Switch account





Welcome to Sinnoh, I guess [Open] - zo apr 11, 2021 10:26 pm
Farai Faucher
Trainer
Farai Faucher

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23
Rank: 1

Welcome to Sinnoh, I guess [Open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Kip
Hier een quote
40
60
CHARACTER INFO

OOC INFO


Welcome to Sinnoh, I guess [Open] Db3tlr2-f8ed6583-a478-4122-9dbf-c05c1914fa2a.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYTYxZTIzOTAtYjQyMS00ZjUwLTk3NzQtNDc4NDYwODZlYzkwXC9kYjN0bHIyLWY4ZWQ2NTgzLWE0NzgtNDEyMi05ZGJmLWMwNWMxOTE0ZmEyYS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Ze was nog nooit zo blij om weer land onder haar voeten te hebben. Voor iemand die zichzelf graag een reiziger noemde, ontbrak er toch zeker de liefde voor boottripjes. Hoewel het wiebelen van het schip tijdelijk heel fijn was en je rustig maakte, werd het een stuk minder toen de wind aansterkte en ze het idee had dat haar maaginhoud eruit zou komen. Gelukkig was het niet zo ver gekomen, en ze moest toegeven dat Fang die zich tijdens de reis aan haar voeten had genesteld wel had geholpen. Nu hadden ze uitgecheckt en stonden ze samen aan de wal. Zowel trainer als Pokémon leken wat overweldigd te zijn door de drukte van de stad voor hun. De eerder genoemde wind had de wolken weggewaaid waardoor een warm zonnetje de gebouwen kleurde. De Poochyena rond haar voeten keek haar aan, en diens blik weerspiegelde de vraag die Farai ook zichzelf stelde; wat nu?. Als ze heel eerlijk was, knaagde er een gevoel van spijt aan haar. Spijt om wat ze had achtergelaten, spijt aan de herinnering die aan Fang vastgekleefd zat. Maar naast dat zware gevoel lag ook de euforie om weer volledig opnieuw te kunnen beginnen, om alles weer te ontdekken - en om vrij te zijn. De meid pakte haar tas weer op en zwaaide die over haar schouders, waarna ze richting de markt liep die gaande leek te zijn. Ze was het niet gewend om nu ook een Pokémon in de gaten te moeten houden, en het liefst had ze Fang ook gewoon in diens Pokéball laten gaan. Maar de poochyena leek dat eigenlijk alleen te doen als ze er zin in had, tot Farai's grootste frustratie. Enige voordeel was dat ondanks dat Fang nog altijd wat schichtig was, de hondachtige pokémon heel loyaal bij haar hielen bleef. Dat was best, als ze zonodig zelf wilde lopen, dan moest ze er zelf ook maar voor zorgen dat ze in haar buurt bleef, toch? Farai vond van wel, en dat leek ook prima te gaan terwijl het tweetal tussen de standjes heen manoeuvreerden. Her en der kocht ze spullen en probeerde ze de prijzen af te dingen, wetend dat het geld dat ze nu op zak had haar niet heel lang zou kunnen supporten. Dit eindigde in wat bijzonder felle gesprekken, maar uiteindelijk liep ze wel zeer tevreden met zichzelf weg met een zak appels en wat snoepjes waarvan ze dacht dat Fang het wel zou waarderen. Tevreden met zichzelf en met een appel in de hand liep ze door, verder de markt verkennend.

& Open
Re: Welcome to Sinnoh, I guess [Open] - zo apr 11, 2021 11:12 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Welcome to Sinnoh, I guess [Open] Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO


Let's start a new life from the darkness



WORDS

//

TAGGED

  

BATTLE RECAP

geen.
Hij had gehoord dat de markt van Sunyshore city goed was, maar zo goed? Alaric liep nog net niet kwijlend rond van al het lekkere eten dat hij overal rook. Ash liep strak naast hem en keek ook rond naar alle verschillende pokémon die hij zag. Alaric was ondertussen een kraampje aan het uitzoeken die allemaal verschillende broodjes verkocht. Daar kocht hij een zak met donuts en bij een kraam kocht hij een zak 'uitgebalanceerd voer voor je vuur pokémon' door een van de bekendere Pokémon diëtisten gemaakt. Het zou vast wel goed zijn, toen Ash een paar brokjes mocht proeven van de vrouw achter de kraam was hij wild enthousiast geweest. Dus dat was prima geweest voor Alaric.

Hij was heel even aan het kijken geweest bij een kraampje toen hij merkte dat Ash weg was. Paniek sloeg om de jongen zijn hart. Waar was hij heen gelopen? "Ash? Ash waar ben je?" riep hij toen iets harder over de menigte heen, die nu ook rondkeken. Toen viel zijn oog op de Charmander. Die was weggelopen naar een Poochyena en stond nu heftig te converseren tegen de arme Pokémon. Oh man. Hij keek of hij kon zien wie er bij hoorde en hij vond een meisje met oranje lang haar dat er naast stond. Was zij de eigenaar van de Poochyena? "Oh man, sorry voor mijn Charmander. Hij is nogal enthousiast tegen sommige pokémon." verontschuldigde hij zich. Maar Ash was nog niet van plan om te stoppen met praten. Hij stond een heel verhaal te houden met wilde arm gebaren er bij. Wat zei hij?

PHARAOH LEAP CREATES
Re: Welcome to Sinnoh, I guess [Open] - ma apr 12, 2021 12:20 pm
Farai Faucher
Trainer
Farai Faucher

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23
Rank: 1

Welcome to Sinnoh, I guess [Open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Kip
Hier een quote
40
60
CHARACTER INFO

OOC INFO


Welcome to Sinnoh, I guess [Open] Db3tlr2-f8ed6583-a478-4122-9dbf-c05c1914fa2a.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYTYxZTIzOTAtYjQyMS00ZjUwLTk3NzQtNDc4NDYwODZlYzkwXC9kYjN0bHIyLWY4ZWQ2NTgzLWE0NzgtNDEyMi05ZGJmLWMwNWMxOTE0ZmEyYS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Eenmaal gooide ze de appel in de lucht, waarna ze die opving en een hap nam. Ze wist dat Sinnoh een vruchtbare regio was, al was dat niet zo te zien aan de donkere grond hier in Sunyshore city. Toch verraste de smaak van de appel haar, wellicht omdat ze tijdens de gehele bootreis niet echt eten naar binnen had weten te krijgen. Ondertussen was Fang zwaar aan het bedelen bij haar voeten, maar de meid had al zeer snel geleerd dat als je één keer toegaf, ze vervolgens de Poochyena uit haar tas zou moeten trekken omdat ze anders de rest van de appels op had. "Nee, is niet voor jou," mompelde ze, maar ondanks haar sterke overtuiging de pokémon streng op te voedden, waren die puppy ogen verdomd goed. Met een geërgerde zucht haalde ze dan maar de snoepjes uit haar zak en zakte door haar knieën om er eentje aan haar pokémon aan te bieden "Hier, kijk, is lekker," de poochyena kwam dichterbij en snuffelde aan het snoepje, waarbij Farai haar adem in hield. Hoewel haar pokémon altijd in haar buurt rondhing, was ze zelden in staat haar daadwerkelijk aan te raken. Nu voelde ze eventjes de natte neus tegen haar handpalm, maar na ongeveer één tel te snuffelen trok de Poochyena zich terug en keek onverbitterd naar haar appel. Beledigd mopperend stopte Farai het snoepje terug in de zak, waarvan ze wist dat Fang ze waarschijnlijk toch nooit meer op ging eten. "Dan niet hé," mopperde ze. Net toen ze zich overeind wilde hijsen vanaf haar knieën, keek ze rechts van zich recht in de blauwe ogen van een oranje hagedis. Een kreetje van schrik ontging haar en ze verloor haar evenwicht, waardoor ze achterover op haar stuitje viel en de appel uit haar hand rolde. Sneller dan ze haar ooit had gezien griste Fang deze van de grond en hoewel ze deze nog terug probeerde te pakken, was de pokémon veel te snel. Nors keek ze naar de charmander die vrolijk aan het kwetteren was tegen Fang. Fang hield zich op een veilige afstand en was drukker bezig met haar buit dan de pokémon voor haar. De poochyena gaf enkel een kleine yip en leek niet bereid te delen, al stonden haar oortjes wel gericht op de oranje pokémon die nog altijd druk aan het babbelen was. Geez, die had een heel verhaal te vertellen. Van wie deze was, zou ze spoedig ondervinden. Een langere jongen met donker haar kwam haar kant op en verontschuldigde zich voor Ash, zijn pokémon. Mopperend en een beetje beschaamd kwam ze overeind en klopte het stof van zich af, waarna ze een giftige blik naar haar pokémon wierp die tevreden de, nee, haar, appel aan het verorberen was. De dief. "Ik merk het," opperde ze droogjes waarna ze haar armen met frons over elkaar sloeg. "Je bent mij natuurlijk nu wel een nieuwe appel verschuldigd," de grijns die op haar gelaat doorbrak maakte duidelijk dat ze niet helemaal serieus was.
Re: Welcome to Sinnoh, I guess [Open] - ma apr 12, 2021 7:16 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Welcome to Sinnoh, I guess [Open] Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dit was al de tweede keer dat hij een meisje - onbewust - op de grond had laten vallen. Al was het dit keer meer een samenloop van omstandigheden geweest, het was nog steeds zijn schuld omdat hij niet opgelet had. Het leek er niet op alsof Ash binnen nu en heel snel uitgepraat was terwijl haar Poochyena gewoon een appel weg stond te eten. De appel die van haar was en op de grond gevallen was. Het diertje had niet heel veel opvoeding vond Alaric, maar hij kon niet veel zeggen met een Charmander die wegliep van hem. Ze maakte een opmerking dat hij haar nu wel een nieuwe appel verschuldigd was en haar grijns maakte duidelijk dat die opmerking niet helemaal serieus bedoeld was naar hem toe. "Maar natuurlijk, meteen. Zoals je kan zien ben ik natuurlijk een nice guy." het was bij toeval dat ze bij een fruitkraam stonden en hij vrij makkelijk een zak appel kon afrekenen met de verkoper, die hij weer door gaf aan het meisje. "Speciaal voor jou gekocht, m'lady." en hij tipte zijn denkbeeldige fedora. Aangezien hij had gezien dat ze nogal van het sarcasme was kon ze dit misschien ook waarderen. "En wat brengt jou hier op zo'n mooie marktdag in Sinnoh?" vroeg hij toen maar meteen door, op een iets normalere minder spottende toon.
 
Re: Welcome to Sinnoh, I guess [Open] - di apr 13, 2021 5:54 pm
Farai Faucher
Trainer
Farai Faucher

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23
Rank: 1

Welcome to Sinnoh, I guess [Open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Kip
Hier een quote
40
60
CHARACTER INFO

OOC INFO


Welcome to Sinnoh, I guess [Open] Db3tlr2-f8ed6583-a478-4122-9dbf-c05c1914fa2a.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYTYxZTIzOTAtYjQyMS00ZjUwLTk3NzQtNDc4NDYwODZlYzkwXC9kYjN0bHIyLWY4ZWQ2NTgzLWE0NzgtNDEyMi05ZGJmLWMwNWMxOTE0ZmEyYS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Hij ging gewoon in op haar eis. Dat had ze welliswaar niet verwacht, maar erg vond ze het zeker niet. Straks zou ze de volgende week moeten overleven op appels alleen, maar er waren ergere dingen op de wereld als je het haar vroeg - en Fang zeker.  Farai keek toe hoe hij naar het standje stapte en wat centen wisselde voor een nieuwe zak appels, die hij vervolgens zonder er ook maar één zelf te pakken aan haar overhandigde. Meteen besloot ze dat ze hem wel mocht, voor nu tenminste. Degene die zij dat de liefde van een man door de maag ging, had haar nog niet ontmoet. Het was dan alleen wel weer jammer dat hij haar moest aanspreken met m'lady, wat meteen iets diep in haar roerde en ze rolde overdreven met haar ogen, waarna ze hem toch met een grijns schuin aan keek. "Ik mis toch wel echt je fedora, m'sir,"ze pakte de appels aan en stopte ze allemaal behalve één in haar zak, waar ze direct tevreden een hap van nam. Misschien had ze overwegen er eentje aan Fang te geven als het niet zo'n kreng was geweest. Van de appel va eerder was helemaal niets meer terug te zien. "Maar hey, thanks. We staan quitte," sprak ze met een dikke knipoog en grinnikte. Haar blik gleed kort over hem heen en ze vroeg zich af of hij van hier was. Hij leek iniedergeval nog niet lang een trainer te zijn, af te lezen aan hoe jong zijn charmander nog leek. Of dat was zijn nieuwe aanwinst, dat zou natuurlijk ook kunnen. Hoe dan ook leek hij humor te hebben, en dat kon ze wel waarderen. Zijn woorden lieten haar kort met haar appel zwaaien. "Appels eten, natuurlijk. Ik sta wel een beetje bekend als een connaisseur waar ik vandaan kom," ze nam nog een hap en keek alsof ze voedsel van de goden had gegeten. "En ik moet zeggen, het is alsof een engeltje op m'n tong heeft gepist," nogmaals grijnsde ze en ze veegde kort haar mond af waarna ze haar armen in haar zijen zette en hem aan keek. "Nah, ik ben eerlijk gezegd net vers van de boot afgestapt hier en ik... Ben nog een beetje aan het verkennen. De naam is Farai trouwens, ben je hier bekend?"
Re: Welcome to Sinnoh, I guess [Open] - di apr 13, 2021 8:11 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Welcome to Sinnoh, I guess [Open] Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Gelukkig kon ze de humor dus wel waarderen. "De fedora ligt nog thuis, helaas, maar ik draag hem altijd in mijn hart." zei hij tegen haar, met een hand kort over zijn hart leggend. Oh my Arceus wat slecht dit. Ze bedankte hem wel voor de appels en nam er zelf eentje uit om te eten. Haar vorige was ten prooi gevallen aan haar Poochyena, die niks over had gelaten op de grond. Het hele verhaal over dat ze een appel connaisseur was deed hem kort lachen. "Ik geloof het meteen, ik ben zelf niet zo van de appels." ze stelde zich voor als Farai, ze was pas net met de boot hier in Sinnoh gekomen. "Ik ben hier zeer bekend," zei hij, zijn stem iets zachter terwijl hij een wenkbrauw op trok. "Nee geintje. Ik ben hier ook net een paar dagen, sorry. Maar ik heb wel een kaart en een hele gezellige Charmander bij me." Alaric wees kort naar zijn Pokémon. "Dat is Ash en ik ben Alaric. Ik heb hem een paar dagen geleden opgehaald bij de professor in Sandgem town." en nu waren ze door heel Sinnoh aan het trekken. Langzaam. Binnenkort wou hij zijn eerste gym gevecht gaan doen, daar keek hij heel erg naar uit.
 
Re: Welcome to Sinnoh, I guess [Open] - di apr 13, 2021 11:10 pm
Farai Faucher
Trainer
Farai Faucher

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23
Rank: 1

Welcome to Sinnoh, I guess [Open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Kip
Hier een quote
40
60
CHARACTER INFO

OOC INFO


Welcome to Sinnoh, I guess [Open] Db3tlr2-f8ed6583-a478-4122-9dbf-c05c1914fa2a.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYTYxZTIzOTAtYjQyMS00ZjUwLTk3NzQtNDc4NDYwODZlYzkwXC9kYjN0bHIyLWY4ZWQ2NTgzLWE0NzgtNDEyMi05ZGJmLWMwNWMxOTE0ZmEyYS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Ze richtte haar vinger naar haar mond en stak kort haar tong uit, alsof ze over haar nek zou gaan. De figuren die hij na deed kon ze zeer slecht hebben, de vieze hielenlikkers. Zijn humor deed haar dan ook behoorlijk walgen, maar haar zachte grinnik liet wel merken dat ze er eigenlijk heel goed om kon lachen. En hey, nog altijd, zij had meer appels dan ze dat ze eerst had. Dat maakte hem een positief figuur in haar boekje, hoor. Nogmaals nam ze een hap, maar de meid spitste haar oren toen hij het woord 'kaart' zei. Daar was ze naar opzoek. Het liefst had ze hem net als de appels van hem ontfutseld, maar dat voelde ook weer een beetje lullig. Misschien... Kon ze het ruilen voor zijn eigen appels. "Ah nice, aangenaam. Ash is inderdaad... Gezellig. ze gebaarde vaag naar Fang, die nog altijd half luisterend naar Ash keek. Rude. "Dit monster is Fang, ze heeft geen manieren." even leek de Poochyena wat beledigd op te kijken en Farai keek droogjes terug, dat mocht ze nog eens proberen te ontkennen ook. Rot beest. "Hey maar als je hier toch zo ontzettend zeer bekend bent, waar kan ik zo'n kaart halen?"
Re: Welcome to Sinnoh, I guess [Open] - wo apr 14, 2021 7:26 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Welcome to Sinnoh, I guess [Open] Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze leek erg geïntrigeerd te zijn door het woord 'kaart'. Vroeg ook meteen waar ze er ook eentje kon kopen. "Ik heb de mijne uit een winkeltje gehaald toen ik hier net was." zei hij tegen haar. "In Sandgem Town, maar ik denk dat hier ook genoeg plekjes zijn die ze verkopen. Sinnoh probeert zich weer toeristisch op te stellen en zo." legde hij uit. Ze stelde haar Poochyena voor als Fang, zonder manieren. "Ik kan niet veel beters vertellen over het gedrag van mijn Charmander, die er zomaar vandoor sprint." op de laatste woorden legde hij wat meer druk terwijl hij naar Ash keek. Hij tilde de Pokémon op en zette hem weer in zijn capuchon, onder luid protest. "Maar ik kan wel met je meelopen naar zo'n winkeltje, ik heb er zo net nog eentje gezien."
 
Re: Welcome to Sinnoh, I guess [Open] - vr apr 16, 2021 12:39 pm
Farai Faucher
Trainer
Farai Faucher

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23
Rank: 1

Welcome to Sinnoh, I guess [Open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Kip
Hier een quote
40
60
CHARACTER INFO

OOC INFO


Welcome to Sinnoh, I guess [Open] Db3tlr2-f8ed6583-a478-4122-9dbf-c05c1914fa2a.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYTYxZTIzOTAtYjQyMS00ZjUwLTk3NzQtNDc4NDYwODZlYzkwXC9kYjN0bHIyLWY4ZWQ2NTgzLWE0NzgtNDEyMi05ZGJmLWMwNWMxOTE0ZmEyYS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Cool. Sandgem town, ze wist natuurlijk precies waar dat was... Farai knarste met haar tanden maar knikte enkel op zijn woorden. Het was het enige dat ze nodig had - vond ze- daarna zou ze zich prima kunnen redden. Ze had haar kompas en een prima richtingsgevoel, alleen kende ze niets van dit gebied. Nog niet, tenminste. Haar ogen gleden over het drukke plein en probeerde een indruk te krijgen van de nabije winkeltjes. Eh, ze zou het vast wel vinden ergens. Ondertussen grinnikte ze zachtjes om de woorden van de ander. "Ze heten niet voor niets pocket monsters," krengen dat het waren. Fang had haar al zat streken geflikt, zelfs al waren ze nog niet zo heel lang samen. Farai floot naar Fang om bij haar te komen, denkend dat Alaric Ash oppakte omdat hij van plan was om te gaan. Het tegendeel was echter waar, hij boodt aan om mee te lopen naar een winkeltje. Kort trok ze één wenkbrauw op, hoe erg weinig had deze gozer wel niet te doen? Ergens wilde ze hem zeggen dat ze het zelf wel kon vinden, anderzijds was ze hier ook om weer nieuwe mensen te leren kennen. Dus na even bedenkelijk te kijken haalde ze haar schouders op. "Sure," ze stopte haar handen in haar zak en liep met hem mee. "Een persoonlijke gids, heb ik een geluk," ze grijnsde. "Wat heeft jou naar Sinnoh gebracht dan?"
Re: Welcome to Sinnoh, I guess [Open] - zo mei 02, 2021 12:34 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Welcome to Sinnoh, I guess [Open] Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ash zat eindelijk weer comfortabel in de capuchon van zijn trui weggestopt. Zo kon hij ook niet weglopen. Hij vond het wel goed met de Charmander, die had er nogal een handje van om zijn eigen pad de kiezen. Farai vloot haar Poochyena terug die vreemd genoeg wel bleek te kunnen luisteren, ondanks wat ze net verteld had. "Hij luistert nog wel aardig als het er op aan komt hoor." dat kwam wel goed. Hij zag dat Ash ook steeds beter ging luisteren naar hem. Ze besloot toch met hem mee te komen naar een winkeltje dat hij gezien had. Hij begon met lopen en wenkte Farai mee, die hem vroeg wat hem naar Sinnoh bracht. "Heel kort? Overleden ouders en niks anders meer om te doen in mijn oude woonplaats," begon hij toen rustig, alsof het niks was. Het was al een tijdje geleden, Alaric geloofde graag dat hij zich er over heen gezet had. "Mijn broer was voor mij al op reis gegaan en mijn ouders waren aan het sparen zodat ik ook kon gaan. Alleen toen, ja.. ik heb getwijfeld of ik het nog wel zou doen, maar ben uiteindelijk toch hier heen gekomen." het hele gedeelte dat hij nooit meer iets van zijn grote broer gehoord had liet hij maar even weg in het verhaal, anders werd het helemaal triest. "En jij? Hopelijk een iets vrolijkere reden dan ik heb."
 
Re: Welcome to Sinnoh, I guess [Open] - wo mei 05, 2021 11:24 pm
Farai Faucher
Trainer
Farai Faucher

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23
Rank: 1

Welcome to Sinnoh, I guess [Open] BogusIncredibleBass-size_restricted
Kip
Hier een quote
40
60
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze rolde met haar ogen en gunde hem een scheve grijns. "Erop aan komt? Eerder wanneer het haar uit komt... En er geen appels in het spel zijn,"ze keek naar beneden naar haar pokémon, die nu naast haar voeten was gaan zitten en haar op dezelfde wijze terug aan keek. Ze vroeg zich af wat er af ging in haar hoofd, of ze dat ooit echt zou snappen. De poochyena voelde nu vooral nog als een vreemde, het enige wat ze zeker wist was dat ze in de buurt bleef. Dat was op zich het belangrijkste, voor nu. Dus stapte ze achter de vreemdeling aan, haar handen in haar zakken terwijl ze de stad rond keek. Ze vroeg zich af of hij hier al lang genoeg was om niet meer zijn ogen uit te kijken, of dat het iets was wat haar eigen was. Alles dat nieuw was, was wat ze wilde bekijken. Ze raakte nooit echt verdwaald, omdat ze overal wilde zijn. Uiteindelijk dwaalden haar ogen weer af naar hem, Alaric, en zijn gezicht. Zijn woorden deden haar kort doen proesten, omdat ze zo kortbondig waren en uit het niets leken te komen. Meteen daarna voelde ze zich schuldig voor het lachen. "Uh, sorry. Dat is... Rot," haar woorden gaven haar ongemak weer, duidelijk niet bepaald in staat de vreemde gerust te stellen. Gelukkig leek het hem niet zo dwars te zitten... Toch? Kon dat wel, wanneer het schijnbaar zo kort geleden was gebeurd? Farai rolde met haar schouders en was meer dan gelukkig om het onderwerp te veranderen. "Eh, ja, nee, ik was toe aan iets nieuws," Ze keek wat ongemakkelijk de andere kant op, want wat voor antwoord was dat? Nuja, het was de waarheid - maar daar bleef het ook wel bij. Ze voelde er niet veel voor hem meer te vertellen, oude wonden weer open te halen. Praten over het leven dat ze bij Mordecai had maakte haar alleen nog maar meer verlangend en bracht dat afgrijselijke, knagende schuldgevoel mee. Nee, dat deed Fang al genoeg. "Ik bedoel, de wereld is zo groot, het is zonde om niet op z'n minst te proberen alles te zien, right?" ze keek hem aan en hoopte affirmatie in zijn blik te vinden.

beepboop | Traveling with: Poochyena
Re: Welcome to Sinnoh, I guess [Open] - za mei 08, 2021 11:05 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Welcome to Sinnoh, I guess [Open] Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij zag dat het gesprek ongemakkelijk werd door het verhaal over zijn dode ouders dus het was maar goed dat er van onderwerp gewisseld werd. Hij snapte haar reactie wel omdat het er nogal casual uitgekomen was. Maar Farai legde uit dat ze toe was aan iets nieuws. "Dat gevoel deel ik met je dan," zei hij tegen haar. Ze sloegen af, van de markt een straatje met winkels in. "Ik was zelf ook echt toe aan iets nieuws, om iets meer te zien van de wereld dan alleen mijn eigen woonplaats." hij ging met een hand door zijn haar heen. "Ik zou ook nog wel een keertje naar Alola willen, bruin bakken in de zon en relaxen. Maar dat is een vakantie waar ik even voor zou moeten sparen." merkte hij met en grijns op. Hij wees naar een winkel. "Daar verkopen ze kaarten. Wacht," hij liep snel naar binnen, pakte een kaart van Sinnoh uit een rekje net binnen stond en rekende die af. Kaarten was niet zo schreeuwend duur, hij kon het hebben. Toen hij klaar was liep hij naar buiten en stak hij de kaart uit naar Farai. "Hopelijk kan je dan een beetje je weg vinden in de grote wereld. En er wat van zien." grijnsde hij. "Als je van drukte, cafe's en casino's houd dan is Jubilife de place to be. Floaroma Theme park was ook wel lachen, heb daar nog niet alles gezien maar het was wel nice." hij was nog lang niet overal geweest, maar had wel wat plekken gezien al.
 

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum