Switch account





This got me all messed up - za apr 16, 2022 2:22 pm
Isabella Reyes
Crescent Moon
Isabella Reyes

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 01

This got me all messed up 2e8c3a829fdf5a6411c2c3fcc747499a
Linn
Opportunity dances with those already on the dance floor.
9
18
CHARACTER INFO

OOC INFO


Wisdom begins in wonder

Er was geen moment van rust. Zelfs in de taxi had ze haar laptop uit haar tas gevist, in een poging om de slechte wifi van het platteland te overkomen en te onderzoeken hoe noodzakelijk Crescent Moon nieuwe leden nodig had. Het kon toch niet zo slecht gesteld zijn met de organisatie? Ze konden waar dan ook nieuwe recruits van de straat plukken. Isa was ervan overtuigd dat iedereen in de rij stond voor zo’n nobel doel als dat van Crescent Moon. Of .. wellicht was ze blind geweest al deze tijd. Om de tuin geleid, voorgelogen. Hadden ze immers niet zo hun best gedaan om haar enkel snippets van de informatie te voeren? Hadden ze er niet een punt van gemaakt om haar enkel datgeen te geven wat ze nodig had om haar taken te voldoen?

Een zucht rolde over haar lippen toen ze de laptop dichtsloeg. ”Stop hier maar,” liet ze de taxichauffeur weten, waarna ze de beste man ruim betaalde voor zijn service vandaag. De straten waren druk, het was immers lente en in een grote stad zoals Jubilife was er altijd wel wat te doen. Gelach en vrolijkheid, maar niet op Isa’s uitdrukking. Er was onweer op komst, duizenden gedachtes die ze niet in één lijn wist te trekken. Ze had afleiding nodig, een klap die haar brein terug op het juiste pad zou zetten. En wat was beter dan…

De deur van de bar werd opengetrokken, en voordat ze er erg in had zat ze op een van de krukken. ”Eén van je sterkste shotjes graag, nee, maak het twee.” Ze was geen drinker, nooit geweest, maar misschien zou het helpen. En als dat het niet was, dan had ze altijd nog hoop dat de bartender haar dag wat zou verlichten. Haar mondhoeken krulden omhoog in een kleine glimlach als begroeting, voordat de onweer weer terug over haar gelaat trok. ”Je gaat nooit geloven wat mij is gebeurd.” Klaar voor een rant?
Re: This got me all messed up - za apr 16, 2022 7:52 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

This got me all messed up 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het foute uur was aangebroken en Alain luisterde genietend naar de muziek die door de bar klonk. It’s Raining Men was absoluut een vreemd nummer, maar zong hij mee? Zonder twijfel. Dingen gingen langzaam weer beter. Voor nu waren er geen complicaties met Cas, buiten zijn eigen persoonlijkheid, en ze kwamen er wel. Het leven ging langzaam maar zeker terug naar… normaal nog niet, maar normaler. Er was een lange weg te gaan, maar Alain twijfelde niet dat ze er zouden komen.

Het nummer was afgelopen en Alain humde zacht mee met de volgende terwijl een bekend gezicht de bar in stapte. Hij legde zijn hand even zacht tegen de arm van zijn collega die op haar af wilde stappen om duidelijk te maken dat hij wel zou helpen. Hij wilde de alcohol voor een cocktail al pakken, toen ze hem vroeg om een shotje. Twee zelfs. Zware dag, schijnbaar.

Lieverd, als ik jou twee van m’n sterkste shotjes geef, dan wandel je vandaag niet meer buiten,” lachte hij. Het idee van Isa op twee shotjes Spirytus Vodka was hilarisch. Bacardi 151 zou al te ver gaan en toen hij eenmaal de absinthe pakte, twijfelde hij nog even, maar uiteindelijk besloot hij één King of Spirits Absinthe in te schenken voor de donkerharige. “Drink deze eerst maar eens op en vertel,” grijnsde hij, terwijl hij het shotje in haar richting duwde en de fles in zijn hand hield.
Re: This got me all messed up - za apr 16, 2022 9:22 pm
Isabella Reyes
Crescent Moon
Isabella Reyes

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 01

This got me all messed up 2e8c3a829fdf5a6411c2c3fcc747499a
Linn
Opportunity dances with those already on the dance floor.
9
18
CHARACTER INFO

OOC INFO


Wisdom begins in wonder

It’s raining men! Hallelujah! It’s raining men!

De foute muziek was al hoorbaar aan de deur, en voor even kroop haar goede humeur weer terug omhoog. Tot ze de pokéball weer in haar zak voelde en de hele situatie nogmaals tot haar doordrong. Bah. Wat een zure dag ook. Je wist dat het niet goed zat, wanneer haar humeur niet eens te helpen was door “It’s raining men”. Al.. was ze absoluut meer een “I kissed a girl” type.

”Maar schat,” kaatste ze met een melodramatische zucht terug, ”misschien was dat juist mijn plan.” Zo slecht klonk het niet. De hele avond vast aan deze bar. Op zijn minst zou ze hier zijn tot in de vroege ochtend, en dan had ze geen tijd om te slapen en te peinzen over de taak die ze morgen voorgeschoteld kreeg. Veldwerk. Bah. Daar hadden ze haar toch helemaal niet voor aangenomen? Het was het perfecte idee om hier te blijven en de alcohol alle controle te geven over haar lichaam, maar haar lieve bartender had andere ideeën.

Of misschien toch niet. Ze pakte het shotje dat haar kant op werd geschoven tussen haar vingers. De lichtgele vloeistof zag er gevaarlijk uit, alsof het haar hele maag per direct zou wegbranden. Maar.. ze had geen tijd voor gedachtes. Het glaasje werd direct achterover geslagen, en de vloeistof verdween binnen de seconde. De sterke alcoholische geur drong pas later tot haar door, gepaard met het brandend gevoel in haar keel en- Arceus. De spieren in haar gezicht vetrokken tot een zuur gezicht, en het geproest dat volgde kon ze moeilijk onderdrukken. Wat heftig. "Dat viel reuze mee!" Wist ze tussen het geproest - en was dat een hint van een lach? - door te zeggen. Sure.

Het duurde even voordat ze weer bedaard was. "Nou.." de donkerharige vrouw hief haar handen op, alsof ze een grootse announcement maakte. ”Je kijkt naar Crescent Moon's eigen, beste, gloednieuwe.. rookie fieldworker.” Een bitterheid ongekend aan haar schemerde door in haar stem. Na anderhalf jaar werk zou je denken dat ze eerder met een promotie kwamen, dan met een demotie. Schandalig.
Re: This got me all messed up - zo apr 17, 2022 2:18 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

This got me all messed up 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misschien was het wel Isa’s plan om niet meer naar buiten te kunnen wandelen. Alain gniffelde even bij de woorden. “Je portemonnee zou daar spijt van krijgen,” waarschuwde hij haar. Want hoe gezellig het ook allemaal was, drank was niet gratis in de bar. En als dat nog niet erg genoeg was, zou ze de volgende dag de ergste kater ooit hebben.

Toen haar gezicht vertrok begon hij te lachen en hij zette de fles tevreden weg. Misschien had ze nu geleerd van haar fouten, maar nog een glas absinthe zou hij haar niet aandoen. Tussen het geproest en gelach door vertelde ze hem dat het meeviel en hij hief een wenkbrauw, al was de glimlach op zijn lippen te zien. “Ik geloof je meteen,” knikte hij. Natuurlijk. Viel allemaal wel mee.

Crescent Moon. Het moment dat ze de naam noemde, vertrok zijn blik en fronste hij lichtjes. Hij wist dat hij dat niet kon maken naar zijn gasten en toverde na een seconde weer een glimlach op zijn gezicht, zelfs al was deze duidelijk flauwtjes en niet oprecht zoals gewend. “Crescent Moon?” vroeg hij twijfelend. “Je klinkt er niet blij mee.
Re: This got me all messed up - ma apr 18, 2022 1:14 pm
Isabella Reyes
Crescent Moon
Isabella Reyes

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 01

This got me all messed up 2e8c3a829fdf5a6411c2c3fcc747499a
Linn
Opportunity dances with those already on the dance floor.
9
18
CHARACTER INFO

OOC INFO


Wisdom begins in wonder

Haar portemonnee zou er niet blij mee zijn. Een lach rolde over haar lippen, waarna ze haar schouders ophaalde. ”Ik denk niet dat er zoiets bestaat als spijt na een goede avond,” concludeerde ze. Bovendien, ze had haar portemonnee niet eens op zak. Enkel haar moeder’s creditcard, die al haar shenanigans coverde anyways. Haar portemonnee moest niet huilen.

Natuurlijk geloofde hij haar direct. Ze kon shots nemen als de beste, dat hoesten kwam alleen maar omdat ze zich had verslikt! ”Ja, niets beter dan dat wegbranden van je keel-” weerklonk ze, haar stem een beetje ruw. ”Al denk ik dat mijn go-to toch wel iets zoeters blijft..” ze schraapte haar keel. Misschien iets met orange juice en slagroom de volgende keer.

De vrouw liet een duidelijk hum horen bij zijn vraag. Crescent Moon, uiteraard, haar baan, haar ultieme doel, haar- bah. Ze voelde zich nog zuurder dan Casimir op een feest een citroen. Dat zijn gezicht ook voor een seconde op standje 'citroen' had gestaan, ging compleet langs haar voorbij. ”Wat zou jij er van vinden als je baas je ineens over de vloer riep om te vertellen dat hij je contract had aangepast van.. bartender naar afwasjongen?” Ja, dat omschreef haar situatie wel. Een zucht rolde over haar lippen, en ze wuifde wat met haar hand. ”Iets over te weinig personeel, blabla, en toen dachten ze, hey, Isa wil na anderhalf jaar hard werk vast geen promotie.” Ze was zo dichtbij om zoveel meer te zijn voor de organisatie, en nu was ze.. niks. Terug bij punt één.
Re: This got me all messed up - ma apr 18, 2022 8:14 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

This got me all messed up 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er bestond geen spijt na een goede avond. Alain hief één wenkbrauw en keek de ander met een scheve grijns af. “Jij—” Nee. “Laat maar. Let’s agree to disagree,” merkte hij rustig op. Liet hij het maar proper houden tijdens werk. Er waren genoeg avonden waar hij het zeker naar zijn zin had gehad, maar wat achteraf misschien toch niet zo’n goed idee was geweest.

Haar go-to bleef toch iets zoeter en Alain grinnikte, waarna hij besloot toch iets anders voor haar in te schenken. “Oké, weet je wat—” begon hij, waarna hij meerdere flessen pakte en begon aan een cocktail. Het was maar een simpel drankje, dus het zou geen probleem zijn om er ééntje op de zaak voor een goede gast te maken. Hij mixte de whipped cream vodka en fruit punch half-om-half in een glas, waarna hij deze verder vulde met sinaasappelsap en wat 7-up er bovenop gooide. Hij schoof het glas in haar richting. “Spoel maar weg dan,” glimlachte hij. Dat moest beter smaken.

Isa legde de situatie uit en Alain humde even bedenkelijk. “Er gaat wel veel mis daar, of niet?” vroeg hij bedenkelijk. Hij was geen fan en zou dat nooit worden. “En je blijft er?” Niemand zou het haar kwalijk nemen als ze gewoon… stopte. “We zoeken altijd mensen in de bar als je wat beters zoekt.” En ze was welkom.

click for cocktail
Re: This got me all messed up - di apr 19, 2022 2:05 pm
Isabella Reyes
Crescent Moon
Isabella Reyes

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 01

This got me all messed up 2e8c3a829fdf5a6411c2c3fcc747499a
Linn
Opportunity dances with those already on the dance floor.
9
18
CHARACTER INFO

OOC INFO


Wisdom begins in wonder

”Agreed,” reageerde de vrouw met een glimlach rond haar lippen, terwijl ze het lege shotglaasje tussen haar vingers draaide. Nee, ze ging hier geen spijt van krijgen. Het tegenovergestelde was al duidelijk, immers. Ze voelde zich al een stuk vrolijker nu haar breincellen het zwijgen opgelegd was. Het brandende gevoel in haar maag gaf haar lichaam een moment rust, voordat de stroom aan gedachtes ongetwijfeld weer binnen zou komen.

”Oh?” Een twinkeling verscheen in haar ogen toen hij meerdere flessen achter de bar vandaan haalde. Met haar ellebogen lenend op de bar, keek ze toe hij hoe zonder veel moeite iets voor haar bij elkaar toverde. ”Je laat het eruit zien alsof het gemakkelijk is,” grinnikte ze, een hand trok de cocktail dichterbij en met een vrolijke beweging heen en weer van haar schouders nam ze het rietje tussen haar lippen. ”Mijn hemel,” zuchtte ze toen tevreden. ”Dat lijkt er meer op,” misschien had het shotje extreem gehopen, maar cocktails zouden voor altijd op nummer één staan.

Een schamele lach rolde over haar lippen. ”Ik zou het niet weten,” reageeerde ze op zijn eerste opmerking. Want in alle eerlijkheid, heel veel werd in de doofpot gegooid, achter slot en grendel verborgen. ”Ze vertellen me niks. Het zou me niets verbazen dat ze me terug hebben gezet omdat ik teveel vragen stel, het is gewoon- wat als ze-” Ze nam nog een slok van de cocktail, en sloot haar ogen. Haar zin werd nooit afgemaakt. ”Ik denk dat je na 3 weken geen glas meer over hebt als je mij zou aannemen.” Lachtte ze om zijn opmerking. Ze zou halverwege het maken van een cocktail vergeten dat ze een glas in een hand had, en met diezelfde hand willen grijpen naar een fles. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze zo iets had laten vallen. ”En bovendien.. wie anders gaat er voor zorgen dat Sinnoh niet weer naar de klote gaat?” Het was haar doel. Een betere wereld. Ooit had dat doel geleken op het doel van Crescent Moon, maar ze wist het niet meer.
Re: This got me all messed up - wo apr 20, 2022 2:56 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

This got me all messed up 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Oefening baart kunst,” antwoordde Alain, toen Isa opmerkte dat hij het eruit liet zien alsof het makkelijk was. Bij haar tevreden zucht moest hij even lachen en schudde hij zijn hoofd. “En daar doen we het voor,” besloot hij met een glimlach. Hij werkte hier niet alleen voor het geld, het was iets wat hij oprecht graag deed. Mensen waren gezellig met een drankje op, sociaal, vaak met iets te vieren. Het was een plek waar hij zich thuis voelde.

Isa gaf toe dat ze misschien te veel had gevraagd en Alain fronste. “Het zou me niet verbazen. Ze liegen dat ze barsten daar,” gaf hij toe. Wat ze hadden geflikt… Het zou hem niet eens uitmaken, als hij niet degene was geweest die alles had geriskeerd. Als ze überhaupt hadden geprobeerd hem te contacteren. Maar, niets.

En we zouden de helft van onze inkomst verliezen,” knipoogde hij. Al vroeg Isa al snel wie dan Sinnoh in orde zou houden, waarop Alain zacht humde. “Crescent Moon doet ‘t toch niet, met of zonder jou.” En dat was de tragische realiteit waar ze zich in bevonden.

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum