Switch account

Penny Ivanova
Trainer
Penny Ivanova

Karakterkaart
Rank: 1

[EH2022] Can I offer you an egg in these trying time? E94edfdf15774173aae3d6f502951a9c63bb799f_hq
Cat.
What have "we" learned? Don't drag me into this, I didn't come here to learn.
67
37
CHARACTER INFO

OOC INFO

Cover me in sunshine
Eitjes, eitjes en nog meer eitjes! Dit leek Penny een perfect moment om nog een nieuw vriendje te maken en ook een nieuw teamlid toe te voegen. Ze had absoluut geen idee wat ze aan het doen was, maar dat zou vast wel goedkomen.

Het enige wat de rozeharige dame wist, was dat ze eieren moest zoeken. Net zoals ze vroeger altijd had gedaan met Pasen bij haar ouders. Die waren er nu niet bij, maar Penny snapte het spel maar al te goed. Bubbly hopte nieuwsgierig op en neer en keek helemaal verwonderd en enthousiast naar de mensen die overal om haar heen aan het rennen en zoeken waren. Penny hield een oogje in het zeil, ze wilde niet dat haar beste vriendinnetje ineens verdween in deze chaos, terwijl ze rond huppelde en zocht naar een ei. "Oh! Hierzo!" zei ze met een enthousiast kreetje. Penny boog wat naar voren om een ei weg van een tak te vissen waar die verstopt zat. Bingo!

thanks, spyder!
Zeraora
Moderator
Zeraora

Karakterkaart
Rank: 10

[EH2022] Can I offer you an egg in these trying time? Zeraora-pokemon
Anouk
You saw nothing...
826
550
CHARACTER INFO

OOC INFO

WHAT AN EGG-CITING DAY!
Zoekt en gij zult vinden. Je vindt wel een egg-stra speciaal ei! Hover over het ei om te zien welke Pokémon erin schuil gaat.

Je hebt hierna nog 2 poging(en) over. Zoek je verder of raap je dit ei op? Laat het weten in je post en tag het betreffende teamlid!

Egg Move: Wish
Hidden Ability: Anticipation

Penny Ivanova
Trainer
Penny Ivanova

Karakterkaart

[EH2022] Can I offer you an egg in these trying time? E94edfdf15774173aae3d6f502951a9c63bb799f_hq
Cat.
67
37
CHARACTER INFO

OOC INFO

Cover me in sunshine
In haar jeugd had ze al zoveel eitjes gezocht. Je kon best zeggen dat Penny een expert-eitjes zoeker was en die titel zou ze dan ook vandaag met trots verdedigen. Ze kon soms voor de raarste dingen competitief worden en dit was precies zo'n ding.

Al snel had ze er een weten te vinden. Voorzichtig hield ze hem vast terwijl ze hem ook bestudeerde. Hm, een Eevee. Die waren altijd zo schattig en je kon er ook zoveel mee... Maar dit was toch niet helemaal wat ze zocht. Bubbly was ondertussen al weer verder aan het drentelen, dus legde Penny het ei terug om door iemand anders gevonden te worden. Ze huppelde achter Bubbly aan en keek rond. Gelukkig voor haar was er nog zat te vinden en uiteindelijk wist ze nog een eitje te vinden die verstopt lag tussen een aantal stenen. Bingo nummer twee!

thanks, spyder!
Zeraora
Moderator
Zeraora

Karakterkaart

Anouk
You saw nothing...
826
550
CHARACTER INFO

OOC INFO

WHAT AN EGG-CITING DAY!
Zoekt en gij zult vinden. Je vindt wel een egg-stra speciaal ei! Hover over het ei om te zien welke Pokémon erin schuil gaat.

Je hebt hierna nog 1 poging(en) over. Zoek je verder of raap je dit ei op? Laat het weten in je post en tag het betreffende teamlid!

Egg Move: Belly Drum

Penny Ivanova
Trainer
Penny Ivanova

Karakterkaart

Cat.
67
37
CHARACTER INFO

OOC INFO

Cover me in sunshine
Was het niet twee keer is scheepsrecht? Of was dat vier keer...? Ze wist het niet meer, maar het zou vast niet uitmaken. Bubbly chrripte vrolijk toen Penny het nieuwe ei oppakte en het aandachtig bestudeerde.

Een... eekhoorn? Een eekhoorn! Nouuuuuu, hoe kon ze hier nou nee tegen zeggen? En Bubbly leek er ook enorm blij mee te zijn. "Wordt dit ons nieuwe vriendje, denk je?" vroeg ze met een grote glimlach aan de Igglybuff. De ballon Pokémon sprong vrolijk op en neer, iets dat Penny opvatte als een enthousiaste 'ja'. "Welkom bij de familie, Bambi!" grijnsde Penny, terugkijkend naar het ei voordat ze het een voorzichtige knuffel gaf. Ja, dit voelde perfect.

thanks, spyder!
Zeraora
Moderator
Zeraora

Karakterkaart

Anouk
You saw nothing...
826
550
CHARACTER INFO

OOC INFO

WHAT AN EGG-CITING DAY!
Gefeliciteerd! Je pokémon is geregistreerd onder ID#1260!

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: