moeders zijn— waren zussen, maar konden het nooit goed vinden.” Dat was meer informatie dan wat Rick nodig had.
Re: Them dirty bones - vr apr 15, 2022 10:03 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Them dirty bones Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Give it away, give 'em a taste. Pick up the pace, put on a face.
Yeah, you got nothing to lose
Zoals verwacht, maakte ze het af met 'iedereen lag in een deuk'. "Ik zie dat ik hier een echte vrouw van cultuur voor me heb," lachte hij hardop. Meestal waren de memes weggelegd voor Alain, maar blijkbaar kon Nyssa er ook wat van. Ze vroeg zich af wat haar tegen hield om iets anders te pakken. "Ik denk dat jouw vaardigheid om recht te lopen je gaat stoppen van wat anders pakken." hij nam nog een slok.

Als er nou nog een grote sterke man was. Ja, als die er toch is was. "Of een grote sterke lift," hij zou haar niet zomaar de trap op slepen. Voordat hij van Am naar zijn hoofd gegooid kreeg dat hij gebruik had gemaakt van de situatie voor zijn eigen gains. "Maar als het zou moeten, dat kan wel ja." hij zette zijn lege glas weer terug op de tafel neer. Tja. Ze had haar water nog niet opgedronken. Nyssa vertelde dat hun moeder vriendinnen zijn - waren. Het was snel gecorrigeerd. "Niet meer?" vroeg hij zich toen af. "Dan heb ik bijna de hele Sioux-Lenier familie verzameld denk ik zo? Louise heb ik op een kerstmarkt gezien." hij had haar achternaam snel kunnen zien op de ID kaart die hij in zijn handen gehad had. Alaric liet zijn hoofd kort achterover de bank leunen en zuchtte. "Zal ik die Sex on the Beach maar maken dan?" meer omdat hij er zelf eentje kon gebruiken op het moment.


Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum