Switch account





[Jade] Training? Training! - za apr 16, 2022 5:51 pm
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Jade] Training? Training! 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Oké, tijd om wat te gaan trainen. Dat was tenminste hoe haar ochtend was begonnen. Ze had nog nooit een pokémon getraind, heck ze had nog nooit een pokémon voor zichzelf gehad. Dus wist ze eigenlijk niet echt hoe ze dit moest gaan aanpakken. De Mawile stond voor haar, half gedraaid zoals hij altijd deed en keek d'r aan alsof ze een snack was. Asherah slikte moeizaam en keek om zich heen. Het veld was leeg, ze had een rustig punt gevonden in de stad, immers wilde ze niemand tot last zijn. Want als ze tot last was, zou dat problemen met zich mee kunnen brengen. Goed, dus uh.. wat nu? Ze pakte haar Holocaster erbij en keek eens goed naar wat een Mawile allemaal zou moeten kunnen. "Fairy Wind?" beval ze de pokémon vragend en direct sprong ze opzij toen de rossige wind in haar richting werd gestuurd. Juist, niet trainen op haar, misschien op iets anders. "Ik heb een tweede pokémon hiervoor nodig," zuchtte ze verslagen en de Mawile keek haar verward aan. "Het ligt niet aan jou, maar ik denk niet dat dit alleen gaat lukken." Ze ging op haar hurken zitten en aaide pokémon over diens.. bek? Snavel? Hoe noemde dit precies? De Mawile draaide zich om en sloeg zijn armen over elkaar, alsof hij beldigt was. "Nou, sorry hoor." Snoof Ash verontwaardigd en palte haar pokéball erbij om de pokémon terug te laten keren. Daarna ging ze op een bankje zitten, pakte een boek erbij dat ze ergens vandaan had weten te krijgen en ging met het boek ernaast door haar Holocaster scrollen. Wat zou nog een leuke pokémon zijn om te vangen?
Re: [Jade] Training? Training! - za apr 16, 2022 11:11 pm
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Jade] Training? Training! Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Ondanks dat de Ranger Base in Hearthome city zat, leek het alsof ze langer vaker in Jubilife dingen mocht oplossen dan in Hearthome City. Een beetje mopperig had Jade dan ook weer de taxi genomen. Het was niet alsof er niet genoeg geld was, maar Arceus above, tijd was geld en dan had ze net zo goed een huis in Jubilife kunnen kopen. Ze wreef met haar hand even over haar voorhoofd heen en besloot dat ze snel even ging assisteren bij het kleine evenement en daarna nog even met Lauren ging trainen. De Deino had discipline nodig. Zeker nadat ze haar eigenaar in de hand had gebeten. Het verband zat nog steeds strak om de wond heen en ze had er dunne handschoenen overheen aan getrokken zodat je het niet zag. Jade toonde niet graag zwakte.

Op de terugweg was ze dan ook gepauzeerd bij een parkje. Ze liet haar Deino uit de Pokéball en deze balkte enthousiast, vrolijk dat ze was. Ze wierp eventjes een blik op een meisje die verderop zat met een boek, maar besloot dat deze waarschijnlijk niet veel last ervan had als ze ging trainen met de Deino. ”Focus Energy,” begon ze. Ze gebruikte de move altijd als commando om de Deino erbij te roepen, de aandacht erbij te laten houden.

Don't look too close, don't you dare

cttw
Re: [Jade] Training? Training! - zo apr 17, 2022 11:17 am
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Jade] Training? Training! 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er zaten een paar leuke pokémon tussen, maar niet echt iets wat haar aandacht wist te houden. Het meest interessante was misschien nog de twee Swarms die momenteel bezig waren. Een Zorua zou misschien nog leuk zijn in haar team, maar die andere was ook interessant of vreemd of hoe je 't ook wilde noemen. Een Hisuian Zorua, met een type combinatie die geen enkele andere pokémon had. Maar wilde ze een Normal/Ghost type in d'r team, nu dat ze al een steel/fairy type had. Maakte het haar eigenlijk veel uit? Ze wilde de gyms gaan doen, dus misschien moest ze er wel een beetje rekening mee houden wat voor types ze allemaal had. Toch? Misschien als ze thuis was moest ze eens een diagram gaan uitwerken over welke pokémons ze precies wilde bij elk type. Toen Asherah opkeek zag ze hoe een ander meisje erbij was gekomen, die een pokémon eruit liet. Een pokémon die ze voorbij had zien komen toen ze door de lijst heen aan het scrollen was, maar deze zag er anders uit. Ze stopte haar spullen terug in d'r tas, kwam overeind en wandelde met haar handen op d'r rug naar haar toe. "Hallo, zei ze vrolijk, zwaaiend naar het meisje. Ze was ouder dan haar, met een paar jaar, maar dat betekende niet dat ze niet vriendelijk kon zijn, toch? Toch? "Is dat een traited Deino?" kwam er nieuwsgierig achteraan, terwijl ze op haar hurken ging zitten en op respectvolle afstand van de blinde pokémon bleef kijken.
Re: [Jade] Training? Training! - zo apr 24, 2022 9:34 pm
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Jade] Training? Training! Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Het lukte de Deino zowaar om zich te focussen. Een klein wonder waar Jade maar wat opgelucht over was. De Deino had het af en toe maar zwaar met het concentreren en Jade vond het moeilijk om contact te leggen met het dier. In principe had ze van tevoren geweten dat Deino’s moeilijk te trainen Pokémon waren. Maar ze had nooit geweken voor een uitdaging. Ze werden alleen maar heftiger als ze evolueerden, maar tegelijkertijd… Waren ze dan wel echte powerhouses. Het was dus een positieve verrassing dat Lauren zich daadwerkelijk focuste en wachtte tot het volgende commando.

Jade gooide vervolgens een stukje vlees de lucht in. De neusvleugels van de Deino vlogen omhoog. Bij gebrek aan zicht, had de Pokémon hele andere zintuigen die hij kon inzetten. Zo ook zijn reuk. Toch wachtte Lauren voor de verandering. ”Bite,” humde Jade, waarna de Pokémon als een piranha omhoog schoot. Het vlees werd opgesnapt en weggekauwd, waarop Jade de Deino tevreden prees. Ze wilde zojuist de routine herhalen toen een meisje hun kant op kwam. Ze fronste haar wenkbrauwen lichtjes, uit haar focus gehaald en haar Deino duidelijk ook, maar zei er weinig over. ”Dat klopt,” merkte Jade luchtig op. ”Hoezo?”

Don't look too close, don't you dare

cttw
Re: [Jade] Training? Training! - di apr 26, 2022 5:24 pm
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Jade] Training? Training! 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Oh, oh god nee. Zo te zien had ze iets verstoord, dat was niet de bedoeling geweest. Ze zetten een stap naar achter toe, niet zeker wetend of dat zou helpen of niet. De jongedame met de Deino keek haar met een frons aan toen ze tegen hen sprak. Misschien was het toch een fout dat ze had begaan. Maar ze had de vraag nu al gesteld, dus nu kon ze niet meer terug. "Geen reden," sprak ze langzaam. "Ik vond 'm er interessant uit zien en uh.. ik wilde jullie niet storen." Ze keek een beetje beschaamd naar de grond. Was het verkeerd geweest wat ze had gedaan? "Mag ik vragen welke trait het is?" vroeg ze daarna zachtjes. Sinds ze zelf twee traited pokémon had, was ze best nieuwsgierig naar hoe de andere eruit zagen. Want voor nu wist ze alleen van een blauwe en een paarse variant gezien. En deze was zo.. zwart met oranje. "Ik heb uh.. Nee. Zelf heb ik een regal Mawile." Vervolgende ze daarna, terwijl ze met haar tweekleurige haar speelde.
Re: [Jade] Training? Training! - di apr 26, 2022 10:15 pm
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Jade] Training? Training! Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Lauren was ondertussen volledig uit haar concentratie geschoten. De Deino maakte blije geluidjes en duwde tegen de tas met vlees aan. De Torchic Pootjes deden het blijkbaar heel erg goed bij de Deino, goed om te weten dat ze die Pokémon dus niet aan haar team moest toevoegen. Dat was een beetje een risico voor de Torchic zeg maar. Uiteindelijk gaf ze het voor nu maar op met de training en sloot ze de tas af. Het meisje wat haar benaderd had bleef immers maar doorpraten, dus opnieuw beginnen zou toch nog even niet gebeuren. ”Ze is inferno, heb ik me laten vertellen,” merkte ze op, waarna haar blik naar het tweekleurige haar van het meisje ging. Best wel cute, stond haar goed. Jade liet haar Deino maar wat loslopen, de Pokémon snuffelde door het gras heen en stak haar neus soms in kleine kuilen, zoekend naar dingen die Jade zich niet kon voorstellen. Het reukorgaan van de Pokémon was echter super, dus ze moest er maar op vertrouwen. ”Regal huh? Ik dacht dat ik laatst ook zo’n Mawile zag rondlopen bij een andere trainer, blijkbaar zijn ze populair?”
Don't look too close, don't you dare

cttw
Re: [Jade] Training? Training! - wo apr 27, 2022 4:20 pm
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Jade] Training? Training! 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Help, dit ging zo hartstikke fout. Het zag er niet naar uit dat deze jongedame ook maar iets aan dit gesprek leuk vond. Asherah was zo bang dat ze zo meteen een uitbrander over zich heen zou krijgen, iets in de richting dat ze alleen gelaten wilde worden. Dat ze lastig was, in de weg stond of gewoon op moest rotten. Want dat waren de dingen die het vaakst tegen haar gezegd waren. Ze slikte moeizaam en toen de oudere dame voor haar vertelde dat de Deino een Infernal trait had, stond ze klaar voor de rest van de uitbrander.
Maar die bleef uit, wel kreeg ze een opmerking over haar eigen traited pokémon. Blijkbaar was Drelduin niet de enige Regal Mawile, aangezien ze er nog eentje gezien had. Ash keek op, met een vragende blik in haar ogen. Ze had eigenlijk geen idee, immers had ze hem alleen maar overgekocht van een andere trainer. "Oh uh.. Dat kan?" zei ze vragend, duidelijk niet zeker of dat het goede antwoord was. "Ik heb 'm van iemand overgekocht, dus ik zou het niet weten." Ze draaide haar haar rond d'r vinger en bedacht zich dat dit voor klitten zou gaan zorgen vanavond. Maar dat was een punt voor vanavond. "Zou.. Uh.. Mag ik iets vragen?" besloot ze daarna maar te zeggen. Misschien kon deze jongedame haar helpen met d'r probleem?
Re: [Jade] Training? Training! - wo apr 27, 2022 4:48 pm
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Jade] Training? Training! Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Ze had zelden zo’n moeizaam gesprek meegemaakt, maar, eerlijk was eerlijk, ze hielp niet echt mee momenteel. In plaats daarvan bleef ze korte antwoorden geven op het moment. Het gesprek interesseerde haar niet heel erg en het meisje, ondanks haar leuke haar, had nog niet heel veel te bieden wat interessanter was dan het trainen van haar Deino. Als ze nou toch eens een leuke cocktail bij zich had ofzo..

Het kon dat de Mawile familie had in de regio, maar ze had hem gekocht. Meer informatie kwam er verder niet uit en Jade haar aandacht begon alweer af te dwalen in de richting van haar Deino. Ze humde dan ook instemmend bij de woorden en richtte haar blik op haar Deino. Lauren begon lichtjes te kwijlen, duidelijk zin in meer Torchic pootjes. Ze mocht maar even wachten. ”Ja hoor, vraag maar.”
Don't look too close, don't you dare

cttw
Re: [Jade] Training? Training! - wo apr 27, 2022 5:23 pm
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Jade] Training? Training! 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Wauw, dit gesprek ging stroef en dat terwijl ze over het algemeen altijd diegene was die mensen de oren van het hoofd af praatte. Het wilde op een of andere manier gewoon niet lukken bij deze dame. Misschien was het de blik, ze leek zo streng te zijn. Alsof ze elk moment kwaad kon worden op haar. Ze slikte moeizaam, maar keek toch op toen ze zei dat ze iets mocht vragen. Oké, nu moest ze het niet verpesten. Nu moest ze goed nadenken en niet randomly woorden eruit gooien. "Ik heb niet veel ervaring met pokémon, voor mijn werk hoefde ik er niet veel mee om te gaan. Maar nu als trainer weet niet zeker wat ik moet doen en Mawile is niet de meest beginner vriendelijke pokémon. En ik zag je bezig zijn met training, dus ik vroeg me af of je me kon helpen ermee?" Ze haalde diep adem nadat ze alles eruit had gegooid. "Als het niet te veel moeite is natuurlijk," kwam er nog stamelend achteraan. "Ik wil niet dat hij randomly iemand gaat aanvallen namelijk." Ze tikte met haar twee wijsvingers tegen elkaar aan, terwijl haar blik richting de grond ging. Ze zou het nooit kunnen goedpraten als haar pokémon iemand zou aanvallen immers.
Re: [Jade] Training? Training! - wo apr 27, 2022 6:49 pm
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Jade] Training? Training! Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Jade tapte haar vingers op haar knie terwijl ze afwachtte. Het meisje wat tegen haar sprak leek niet geheel op haar gemak. Misschien was dat juist ook hetgene wat Jade nu een beetje op spanning zette. Het maakte de hele sfeer van het gesprek raar en ze had er eigenlijk geen trek in. Maar goed, een laatste vraag kon nog wel. Haar blauwe ogen waren afgegleden naar haar Deino terwijl de vraag gesteld werd. Dit ving haar interesse echter wel. Ze had op alle vlakken een nadeel op de Mawile, dus winnen zou ze niet, maar misschien, heel misschien, zou het wat energie uit Lauren slepen. ”Is goed, Lauren kan weinig, maar ik hoop dat de oefening voor je Mawile goed is,” merkte ze op. Ze had een hekel aan verliezen, maar eerlijk was eerlijk, ze kon hier toch niks om te winnen, dus daar vond ze wat rust in. En misschien draaide Lauren nog een wonder.

Don't look too close, don't you dare

cttw
Re: [Jade] Training? Training! - wo apr 27, 2022 11:24 pm
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Jade] Training? Training! 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nee, wacht, dit ging helemaal verkeerd. Waarom keek ze boos? Of nou ja, ze keek niet boos, ze gaf een boze vibe af. Asherah wilde echt gewoon het liefst omdraaien en wegrennen, ze vertrouwde dit voor geen enkel moment. Deze jongedame had net zo'n blik als dat haar oude baas deed, kleinerend en gemeen. Bijna evil. Ze huiverde. Was dit echt een goed plan geweest? Ze stemde ermee in, al klonk het gedwongen en niet echt sincere. Maar nee wacht, dit klopte niet. Ze schudde haar hoofd. "Oh nee, nee, nee." Zei ze snel, toen het tot haar doordrong wat er geopperd werd. "Ik uh.. Oh nee." Ze voelde hoe haar stem begon te trillen. "Geen gevechtstraining," stamelde ze zachtjes. "Gedragstraining." Ze zuchtte zachtjes. "Het spijt me, dit is helemaal verkeerd. Ik wil je niet tot last zijn, maar ik heb het idee dat ik dat wel ben." Ze keek naar haar voeten, voor het eerst hier in Sinnoh, voelde ze zich verslagen.
Re: [Jade] Training? Training! - do apr 28, 2022 6:52 pm
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Jade] Training? Training! Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Arceus nog aan toe, kon dit kind nog zenuwachtiger zijn? Lauren leek er ook een beetje verward door. De Deino jengelde wat en begon tegen Jade’s arm aan te duwen, waarop Jade haar hand kort op de neus legde van de Deino, een beetje afwezig. Het meisje begon te stamelen en te doen en Jade vroeg zich af waarom ze überhaupt naar haar toe was gekomen als ze niet een normaal gesprek kon voeren. Ze werd er ondertussen een beetje kriebelig van.

Het meisje had blijkbaar geen gevechtstraining bedoeld en het maakte Jade’s verwarring alleen maar groter. En tot overmaat van ramp begon ze ook nog haar excuses aan te bieden. Jade zette haar vingers tegen haar voorhoofd aan om zichzelf eventjes te herpakken en hield toen fronsend haar hoofd wat scheef. ”Maar wat wil je dan wel van me? Wat versta je onder gedragstraining?” De excuses werden voor nu maar genegeerd want daar kon ze niks mee.

Don't look too close, don't you dare

cttw
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum