Switch account





[Alain] One of those days - za apr 16, 2022 5:45 pm
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Alain] One of those days 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

En zo had ze een roze Bellsprout verruilt voor een paars-achtig gekleurde.. uh.. Eigenlijk wist ze niet eens wat voor een soort pokémon dit was. Het zag er grappig uit en het al drie keer geprobeerd om haar hand te bijten, maar ze wist niet wat het was. De pokédex, die ze heerlijk van de professor had gekregen, wist haar te vertellen dat 't een Mawile was. Een steel en fairy type pokémon dat graag prooien volledig wilde opeten. Asherah wist niet echt wat ze met deze informatie aan moest, immers wilde ze niet als prooi aangezien worden en al helemaal niet volledig opgegeten worden. Maar voor nu leek de pokémon niet al te schadelijk. Ze had hem omgedoopt tot Drelduin en de Mawile leek niets tegen te hebben op zijn naam. Dat was al een pluspuntje. Toch had ze voor nu besloten om de pokémon in diens pokéball te houden en eerst de omgeving te gaan verkennen. De hele dag had ze door Jubilife gewandeld, winkeltjes bekenen en met mensen gekletst, maar nu dat de avondklok begon te luiden voor etenstijd had ze geen idee waar ze heen wilde. Misschien iets goedkoops zien te vinden, aangezien ze nog steeds inkomen had en dat eigenlijk best wel belangrijk was. Oh, een bar! Ze draaide zich halsoverkop om en liep in de richting van de bar waarbij een deur open leek te staan. Nieuwsgierig wandelde ze naar binnen toe, eens goed om zich heen kijkend. Het zag er gezellig uit. En er was nog plek aan de bar, gotcha! Snel schoot ze op een van de barkrukken en legde haar handen op de bar, waarna ze vrolijk met haar vingers op het hout tikte. "Hallo?" vroeg ze vriendelijk, in de hoop iemand aandacht te kunnen trekken. Eigenlijk zou ze iets te eten moeten regelen, maar hey, cocktails vulde ook. Toch? Tuurlijk wel, waarom niet. Er zaten calorieën in, goed genoeg.
Re: [Alain] One of those days - za apr 16, 2022 8:04 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain] One of those days 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nog een hele fijne dag enneh- Niet te gek maken dit weekend he?” knipoogde Alain naar één van de vaste gasten die opstond van haar tafel. Schijnbaar had ze dit weekend een vrijgezellenfeestje en was ze wat zenuwachtig geweest. Hij wuifde even naar haar, voor hij haar glas van de tafel raapte en terug ging naar de bar. Het glas werd in de gootsteen gezet en direct stapte Alain af op de eerstvolgende die nog niet geholpen leek te worden. Het was gelukkig niet erg druk vandaag, anders zou hij niet aan zijn favoriete deel van de baan toekomen: contact maken met de gasten. Dat was wat hij goed deed en er waren er genoeg die terugkwamen gewoon omdat ze hier hun ei kwijt konden.

Hi! Heb je je keuze kunnen maken?” vroeg hij daarom met een glimlach aan een meisje met twee verschillende haarkleuren. Zijn tweekleurige ogen stonden nieuwsgierig en hij hief zijn wenkbrauwen. Hij hoopte altijd dat iemand een cocktail wilde. Het waren de mensen die alleen een cocktail kwamen drinken die het vaakst open stonden voor een gesprekje, de mensen die hij zich aan het einde van zijn shift nog herinnerde.
Re: [Alain] One of those days - za apr 16, 2022 8:20 pm
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Alain] One of those days 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze had zich half van de bar weggedraaid, gewoon zodat ze eens goed rond kon kijken. Dit zag er wel uit als iets waar ze vaker zou kunnen komen, lekker gezellig, niet té overdreven en hopelijk goed te drinken. Haar ogen fonkelde vrolijk terwijl ze de kaart eens goed doorlas. Er was een goede hoeveelheid cocktails hierop, dat was in ieder geval goed. Zou ze de barman kunnen testen door om er een te vragen die er niet op stond? Misschien met een beetje hulp? Ach, ze zou het vanzelf wel opmerken.
Een glimlach verscheen op haar gezicht toen ze werd aangesproken door de barman, een jongen van haar leeftijd met opvallende tweekleurige ogen. Hij zag er best schattig uit, al zei ze het zelf. Hij vroeg of ze een keuze had kunnen maken. "Oh jazeker! Ik wilde graag een cocktail hebben, maar ik kon 'm niet op de kaart vinden. Ik weet niet of je 'm kan maken?" Ze keek hem met een kleine glimlach aan. "Als 't kan graag een Blood & Sand, zo niet dan graag een Vesper."
Re: [Alain] One of those days - zo apr 17, 2022 2:31 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain] One of those days 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het zou niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer zijn dat iemand vroeg naar een cocktail die niet op de lijst stond. Het was aan hem of hij dan besloot alsnog een poging te doen om de cocktail te maken. Alain humde even bedenkelijk bij het horen van de twee namen. Een Blood and Sand zei hem niet veel. Hij had er wel eens van gehoord, maar wat er precies in moest en hoe het zou smaken? Dat wist hij niet. Dat klonk dus niet als een slimme zet. De Vesper, echter, had hij wel eens gehad. Hoe kon het ook anders? De bekende Vesper Martini.

Ah! De Vesper Martini gaat zeker lukken,” knikte hij, voor hij de werk Holo Caster even uit zijn zak viste en snel naar de verhoudingen keek. Vodka, Lillet Blonde en Gin. Dat ging helemaal goedkomen. “Je bent de eerste die me naar een Vesper vraagt. Een bond-fan of gewoon erg gek op Martini’s?” vroeg hij nieuwsgierig terwijl hij de ingrediënten in de shaker gooide om het bij elkaar te krijgen.

Mr. Bond wilde hem Shaken, maar dat zou ik zelf nooit aanraden. Heb je een voorkeur?Shaken, not stirred, waren de befaamde woorden. Een slechte keuze als je het hem vroeg. Daarbij hoorde er eigenlijk geen ijs in een Vesper Martini. Daarin was goed te zien dat een schrijver geen cocktailmaker was, al apprecieerde hij het idee.
Re: [Alain] One of those days - zo apr 17, 2022 6:01 pm
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Alain] One of those days 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

De gezichtsafdrukking van de jongeman was al voldoende, ze zou waarschijnlijk de tweede optie krijgen. Toen hij ook nog eens conformeerde dat ze een Vesper Martini kreeg, verscheen een glimlach op haar gezicht. Het was geen slechte cocktail, goed om de avond mee te beginnen. Misschien later zou ze nog iets zoeters willen hebben, maar dat zou ze wel beslissen als ze verder op de avond waren. Voor nu wilde ze gewoon dit eventjes hebben.

Ze grinnikte bij wat er tegen haar gezegd werd. "Beide, eigenlijk." Ze haalde haar schouders op, het waren goede films. De nieuwere hadden haar geïnteresseerd, en daarna was ze in tegenovergestelde volgorde gaan kijken. Tevens vroeg ze zich af wie de nieuwe speler van Bond zou worden, aangezien de huidige zijn set had afgemaakt onlangs. Rustig keek ze toe naar hoe alles in een shaker werd gedaan en stelde vast dat ze er ook een moest gaan halen thuis, dan kon ze tenminste vaker genieten van een drankje, zonder er handen vol geld aan uit te hoeven geven.

"Stirred, graag." Beantwoorden ze de vraag van de barman, terwijl ze figuurtjes tekende op de bar. "Weet je waarom Mr. Bond 'm shaken wilde hebben?" vroeg ze daarna. Eens zien of deze jongeman wat culturele kennis had.
Re: [Alain] One of those days - zo apr 17, 2022 8:50 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain] One of those days 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain gniffelde toen het meisje zei dat beide klopten. Een Bond-fan en een Martini-liefhebber, dus. Een perfect drankje dan. Alain humde tevreden toen ze zei dat ze hem niet shaken wilde en maakte het drankje klaar, om deze vervolgens in het glas te gieten. Een citroenschil werd toegevoegd aan het glas om het wat op te leuken, waarna hij het voor haar neus neerzette. “De Vesper Martini,” kondigde hij tevreden aan.

Wist hij waarom Mr. Bond het drankje Shaken wilde hebben? Alain humde. “Om ons Bartenders hartpijn te geven,” grapte hij. Hij schudde zijn hoofd even. “Ik heb eigenlijk geen idee, maar jij gaat het me vast vertellen?” ging hij geamuseerd door, één wenkbrauw geheven. Nu was hij wel benieuwd.
Re: [Alain] One of those days - zo apr 17, 2022 9:27 pm
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Alain] One of those days 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Rustig keek ze naar hoe hij te werk ging, er zat snelheid en wijsheid achter. Of te wel, hij wist wat 'ie aan het doen was. Haar vader vond het verschrikkelijk dat ze zoveel boeken las over cocktails en hoe je ze kon maken. Maar ze vond het leuk om na werk iedereen te trakteren met een goede cocktail. Soms vroeg ze zich af hoe het nu ging met de mensen op werk, of ze haar zouden missen. Ze was de slimste daar immers, dat was zeker.

De Vesper Martini werd voor haar neer gezegd en ze nam er een nipje van. Een goedkeurende hum was te horen en ze keek de jongen achter de bar met een glimlach aan. "Perfect," zei ze daarna, nog een slok nemend. Asherah lachte zachtjes om de opmerking van de bartender en kon hem geen ongelijk geven, maar hij kon haar geen antwoord geven op haar vraag. Geen wonder, het was van die obscure kennis die zij ergens had opgepikt. "The rapid movement of ice in shaker melts more of the ice than gentle stirring, thereby diluting the drink." Een grijns verscheen op haar gezicht. "Een dom feitje, maar het kan een gesprek starten." Ze keek hem aan over de rand van haar glas als ze nog een slok nam. "Mag ik weten hoe je heet?"
Re: [Alain] One of those days - ma apr 18, 2022 8:37 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain] One of those days 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain glimlachte toen er gezegd werd dat de cocktail perfect was. Goed. Hij wist wat hij deed en hij vond het ook oprecht leuk. Hij had hier zijn plekje, zelfs al was het lastiger nu Kaz er was. Hij hoopte dat ze snel meer volk vonden, zodat de donkere aura die uit dat kantoortje kwam niet constant voelbaar zou zijn.

En de beste man had liever een koud drankje dan een goede,” zuchtte hij dramatisch op de woorden die door het meisje gesproken werden. “Maar, dat is één mysterie opgelost.” Hij grinnikte even, tevreden dat er in elk geval een uitleg voor was. Dan was het beter dan ‘de schrijver wist eigenlijk niets van cocktails’.

Alain,” stelde hij zich voor. Hij keek even om zich heen of er nog iemand was die zijn hulp nodig had, maar het leek erop dat hij nog even kon blijven staan. “En hoe mag ik je noemen?” Eén wenkbrauw werd nieuwsgierig geheven.
Re: [Alain] One of those days - do apr 21, 2022 4:57 pm
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Alain] One of those days 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

“En de beste man had liever een koud drankje dan een goede.” Asherah lachtte eventjes bij die woorden, terwijl ze nog een slok van de martini nam. "Helaas wel," zuchtte ze daarna zachtjes. "Dan vraag je je toch wel af wat er zou gebeuren als hij dit drankje op een fatsoenlijke manier had gehad." Ze keek langs de jonge man heen, haar ogen dwaalde af terwijl ze in gedachten verzonk, nadenkend over wat er dan gebeurd zou zijn. Zouden ze films beter zijn geworden? Of zou hij juist slechter zijn geweest in het schieten. Ze schudde haar hoofd en haar kleurige haar sloeg in d'r gezicht. "Ah damn," mompelde ze zachtjes, terwijl ze een lok uit d'r Martini haalde. Waarom gebeurde haar dit altijd.
De jongeman stelde zich voor als Alain. Ze herhaalde de naam een paar keer in haar hoofd, hopend dat ze de juiste uitspraak erbij had. "Aangenaam Alain," zei ze daarna, zijn naam proevend op haar tong. Het rolde minder makkelijk over de tong dan dat ze had gewild. Ze glimlachte toen hij vroeg naar haar naam. "Asherah, maar zeg maar Ash," zei ze vrolijk. Sommige mensen hadden moeite met haar naam, om redenen die ze nooit echt gesnapt had. "Dus, hoelang werk je hier al?" Immers moest ze toch het gesprek voortzetten.
Re: [Alain] One of those days - vr apr 22, 2022 8:41 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain] One of those days 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het meisje stelde zich voor als Asherah, maar Ash was voldoende. In tegenstelling tot zijn lieftallige vriend, was Alain wel iemand die bijnamen prefereerde. Hij knikte dus. “Het is leuk je te ontmoeten, Ash,” glimlachte hij, de bijnaam herhalend om het makkelijker te maken om deze te onthouden.

Nog niet heel lang,” gaf Alain toe op haar volgende vraag. “Ik zou in December - of was het November? - beginnen,” haalde hij op. Het was lastig om te herinneren waar het precies was geweest. “Maar toen eh— brak ik mijn pols en werd dat een beetje uitgesteld. Ik werk sinds Januari meer,” grijnsde hij vervolgens. In Januari had hij de splint nog om zijn pols gehad, maar daarna was het steeds makkelijker geweest. Als hij de dokters mocht geloven, had hij geluk gehad dat het allemaal goed was gegroeid. “Het is hier goed werken,” gaf hij toe. Een gezellige sfeer, zelfs al was die anders sinds de overname.

Re: [Alain] One of those days - di apr 26, 2022 5:38 pm
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Alain] One of those days 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

"Insgelijks," zei ze met een grijns op haar gezicht. Nog een slok van d'r Martini werd achterover geslagen en ze vroeg zich af of ze te veel dronk, te snel dronk of juist te langzaam aan het drinken was. Aan de andere kant wilde ze wel meer van zijn concoctions proberen, wat betekende dat ze deze eerst op moest drinken. Maar ze wist niet zeker of ze 't kon betalen. Of dat ze het bij deze moest laten voordat ze zichzelf nog meer de schulden in zou drinken.
Ze werd wakker geschud door de woorden van Alain, die haar antwoord aan het geven was op de vraag die ze had gesteld. Hij legde uit hoe het zat met zijn werk en dat hij er eventjes tussenuit was geweest door een gebroken pols. Onbewust gleden haar ogen naar zijn handen toe, zich afvragend welke pols gebroken was en of er nog iets van te zien was. Er werd gezegd dat het goed werken was hier en in een tel ontstond een plannetje in haar hoofd. "Zoeken jullie nog mensen?" Het floepte er eigenlijk zo uit, zonder dat ze echt doordacht had wat het betekende, wat er ging gebeuren. Ze keek hem vragend aan, maar ook licht geschokeerd door haar eigen vraag.
Re: [Alain] One of those days - do apr 28, 2022 7:42 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain] One of those days 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zochten ze nog mensen? Tweekleurige ogen keken het meisje nieuwsgierig aan bij haar vraag. Hij knipperde even, voor hij bedenkelijk humde en keek naar het angstaanjagende kantoor achter hem. Of wel, zo eng was het niet, maar hij kon de aura er gewoon voelen. Maar, hij had ze gehoord. Binnenkort zouden ze op zoek gaan naar nieuwe collega’s, gezien niet alle werknemers bij de overname waren gebleven. Hij miste zijn collega’s, dus nieuwe erbij hebben zou rust brengen die ze allen nodig hadden.

Toevallig gaan we op zoek naar nieuwe collega’s,” gaf hij toe. Hij tikte even met zijn vingers op de bar, voor hij knikte. “Ik kan niets beloven, maar ik denk dat ik wel een gesprek kan regelen met Kali voor je als je ‘t zeker weet. Heb je ervaring? Ik had het niet toen ik begon,” ratelde hij door. Ze leek hem een leuk meisje en hij was wanhopig op zoek naar volk wat die donkere aura in de achtergrond kon laten verdwijnen.

Re: [Alain] One of those days - wo mei 11, 2022 12:04 pm
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Alain] One of those days 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze vroeg zich af waarom hij opeens zo ongemakkelijk leek te zijn. Of nee, het was niet ongemakkelijk, eerder angstig? Ze wist niet zeker wat voor een vibe Alain af gaf terwijl hij omkeek naar het kantoor achter hem. Moest ze bang zijn? Moest ze heel hard rennen en niet meer omkijken? Nee, zo erg zou het toch niet zijn, toch, toch? Ze huiverde eventjes, terwijl ze nog een slokje van haar drankje nam. Het had een vreemde nasmaak nu ze er zo over nadacht. Gadver, had ze nou haar vrije avond verspeeld door verkeerde dingen te vragen? Ze trok een vies gezicht en zetten het glas neer, op het moment dat Alain tegen haar zei dat ze inderdaad opzoek waren naar meer mensen. Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht en ze keek om zich heen. Hij ratelde door over van alles en nog wat en Ash kon zich niet helpen om te denken dat het best wel schattig eruit zag. Ze schudde haar hoofd bij de vraag of ze ervaring had. "Niet met barwerk. Ik kan het hele elektriciteit netwerk hier verleggen en werkend houden. Oh, en ik heb een steady hand, dus eten brengen zou ook nog wel moeten lukken." legde ze langzaam uit. Ze had al gemerkt dat ze weer afgedwaald was naar een stopcontact en zich afvroeg naar waar de kabels liepen en of er problemen mee zouden zijn. Een tik waar ze niet vanaf zou kunnen komen, waarschijnlijk. Toch kon ze het niet laten om achter Alain te kijken naar het kantoor. "En Kali is.. daar?" vroeg ze daarna, bleut. Want nu was ze bang.
Re: [Alain] One of those days - wo mei 18, 2022 6:06 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain] One of those days 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het meisje vertelde hem geen ervaring te hebben met barwerk, maar dat ze wel de elektriciteit werkende kon houden. Alain gniffelde even bij het idee dat hij Kaz bijna kon horen tellen hoeveel geld hem dat kon schelen. Hij knikte dus begrijpend. “Je leert snel genoeg,” bevestigde hij. Een goede houding was het meest belangrijk. Hem was altijd verteld dat je het in je moest hebben om in de horeca te werken. Zolang je dat had, kwam je er wel.

Huh? Oh! Nee. Daar is ehm— Kaz, haar broer,” legde hij uit. “Hij is een beetje…” Hij fronste even toen hij het wilde uitleggen. Hoe zei hij dat zonder respectloos te zijn? Misschien was eerlijkheid het beste. “Eng? Maar hij zit vooral in z’n eigen kantoortje…” Dus ze hoefden elkaar niet te veel te zien. “Maar Kali is lief! Ik zal een gesprek regelen ehm— Als je je nummer achterlaat?” vroeg hij, waarna hij een leeg bonnetje pakte en een pen naar haar toe schoof.

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum